Haaveena vauva 2024

Tervetuloa mukaan meilläkin olisi ensi viikolla ensikäynti, saa nähdä kerkiääkö hoitoja alottaa vielä kesäkuussa vai meneekö kesätauon jälkeen. Ihana kuitenkin että asiat etenee
Pääasia, että asia etenee ja paljon tsemppiä teille hoitoihin☺ Toivotaan, että pääsette heti aloittamaan hoidot ja, että tärppäisi heti ensimmäisellä yrityksellä❤❤
 
  • Tykkää
Reactions: cordola89
Esikoisen sain ollessani 24v ja toisen 27v. Nyt 35v.

Mulle sais edelleen päivittää, että aloitus alkanut 4/23 ja huomenna maanantaina kiertopvä 14/?

Oon koittanu alkaa ovista tikuttaa, mutta taitaa olla toivotonta kun on monirakkulaiset munasarjat. En ole ovistestejä ennen käyttänyt.
Täällä PCOS-sisar. Esikoista yrittäessä ovistestit oli yhtä tyhjän kanssa, kun kierrot oli ihan mitä sattuu. Onko siulla millaiset kierrot? Tai onko mitään apuja käytössä? Mä alotin noin kuukausi sitten metut tasaamaan kiertoa.


Mie sain esikoisen 23-vuotiaana ja nyt juuri täytin 26. Toista siis yritetään. 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Yöperhonen-88
Aamulla dpo 11 nega ja nyt ajattelin, että olisiko parempi odottaa pari päivää. En tiedä kumpi on mielelle parempi. Testaaminen vai testaamatta jättäminen ja odottaminen. Jotenki vaan nii erikoinen tuikkiminen ja jomotus vasemmalla puolella päivittäin, että haluis uskoa sen tarkottavan jotain.
 
Hei kaikille! Hetken aikaa on tullut keskustelua seurailtua ja nyt päätin itsekin liittyä tänne.
Olen 33v kahden lapsen äiti. Kolmatta on toivottu jo pian kymmenen vuotta. Taustalla pcos. Noihin kymmeneen vuoteen on mahtunut kohdunulkoinen raskaus (samalla meni toinen munajohdin), 2x keskenmeno ja nyt viimeisimpänä ihan äskettäin raskauden keskeytys rv 15. Uutta yritystä ei ihan vielä päästä aloittamaan, mutta ehkäpä jo ensi kuussa.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ kkm 08/22
@Samppa40 ★ 1/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mimerkki ★ 6/21 ★ 3. ( 1. yhteinen) ★ kkm x 3
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ km 09/22
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1.
@Mollama ★ 05/22 ★ 3.
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2.
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@vauvakuume7 ★ 8/22 ★ 7. ★ kkm 3/23
@inkeriini ★ 09/22 ★ 2.
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1.
@Charppaliini ★ 10/22 ★ 3.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Yöperhonen-88 ★ 04/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Eswe ★ 05/23 ★ 1.
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 08/23 ★ 4. (2.yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

24.4.2023 maanantai

Nimi
Kiertopäivä


@Tiukuna kp 28/28-30
@Peanutbuttercup kp 26/28
@inkeriini kp 25/30
@ireh kp 25/28-30
@cordola89 kp 25/27-28
@minttuni kp 25/26
@meinaas kp 23/28-34
@lenkkitossut kp 22/23-27
@pikkuhaave kp 21/33
@haaveillen kp 20/26-30
@Mamiks kp 17/30
@Charppaliini kp 15/26
@Liilja kp 14/28-33
@Yöperhonen-88 kp 14/?
@vauvakuume7 kp 9/?
@Samppa40 kp 5/26-28
@heltsuli kp 4/28-31
@RLiisukka kp 4/28
@Mimerkki kp 3/30
@Cherrymint kp 2/25-27
@Dinaas kp 1/27-33

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@Tiukuna DPO 12
@ireh DPO 11
@cordola89 DPO 11
@inkeriini DPO 11
@minttuni DPO 10
@lenkkitossut DPO 10
@meinaas DPO 9
@Samovaari DPO 5
@tiipanen DPO 5
@Mamiks DPO 4
@haaveillen DPO 3
@pikkuhaave DPO 3
@alessiina DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Täällä tämä päivä taas mietitty pettymystä ettei tämäkään kierto ollut se kierto. 😭💔 Seuraavan kierron ovistakaan ei pysty ennustamaan kerran näin paljon heittoa siinäkin voi olla. 😩 Menkat ei ole alkaneet, mutta varmasti tänään myöhemmin tai viimeistään huomenna alkavat. Ja taas kohti seuraavaa kiertoa, en edes jaksa laskea monesko kierto tämä on. 😤🤬

Mut voi poistaa piinailijoista. 🙄
Ja päivittää samalla mun nimen perään kkm 08/22 se näköjään jäänyt ilmoittamatta.
 
Kp 12 ja ihan juuri ja juuri pystyy ovistestistä jotaki hailua viivaa nähdä. Ei varmaan kannata testiä tuhlata ja tehdä iltaisinki ennenkö edes saa jonkilaisen viivan aamusta? Flo ennustaa keskiviikolle ovulaatiota mutta empä kyllä usko.
Onko sulla tapana bongailla ovislimoja tai tutkia valkovuodon koostumusta noin ylipäänsä kierron eri vaiheissa? Siitä voi saada vinkkiä milloin ovistestejä kannattaa ryhtyä tekemään. Ainakin tässä on hyvä nettisivu jonka avulla ite aloin ottaan selvää omista limoista 😆 en ennen edes tajunnut että valkovuoto muuttuu kierron eri vaiheissa. opin tän asian vasta 30 vuotiaana…. 🙈 kiitos seksuaalikasvatus jota ei ollut. http://luomupimu.blogspot.com/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html?m=1
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Täällä tänään dpo12 enkä oo uskaltanut testailla. Ei mitään oireita, paitsi eilen hikoilua minkä uskoin ennustava menkkoja... No vielä ei ole näkynyt mutta tuhrua odotellessa, varmaan tänään illalla tai huomenna alkaa, jos tämä ei ole SE kierto.

Jos nyt ei tärppää niin ajattelin käydä gynellä, mihinkään hoitoihin ei varmaan olla lähdössä mutta jos selviäisi mistä johtuu kun ei tärppää... Että onko tässä turha odottaa mitään tapahtuvan.
 
Täällä PCOS-sisar. Esikoista yrittäessä ovistestit oli yhtä tyhjän kanssa, kun kierrot oli ihan mitä sattuu. Onko siulla millaiset kierrot? Tai onko mitään apuja käytössä? Mä alotin noin kuukausi sitten metut tasaamaan kiertoa.


Mie sain esikoisen 23-vuotiaana ja nyt juuri täytin 26. Toista siis yritetään.
Mulla nyt vasta eka kierto minipillerien lopetuksen jälkeen niin ei mitään hajua kierron pituudesta. Pillereitä oon syöny 7 vuotta. Aikoinaan ilman ehkäsyä menkat saatto olla kahdesti kuukaudessa tai puolen vuoden välein. Mitään apuja mulla ei ole kierron tasaamiseen. Tarkoitatko metformiinia? Miten sait sen käyttöön? Saakohan ihan perus tk lääkäriltä mitään apuja vai vaatiiko lapsettomuuspolia? Aikoinaan toista yrittäessä sain lapsettomuuspolilta jonkun lääkkeen, mikä ois pitäny alottaa seuraavan kierron alusta, mutta en kerennyt sitä koskaan alottaa, kun olinkin jo raskaana ❤ Yhtään en muista mikä lääke se oli, mutta se ois auttanu munasolua irtoaan ja lääkäri sanoi, että jos samassa kierrossa irtoaa myös luonnollisesti niin on kaksosten mahdollisuus.
 
Täällä tänään dpo12 enkä oo uskaltanut testailla. Ei mitään oireita, paitsi eilen hikoilua minkä uskoin ennustava menkkoja... No vielä ei ole näkynyt mutta tuhrua odotellessa, varmaan tänään illalla tai huomenna alkaa, jos tämä ei ole SE kierto.

Jos nyt ei tärppää niin ajattelin käydä gynellä, mihinkään hoitoihin ei varmaan olla lähdössä mutta jos selviäisi mistä johtuu kun ei tärppää... Että onko tässä turha odottaa mitään tapahtuvan.
Täällä sama dpo enkä oo viel testannut myöskään. Toivotaan parasta molemmille 🤞🏻🥰
 
  • Rakkaus
Reactions: nobelius
Mulla nyt vasta eka kierto minipillerien lopetuksen jälkeen niin ei mitään hajua kierron pituudesta. Pillereitä oon syöny 7 vuotta. Aikoinaan ilman ehkäsyä menkat saatto olla kahdesti kuukaudessa tai puolen vuoden välein. Mitään apuja mulla ei ole kierron tasaamiseen. Tarkoitatko metformiinia? Miten sait sen käyttöön? Saakohan ihan perus tk lääkäriltä mitään apuja vai vaatiiko lapsettomuuspolia? Aikoinaan toista yrittäessä sain lapsettomuuspolilta jonkun lääkkeen, mikä ois pitäny alottaa seuraavan kierron alusta, mutta en kerennyt sitä koskaan alottaa, kun olinkin jo raskaana Yhtään en muista mikä lääke se oli, mutta se ois auttanu munasolua irtoaan ja lääkäri sanoi, että jos samassa kierrossa irtoaa myös luonnollisesti niin on kaksosten mahdollisuus.
Joo metformiinia tarkoitan! Mä sain reseptin siihen yksityiseltä gyneltä, kun kävin siellä pitkien kiertojen vuoksi. Esikoista yrittäessä olisi 6kk kuluttua ehkäisyn lopetuksesta saanut apuja myös julkiselta, kun on pcos-diagnoosi.
 
Joo metformiinia tarkoitan! Mä sain reseptin siihen yksityiseltä gyneltä, kun kävin siellä pitkien kiertojen vuoksi. Esikoista yrittäessä olisi 6kk kuluttua ehkäisyn lopetuksesta saanut apuja myös julkiselta, kun on pcos-diagnoosi.
Ok kiitos tiedosta! Pidän tuon mielessä kun näkee ensin minkälaiset kierrot nyt tulee.
 
  • Tykkää
Reactions: pikkuhaave
Onko sulla tapana bongailla ovislimoja tai tutkia valkovuodon koostumusta noin ylipäänsä kierron eri vaiheissa? Siitä voi saada vinkkiä milloin ovistestejä kannattaa ryhtyä tekemään. Ainakin tässä on hyvä nettisivu jonka avulla ite aloin ottaan selvää omista limoista en ennen edes tajunnut että valkovuoto muuttuu kierron eri vaiheissa. opin tän asian vasta 30 vuotiaana…. kiitos seksuaalikasvatus jota ei ollut. http://luomupimu.blogspot.com/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html?m=1
kiitos vinkistä! Muka luulin nyt bongailleeni jotakin limoja että olis semmosta kirkasta että voisko olla merkki oviksen lähestymisestä. Mutta tutkin nuo sun vinkkaamat sivut nyt ja alan bongailla 🤣🤣
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
kiitos vinkistä! Muka luulin nyt bongailleeni jotakin limoja että olis semmosta kirkasta että voisko olla merkki oviksen lähestymisestä. Mutta tutkin nuo sun vinkkaamat sivut nyt ja alan bongailla
Mulla meni pari kiertoa ennenkun pääsin kärryille, tuntu ensin aika vaikealta. mutta muutamien kiertojen jälkeen tietää jo mikä koostumus on semmonen, että kannattaa alottaa tikuttelu 🤭🤭 kuulostaapa ällöltä 😆 mutta säästääpä vähän rahaa tässäkin 🙈
 
  • Tykkää
Reactions: Rullakartiina87
Täällä PCOS-sisar. Esikoista yrittäessä ovistestit oli yhtä tyhjän kanssa, kun kierrot oli ihan mitä sattuu. Onko siulla millaiset kierrot? Tai onko mitään apuja käytössä? Mä alotin noin kuukausi sitten metut tasaamaan kiertoa.


Mie sain esikoisen 23-vuotiaana ja nyt juuri täytin 26. Toista siis yritetään.
Itsellä kierto 27-33 heittelee tuolla välillä, todella runsaat ja kivuliaat kk aina ollut. Nuorempana oli epäsäännöllisesti mutta nytten viimeisen vuoden aikana säännöllistyneet. Ei ole mitään apuja käytössä, ajattelin katsoa ensi kuussa ku on lääkärille aika mitä siellä sanotaan ja sitten mennään sen mukaan🥰
 
  • Tykkää
Reactions: pikkuhaave
Mulla on DPO10 meneillään ja oon bongaillut kaikenlaista erikoista oiretta itseltäni tässä viime päivinä, mutta en vielä ole lähtenyt testaamaan. Valkovuotoa tulee poikkeuksellisen paljon tässä kohtaa kiertoa ja alavatsaa on pistellyt oikealta puolelta. Rinnat on kipeät ja tänään myös huimasi pariin otteeseen työpäivän aikana. Nämä voivat olla myös PMS-oireita, eli koitan olla innostumatta liikaa. Tismalleen samat oireet oli pari kiertoa sitten ja menkat sieltä tuli ihan normaalisti. :D Ugh miten jännittävää. Sunnuntaina pitäis alkaa kuukautiset, eli ehkä to-pe akselilla uskaltaisi jo tehdä ensimmäisen testin :eek:

Onko muilla piinailijoilla jotain merkkejä ilmassa?
 

Yhteistyössä