Täällä hämmennyksen ja hienoisen epäuskon vallassa pissaan tikkuihin ja tuijottelen viivoja, ja kaikenlaiset huolet ja pelot pyörii mielessä. Aina kun vatsassa tuntuu jotain ikään kuin sivussa, olen varma että tämä on taas kohdunulkoinen ja että nyt lähtee torvikin mukana.
Tänään dpo13 viiva näytti tältä:
Ja tässä testisuora:
Kyllähän viivat ovat vahvistuneet ihan vallan mainiosti, mutta siltikin ilon rinnalla kulkee huoli. Minäkään en enää ihan tyttönen ole (kohta 38), ja fakta munasolujen laadun heikkenemisestä jäytää mieltä. Tosin mitäänhän en sille voi jos siellä on hedelmöittynyt epäkurantti solu ja raskaus menee kesken.
@aida91 kyseli aivan alkuraskauden oireita: mulla oli tissikipua (nyt vähentynyt), iltaisin paleltaa, ja pari päivää sitten tuli hiivamaista oireilua, tai ainakin oletan niin. Mulla ei ole koskaan (!!) ollut hiivaa joten en ole varma onko kyse siitä. Nyt oireet ovat tosin laanneet itsellään, ehkä pientä "pistelyä" jäljellä, ei niinkään kutinaa, niin arvon tässä, pitääkö kuitenkin hakea joku tökötti apteekista. Viisaammat neuvokaa!