Meikäläinenkin tilasi elämänsä ensimmäiset ovulaatiotestit, mutta pirulaiset tuli liian myöhään. Oletettu ovis 13.11, testit tuli 15. joten huvikseen testasin ja sain kontrolliviivaa haaleamman, lämmötkin aavistuksen koholla, joten ovis todnäk oli jo kuten ajattelinkin. Mutta mitä tänään (dpo4?), alilämmön puolella ollaan ajattelin että olisko ovis vasta nyt, kun mahaa vihloo, mutta testi aivan valkoinen. Eli ovista ei ilmeisesti tapahtunutkaan? Tuleeko tapahtumaankaan.. Viime kierrossa sama juttu, lämmöt vähän koholla 2 päivää oletetusta oviksesta ja sitten mennään alilämmön puolelle. Aikaisemmissa kierroissa lämmönnousu ollut selkeä, joten ei tätä selitä silläkään ettei kaikilla lämpö nouse
Seuraavaan kiertoon onkin tikut valmiina, jos jotain positiivista haluaa tähän ankeaan viestiin vielä lisätä
Testien ostamiseen kommentoin minäkin sen verran että minä se olen joka testit ostaa (netistä tai jostain muualta kun lähikaupasta), joskus mies kysyy että pitäiskö ostaa mutta pääsääntöisesti hän ei tiedä milloin niitä ostan/teen En edes kehtaisi pyytää miestäni ostamaan testejä kauppareissulla, pienellä paikkakunnalla olisi heti juorut liikkeellä
Seuraavaan kiertoon onkin tikut valmiina, jos jotain positiivista haluaa tähän ankeaan viestiin vielä lisätä
Testien ostamiseen kommentoin minäkin sen verran että minä se olen joka testit ostaa (netistä tai jostain muualta kun lähikaupasta), joskus mies kysyy että pitäiskö ostaa mutta pääsääntöisesti hän ei tiedä milloin niitä ostan/teen En edes kehtaisi pyytää miestäni ostamaan testejä kauppareissulla, pienellä paikkakunnalla olisi heti juorut liikkeellä