Paljon voimia sinulle!Tulen mukaan tähän ketjuun, palstailun aloitettuani ketjusta "kesäkuiset 2024".
Keskenmeno RV 8+2 viime pe
Jälkivuoto loppunut jo. Kaikkiaan vuosi vain 5päivää. Ja kaikki oli kivutonta. Mutta kohtu siis todettu siistiksi ja täysin tyhjäksi sekä hcg (jonka mataluuden kanssa ongelmia oli alusta asti ) oli pe 1227 . Laskenut vuorokaudessa 129 yksikköä, joten uskon ettei tuon arvon nollaantuminen kestä kovin kauaa.
Testaan r-testillä tämän viikon su , missä mennään. Nyt su oli vielä tietenkin vahva plussa
Keskenmeno alkoi siis oletettujen menkkojen aikaan ja uskon/toivon,että ovuloiminen voi hyvinkin alkaa parin viikon päästä. Sofin liuskat jälleen tilattu ja kierron tarkkailu alkaa kun r testi on puhdas nega.
Yritystä siis heinäkuun alusta kun kuparikierukka poistettu. 39 v 6 lapsen äiti. Keskenmeno oli ensimmäinen.
Jotain samaa minulla ja sinulla. Ollaan samanikäisiä. Meillä on 5 lasta ja minä olen kokenut yhden km. Yllätyksenä silloin tuli ja paljon rankempi kokemus, kun osasin kuvitella. Noin rv 8 meni kesken. Ja oli vuosi 2020. Sen jälkeen olemme saaneet 2 pientä.
Iso voimahali sinne! Ja anna itsellesi aikaa surra ja anna kaikkien tunteiden tulla.