Haaveena vauva 2023

Mitä ootte (mua tod. näk. kokeneemmat kaikki) mieltä:

Mulla on yleensä ollut 7pvn kuukautiset. Viimeset päivät (1-3) tiputtelee enempi/vähempi mutta oon ne laskenut vuodoksi. En tiedä onks se sitten ollut virhe, ja ovis mennyt osin senkin takia väärälle päivälle. Kuitenkin eilen tai toissapäivänä olis vasta loppuneet kk, mutta jo tänään oli kyllä niin runsas ja kostee vv, että pakko on ihmetellä. En tosiaan oo saanut ovista tikutettua, en tiedä onko sit vaan liian matalat hormonitasot siihen vai mikä on. Että onko sitten kummiskin ovis nyt kohta jo?? Tuon vuodon perusteella. Eli mahdollisesti kk kesti 6pv, sitten 2pv niin että vähän väriä tuli vaan, ja tänään...? Nyt siis on menossa kp9. Edelline kierto oli 25pv mutta sitä edeltävä 28.
 
vierailija
Kierto 28, eli ovulaatio jossain kp 12->.
Kp 6 korsu rikkoontui, siittiöt säilyy hengissä ~3 päivää, hedelmällisessä limassa paremmin eli lähempänä ovulaatiota.
Eli aika mahdottomuus.. Kannattaa varautua pettymykseen.
Kaikki on mahdollista. Milloin vaan voi tulla raskaaksi, jos ei käytä ehkäsyä. Mulla loppu menkat ja siitä seuraavana päivänä harrastettiin suojaamatonta seksiä kerran ja piti olla "varmat päivät." Noh, tulin raskaaksi.

Pettymykseen kannattaa varautua, aika pienet mahkut silti..🙃
 
vierailija
Onnea plussanneille

Tsempit uuteen kiertoon joutuneille

On kp24 ja tänään tuli jo ihan mahdotonta menkka kramppia Hikipuuska tuli myös edellis aamuna herätessä . Kierto jää jälleen lyhyeksi
Soitin maanantaina neuvolaan no siellä vaan vastaaja ja viesti että vasta ensi viikolla paikalla neuvolantäti Soitin sitten naapuri kuntaan ,kun on useampi neuvola samassa sairaanhoito piirissä.Siellä oli aivan ihana täti joka otti tosissaan ja lupasi laittaa lääkärille kannan otto pyynnön ja tää hoitaja lupasi soittaa mahdollisimman pian minulle.Vielä ei ole soittanut.Ymmärsi huoleni ja sen että haluan nopeasti tietää tuloksesta. Otti myös ylös mikä kp koe tehty.Lopuksi vielä lohdutti että kyllä kaikki järjestyy Tuntui siltä että tämä täti oli aidosti kiinnostunut ja empaattinen Samaa ei voi sanoa oman kunnan neuvolan tädistä.

@mamma41 tsemppiä Miehesi on kuin omani. Kun kerroin noista kokeista yms.. niin ihan kun häntä ei kiinnostaisi Ei kysele ei kommentoi vaikka kerron uudesta kierrosta yms..Ja itse hän on tähän yritykseen lähtenyt mukaan, kun kierukan poiston jälkeen ei ole kondomeja hankkinut tähän päivään mennessä.
Osa on näitä..kondomin käyttö ei yllätys-yllätys kiinnosta miestä, mut siihen se jääkin. Harmillista, näitä jöröjä riittää jonku verran.
Kiitollinen omasta miehestä, ei onneksi tarvi keskusteluja lypsää.❤ Osaa puhua, pussata ja kertoo asiat suoraan.

Keskustelu taitonakin voi opetella, toki se lähtee itsestä, jos ei nappaa, niin eipä se sitten auta.

Tsemppii jörön kanssa asujille.😊👍 Ja tätä ei kannata ottaa vakavasti, ei ole tarkotus dissaa. Jokaisella omat haasteensa.🙃
 
Omaanapaa.
Kp 8 ilmeisesti listan mukaan😄
Eilen juteltiin taas miehen kanssa näistä, ja kova into on hällä myös kyllä yrityksen suhteen. Että meidän tjottailu on kyllä muuttunut jo yk1 jälkeen enemmän ihan "oikeaksi" yrittämiseksi.
Appi ennustaa ovulaatiota sunnuntaille ja mies on sopivasti vlopun pois kotoa.😅 Toivottavasti ei ole pois juuri ovulaation aikana, mutta täytyy sitten talletella vain ennen ja jälkeen ja toivoa parasta..🤭
 
  • Tykkää
Reactions: tiipanen ja eeveon
Mitä ootte (mua tod. näk. kokeneemmat kaikki) mieltä:

Mulla on yleensä ollut 7pvn kuukautiset. Viimeset päivät (1-3) tiputtelee enempi/vähempi mutta oon ne laskenut vuodoksi. En tiedä onks se sitten ollut virhe, ja ovis mennyt osin senkin takia väärälle päivälle. Kuitenkin eilen tai toissapäivänä olis vasta loppuneet kk, mutta jo tänään oli kyllä niin runsas ja kostee vv, että pakko on ihmetellä. En tosiaan oo saanut ovista tikutettua, en tiedä onko sit vaan liian matalat hormonitasot siihen vai mikä on. Että onko sitten kummiskin ovis nyt kohta jo?? Tuon vuodon perusteella. Eli mahdollisesti kk kesti 6pv, sitten 2pv niin että vähän väriä tuli vaan, ja tänään...? Nyt siis on menossa kp9. Edelline kierto oli 25pv mutta sitä edeltävä 28.
Mun mielestä menkat on sitten vasta kun kunnolla vuotaa. Tiputtelua ei vielä lasketa menkoiksi. Itselläni tulee monesti ns vanhaa verta pari päivää ennen menkkoja. On sellaista rusehtavaa vuotoa. En laske niitä vuotopäiviksi
 
Omaa napaa. Kierto ihan sekaisin. Nyt on kp 18 muuttui KP 1 eli kierto oli vain 17 pvä 😭. En tiedä vaikuttaako se kiertoon että söin terolutia pitkittyneeseen kiertoon. Jotenkin tää vie pohjan lopullisesti yritykseltä. Ollaan miehen kanssa keskusteltu ja päädyttiin siihen että yritys jää tähän. Lisäksi kuopus on tällä hetkellä aika haastava joten stressiä on liikaa. Lueskelen teidän muiden yrityksiä ja tsemppaan muita. Meille ei kolmatta suoda. 😢
 
Omaanapaa.
Kp 8 ilmeisesti listan mukaan
Eilen juteltiin taas miehen kanssa näistä, ja kova into on hällä myös kyllä yrityksen suhteen. Että meidän tjottailu on kyllä muuttunut jo yk1 jälkeen enemmän ihan "oikeaksi" yrittämiseksi.
Appi ennustaa ovulaatiota sunnuntaille ja mies on sopivasti vlopun pois kotoa. Toivottavasti ei ole pois juuri ovulaation aikana, mutta täytyy sitten talletella vain ennen ja jälkeen ja toivoa parasta..
Siis mä luin vaikka kuinka monta kertaa, että "anoppi ennustaa ovulaatiota sunnuntaille" ja mietin et häh täh anoppiko on noin perillä sun kierrosta 😂😂
 
Kyllä tää aika matelee voi luoja! Miten tässä muka malttaa odottaa pidemmälle? En kyl malta hitto. Kyl sitä taas jotain jännitettävää haluaa

No niin, tuleeko mulle testikavereita tälle viikolle? Turha kuvitella että maltan edes perjantaille
Täällä aivan samat fiilikset! :ROFLMAO: Mitenhän sais ajatukset muualle? Ja luultavasti minäkin testailen kanssa ainakin loppuviikosta 🤭
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: eeveon ja Mamiks
Änkeän tänne ryhmään nyt kysymykseni kanssa. Eilen tein siis aamulla haalean mutta selkeän positiivisen mutta tänään testi näytti kuitenkin negaa / vaaleampi positiivinen. Selkeät raskausoireet kuitenkin on. Voiko vääriä positiivisia olla vai pitääkö vaan jaksaa odotella alkaako kuukautiset vai mitä. 🤔
 
Mitä ootte (mua tod. näk. kokeneemmat kaikki) mieltä:

Mulla on yleensä ollut 7pvn kuukautiset. Viimeset päivät (1-3) tiputtelee enempi/vähempi mutta oon ne laskenut vuodoksi. En tiedä onks se sitten ollut virhe, ja ovis mennyt osin senkin takia väärälle päivälle. Kuitenkin eilen tai toissapäivänä olis vasta loppuneet kk, mutta jo tänään oli kyllä niin runsas ja kostee vv, että pakko on ihmetellä. En tosiaan oo saanut ovista tikutettua, en tiedä onko sit vaan liian matalat hormonitasot siihen vai mikä on. Että onko sitten kummiskin ovis nyt kohta jo?? Tuon vuodon perusteella. Eli mahdollisesti kk kesti 6pv, sitten 2pv niin että vähän väriä tuli vaan, ja tänään...? Nyt siis on menossa kp9. Edelline kierto oli 25pv mutta sitä edeltävä 28.
Minun kierto on yleensä 24-28 päivää, mutta ovulaatio tapahtuu kp n. 7-8, eli heti kuukautisten loputtua. Minulla kestää aikalailla 2-4 päivää kk ja vika päivä on vain tuhrua. Yleensä minulla on ovulaation jälkeen n. 16 päivän päästä kuukautiset.

Itse tunnen ovulaation todella selkeästi - kipuja, todella vetistä vuotoa ja halut kasvavat… mutta kannattaa varmaan aloittaa tikuttaminen heti kk alettua niin voi varmistua milloin se ovulaatio sinulla tulee.
 
Täällä aivan samat fiilikset! Mitenhän sais ajatukset muualle? Ja luultavasti minäkin testailen kanssa ainakin loppuviikosta
Täällä kans samat fiilikset, kuluis jo aika nopsaan! Mulla vielä tuo ovis tekee epätietoiseksi, ku en tosiaan oo varma että oliko se jo, vai onko vielä tuloillaan, Huoh. Testailen varmaan vasta kahden viikon päästä, järkyn pitkä aika! Ennen edellisiä menkkoja erehdyin mieheltä kysymään, että haluaako hän, että teen testin semmoisena aamuna, kun hänkin on kotona, ja vastaus oli että haluaa. Tämä hillitsee testailuja aika paljon, kun ei voi sit itse himotestailla
 
  • Tykkää
Reactions: tiipanen ja eeveon
Poistaisiko seuraava päivittäjä mut listalta kokonaan.

Sain huonoja uutisia koepaloista ja meillä loppui yritys ja toiveet lopullisesti.

Toivottavasti teistä jokainen saa toivomansa vauvan
Erityisesti pitkään yrittäneet ootte mielessä!

Kiitos teille vertaistuesta ja kaikesta mitä täällä oon saanut!
Eiiii...
Hurjan paljon voimia❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Wintersun
@Rönsyleinikki Onnea ja tarrasukkia! :giggle:
Mitä ootte (mua tod. näk. kokeneemmat kaikki) mieltä:

Mulla on yleensä ollut 7pvn kuukautiset. Viimeset päivät (1-3) tiputtelee enempi/vähempi mutta oon ne laskenut vuodoksi. En tiedä onks se sitten ollut virhe, ja ovis mennyt osin senkin takia väärälle päivälle. Kuitenkin eilen tai toissapäivänä olis vasta loppuneet kk, mutta jo tänään oli kyllä niin runsas ja kostee vv, että pakko on ihmetellä. En tosiaan oo saanut ovista tikutettua, en tiedä onko sit vaan liian matalat hormonitasot siihen vai mikä on. Että onko sitten kummiskin ovis nyt kohta jo?? Tuon vuodon perusteella. Eli mahdollisesti kk kesti 6pv, sitten 2pv niin että vähän väriä tuli vaan, ja tänään...? Nyt siis on menossa kp9. Edelline kierto oli 25pv mutta sitä edeltävä 28.
Kuukautisten alku (KP1) lasketaan ensimmäisestä selvästä vuotopäivästä. Loppukuukautisten tiputtelulla ei sinänsä ole väliä kauan ne kestää. Omasta kierrosta olen huomannut että sitä valkovuotoa tulee itse asiassa jo viikko ennen ovulaatiota. Varsinainen ovulaatio on mulla huomaamaton tai sitten ei ole oikeasti tapahtunut vaikka LH-piikki näkyykin testeissä. Tässä kierrossa ennen irroituspiikkiä sain positiivisen ovistestin tiistaina mutta torstain inssissä ei vielä näkynyt että munasolu olisi irronnut vaikka edeltävänä päivänä laitoin irroituspiikin. Tuntemuksista päättelin että varsinainen irtoaminen tapahtui vasta perjantaina.

Omaa napaa. Kierto ihan sekaisin. Nyt on kp 18 muuttui KP 1 eli kierto oli vain 17 pvä . En tiedä vaikuttaako se kiertoon että söin terolutia pitkittyneeseen kiertoon. Jotenkin tää vie pohjan lopullisesti yritykseltä. Ollaan miehen kanssa keskusteltu ja päädyttiin siihen että yritys jää tähän. Lisäksi kuopus on tällä hetkellä aika haastava joten stressiä on liikaa. Lueskelen teidän muiden yrityksiä ja tsemppaan muita. Meille ei kolmatta suoda.
No voihan, voimia tähän päätökseen ja kuopuksen kanssa.❤

@Mamiks Mä testaan tällä viikolla! Torstai on virallinen testipäivä mutta saatan ehkä huomenna jo langeta.😏
 
Hurjasti paljon onnea plussanneille.

Voi olla, että meillä meni tämä kierto niin, että tuskin on mahdollista olla raskaana.
Oli meinaan tuhansia kilometrejä välissä.
Ovista en edes testannut.
Vahvimmat limat ja oireet ko 14 ja päästiin heiluttelee peittoja kp 15, jolloin vielä kyllä limoja oli, mut ei niin paljon, kun 14.
Reilu viikko oltiin erossa.
 

Yhteistyössä