Haaveena vauva 2023

Tsemppiä kaikille piinapäiviin! 😊 tänään käyty kontrolliultrassa ja ei sieltä löytynyt johtofollia niin kuin pelkäsinkin. Lääkäri määräsi terolutit ja seuraavassa kierrossa uusi yritys. Olikova paikka, kun edellinen sai alkunsa heti ekasta letrokierrosta. 😔 seuraavassa kierrossa sitten tuplataan letromäärä ja toivotaan, että siellä tapahtuisi jotakin.

Voisin tulla listoille:
Paatuska, ya 8/2022, 2. Lapsi
 
Huomenta. Hedelmällisyystestiin vahvat viivat eli selvä positiivinen
Toinen testi kp10.Ihan kamalaa odottaa sinne Kyllähän mä tätä vähän olen aavistellut mutta näitä kahta viivaa en olisi halunnut nähdä
Voimia sinne ♥. Oliko tää testi sellainen että ns väärinpäin. Eli jos tulee kaksi viivaa niin on negatiivinen ja jos ei yhtään niin positiivinen 🤔. Mulla olisi joku sellainen muistikuva mutta voin olla ihan väärässä. Joku testi oli meinaan sellainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Huomenta. Hedelmällisyystestiin vahvat viivat eli selvä positiivinen
Toinen testi kp10.Ihan kamalaa odottaa sinne Kyllähän mä tätä vähän olen aavistellut mutta näitä kahta viivaa en olisi halunnut nähdä
Mitä hormonia / hormoneja se mittaa? Kotitesti on aina ok , mutta sinuna menisin labroihin mittauttamaan varmistukseksi. Ei ne aina oo kuitenkaan luotettavia nuo testit! Voimia! ❤😔
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Voimia sinne . Oliko tää testi sellainen että ns väärinpäin. Eli jos tulee kaksi viivaa niin on negatiivinen ja jos ei yhtään niin positiivinen . Mulla olisi joku sellainen muistikuva mutta voin olla ihan väärässä. Joku testi oli meinaan sellainen.
Ei kun tässä 2 viivaa on positiivinen eli heikentynyt hedelmällisyys 😕 Kaksi viivaa voi olla myös negatiivinen eli jos testiviiva on haaleampi kun kontrolli. Testissäni molemmat viivat oli tasavahvat 💔

Mittaa FSH hormoonia ja positiiviseen tulokseen pitää olla 25mIU/ml tai yli virtsassa.

Aioin olla yhteydessä neuvolaan jotta pääsisin gynelle ja verikokeisiin.Teen vielä sen toisen testin ja otan sitten yhteyttä.Google laulanut koko aamun ja epätoivo vallannut mielen 😔Ovis testejäkin vielä kaapissa mutta turhaa varmaan niitä tehdä, lh kyllä ilmeisesti kohoaa ,mutta ovulaatio ei voi tapahtua jos FSH liian korkea.
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 10 olettaisin tai mahdollisesti 9.
Vahvistumisia sinne nyt, erinomainen viiva noille päiville!😍 mä jätin tänään testauksen väliin, huomenna sitten dpo11 testiä . Tulee piiiitkä vuorokausi odottaa 🤷‍♀️😅

Elämäntapamuutoksista, oon ollut tupakoitsija jo 15(?) vuotta, poislukien raskausajat ja hetki synnyttämisen jälkeen. Nyt lopetin viime kuussa sauhuttelun kokonaan, for good. Olin raskaana tai en, rööki ei enää suuhun mee 🙌
Alkoholia saatan nauttia oluen tai viinilasin silloin tällöin (paitsi piinaillessa) , ja sanoinkin ystävälle joka tietää tästä, että jos en ole raskaana niin juon pullon punaviiniä 😅 helppo uhota , toisin voi käydä 😅
 
Koska nämä piinaviikot on niin pitkiä niin täytyy keksiä muutakin "puheenaihetta".
Ootteko näin "raskaus toiveissa" tehneet jotain elämäntyyli muutoksia?

Suurimpana mulla nyt tottakai alkoholin poisjättäminen (tosin jos kuukautiset alkaa niin aidon nauttia lasin tai kaksi valkoviiniä" ), lisännyt rautaa ja hyviä rasvoja ruokaan ja muutenkin kiinnittänyt huomiota että saan tarpeeksi hyviä ravintoaineita, vähentänyt hieman raskasta urheilua ja pyrin välttämään ja olla reagoimatta turhaan stressiin.

Mulla ehkä suurimpana on juurikin tuon liikunnan tasapainoittaminen, että muistan pitää lepopäiviä (lapsesta asti kilpaurheillut). Se on välillä vaikeaa kun tekee etänä töitä niin työpäivän jälkeen kaipaa liikuntaa, mutta täytyy muistaa liikkua välillä myös kevyesti.
Itse oon vähentänyt kahvin juontia ja alkoholin pistänyt aivan minimiin. Ja oviksen aikaan ja viikko sen jälkeen oon kevyempää liikuntaa harrastanut.

Tänään dpo10 ja tein aamulla aivan blanco negan. Ei ollu yllätys, kun ei oireitakaan ole. Henkisesti uuteen kiertoon menossa.

Mut monella on jännät paikat täällä 😍 Pidetään peukkuja 👍👍👍
 
  • Tykkää
Reactions: liebling
@Mammuzka Kyllä siinä haamulainen näkyy!

@Fazeriina82 Kovasti tsemppiä ❤ Eikös siinä toinen testi vielä ole, toivottavasti se tuo parempia uutisia.

Koska nämä piinaviikot on niin pitkiä niin täytyy keksiä muutakin "puheenaihetta".
Ootteko näin "raskaus toiveissa" tehneet jotain elämäntyyli muutoksia?

Suurimpana mulla nyt tottakai alkoholin poisjättäminen (tosin jos kuukautiset alkaa niin aidon nauttia lasin tai kaksi valkoviiniä" ), lisännyt rautaa ja hyviä rasvoja ruokaan ja muutenkin kiinnittänyt huomiota että saan tarpeeksi hyviä ravintoaineita, vähentänyt hieman raskasta urheilua ja pyrin välttämään ja olla reagoimatta turhaan stressiin.

Mulla ehkä suurimpana on juurikin tuon liikunnan tasapainoittaminen, että muistan pitää lepopäiviä (lapsesta asti kilpaurheillut). Se on välillä vaikeaa kun tekee etänä töitä niin työpäivän jälkeen kaipaa liikuntaa, mutta täytyy muistaa liikkua välillä myös kevyesti.
Piti miettiä tätä yön yli. Kahvia, teetä ja Pepsi maxia on tosiaan tullut vähennettyä reilusti. Se Pepsi maxin vähentäminen/lopettaminen on ollut kyllä muutenkin asialistalla. Alkoa en hirveästi juo, mutta on siitä kieltäytymistä pitänyt miettiä piinapäivinä. Burana on mulla ollut pääsääntöinen migreenilääke ja siinä on kyllä ollut vaikeuksia selvitä pelkällä Panadolilla. Stressiä olen yrittänyt vähentää sanomalla töissä ei paljon useammin. Toisaalta siellä on ollut kiireisempää kuin koskaan, joten en sitten tiedä onko auttanut vai ei. Kaiken maailman kikkakolmosiakin tuli kokeiltua tuloksetta, joten eivät jääneet muuten rutiineihin. Olen normaalipainoinen mutta nyt yrittämisen aikana on kyllä paino lähtenyt nousuun ja pitäis kyllä saada sitä takas normaaliin.🙈 Outoa sinänsä että nyt kesällä tulee liikuttua huomattavasti enemmän kuin talvella. Ehkä niitä herkkuja tosiaan pitäisi myös vähentää...
 
@Fazeriina82 olen niin pahoillani ❤ Toivottavasti pääsisit nyt tutkimuksiin, asioihin tulisi selvyys ja saisitte vielä vauvan.

Täällä tänään dpo-1, tai luulen että on, koska eilen oli pitkä päivä töissä enkä pystynyt ovistestiä tekemään. En kyllä tiedä keretäänkö enää tätä ovulaatiota hyödyntämään, kun mies on töissä seuraavat yöt.

Elämäntapamuutoksia en raskautta yrittäessä ole sen kummemmin tehnyt. Joudun syömään migreeniin buranaa, joka tietysti raskauden osuessa kohdalle täytyy aina lopettaa. Viinilasillisen juon silloin tällöin ja joku kosmetiikkatuote on sellainen, mitä ei raskauden aikana suositella käytettävän. Työstressiä on koko ajan, sitä ei taida raskauden aikanakaan pystyä vähentämään.
 
Pahoittelen pelkkä kuva -viestistä, testasin @Wintersun antamaa neuvoa ! 😅 joo, se vuorokausi kesti 3 tuntia. Vatsaa nippailee niin pirusti ja rintoja satunnaisesti (rintojen fiilikset yhä identtinen merkki menkoista) , vatsanippailut ei oo perinteisen pms-nippailun tuntuista 😅
NIIN. Perkele. Ois pitäny uittaa se pc:kin samaan pissaan, tuo on apteekin ultra ja livenä , testiajalla (kuten kuvakin) selkeä vaaleanpunainen haamu. No , eilen pc nega pregnylistä mutta VOISKO VIELÄ olla tämä pregnyliä?? Äh. Aina ei järki paljoa päätä kyllä paina 😅😅
 
@Millis86 mullakin tosiaan tuo pepsi max "paheena". Oon itseasiassa kans pyrkinyt vähentämään sen juomista, mutta en raskautta ajatellen vaan ällöttää se makeutusaineiden määrä mitä kaadan kurkusta alas. Lisäksi uskon/testaan onko sillä vaikutusta mun verensokereiden heittelyihin, meinaa vähän häiritä kun niin heittelee 🧐 liian ylös sokerit ei oo koskaan mennyt mutta se tuntuu ISOSTI oloissa, kun humpsahtaa alas 😓
 
  • Tykkää
Reactions: Millis86
Pahoittelen pelkkä kuva -viestistä, testasin @Wintersun antamaa neuvoa ! joo, se vuorokausi kesti 3 tuntia. Vatsaa nippailee niin pirusti ja rintoja satunnaisesti (rintojen fiilikset yhä identtinen merkki menkoista) , vatsanippailut ei oo perinteisen pms-nippailun tuntuista
NIIN. Perkele. Ois pitäny uittaa se pc:kin samaan pissaan, tuo on apteekin ultra ja livenä , testiajalla (kuten kuvakin) selkeä vaaleanpunainen haamu. No , eilen pc nega pregnylistä mutta VOISKO VIELÄ olla tämä pregnyliä?? Äh. Aina ei järki paljoa päätä kyllä paina
Montako päivää sulla on pregnylistä? Mulla aikanaan pregnyl näkyi 6. Päivää pistämisestä ja tiedän monta tuttua jolla kans 😊 paketissa taitaa lukea et Max 10 päivää. Mä testasin eilen (huom. Dpo3) jollain kaapinpohja testillä kuin paljon se ovitrelle on vaalentunut ja oli ihan vain haamu jo, joten jos oot jo negan testannut nii olisin varovasti jo innoissaan ♥
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiutau13

Yhteistyössä