Haaveena vauva 2023

Mullakin aamupillereinä gelee royal ja foolihappo, yhden greipin puristan myös mehuksi. En tiedä onko mitään hyötyä mut tuskin haittaakaan
Hei ihanaa!😆Tunnen välillä itteni vähän hörhöksi, kun näistä luonnollisista keinoista intoilen😅🙈 tosta gelee royalista oon paljon lukenut, eiköhän sekin pääse jossain kohtaan vielä kokeiluun!😌 itekkin olen ajatellut että tuskinpa haittaakaan noista on!

Ps. Greippimehu- ja punaviinikierrot täällä myös tuttuja😂
 
Omaa napaa hetken..alettiin reilu 5 vuotta seurustelemaan mieheni kanssa, päälle vuosi sitten mieheni lämpesi ajatukselle yrittää lasta. Ite halunnu teinistä asti ison perheen....en tiedä onko sen takia mulle ollu vaikeuksia ottaa puheeksi jos lääkärin apua tarvitaan. Eilen puhuttiin kuitenkin asiasta että kyselen asiaa ensi kuussa, mies oli sitä mieltä että kysy vaikka heti❤ tuntu kyllä että iso paino lähti harteilta kun tajusin, että enhän mä yksin tässä matkalla ole, mies on täysin sydämmin mukana ja yhtälailla häntä harmittaa tuo syksyn keskenmeno. Pienemmältä paikkakunnalta olen niin ehkä täällä pääsee edes lääkärin puheille vaikka tuo km välissä🤔 haaveet isosta perheestä muuttunut muutenkin että jos edes sen yhden saisi❤
 
Omaa napaa hetken..alettiin reilu 5 vuotta seurustelemaan mieheni kanssa, päälle vuosi sitten mieheni lämpesi ajatukselle yrittää lasta. Ite halunnu teinistä asti ison perheen....en tiedä onko sen takia mulle ollu vaikeuksia ottaa puheeksi jos lääkärin apua tarvitaan. Eilen puhuttiin kuitenkin asiasta että kyselen asiaa ensi kuussa, mies oli sitä mieltä että kysy vaikka heti tuntu kyllä että iso paino lähti harteilta kun tajusin, että enhän mä yksin tässä matkalla ole, mies on täysin sydämmin mukana ja yhtälailla häntä harmittaa tuo syksyn keskenmeno. Pienemmältä paikkakunnalta olen niin ehkä täällä pääsee edes lääkärin puheille vaikka tuo km välissä haaveet isosta perheestä muuttunut muutenkin että jos edes sen yhden saisi
Voi miten ihanaa, että sait miehelle kerrottua ajatuksia lääkäriin lähdöstä❤ lämmittää mieltä, kun tajuaa että kyllä se toinenkin haluaa lasta yhtälailla kuin itsekkin, eikä tosiaan ole yksin. Tällaisten keskusteluiden myötä tuntuu parisuhde jälleen astetta läheisemmältä❤
 
Mulla on kyllä jotenkin raskautunut olo. Eilen oli niin turvonnut olo, että en saanut nukuttua, kun oli alavatsa turvoksissa. Viilteli tosta vasemmalta/keskeltä alavatsalta sillai häijysti hetken. Alavatsalla tuntuu painetta.
Eilen oli niin herkillä hajuaisti, että mua inhotti jääkaapissa joku haju, jota mies ei mitenkään löytänyt. Laittoi mun limuun jääpaloja, mutta en pystynyt juoda sitä, kun mun mielestä ne jääpalat haisi ihan avaimilta tai kolikoilta.

Putoon kyllä korkeelta, jos tästä tulee negakierto. Oon jotenkin niiiiin toiveikas raskaudesta. Onneks niin kauan voi olla toiveikas, kunnes toisin todistetaan. :love: 😁
 
Lapsettomuuden kokeminen on yhdistänyt meitä ja lujittanut suhdesta. Tutkimuksiin mentiin epävarmoina ja alakuloisin mielin. Kuitenkin koko ajan yhtä pitäen. Muistan, että ennen tutkimuksiin menoa oli paljon mielipahaa ja asioita, joista oli vaikea puhua. Esim. pettymys siitä, jos ei onnistu seksin harrastaminen otolliseen aikaan. Kun tiesi, että väkisin ei voi eikä pidä, mutta silti jokainen menetetty mahdollisuus tuntui pahalta. Mutta sitten, kun tutkimukset alkoi ja myöhemmin hoidot, niin siinä kohtaa oli jo puhuttu niin paljon ja käyty erilaisia tunteita laidasta laitaan. En tiedä mitä yritän edes sanoa. Ehkä kannustaa ja luoda toivoa. ❤
 
@Charppaliini mikäs on fiils odotellessa? Musta tuntuu ihan loputtomalta odottaa, että tulis sopivat dpo:t testailuun.

Mä olin päättänyt että vasta viikon päästä testaan kun on dpo 14, mutta lupasin itselleni, että sunnuntaina saa testata. Sillon on sit dpo12.
No siis tää on ihan kamalaa! 😂 Onneksi tänään on ollut kiire töissä, niin edes koneella istuessa ehtinyt kuulostella oloa.

Tässä kans painiskelen ton testausasian kanssa. Aivan liian pienet dpot vielä, mutta toisaalta takaraivossa ajatus siitä, että kierron pituus alkaa olla täynnä. Ja joo tiedän, ettei sillä oo väliä ja voi olla tulossa pidempi kierto, jos luteaali onnistuisi nyt pysymään siinä 10 pvässä, mutta mun aivot ei pysty sisäistämään sitä 😂 mä ajattelin perjantaina testata ellei menkat ala ennen sitä. 🤔 Nyt kyllä sellainen olo mahassa, että eiköhän ne sieltä oo alkamassa 😕
 

Yhteistyössä