Haaveena vauva 2024

Täällä menkkojen mukaan 5+0 ja dpo 22-23 CLEARBLUEN viikkonäytöllinen 3+ super runsaasti kontrollia vahvemmalla viivalla 🤩🥰. Olen siis avannut ne. Ja ma oli vielä 2-3 ja kontrollia hieman haaleampi viiva. Verikoe silloin 2379 . Tänään taas hcg mittauksessa ja jännään arvoa . Illemmalla näkyy omakannassa. On arvo ainakin noussut hyvin testin perusteella.
Samoin pregchek testi ampunut yli jo aiemmin.
Tarkoitan NK. "Dyestealer" tulosta .
Eli testiviiva varastaa lähes kaiken värin kontrollilta.

Kummasti viimesyksyn olemattomien arvojen jlk ja km jälkeen tuo testien seurailu rauhoittaa , kun aikaa vielä neuvolaan. Ajattelin tosin varhaisultraan mennä , mutta katsoo nyt.

Muita varhaisultraan haluavia/ käyneitä ?
 
Täällä menkkojen mukaan 5+0 ja dpo 22-23 CLEARBLUEN viikkonäytöllinen 3+ super runsaasti kontrollia vahvemmalla viivalla . Olen siis avannut ne. Ja ma oli vielä 2-3 ja kontrollia hieman haaleampi viiva. Verikoe silloin 2379 . Tänään taas hcg mittauksessa ja jännään arvoa . Illemmalla näkyy omakannassa. On arvo ainakin noussut hyvin testin perusteella.
Samoin pregchek testi ampunut yli jo aiemmin.
Tarkoitan NK. "Dyestealer" tulosta .
Eli testiviiva varastaa lähes kaiken värin kontrollilta.

Kummasti viimesyksyn olemattomien arvojen jlk ja km jälkeen tuo testien seurailu rauhoittaa , kun aikaa vielä neuvolaan. Ajattelin tosin varhaisultraan mennä , mutta katsoo nyt.

Muita varhaisultraan haluavia/ käyneitä ?
Meillä onneksi omassa neuvolassa pääsee varhaisultraan ilmatteeksi niin todellaki käyn sitten jos sen aika joskus tulee 🙏 ja olen käynyt kahdessa aiemmissakin raskaudessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Täällä menkkojen mukaan 5+0 ja dpo 22-23 CLEARBLUEN viikkonäytöllinen 3+ super runsaasti kontrollia vahvemmalla viivalla . Olen siis avannut ne. Ja ma oli vielä 2-3 ja kontrollia hieman haaleampi viiva. Verikoe silloin 2379 . Tänään taas hcg mittauksessa ja jännään arvoa . Illemmalla näkyy omakannassa. On arvo ainakin noussut hyvin testin perusteella.
Samoin pregchek testi ampunut yli jo aiemmin.
Tarkoitan NK. "Dyestealer" tulosta .
Eli testiviiva varastaa lähes kaiken värin kontrollilta.

Kummasti viimesyksyn olemattomien arvojen jlk ja km jälkeen tuo testien seurailu rauhoittaa , kun aikaa vielä neuvolaan. Ajattelin tosin varhaisultraan mennä , mutta katsoo nyt.

Muita varhaisultraan haluavia/ käyneitä ?
Kiitos onnitteluista 🥰 Ja samat sanat takaisin, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti!

Mulle kuuluu kunnallinen varhaisultra, koska edellinen raskaus oli kohdunulkoinen (jonka sijaintia ei koskaan löydetty, vaikka hcg nousi koko ajan viikkoja vastaavissa viitearvoissa). Ihan ensimmäisestä raskaudesta en käynyt varhaisultrassa, sitten oli keskeytynyt keskenmeno joka tuli ilmi nt-ultrassa, ja sen jälkeen olen kaksi seuraavaa raskautta käynyt omakustanteisesti varhaisultrassa. Eihän se mitään oikeaa turvaa tuo raskauden jatkumisesta, mutta jonkinlaista konkretiaa kyllä.
 
  • Tykkää
Reactions: viivaviivi
vierailija
Täällä menkkojen mukaan 5+0 ja dpo 22-23 CLEARBLUEN viikkonäytöllinen 3+ super runsaasti kontrollia vahvemmalla viivalla . Olen siis avannut ne. Ja ma oli vielä 2-3 ja kontrollia hieman haaleampi viiva. Verikoe silloin 2379 . Tänään taas hcg mittauksessa ja jännään arvoa . Illemmalla näkyy omakannassa. On arvo ainakin noussut hyvin testin perusteella.
Samoin pregchek testi ampunut yli jo aiemmin.
Tarkoitan NK. "Dyestealer" tulosta .
Eli testiviiva varastaa lähes kaiken värin kontrollilta.

Kummasti viimesyksyn olemattomien arvojen jlk ja km jälkeen tuo testien seurailu rauhoittaa , kun aikaa vielä neuvolaan. Ajattelin tosin varhaisultraan mennä , mutta katsoo nyt.

Muita varhaisultraan haluavia/ käyneitä ?
Eikö nämä asiat kuuluisi jo raskaana olevien ryhmiin puitaviksi eikä tänne raskautta yrittävien naamaan hierottavaksi?

Voisi siinnä omassa onnessaan ajatella muidenkin tunteita, täällä kuitenkin on monia jotka on yrittänyt jo kauan ja käy läpi raskaitakin hoitoja..
 
vierailija
Eikö nämä asiat kuuluisi jo raskaana olevien ryhmiin puitaviksi eikä tänne raskautta yrittävien naamaan hierottavaksi?

Voisi siinnä omassa onnessaan ajatella muidenkin tunteita, täällä kuitenkin on monia jotka on yrittänyt jo kauan ja käy läpi raskaitakin hoitoja..
Juuri näin. Täysin samaa mieltä. 👍 Toivottavasti ei ainakaan kahta tule... 🙏
 
Eikö nämä asiat kuuluisi jo raskaana olevien ryhmiin puitaviksi eikä tänne raskautta yrittävien naamaan hierottavaksi?

Voisi siinnä omassa onnessaan ajatella muidenkin tunteita, täällä kuitenkin on monia jotka on yrittänyt jo kauan ja käy läpi raskaitakin hoitoja..
Kyllähän täällä ihmiset käy päivittelevässä raskauskuulumisiaan pidemmältäkin ajalta että miten raskaus on edennyt. Ja oon kyllä ihan ymmärtänyt että se on sallittua. Musta on ainakin ollut kiva kuulla muiden onnistumisia ja raskauden etenemisestä, vaikka itselläni kestikin kauan tulla raskaaksi ja lapsettomuushoidot kokeneena. Ja käyn täällä edelleen lukemassa muiden kuulumisia.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kyllähän täällä ihmiset käy päivittelevässä raskauskuulumisiaan pidemmältäkin ajalta että miten raskaus on edennyt. Ja oon kyllä ihan ymmärtänyt että se on sallittua. Musta on ainakin ollut kiva kuulla muiden onnistumisia, vaikka itselläni kestikin kauan tulla raskaaksi ja kiva kuulla miten raskaudet on edenneet. Ja käyn täällä edelleen lukemassa muiden kuulumisia.
Samaa mieltä. Ja toivon, että vauvan saaneetkin tulisivat kertomaan kuulumiset. ❤ Ei muiden onni ole itseltä pois, vaikka tässä kauan on yritettykin.
 
Täällä aiheesta aina säännöllisesti puidaan saako vauva/plussaonnea jakaa yrittäville. Tiedän kun kolmen vuoden ketjut kuljin läpi itsekin. Meidän kahden vuoden yritys ja odotus, kolmen keskenmenon jälkeen ja ekan gynen "jos keho ei itse korjaa ei voida tehdä MITÄÄN" -tuomion jälkeen, hoitojen, pelon ja epätoivon kautta päättyi tiistaina aamuyöllä pojan hurjan kiivaaseen synnytykseen. Nyt tuo 2,5 päiväinen tuhisee vieressä.
Minuakin itketti, tuskastutti ja v*tuttikin toisten onni välillä. Silti se piti yllä myös toivoa, jos nuo niin ehkä kohta mekin.

Idiootein neuvo tähän, joka toisaalta ehkä ainoa järkevä neuvo samalla, uskaltakaa ja jaksakaa toivoa. Ja vaikkei jaksais, niin jaksakaa silti. Onnea ja toivoa kaikille ❤
 
Kyllähän tuollainen asialla "leveily" voi kirpaista tällaisia kauan yrittäneitä.
Näihin kyllä tottuu, itsekin jo melkein kolmekin vuotta muiden plussia tuijotellut..
Nojaa, minusta viimeaikaisissa plussapäivityksissä ei ole mitään leveilyn makua. Tottakai plussanneet ovat onnensa kukkuloilla, ja osa haluaa jakaa päivityksiä posin jälkeenkin. Me ollaan erilaisia. Tuntuu siltä, että heti ollaan nyrpeänä kommentoimassa, jos joku vähänkin liikaa hehkuttaa plussaamistaan.

Omasta puolestani saa siis jatkua. Tosin vielä ei taida olla lokakuisille omaa ryhmää täällä?
 
vierailija
P
Täällä aiheesta aina säännöllisesti puidaan saako vauva/plussaonnea jakaa yrittäville. Tiedän kun kolmen vuoden ketjut kuljin läpi itsekin. Meidän kahden vuoden yritys ja odotus, kolmen keskenmenon jälkeen ja ekan gynen "jos keho ei itse korjaa ei voida tehdä MITÄÄN" -tuomion jälkeen, hoitojen, pelon ja epätoivon kautta päättyi tiistaina aamuyöllä pojan hurjan kiivaaseen synnytykseen. Nyt tuo 2,5 päiväinen tuhisee vieressä.
Minuakin itketti, tuskastutti ja v*tuttikin toisten onni välillä. Silti se piti yllä myös toivoa, jos nuo niin ehkä kohta mekin.

Idiootein neuvo tähän, joka toisaalta ehkä ainoa järkevä neuvo samalla, uskaltakaa ja jaksakaa toivoa. Ja vaikkei jaksais, niin jaksakaa silti. Onnea ja toivoa kaikille
Paljon Onnea pojan syntymän johdosta! ❤❤
Teidän pitkä ja kivikkoinen tie päättyi parhaimpaan palkintoon mitä voi olla. ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Mimerkki
Täällä aiheesta aina säännöllisesti puidaan saako vauva/plussaonnea jakaa yrittäville. Tiedän kun kolmen vuoden ketjut kuljin läpi itsekin. Meidän kahden vuoden yritys ja odotus, kolmen keskenmenon jälkeen ja ekan gynen "jos keho ei itse korjaa ei voida tehdä MITÄÄN" -tuomion jälkeen, hoitojen, pelon ja epätoivon kautta päättyi tiistaina aamuyöllä pojan hurjan kiivaaseen synnytykseen. Nyt tuo 2,5 päiväinen tuhisee vieressä.
Minuakin itketti, tuskastutti ja v*tuttikin toisten onni välillä. Silti se piti yllä myös toivoa, jos nuo niin ehkä kohta mekin.

Idiootein neuvo tähän, joka toisaalta ehkä ainoa järkevä neuvo samalla, uskaltakaa ja jaksakaa toivoa. Ja vaikkei jaksais, niin jaksakaa silti. Onnea ja toivoa kaikille
Niin paljon onnea vauvan syntymän johdosta! 🥰
Olet aina ollut niin positiivisena ja tukemassa täälläkin kaikenlaisissa vaiheissa kamppailevia.

Mitä tulee tuohon raskaus "hehkutukseen" niin ei minua täällä haittaa vaikka joku jakaakin kuvia testeistä ja pohtii raskauden jatkumista. Toisaalta ehkä se enemmän kuuluisi plussanneiden ryhmiin, mutta ne kuvat ja viestit voi ohittaa, jos ei kiinnosta. Kyllä tässä pitkään yrittäessä tottuu siihenkin, että muut plussaa nopeammin.
 
Mun mielestä selaamalla keskustelupalstoja ottaa tietoisen riskin siitä että vastaan tulee myös sellaisia asioita jotka voi itsestä tuntua epämiellyttäviltä. Jos sitä ei kestä, ei kannata palstoja lukea lainkaan.

Ja jos keskustelun otsikko on "haaveena vauva", ei kai keskustelua voida rajata vain niille, joilla on "tarpeeksi" vaikeaa ja "tarpeeksi" pettymyksiä taustalla. Joku väkisinkin joskus onnistuu, ja jos on yritystään täällä jakanut ja pohtinut yhdessä muiden keskustelijoiden kanssa, pidän vain luonnollisena sitä, että onnistuminenkin jaetaan. Ei yhden ilo ole toiselta pois! Epäreiluuden tunne on sekin inhimillistä, mutta ei omaa pahaa oloa sovi kaataa toisten niskaan. Se ei ole kenenkään vika, että toisen raskaus alkaa ja jonkun toisen ei.

Jos raskauden kesto vielä lasketaan päivissä ja sitä haluaa testillä varmentaa ja asiasta täällä kertoa, on se ainakin mulle täysin ok. Kukaan yksittäinen palstalainen ei voi sitä rajata, mitä sopii kirjoittaa ja missä menee jokin raja, minkä jälkeen pitää mennä muualle. Tottakai minäkin peräänkuulutan hienovaraisuutta näissä asioissa, herkillä on monen mieli kun toive lapsesta on suuri.
 
Kiitos onnitteluista Ja samat sanat takaisin, toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti!

Mulle kuuluu kunnallinen varhaisultra, koska edellinen raskaus oli kohdunulkoinen (jonka sijaintia ei koskaan löydetty, vaikka hcg nousi koko ajan viikkoja vastaavissa viitearvoissa). Ihan ensimmäisestä raskaudesta en käynyt varhaisultrassa, sitten oli keskeytynyt keskenmeno joka tuli ilmi nt-ultrassa, ja sen jälkeen olen kaksi seuraavaa raskautta käynyt omakustanteisesti varhaisultrassa. Eihän se mitään oikeaa turvaa tuo raskauden jatkumisesta, mutta jonkinlaista konkretiaa kyllä.
Mulla oli aiempi myös , vaikkakin jo 9viikolla niin ei löydetty mistään . Kolme eri TK tai lääkäriä tutki. Arvot nousi mutta korkeimmillaankin oli vaan 1356 juuri ennen keskenmenoa. Ja tuli ns kokonaisena kaikkineen.. ihmettelen ettei näkynyt kun oli viikkoja vastaavan kokoinen muodostelma ja vauva.
 
Eikö nämä asiat kuuluisi jo raskaana olevien ryhmiin puitaviksi eikä tänne raskautta yrittävien naamaan hierottavaksi?

Voisi siinnä omassa onnessaan ajatella muidenkin tunteita, täällä kuitenkin on monia jotka on yrittänyt jo kauan ja käy läpi raskaitakin hoitoja..
Eikö tämä ole Haaveena vauva ryhmä? Se että positiivinen on tullut testiin ei vielä tarkoita , että siitä vauva tulee. KUTEN moni täällä ja MYÖS minä TIEDÄN . joka niin onneani naamaasi hieron😔. EN OLE ketään halunnut loukata💔

Todella katkeran kateellinen päivitys. Et varmasti tahtoisi tuollaista vastausta iloosi Kun itse saa plussan??😳 En TODELLAKAAN väheksy kenenkään vauvataivalta, että jäin tähän vielä. Luulin että ryhmässä voi vielä olla ? Täällähän on listassakin plussanneet. Ja yhtä lailla haluan yrittäviä tukea♥♥

Enhän itsekään vielä pidä omaa odotusta varmana. Mutta saan kai siitä iloinen olla.
En tiedä edes vielä mihin plussa ryhmään menen ,kun ei ole lasketusta varmuutta. Eikä raskaudesta. Häivyn kyllä tästä kun tiedän. siksikin etten halua tuollaista kommenttia. Kaikki laillaan.

Helppo sitä on vierailijana siinä sanella ja myrkyttää toisen iloa odotusta . Olet kuitenkin vielä anompi merkki kuin nimimerkki. Toivon , että sulle käy myös ilm. Raskaan ja haastavan taipaleen lopuksi vauvatärppi♥♥♥
 
Juuri näin. Täysin samaa mieltä. Toivottavasti ei ainakaan kahta tule...
Huh huh.......... Ei voi muuta sanoa.... Ilmeisesti aikuiset ihmiset. .....
😳😳😳😳
Miten voi sanoa joku noin? Ei kyllä kypsää mistään lailla ja jälleen vierailija merkin takana. Raukkamaista.

Voisitteko/ voisit (uskon että olet yksi ja sama ryhmässä myrkyttelijä) ajatella itse niiden tunteits jotka ovat plussanneet. Jos minua nyt kehotetaan ajattelemaan yrittäviä.

Toi on ihan hävytöntä tekstiä. Lapsellisen julmaa kateellisuutta
Ei ikinä tulisi mieleenkään sanoa mitään tollasta, vähän kuin sanoisin sulle " toivottavasti et koskaan... " En viitsi edes esimerkillä sanoa,hyi.

😔😢💔
 
  • Tykkää
Reactions: aida91

Yhteistyössä