Haaveena vauva 2022

Moikka! Olisiko jollain pidempään yrittäneellä tarvetta ovulaatiotesteille? Olisi aikamoinen pino niitä (muutamaa eri merkkiä) ja haluaisin ne jollekin lahjoittaa jolla yritystä (ja rahanpalamista testeihin) jo pidempään takana. Lappeenrannassa ovat. Voin myös postikulujen hinnalla postittaa.

Voi miten ihana ajatus 😍 Täällä yritystä takana 1,5 vuotta ja olisin kiinnostunut noista.
 
  • Tykkää
Reactions: Liljah
Täällä tämä kuvittelee kaikenmaailman nippailua jo alavatsalla. En edes tiedä onko mulla mitään nippailua 🤣 Pissattaa enemmän ja kaikenlaista.

Dpo 6 siis tänään ja saa nauraa, eilen ja tänään harjoittelin vastaanottamaan negan testin 🙈🙈🙈Leikitään että mä vain harjoittelin, enhän mä viime kierrossa kovinkaan paljon kuluttanut rahaa testeihin kun sain minihaamulaisen Dpo8.
ei, mulla ei ole minkäänlaista selkärankaa kun ensimmäinen testi on repäisty paketista. Sen jälkeen niitä ei meinaan voi olla tekemättä. Tässä kierrossa siis eka piti tehdä dpo9, aika lähelle pääsin 😂😂 Onko muita yhtä kärsivällisiä tässä ketjussa 🥰
Ja kyllä saa nauraa mulle, nauran itsekin. 😁😁😁
 
Mitä kuuluu @Iinanen ? Vieläkö teillä yritetään?

Aamulla heräsin siihen että palelin, oliskohan joku laimea hikipuuska ollut mutten sitä tuntenut:/ Finnit ei vieläkään ole ilmaantunut vaikka olen syönyt suklaatakin.Yleensä suklaa räjäyttää viimeistään kasvot..Mahaa jomotellut koko päivän , samoin nivusia repinyt, alaselässäkin jotain särkyjä :( Kyllä se uusi kierto varmasti alkaa viimeistään viikonloppuna:( Flo ennustaa menkat lauantaille.

Se siitä positiivisesti ajattelusta :D

Olen kyllä silti tyytyväinen että iho on nyt näin hyvä eikä hikipuuskia ole ollut :) Jatkan vitexin käyttöä mikäli en raskaana ole. Raskaana sitä ei saa käyttää.
 
@Sofiika näyttää lupaavalta😍

Kävin tänään gynellä selvittämässä tiputteluvuotojen syytä. Ja siis mitään rakenteellista syytä ei löytynyt ja keltarauhanen löytyi niinkuin näin loppukierrossa pitääkin. Gynekologi sanoi, että ei löydä mitään estettä miksi en raskautuisi. Eli tiputteluvuoto on hormonaalista ja kuulemma ovulaation aikoihin esiintyvä vuoto on normaalia. Mutta jos vuotaisi runsaasti viikko ovulaation jälkeen niin sitten täytyisi miettiä tukilääkkeitä loppukiertoon.
Hieman huijentuneempi olo 😊 jatketaan yrittämistä!
 
Aloitin jo ov testit kun eilen illalla vähän ovikseen sopivaa oiretta, ei vielä minkäänlaista hymiötä onneksi ettei ole ohi mennyt. Korona vielä vaivaa ja siitä pitää kyllä kysyä lääkäriltä onko vaikutusta mutta hyvä tunne nyt lähteä taas yrittää 🙂
 
  • Tykkää
Reactions: Tibitii
Hennot onnittelut @Sofiika !

Mulla oli selkeä ovis lauantaina aamusta, eilen lääkäri ultrassa varmisti että ovis on tapahtunut. Limis oli edelleen vaisu, viitisen milliä, toisaalta lääkäri sanoi että hyvä alkio kiinnittyy minne vaan, muutenhan ei olisi kohdunulkoisiakaan! Mikä kuulostaa tosi loogiselta. Toivotaan parasta.

Eilen sitten aamusta (dpo 6) oli kohdun tienoilla aika vahvaa puristuksen omaista tunnetta joka helpotti iltapäivästä. Selkeästi ei ollut munasarja, rakko tai suolistoperäistä ainakaan. Toivon tietenkin että se olis kiinnittymiskipuja 🤞 mulla kun on melko vahvoja ja selkeitä tuntemukset olleet vatsan alueella, on se mahdollista ainakin. Oliko se sitä ja jos oli niin riittääkö limis kiinnittymiseen jää nähtäväksi, odotellaan nyt se viikko. Varmaan tulee tosi helppoa taas piinailla 😬
 
Varovaiset onnittelut @Sofiika, tuohan näyttää jo hyvältä. :)

Täällä dpo 7. Joku sisäinen tunne ettei ole tärpännyt. Eikä ole kyllä oireitakaan. Seuraava kierros olisi sitten jouluvauva-kierros.

Jotenkin tässä 7 kuukauden yrityksen aikana on tunteet viilenneet koko hommaan. Menkat ei tuu enää mtenkään yllätyksenä enkä oikeen tunne enää mitään, kun ne alkaa. Alussa aina pääs suunnilleen itku, mutta nyt tähän on vaan turtunut.
 
Mitä kuuluu @Iinanen ? Vieläkö teillä yritetään?

Aamulla heräsin siihen että palelin, oliskohan joku laimea hikipuuska ollut mutten sitä tuntenut:/ Finnit ei vieläkään ole ilmaantunut vaikka olen syönyt suklaatakin.Yleensä suklaa räjäyttää viimeistään kasvot..Mahaa jomotellut koko päivän , samoin nivusia repinyt, alaselässäkin jotain särkyjä Kyllä se uusi kierto varmasti alkaa viimeistään viikonloppuna Flo ennustaa menkat lauantaille.

Se siitä positiivisesti ajattelusta

Olen kyllä silti tyytyväinen että iho on nyt näin hyvä eikä hikipuuskia ole ollut Jatkan vitexin käyttöä mikäli en raskaana ole. Raskaana sitä ei saa käyttää.
Yritetään, mutta nyt ilman mitään lääkkeitä. Eli tulee jos tulee meiningillä. Edellinen kierto oli viimeinen missä käytin letrozoleja ja pregnyliä. Ihan kokonaan ei osata vielä lopettaa yrittämistä. Kun aika tasan 2 vuotta on yrittänyt, niin ei sitä vaan osaa lopettaa. Kun niin tarkkaa tietää ilman oviksen tikuttamistakin, millon ne oikeat päivät on.

Mieli on kyllä tehnyt jo luopumista, oon aika sinut sen kanssa et toista lasta ei meille suotu. Pahimmat kipuilut on jo takana. Vielä pitäisi tehdä jossain vaiheessa se, että varaisi kirpparipöydän ja alkais myydä tota vaate ja tavaravuorta ( kaikki siis tallessa 3 vuoden ajalta). Ehkäpä kesällä ja syksyllä. Sen verran vielä se pienen pieni toivo elää, että hetken vielä noita tavaroita säilytän.
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82
Täällä piinaillaan nyt vielä tämä viimeinen kerta..kp 25/25 jonka flo ennustaa. Ei ole kyllä koskaan ollut niin lyhyttä kiertoa, lyhimmillään ollut 26pv. Dpo12, ovis ollut 28.2 ja kerettiin talletella -3 ja -1. Ovispäivänä pienen riidan päätteeksi mies tosiaan ilmoitti että meidän yritys loppu tähän. Oltiin tosin jo käyty pientä keskustelua maailmassa vallitsevasta tilanteesta ja että uskaltaako tähän maailmaan sittenkään lisää lapsia edes yrittää. Kahdesta lapsesta olisi tuplahuoli. Perus oviksen jälkeinen munisjuilinta, tissikipu ja iltavilu jäi tässä kierrossa yllättäen pois. Tissikipu alkoi tosin toissapäivänä. Testejä ei ole enää kuin cb viikkodigejä x2 sekä raskauskeijun ovistestejä. Himotestaajana jätän nyt kuitenkin testaamatta.
Paljon onnea matkaan plussanneille ja teille jotka yritätte, toivon todella että teidän vuoro koittaa vielä 💜
Vähän haikea olo siitä ettei tuo esikoinen nyt sitten saakkaan leikkikaveria ☹
 
vierailija
Täällä piinaillaan nyt vielä tämä viimeinen kerta..kp 25/25 jonka flo ennustaa. Ei ole kyllä koskaan ollut niin lyhyttä kiertoa, lyhimmillään ollut 26pv. Dpo12, ovis ollut 28.2 ja kerettiin talletella -3 ja -1. Ovispäivänä pienen riidan päätteeksi mies tosiaan ilmoitti että meidän yritys loppu tähän. Oltiin tosin jo käyty pientä keskustelua maailmassa vallitsevasta tilanteesta ja että uskaltaako tähän maailmaan sittenkään lisää lapsia edes yrittää. Kahdesta lapsesta olisi tuplahuoli. Perus oviksen jälkeinen munisjuilinta, tissikipu ja iltavilu jäi tässä kierrossa yllättäen pois. Tissikipu alkoi tosin toissapäivänä. Testejä ei ole enää kuin cb viikkodigejä x2 sekä raskauskeijun ovistestejä. Himotestaajana jätän nyt kuitenkin testaamatta.
Paljon onnea matkaan plussanneille ja teille jotka yritätte, toivon todella että teidän vuoro koittaa vielä
Vähän haikea olo siitä ettei tuo esikoinen nyt sitten saakkaan leikkikaveria
Minulla oli samoja ajatuksia silloin, kun islamistisia terrori-iskuja tuntui tapahtuvan Euroopassa vähän väliä. Myöhemmin ajatukseni muuttuivat niin, että maailma on oikeastaan aina ollut paha ja vaarallinen paikka, jos niin haluaa ajatella ja nykyöön meillä on asiat oikeasti todella hyvin. Usko ja luottamus parempaan tulevaisuuteen on kuitenkin se, mikä meidät juuri vie kohti parempaa!
Istuta siis sinäkin omenapuu (jos mies vain siihen mitenkään suostuu). Tuleva voi olla vaikka kuinka hyvää ja onnellista aikaa!
 
Tänään odotetusti kp 1 :(
Jotain mun kropassa ja hormoonitoiminnassa tapahtunut/muuttunut sillä PMS oireet oli laimeammat, edelleenkään ei ole niitä isoja hormooni finnejä, eikä hikipuuskia, eikä myöskään hiukset rasvoitu niinkuin yleensä ennen menkkoja :/ Turhaa antoi taas toivoa plussasta puuttuvat oireet:(

Lisäksi tänään lapsen harrastus porukassa jälleen uusi odottava äiti :( Nyt niitä on jo 3 odottavaa, yksi ehti synnyttää tälle vuodelle jo..Vaikka minulla on ihanat lapset ja olen onnellinen että olen heidän saanut,niin silti kaipaan ihan hirveästä syliteltävää vauvaa/ taapero aikaa ❤ Jokaisessa odottavassa äidissä lähipiirissä näen oman epäonnistumisen. Ehkä joku ymmärtää mitä tarkoitan.

Ei auta kun leuka rintaan ja kohti vuoden viimeistä mahdollisuutta saada vuoden -22 vauva ❤ Laskettuaika osuisi juuri puoleen väliin joulukuuta.Tähän kiertoon akupunktio tulossa :) Viime kierrossa jäi väliin koronan vuoksi.
 
Kp1. Mun pää on jotenki jumiutunut tämän maailmantilanteen suhteen ja tuntuu että en ehkä pystykään tähän kohtaan miettimään raskautta ja uutta vauvaa. Vaikka sota ei eskaloituiskaan fyysisesti Suomeen asti, jo tällä hetkellä vaikutukset on mm. taloudellisesti niin suuret että huolettaa miten oma talous kestäisi nousevat asumis- ja elinkustannukset perheen kasvaessa. Toistaiseksi jäädytän vauvahaaveet :( Saa poistaa listoilta. 😭
 
Mulla huomenna sunnuntaina ennustettu ovis. Tän illan tallettelut jäi miehestä riippuvista syistä väliin, eilen ja ke talletettu. Mulla heti sellainen olo, että tää kierto oli tässä, menetetty peli, kun kaikkia päiviä ei hyödynnetty ennen ovulaatiota.
En laskisi peliä menetetyksi kun perjantaina kuitenkin talleteltu! 🔥

Mut voi poistaa tän puolen listoilta, hyppään 2023 ketjuun koska nyt tosiaan ainakin yksi välikierto ja oviskin ehkä oli ja meni eilen (tai tänään) 😄 nyt vasta kp12 et melko aikaisin ovistuntemukset mutta km takana niin kroppa lienee vähän sekaisin🧐
 
Tervehdys kaikille! Olen jo jonkin aikaa seuraillut palstaa ja vauvakuume vaivaa täälläkin. Mahdollisuudet raskautumiseen lienee vähäiset, kun ikääkin on yli 40. Kuopuksemme täytti juuri 2 ja yhteensä meillä on kuusi lasta. Tänään taitaa olla kp25/28. Mies on välillä töissä muualla, mutta melko hyvin on nyt oviksen aikaan sattunut kotona olemaan 😊
 
vierailija
Hyppään nyt röyhkeästi tänne vaan kyselemään, vaikka "asettauduin" jo tuonne vauva2023-ketjuun. 🙈Tämän kierron jälkeen pidetään taukoa, kun oma pää alkaa olla liian stressaantunut. En oikein osaa käsitellä tunteina, mitä tulee siitä, kun "kaikki muut tulee raskaaksi" - ja siis oikeasti naurettavan moni tuttava, kylänmies ja julkkis on nyt tullut, kun me vaan paahdetaan kuukaudesta toiseen.

Mutta siis, tänään on dpo11 (ovulaatio testattu) ja apteekin herkkä testi oli täysin tyylipuhdas nega - onko toivo menetetty? 😞 Menkkojen alkamispäivästä ei ole kovin varmaa tietoa, kun progesteroni-lääkityksen vuoksi kierto on mitä sattuu ja pidempi kuin normaalisti.
 
Ihmettelen nyt ovulaatiota tai sen puuttumista, perjantaista asti ollut oireita, silloin oli kp9 ja testi nega, edelleenkään liuskatestissä ei näy merkkiäkään eikä tietysti digissäkään. Mutta ei kai se ole voinut mennä ohi ? Olisi ollut tosi aikasin, no huomenna lääkäri niin selviää
 

Yhteistyössä