Haaveena vauva 2023

Täältäkin pahoittelut negan saaneille ja kovasti voimia haasteisiin niin lapsihaaveiden kuin muidenkin asioiden suhteen.

Mulla siis tänään dpo 9 ja just eilen miehen kanssa sovittiin, et testaillaan vasta, kun menkat myöhässä. Mulla on aiemmin ennen ehkäisyä alkanu menkat joskus vasta dpo 16, joten mahdollisesti vasta siinä kohdin testailen, jos ei menkkoja näy. Mä viime kerralla ahdistuin siitä testailusta ennakkoon vaan enemmän, joten kokeillaan nyt tätä taktiikkaa.

Oliko täällä muuten kuinka paljon yli 35v. kuumeilijoita? Itsellä siis tässä kuussa.tulee 37v täyteen.
Ikäasioista oli joulukuussa aika paljon viestejä. Aina moni täällä on yli 35 v. ja taisi olla useampi yli 40 v. (Itse lukeudun jälkimmäisiin).
 
Ja nega se oli dpo12. Nyt sitten jään oottelee uutta kiertoa. Jollei ole maanantaihin mennessä alkanut niin eiköhän ne taas ala kun käy testin hakee ja sitä tehdessä huomaa että kappas, tuhrua paperiin. Näin käynyt nyt pari edellistä kertaa.

Pahoittelut muillekin neganneille. Eiköhän se sitten ens kierto ole meidän
Mä niin haluisin sen synttäriplussan
Voisin myös ottaa synttäriplussan 😁 Flon mukaan ens kierron loppu osuisi pari päivää ennen synttäripäivää.
 
Kirjotanpa minäkin jotain, kun näköjään hakeudun päivittäin lukemaan Teidän juttuja. Oon 30v ja poika on 04/21 eli 1v8kk. Toista lasta alettiin yrittämään vähä sillain ei-niin-tosissaan vielä. Ens kierrosta ajattelin tikutella oviksen ihan mielenkiinnosta.

Nyt on jotain dpo -3 ja dpo 3 välillä. Flo näyttää ovista ja seuraavia menkkoja alkavaksi 20.1. Eli siitä sitte lähetään katteleen vähä tarkemmin, mutta aika rennosti yritetään nyt kuitenki suhtautua vielä toistaiseksi tähän yritykseen. Oma kierto on ihan hukassa raskauden jälkeen.

Tilasin muutaman raskaustestin, mutta en tiiä alanko ees vielä tästä kierrosta testaamaan ku aika heikkoa on meidän aikataulutus todennäköiseen kiertoon nähden. Talleteltiin eilen ja sunnuntaina nii kuka sen tietää. En ymmärrä miten ihmiset tulee vahingossa raskaaksi, kun tuntuu, että se tavara pitää tietyllä nanosekunnilla olla kohteessa, että mitään tapahtuu.
 
Kirjotanpa minäkin jotain, kun näköjään hakeudun päivittäin lukemaan Teidän juttuja. Oon 30v ja poika on 04/21 eli 1v8kk. Toista lasta alettiin yrittämään vähä sillain ei-niin-tosissaan vielä. Ens kierrosta ajattelin tikutella oviksen ihan mielenkiinnosta.

Nyt on jotain dpo -3 ja dpo 3 välillä. Flo näyttää ovista ja seuraavia menkkoja alkavaksi 20.1. Eli siitä sitte lähetään katteleen vähä tarkemmin, mutta aika rennosti yritetään nyt kuitenki suhtautua vielä toistaiseksi tähän yritykseen. Oma kierto on ihan hukassa raskauden jälkeen.

Tilasin muutaman raskaustestin, mutta en tiiä alanko ees vielä tästä kierrosta testaamaan ku aika heikkoa on meidän aikataulutus todennäköiseen kiertoon nähden. Talleteltiin eilen ja sunnuntaina nii kuka sen tietää. En ymmärrä miten ihmiset tulee vahingossa raskaaksi, kun tuntuu, että se tavara pitää tietyllä nanosekunnilla olla kohteessa, että mitään tapahtuu.
Kiva kun kirjotit, tää on aika koukuttava foorumi. 🤭 Ollaan sun kanssa samanikäisiä, tosin minulla vasta ensimmäinen haaveissa.

Toivotaan että teillä alkaa yritys onnekkaasti, eikä tarvitsisi hirmu pitkään plussaa odotella.

Komppaan niin tuota ajatusta, että miten kukaan voi tulla vahingossa raskaaksi. Täälläkin vaikka moni tikuttaa oviksen ja ajoittaa puuhailut nappiin, niin tuntuu että moni joutuu kohtuuttoman kauan odottelemaan tärppiä. Miten raastavaa se odottelu on psyykkeelle. Itsellä vasta yk 2 menossa ”tosissaan” yritystä, mutta kieltämättä tää on tuntunut paljon pitemmältä ajalta. Puhumattakaan että toiset on yrittänyt kuukausia tai vuosia onnistumatta 😭

Toivon kaikille meille että tästä vuodesta tulisi ilon eikä pettymyksen vuosi 💗
 
Kiva kun kirjotit, tää on aika koukuttava foorumi. Ollaan sun kanssa samanikäisiä, tosin minulla vasta ensimmäinen haaveissa.

Toivotaan että teillä alkaa yritys onnekkaasti, eikä tarvitsisi hirmu pitkään plussaa odotella.

Komppaan niin tuota ajatusta, että miten kukaan voi tulla vahingossa raskaaksi. Täälläkin vaikka moni tikuttaa oviksen ja ajoittaa puuhailut nappiin, niin tuntuu että moni joutuu kohtuuttoman kauan odottelemaan tärppiä. Miten raastavaa se odottelu on psyykkeelle. Itsellä vasta yk 2 menossa ”tosissaan” yritystä, mutta kieltämättä tää on tuntunut paljon pitemmältä ajalta. Puhumattakaan että toiset on yrittänyt vuosia

Toivon kaikille meille että tästä vuodesta tulisi ilon eikä pettymyksen vuosi
Niin on. VIimeksi kans roikuin täällä aina siihen saakka, että siirryyttiin face- ja WA-ryhmiin. Meillä tärppäs viimeksi nopeaa, vaikkakin olin varautunut ihan muuhun.

Nyt oli tarkotus oottaa vielä pidempään, että saan laihdutettua, mutta sopiva sauma aukes vauvalle ja päätettiin alottaa nyt. Pitää vaan raskausaikana tsempata ettei paisu ihan tolkuttomasti, niiku viimeksi. (Suurin ressin aihe koko asiasta).
 
Täällä myös iäkkäämpi yrittäjä (kuten nimimerkistä voi päätellä) taustalta ilmoittautuu. Olen muutaman kerran tuonne +40 ketjuun kirjoitellut, mutta tätä olen vain lueskellut.
Taustaa sen verran, että meillä yritys aloitettiin alunperin kun olin 40 (mies oli silloin 29), mutta valitettavasti jouduttiin mun sairauden vuoksi pitkälle tauolle yrityksessä, ja päästiin vasta viime keväänä jatkamaan. Tämä on siis melko epätoivoinen yritys raskautua tässä iässä vielä omilla munasoluilla apuna ainoastaan Letrozol+Cyclogest -yhdistelmä. Lähin klinikka meistä sijaitsee useamman sadan kilometrin päässä, joten senkään vuoksi ei ole tarkoituksena tämän kummempiin lapsettomuushoitoihin lähteä.

Listalle minua ei tarvitse lisätä, mutta ajattelin esitellä itseni, jos vaikka tulee tähänkin keskusteluun osallistuttua kun tuo 40+ on aika hiljainen ketju.
 
Täältäkin pahoittelut negan saaneille ja kovasti voimia haasteisiin niin lapsihaaveiden kuin muidenkin asioiden suhteen.

Mulla siis tänään dpo 9 ja just eilen miehen kanssa sovittiin, et testaillaan vasta, kun menkat myöhässä. Mulla on aiemmin ennen ehkäisyä alkanu menkat joskus vasta dpo 16, joten mahdollisesti vasta siinä kohdin testailen, jos ei menkkoja näy. Mä viime kerralla ahdistuin siitä testailusta ennakkoon vaan enemmän, joten kokeillaan nyt tätä taktiikkaa.

Oliko täällä muuten kuinka paljon yli 35v. kuumeilijoita? Itsellä siis tässä kuussa.tulee 37v täyteen.
Täällä🙋just täytin 39v.
 
Täällä myös iäkkäämpi yrittäjä (kuten nimimerkistä voi päätellä) taustalta ilmoittautuu. Olen muutaman kerran tuonne +40 ketjuun kirjoitellut, mutta tätä olen vain lueskellut.
Taustaa sen verran, että meillä yritys aloitettiin alunperin kun olin 40 (mies oli silloin 29), mutta valitettavasti jouduttiin mun sairauden vuoksi pitkälle tauolle yrityksessä, ja päästiin vasta viime keväänä jatkamaan. Tämä on siis melko epätoivoinen yritys raskautua tässä iässä vielä omilla munasoluilla apuna ainoastaan Letrozol+Cyclogest -yhdistelmä. Lähin klinikka meistä sijaitsee useamman sadan kilometrin päässä, joten senkään vuoksi ei ole tarkoituksena tämän kummempiin lapsettomuushoitoihin lähteä.

Listalle minua ei tarvitse lisätä, mutta ajattelin esitellä itseni, jos vaikka tulee tähänkin keskusteluun osallistuttua kun tuo 40+ on aika hiljainen ketju.
Toivottavasti teillä vielä onnistaisi 🥰♥onko Letroista ollut apua, tapahtuuko ovulaatio säännöllisesti? Minulla mies myös huomattavasti nuorempi minua
 
Toivottavasti teillä vielä onnistaisi onko Letroista ollut apua, tapahtuuko ovulaatio säännöllisesti? Minulla mies myös huomattavasti nuorempi minua
Letrot on kyllä siinä mielessä toimineet, että joka kierrossa on ovulaatiotesti antanut pysyvän hymynaaman, mutta epäilen että joka kierrossa ei ole välttämättä ovulaatio tapahtunut kuitenkaan. Lämmöt eivät ole nousseet kuin ihan vähän osassa kiertoja, eikä niissä kierroissa ole ollut kummoisia kipujakaan oletetun ovulaation aikaan. En tiedä onko follikkeli ollut tyhjä vai kenties jäänyt puhkeamatta. Rehellistä plussaa en ole yrityksen aikana saanut, muutaman haamun tai ehkä viivanpaikan.
 
Minä poistun täältä taustalle, saatiin niin huonoja uutisia. Lähes mahdottomuus onnistua ilman hoitoja .Nyt vaan koetan käsitellä ja hyväksyä asian, joka varmasti vie aikaaOnneksi on jo lapsia ennestään

Kaikkea hyvää teille muille, toivottavasti toiveenne toteutuu
Eikä! Olisin niin toivonut teille vielä plussaa. :cry: Voimia ja kiitos hyvistä keskusteluista täällä❤
 
Minä poistun täältä taustalle, saatiin niin huonoja uutisia. Lähes mahdottomuus onnistua ilman hoitoja .Nyt vaan koetan käsitellä ja hyväksyä asian, joka varmasti vie aikaaOnneksi on jo lapsia ennestään

Kaikkea hyvää teille muille, toivottavasti toiveenne toteutuu
Voi ei ♥. Voimia sinne ♥♥. Oliko syy miehessä? Ymmärrän hyvin jos et halua avata enempää.
 

Yhteistyössä