Gynen kanssa juuri soiteltiin papa tuloksista ja samalla avauduin huolistani, kun kysäisi että onko mitään murheita. Vähän nyt hävettää koko asia kun hän mulle naureskeli Oli ehdottomasti samaa mieltä kuin
@Wintersun ja kumppanit että kun kuitenkin sen kaksi päivää vuotaa senverran että sidettä tarvitsee, niin ei kannata edes miettiä asiaa, eikä vuotopäivät yksinään kerro limakalvon paksuudesta. Vaihdevuosista ei edes puhuttu, kun mulla ikää 31
Mulla nuoruudessa ennen pillereitä sekavan epäsäännöllinen kierto ja vuosin vähintään 5 päivää kuin niagara (+niukemmat päivät päälle), kovien kipujen kanssa, se oli normaalia vaikka mistä tiedän olisko silloin ollut joku ongelma.. Pillerit hillitsi mutta se 5 päivää oli siltikin vakio, siksi nyt tuntuu villiltä ettei oo juuri minkäänlaiset kuukautiset ja kipuja vain ovulaation aikaan tiesin että ikä tekee tehtävänsä mutta en uskonut sen vaikuttavan näin paljon. Kiitos vastanneille ja toivotaan että meidän lyhkäset menkat ei tähän projektiin vaikuta vaan saadaan ottaa kaikki ilo irti siitä
@Fazeriina82 mullakin oli viimekierrossa ihan törkeä palelu päällä oviksesta alkaen illanistujaisissa +20 istuin toppatakki päällä ja kaupassa kävin täristen. Tulin toki kipeäksikin kun kierto vaihtui, mutta koskaan ole niin kylmissäni ollut keskellä kesää
@peanut_butter helpommin sanottu kuin tehty, olla stressaamatta vaikka kuinka ajattelee että tässähän on kaikki asiat aivan hyvin eikä mitään syytä huolehtia. Mutta silti.
@Kyfi voimia