Haaveena vauva 2023

• Haha
Reactions: Nokare
@Nokare Jotain ihan selvästi näkyy! Toivottavasti vahvistuu ja tulee väriäkin🤞🏻

@Liilja testaamaan vaan, jos siltä tuntuu! 🙈

Täällä on kyllä ajatukset niin sekaisin, pelottaa jos taas päästään puoleen väliin ja meneekin kesken... Ei nyt auta kun hengitellä ja yrittää mennä päivä kerrallaan. Onneks edellisen keskenmenon syyt on tiedossa, niin päästään niihin tarttumaan heti alusta kiinni verenohennuksilla.

@Nokare Jotain ihan selvästi näkyy! Toivottavasti vahvistuu ja tulee väriäkin

@Liilja testaamaan vaan, jos siltä tuntuu!

Täällä on kyllä ajatukset niin sekaisin, pelottaa jos taas päästään puoleen väliin ja meneekin kesken... Ei nyt auta kun hengitellä ja yrittää mennä päivä kerrallaan. Onneks edellisen keskenmenon syyt on tiedossa, niin päästään niihin tarttumaan heti alusta kiinni verenohennuksilla.
Voi että, ikävä taakka kantaa tuollainen pelko.😓 onneksi kuitenkin on löytynyt syitä, ja sen vuoksi apukeinoja!❤ Hirmuisesti onnea matkaan, ja toivotaan että kaikki menee hienosti😍

Ihanaa, onnea paljon plussanneille!! @mmarimoi_ @Nokare @Josba05 ja oliko vielä muitakin monta tulevaa joulukuista !!

Me palattiin eilen myöhään reissusta, mulla vasta dpo 6, mutta silti jo katse ensi vuodessa. Voihan se vielä yllättää, mutta tallettelut ei mennyt lomalla ihan optimaalisesti kun en tikutellut..
Mulla pitäs olla dpo 8 jos se ovulaatio on nyt se mitä ajattelen mulla ei oo mitään tuntemuksia eikä oloja pikkasen on alavatsassa nipistelly välillä

@Nokare en mäkään ole saanut pc:llä viivanpaikkoja ilman syytä vaikka kemiallisia onkin sit muutama niistä ollut lopulta.
Onnea @mmarimoi_ myös, toivotaan nyt että kantaa loppuun saakka ❤
Ja @Selis onnea ❤❤

ON: nyt on oikeastaan tehty kaikki mitä raskauden eteen voi, talleteltiinkin jopa su, ma ja ti, ovis ma-ti aikana ovitrellen aikaikkunassa. Mahdollisuudet on kohtalaiset, limis oli sen 5mm ja kolmikerroksinen tällä kertaa ja tuosta ollut vielä 4pv aikaa kasvaa menopur tukena. Huomisesta cyclogestit ja lisää hcg naksuja. Tässä kierrossa mun ei tarvi niin paljon testailla ovitrellen poistumista kun viime kierrosta on tiedossa suunnilleen miten se näkyy testeissä. Testata ei kannata ennen 17.4. silloin viiva alkaa olla ihan haamu tai vahvistua.

Täytyi tehdä toinen testi parin tunnin pidätyksellä ihan vain mielenrauhan vuoksi, jos yksi testi olisi ollutkin noin räikeä viivanpaikka.
Tuli vielä selkeämpi viiva, vaikkakin tosi haalea. Mutta aivan kun olisin näkevinäni väriä.
Epäilen, että ainakin jotain kiinnittymisyritystä tässä nyt ollut.
Vielä tosi aikaista joten olen jalat maassa, ja testaan huomenna uudelleen.🤞 Tulipas jännä loppukiri tähän 2023 haaveiluun.😅

Täytyi tehdä toinen testi parin tunnin pidätyksellä ihan vain mielenrauhan vuoksi, jos yksi testi olisi ollutkin noin räikeä viivanpaikka.
Tuli vielä selkeämpi viiva, vaikkakin tosi haalea. Mutta aivan kun olisin näkevinäni väriä.
Epäilen, että ainakin jotain kiinnittymisyritystä tässä nyt ollut.
Vielä tosi aikaista joten olen jalat maassa, ja testaan huomenna uudelleen. Tulipas jännä loppukiri tähän 2023 haaveiluun.
Laita kuvaa uudesta testistä 😊

• Tykkää
Reactions: Kyfi
Dpo11 ja nega, käyn kuitenkin kohta tsekkaa testin uudestaan harrastan roskishaamun metsästystä

Mut kai se kohta on suunnattava katse taas kohti ensi kiertoa.
Hehe, mä nykyään säilytän suosiolla testiä noin vuorokauden ennen kuin nakkaan roskiin, koska liian monta kertaa aikoinaan on pitäny roskista kaivaa ja vielä ihan kaikenkaiken varalta katsastaa tikku🤭🤣

• Haha
Reactions: Mamiks
@Selis Ihana viiva! Oltiiko me muuten helmikuisissa hetki yhtäaikaa? Miten sattui että plussat samassa kierrossa 🙈

Mie jo vähän katselin lasketunajan ajankohtaa, saattaa asettua viime vuonna yhtäkkiä kuolleen ukin syntymäpäivälle ❤ Jotain taikaa tässä hommassa nyt on, sanon ma 🫣

@Selis Ihana viiva! Oltiiko me muuten helmikuisissa hetki yhtäaikaa? Miten sattui että plussat samassa kierrossa

Mie jo vähän katselin lasketunajan ajankohtaa, saattaa asettua viime vuonna yhtäkkiä kuolleen ukin syntymäpäivälle Jotain taikaa tässä hommassa nyt on, sanon ma 🫣
Saatettiin olla, mulla meni tosi nopeeta sillon kesken, mut muistelisin et la ois ollu helmikuussa. Ekan piti syntyy lokakuussa, seuraavan helmikuussa ja sit toukokuussa…. Nyt olis joulukuinen. Ihmettelen ettei toistaiseksi oo yhtään stressaantunut olo vaan jotenki tosi seesteinen fiilis ja tunne et tää menee loppuun saakka 🙏🏻😅

Yhteistyössä