Se ois nyt niin et ovumialla kayty ja kaynista ja jai tosi tyhja olo. Ensinakin tunne et ollaan aivan liian aikaseen tulossa lapsettomuushoitoihin. Puolisolle tuli tunne etta emme olisi ollenkaan tervetulleita. Jos nain olisi niin miksi mainitaan et vuosi yritysta riittaa, et hoitoihin voi hakeutua. Tosi risti riitaista. Ei oo oikein voittaja fiilista et asia etenee, toisaalta heraa tunne et miksi me mentiin kun vastaanotto oli niin nuivea. Vastaanotossa oli kylla aivan ihana nainen joka oli valmis ohjeistamaan, mut itse laakari oli mita oli. Kertoi meille inseminaatiosta ja ivf. Paadyimme jalkimmaiseen vaihtoehtoon ja sitten alkoikin se kyseenalaistaminen. Eiko pitaisi olla lahinna kannustava? Suomessa syntyvyys on kuitenkin koko aika ollut laskusuunnassa. Toki toivoin et luomuna olisi onnistunut, mutta kun ei ota tuulta purjeisiin. Iskee epatoivo, haikeus ja kaipuu yms.
Itse tunnen nyt suurta haikeutta ja pettymysta kaynnin suhteen, olen tosi epavarma kaikesta. Ajatus kuitenkin olisi heti ensi kierrosta aloittaa, mutta ja iso mutta onkin! Meidan pitaisi soittaa naisten tauti polille ja se on jo osoittaunut kamalan vaikeaksi. Mahdollinen soitto tapahtuu ma-pe klo 8-9, muulloin sinne ei edes saa mitaan yhteytta. Sairaalan chatista ei saannut apua, vaan pahoittelut. Jos kierto on nyt sen 36 paivaa niin meille voi jaada aikaa selvittaa asiat meidan paassa tai sit se vain siirtyy yhdella kierrolla etiapain. Mietin myos et jos joudummekin aloittaa hoidot vasta myohemmassa kierrossa niin kannattaako mun hakea laakkeita viela apteekista. Naisten polilta pitaisi saada lahete verikokeisiin meille molemmille seka jonkun ois naytettava meille miten piikitetaan laakkeet.
Jai viela mieleen se etta kun on menossa rakkuloiden keraykseen niin pitaisi valttaa fyysista urheilua yms.. Eli jos teen tyota jossa on paljon nostoja niin kannattaako vaihtaa toimenkuvaa toissa
Mulle jai mieleen et pitaisi 2 viikkoa hoitoa ennen valttaa, mut puolisolle jai kasitys et heti piikityksesta alkaen, kerayksen jalkeen viela viikko... Voisiko joku selventaa asiaa, miten kauan ja missa valissa sita liikuntaa pitaisi varoa?
Pahoittelut kaikista ä ja ö kirjainten puuttumisesta. Kirjoittelin koneella joka ei antanut ä ja ö eikä ?