Haaveena vauva 2024

Tiedän tunteen. Yksi pettymys tuoresiirrosta jo alla. Omalla kohdalla ensi sunnuntai kertoo jo paljon. Ei tarvi 2vkoa odottaa. Silloin pitäisi menkkojen alkavan ja tää tukilääkitys ei niitä estä, ei estänyt viimeksikään.

itse olen aika pessimistinen, sillä yhtälailla tuntuu samoja oireita kuin edelliselläkin kerralla. Kai mieli yrittää suojella itseään pettymykseltä. Nyt on 5 päivää siirrosta ja kiinnittäminen käsillä jos on tapahtuakseen. Testannut olen jo joka aamu. Sain nipun paskoja testejä niin tulee ne samalla kulutettua. yllätys et ovat negoja, daa
Täällä myös yksi pessimisti. Että ei vain pettyisi liikaa. Ja tulisi liian korkealta alas.
Itse odottelen postilta pakettia testeistä. Sitten varmaan teen ensimmäisenä. 😅 koitan vain ajatella että onhan tässä vielä mahdollisuuksia. Jospa vain seuraavasta hoito kierroksesta saataisiin jotain pakkaseenkin niin olisi enemmän yritys kertoja sitten.
 
Tiedän tunteen. Yksi pettymys tuoresiirrosta jo alla. Omalla kohdalla ensi sunnuntai kertoo jo paljon. Ei tarvi 2vkoa odottaa. Silloin pitäisi menkkojen alkavan ja tää tukilääkitys ei niitä estä, ei estänyt viimeksikään.

itse olen aika pessimistinen, sillä yhtälailla tuntuu samoja oireita kuin edelliselläkin kerralla. Kai mieli yrittää suojella itseään pettymykseltä. Nyt on 5 päivää siirrosta ja kiinnittäminen käsillä jos on tapahtuakseen. Testannut olen jo joka aamu. Sain nipun paskoja testejä niin tulee ne samalla kulutettua. yllätys et ovat negoja, daa
Joo mä oon kanssa testannut aikaisin ja tiedän sen, mut jotenkin se lohduttaa sitten valmistautua siihen pettymykseen kun aluksi oli kaikenlaista oireilua ja nyt ei oo enää mitään. Oliko nyt pakasteakion siirto? Tsemppiä💕
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Joo mä oon kanssa testannut aikaisin ja tiedän sen, mut jotenkin se lohduttaa sitten valmistautua siihen pettymykseen kun aluksi oli kaikenlaista oireilua ja nyt ei oo enää mitään. Oliko nyt pakasteakion siirto? Tsemppiä
Tää oli 1.pas ja 2kpl on vielä pakkasessa. Saatiin yhteensä 4 alkiota. Tsemppiä myös sinne ❤
 
Moi, olen tässä lueskellut muiden vauvasta haaveilevien kirjoituksia ja itsekin innostuin jos laittaisin tänne! Meillä kolme lasta ennestään ja neljäs toiveissa, kp on 19 ja ensimmäinen yrityskierros oli nyt tästä kierrosta. Nyt sitä jännätään mitä testi näyttää, kun sen aika on, ellei sitten menkat ilmota tulostaan 😃 vielä imetän tuota meidän pienintä kaksi-vuotiasta, niin kiertokin ollut mitä on ja kierrosta ja oikeista päivistäkään ei ihan täyttä varmuutta ole.
En ole aikaisemmin osallistunut tälläiseen keskusteluun, niin en ollut ihan varma minne ja mitä tietoja pitää laittaa, joten jos tästä puuttuu olennaista niin lisäilen.
 
Moi, olen tässä lueskellut muiden vauvasta haaveilevien kirjoituksia ja itsekin innostuin jos laittaisin tänne! Meillä kolme lasta ennestään ja neljäs toiveissa, kp on 19 ja ensimmäinen yrityskierros oli nyt tästä kierrosta. Nyt sitä jännätään mitä testi näyttää, kun sen aika on, ellei sitten menkat ilmota tulostaan vielä imetän tuota meidän pienintä kaksi-vuotiasta, niin kiertokin ollut mitä on ja kierrosta ja oikeista päivistäkään ei ihan täyttä varmuutta ole.
En ole aikaisemmin osallistunut tälläiseen keskusteluun, niin en ollut ihan varma minne ja mitä tietoja pitää laittaa, joten jos tästä puuttuu olennaista niin lisäilen.
Moi! Mäkin imettelen parivuotiasta, tosin meillä esikoinen. 😊 Tervetuloa mukaan!
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 3/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1.
@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23
@aninna ★ 11/23 ★ 2.
@Nelly31 ★ 11/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

7.12.2023 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Cherrymint kp 27/26
@aida91 kp 27/25-28
@heidisofia kp 25/28-32
@rimpsukka84 kp 24/30
@Heinis2017 kp 23/27-29
@Dinaas kp 20/27-33
@Masunen kp 19/24-28
@tamuli kp 19/27
@syksynsävel_ kp 18/28
@Päivänsäde84 kp 17/25-31
@esparsetti kp 16/28
@Frija kp 16/28-30
@Noups kp 16/26-28
@Nelly31 kp 12/?
@haaveillen kp 10/25-28
@annina KP 9/33
@Sunsetcoast kp 8/26-30
@Cara-mel kp 6/24-27
@heltsuli kp 2/28


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@aida91 DPO 14
@S0nj4 DPO 11
@heidisofia DPO 6
@Masunen DPO 5
@Frija DPO 3
@rimpsukka84 DPO 3
@Noups DPO 3
@Nelly31 DPO 0


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
@Leonida ★ 08/23 ★ 2. ★ 11/23
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/23
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3. ★ 11/23
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
★ 11/23
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22 ★ 12/23
 
Viimeksi muokattu:
Tänään kp 29, dpo 13. Alavatsan puristava tunne on jatkunut viidettä päivää, viimeiset 2 päivää olen ollut tosi herkillä. Huuleen jopa iski herpes, joka kiusasi edellisen raskauden alussa ja herätti mun toiveet (näitä ei oo ollut kahteen vuoteen). Tein tänään uuden testin eikä siinä näkynyt mitään. Niin nega, kuin olla voi. 29 päivää on tosi pitkä kierto, keskimäärin kiertot tän vuoden aikana olleet 25pv +-3. Jos en oo raskaana niin miksi menkat ei vaan voi alkaa. Oon tänään ollut vaan vihainen ja kateellinen (ystävä sai juuri vauvan).

Mulla ei ole koskaan ollut pms oireita juurikaan. Ne on aina olleet edellisen päivän tunteikkuus. Ei monien päivien vatsakramppeja. 🙄 Vituttaaaa..
 
Alavatsan arkuus ja nipistelyt on back, nyt katsotaan että menkatko sieltä puskee kun huomiselle flow ennustaa alkavaksi🙄 voi toki olla että Terolutit sen estää etteivät ala niiden läpi. Odottavan aika on pitkä.
 
Huomenta! Se ois kp 2. Ovulaatio osuisi joulu viikolle. Lääkäri soitti maanantaina ja lähete asia edistyi lapsettomuushoitojen suhteen. Tiistaina vielä hoitaja soitti ja tarkisti saako lähetteen laittaa eteenpäin, lupa myönnetty. Nyt sit odotetaan koska ovumiasta ollaan yhteydessä.
Ihana kuulla että asia etenee 💗 näiden juttujen lukeminen laittaa haaveilemaan hoidoista itsekin. Mutta vielä ei ole sen aika, toivon niin että onnistuttaisiin luomusti💔
 
Alavatsan arkuus ja nipistelyt on back, nyt katsotaan että menkatko sieltä puskee kun huomiselle flow ennustaa alkavaksi voi toki olla että Terolutit sen estää etteivät ala niiden läpi. Odottavan aika on pitkä.
Teitkö tälle aamua testiä?
itsellä tunteet ja fiilikset on niin sekasi ku olla ja voi.
En tiedä tekeekö keho jo itselleen hallaa kun toivon että olisin raskaana niin oireitakin tulee sitten sitä mukaa. En tiiä. 🤣🤣
 
  • Tykkää
Reactions: aida91
Moi, olen tässä lueskellut muiden vauvasta haaveilevien kirjoituksia ja itsekin innostuin jos laittaisin tänne! Meillä kolme lasta ennestään ja neljäs toiveissa, kp on 19 ja ensimmäinen yrityskierros oli nyt tästä kierrosta. Nyt sitä jännätään mitä testi näyttää, kun sen aika on, ellei sitten menkat ilmota tulostaan vielä imetän tuota meidän pienintä kaksi-vuotiasta, niin kiertokin ollut mitä on ja kierrosta ja oikeista päivistäkään ei ihan täyttä varmuutta ole.
En ole aikaisemmin osallistunut tälläiseen keskusteluun, niin en ollut ihan varma minne ja mitä tietoja pitää laittaa, joten jos tästä puuttuu olennaista niin lisäilen.
tervetuloa mukaan haaveilevien joukkoon 😊 Haluatko mukaan listoille?
 
Tervetuloa uusi <3 Jännätään yhdessä :) Mites muilla sujuu siellä?

Mä oon nyt alkanut mittailee lämpöjä mut en yhtään tietä mitä sen pitäis olla kun en ole aiemmin mittaillut mut eilen näytti 36,6.. mikä kuulostaa ihan normaalilta mut tänään vaikka oon mitannut ainakin 5 krt näyttää 37. Tai 36,9. Meinaaks tää jotain vai oonko vaan tulos kipeeks? Tissit on alkanut taas kipeytyy ja vähän juilii tonne alas mut samanlaiset oireet oli sillon toissakierrossa täs kohti.
 
  • Tykkää
Reactions: aida91 ja Kerttttu
Tervetuloa uusi <3 Jännätään yhdessä :) Mites muilla sujuu siellä?

Mä oon nyt alkanut mittailee lämpöjä mut en yhtään tietä mitä sen pitäis olla kun en ole aiemmin mittaillut mut eilen näytti 36,6.. mikä kuulostaa ihan normaalilta mut tänään vaikka oon mitannut ainakin 5 krt näyttää 37. Tai 36,9. Meinaaks tää jotain vai oonko vaan tulos kipeeks? Tissit on alkanut taas kipeytyy ja vähän juilii tonne alas mut samanlaiset oireet oli sillon toissakierrossa täs kohti.
Lämpöhän voi vaihdella päivän aikana paljonkin. Pitäis mitata aina aamulla ennen nousua niin voi vertailla keskenään.

Itsellä oli viime kierrossa lämpö korkeimmillaan 36,9 dpo 9-10. Sen jälkeen laski.
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
Teitkö tälle aamua testiä?
itsellä tunteet ja fiilikset on niin sekasi ku olla ja voi.
En tiedä tekeekö keho jo itselleen hallaa kun toivon että olisin raskaana niin oireitakin tulee sitten sitä mukaa. En tiiä.
Mä ainakin oon ihan vakuuttunut, että jos joku, niin minä, pystyn kehittelemään itselleni valeraskauden 😂
 
Tervetuloa uusi <3 Jännätään yhdessä Mites muilla sujuu siellä?

Mä oon nyt alkanut mittailee lämpöjä mut en yhtään tietä mitä sen pitäis olla kun en ole aiemmin mittaillut mut eilen näytti 36,6.. mikä kuulostaa ihan normaalilta mut tänään vaikka oon mitannut ainakin 5 krt näyttää 37. Tai 36,9. Meinaaks tää jotain vai oonko vaan tulos kipeeks? Tissit on alkanut taas kipeytyy ja vähän juilii tonne alas mut samanlaiset oireet oli sillon toissakierrossa täs kohti.
En osaa noista lämmöistä sanoa, en oo itse mittaillut koskaan raskautta yrittäessä.. mutta näköjään Rliisukka osasiki vastailla😊

Mitäs tänne, piinailuun sekoamassa. Toivo elää oireiden myötä, mutta joteki ajattelen että tuskin olen raskaana oikeasti. Kenties mielen tapa suojella nega tulokselta.. Huomaan myös miettiväni sitä, että raaskiiko testata ennen menkkojen pois jääntiä.. mulla on ennen esikoista km taustaa ja mietin nyt että jos tekisi plussan, niin kauankohan se plussama pysyis ees.. ON TÄMÄ HULLUUTTA! 🙈😄
 
Viimeksi muokattu:
Teitkö tälle aamua testiä?
itsellä tunteet ja fiilikset on niin sekasi ku olla ja voi.
En tiedä tekeekö keho jo itselleen hallaa kun toivon että olisin raskaana niin oireitakin tulee sitten sitä mukaa. En tiiä.
Joo tein sen rfsu testin mut siinä lukee et pitäs tehdä ku menkat jää pois eli nega tuli. Oon lyönyt jo hanskat tiskiin että vituiksi meni tämäkin🙄 anteeksi kielenkäyttöni, ärsyttää ja turhauttaa niin paljon.
 
DPO6 ja aika matelee... eilen oli sellanen tilanne et ajattelin et nyt on jotain meneillään, söin hirvipaistia ja yhtäkkiä tuli sellanen outo maku suuhun sitä lihasta, siis riistaltahan se maistuu tietty mut ehkä vähä sellanen maksan maku (yök) ja en enää voinu syödä loppuun, eilen myös turvotti tosi pahasti ja sama on ollu tänää. Tein huvikseen ovistestin äsken ja siihen tuli toinenkin viiva (toki haalea) mut nyt en sit kuollaksenikaan muista et onko mul enne ollu näin. Mulla niitä ovistestejä tuolla paljon niin ajattelin niillä testailla nyt parina seuraavana aamuna jos tummenee niin sit ehkä (Lue: ei mikään ehkä vaan kyllä) testaan r-testillä su tai ma :D Esikoisen plussasin tosi haaleesti vasta dpo12 joten ehkä aika turhaa. Sit on tietty viel se mahdollisuus et ottaa verikokeen ja käyn sen "salaa itse analysoimassa :D

Tänää testasin huvikseni myös kaupassa myytävää ferritiini testiä, olin vähä skeptinen mutta joo negatiivisen se mulle antoi niin ku oletinkin. Vaikka oon nyt syöny rautaa ni ei oo kyllä lähellekkään 30 ferritiiniarvo
 
Oon tänään kyllä ollut normaalia väsyneempi ja jotenkin blaah. Pitäis viikonloppuna tehdä joululahjaostoksia lapsille mut ei yhtään kyllä jaksais ravata kaupoissa. Tuntuu just nyt siltä et voisin hautautuu tonne peiton alle. Onneks sentään pakkanen lauhtui, ei ollut helppoa koirien kanssa kun ne ei päässyt ulkona purkamaan kunnolla energioitaan. Työpäivä oli tänään helppo, mutta tiistai oli taas todella kiireinen, tuntuu että siitäkään en ole toipunut. Eilen lasten kanssa käytiin hakemassa kuusi kellarista, koristeltiin se, käytiin pulkkamäessä ja vielä leivottiin illalla. Se siitä vapaa-päivästä. Mut tänään rennosti kotona ja huomen sitten ainakin vähän kaupoille illalla.

En löytänyt ostamiani raskaustestejä, vähän olis kyllä tehnyt mieli tehdä ne tässä tulevina päivinä. Mutta kai tää on merkki että kannattaa olla tekemättä Mut kyllä mä oon niin malttamaton että ostan varmasti testejä viikonloppuna jos en löydä noita. Kieltämättä on vähän outoja oireita, en ole enää ollut oireeton..

Oi miksi pitää aina kehitellä itelle tähän ovulaation ja menkkojen väliin joku valeraskaus.. Se on niin raskasta kun ei saa ajatusta pois mielestä mut ei kuitenkaan ole mitään millä varmistaa ja päästä siitä piinasta.
 

Yhteistyössä