Haaveena vauva 2022

Täällä dpo13, menkkojen pitäisi siis huomenna alkaa. Viikonlopusta asti ollu vatsassa lieviä menkkaoloja, ja tänään alkoi tuttu päänsärky. Finnit kyllä puuttuu naamasta.. Vuotoa odotellessa kuitenkin. Jos ei vuoto ala torstaihin mennessä, niin silloin testaan.
Miten maltat olla testaamatta, minä oon kerenny uittaa jo testin jos toisenkin, dpo11-12 tänään 😅 Flo ennustaa menkkoja torstaille.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

21.12.2021 Tiistai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Netta123..................…........kp 46/29
Pöllöliini.........…..................kp 33/28-29
Sadepisaroita...............kp 27/25-31
Suikku1................................kp 27/26-28
Lemoni87...........................kp 23/28
Martta83............................kp 22/26-27
Hellu_..........................…......kp 22/27-28
Keksi82................….............kp 20/28
SandraB……………………….kp 15/27
Liljah………………………………kp 14/26-27
Lumihiutale…………………kp 8/27-28
Topukka………………………..kp 7/30
Selis……………………………kp 5/28-30
Lili_86……………………………..kp 5/32-34
Mimmimami……………….kp 4/29
Sofiika……………………………kp 4/30

★★★★★★★★★★★★★

Sadepisaroita……….dpo14
Guinevere……………….dpo10
Keksi82…………………….dpo5
 
Heippa!

Liityin mukaan palstalle, kun oon jonkin aikaa jo seurannut keskusteluja. Tuntuu, että oon monista asioista vähän ulalla. Takana siis yksi keskeytynyt keskenmeno (vko6 ja todettiin vasta ekassa ultrassa). Raskautuminen oli varsin spontaani ja myös vähän yllätys. Toisaalta tuo yllätys toi myös vahvistuksen siihen tunteeseen, että vauva on erittäin tervetullut meidän molempien mielestä.

Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ensimmäiset kuukautiset tulivat lähes normaalisti (tosin ainakin viikon olin vakuuttunut, että "nyt alkaa.." ehkä odotin liian innoissani..😆)

Nyt oon about viikon sekoillut ovulaatiotestien kanssa. Kp 14 ja 15 ei ollut viivan viivaa, eilen kp19 oli haamuviiva. Samoin lauantaina. Kuitenkin tuolloin kp 15 alkoi selkeästi ovulaatiolimaa olla aika runsaasti. Vielä olisi yksi testi paketissa - koskahan sitä olisi järkevää testata? Aika mystiseltä tuntuu. Ihailen ihmisiä, jotka tunnistaa oman ovulaation olostaan.. 😅 Toisaalta on aika tiivisti viime viikon aika annettu mahdollisuuksia, jos vaikka ovulaatio olisi ollutkin silloin. Miten pahasti testauksen voi mokata? Nuo jotain halppis testejä, joita on useampi paketissa..
 
Tähän kiertoon hyvin vähäiset odotukset onnistumisesta. Tänään tuntemusten perusteella ovis aamulla, en oo nyt tikuttanut kun aattelin sen vähentävän stressiä. Talletuksia oli vain sunnuntaina ja sekin hyvin pikainen "tehdään nyt se vauva" meiningillä puuhailu :/ sitä edellinen kerta viime viikolla tiistaina ja mies palaa työreissusta vasta huomenna illalla jolloin mahdollisesti ois tilaisuus talletella mut taitaa olla jo liian myöhäistä sitten :( pahoittelen negatiivista omanapailuani :(
 
Taas pohdin miten lugesteronin alotan vai jätänkö käyttämättä. Ovisplussa siis sunnuntai iltana joten varsinainen ovis voi olla ollut eilen tai tänään joten kolmas päivä olisi torstai kun pitäisi dpo3 alottaa.. en missään nimessä halua oviksen estyvän. Vaikeeta on 🤔
 
Heippa!

Liityin mukaan palstalle, kun oon jonkin aikaa jo seurannut keskusteluja. Tuntuu, että oon monista asioista vähän ulalla. Takana siis yksi keskeytynyt keskenmeno (vko6 ja todettiin vasta ekassa ultrassa). Raskautuminen oli varsin spontaani ja myös vähän yllätys. Toisaalta tuo yllätys toi myös vahvistuksen siihen tunteeseen, että vauva on erittäin tervetullut meidän molempien mielestä.

Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ensimmäiset kuukautiset tulivat lähes normaalisti (tosin ainakin viikon olin vakuuttunut, että "nyt alkaa.." ehkä odotin liian innoissani..)

Nyt oon about viikon sekoillut ovulaatiotestien kanssa. Kp 14 ja 15 ei ollut viivan viivaa, eilen kp19 oli haamuviiva. Samoin lauantaina. Kuitenkin tuolloin kp 15 alkoi selkeästi ovulaatiolimaa olla aika runsaasti. Vielä olisi yksi testi paketissa - koskahan sitä olisi järkevää testata? Aika mystiseltä tuntuu. Ihailen ihmisiä, jotka tunnistaa oman ovulaation olostaan.. Toisaalta on aika tiivisti viime viikon aika annettu mahdollisuuksia, jos vaikka ovulaatio olisi ollutkin silloin. Miten pahasti testauksen voi mokata? Nuo jotain halppis testejä, joita on useampi paketissa..
Tervetuloa @kANaNdA mukaan palstalle. Oma kokemus ovulaatiotestien kanssa on, ettei välttämättä kaikilla merkeillä saa edes yhtä vahvoja viivoja testiin. Esim. itse en saa rfsu:n ovistestillä selkeää plussaa, vain hailuraa viivaa. Sen sijaan raskauskeijun halpisliuskalla saan vahvan punaisen testiviivan ja oon vielä varmistanut tuloksen Clearbluen digiovistestillä. Tsemppiä ja tallettelun iloa sinne!
 
  • Tykkää
Reactions: kANaNdA
vierailija
Tervetuloa @kANaNdA mukaan palstalle. Oma kokemus ovulaatiotestien kanssa on, ettei välttämättä kaikilla merkeillä saa edes yhtä vahvoja viivoja testiin. Esim. itse en saa rfsu:n ovistestillä selkeää plussaa, vain hailuraa viivaa. Sen sijaan raskauskeijun halpisliuskalla saan vahvan punaisen testiviivan ja oon vielä varmistanut tuloksen Clearbluen digiovistestillä. Tsemppiä ja tallettelun iloa sinne!
Okei, jotain eroja näissä siis on. Nämä on Sofin testejä. Vastaavan merkin raskaustesteistä hyvä kokemus eli sen vuoksi ostin samoja. Mietityttää siis se, miten tuo "limaisin ajanjakso" lukemani perusteella voisi olla ovulaatiota, mutta testien mukaan sitten ei. Ehkä jatkan tarkkailua suosiolla ja koitan olla haaveilematta laskettua aikaa syyskuulle.. 😅 Niin, miten niin oon asioiden edellä, kun laskeskelen jo tämmösiä.
 
Okei, jotain eroja näissä siis on. Nämä on Sofin testejä. Vastaavan merkin raskaustesteistä hyvä kokemus eli sen vuoksi ostin samoja. Mietityttää siis se, miten tuo "limaisin ajanjakso" lukemani perusteella voisi olla ovulaatiota, mutta testien mukaan sitten ei. Ehkä jatkan tarkkailua suosiolla ja koitan olla haaveilematta laskettua aikaa syyskuulle.. Niin, miten niin oon asioiden edellä, kun laskeskelen jo tämmösiä.
Mä en saa Sofeihin ku haaleita viivoja, mutta digi kyllä hymyili :) Eli yksilöllistä ja riippuu merkistä.
 
  • Tykkää
Reactions: kANaNdA
vierailija
Taas pohdin miten lugesteronin alotan vai jätänkö käyttämättä. Ovisplussa siis sunnuntai iltana joten varsinainen ovis voi olla ollut eilen tai tänään joten kolmas päivä olisi torstai kun pitäisi dpo3 alottaa.. en missään nimessä halua oviksen estyvän. Vaikeeta on
Ei ole vaikeaa!
Ovisplussa oli siis su eli dpo - 1. Maanantai dpo 0 (laskennallinen ovis), tiistai dpo 1 (mahdollisesti voisi vielä ovuloida), ke dpo 2, to dpo 3 - > lugesteronin aloitus. Ei ovulaatio esty.
 
Mä oon maani myynyt kun menkat oli noin olemattomat. Pelkään että kaavinnan takia limakalvo on olematon eikä lasta tuu ikinä. Ehkä se tästä mutta mieliala on nyt tosi nega 😫 Negatiivista omanapaisuutta täälläkin vaan nyt...
 
vierailija
Onko ihan tuhoontuomittua jos menee ottaan yhden 400mg Buranan suunnilleen oviksen aikaan? En ajatellut yhtään, ja sit muistin monta tuntia myöhemmin et oon joskus lukenut et tolla vois olla jotain vaikutusta oviksen estymiseen tms.
Onkohan tällä yhdellä pillerillä nyt mitään vaikutusta, vai ihan typerää miettiä tällaista?
 
vierailija
Onko ihan tuhoontuomittua jos menee ottaan yhden 400mg Buranan suunnilleen oviksen aikaan? En ajatellut yhtään, ja sit muistin monta tuntia myöhemmin et oon joskus lukenut et tolla vois olla jotain vaikutusta oviksen estymiseen tms.
Onkohan tällä yhdellä pillerillä nyt mitään vaikutusta, vai ihan typerää miettiä tällaista?
Sinänsä ehkä turha murehtia enää, jos otit jo...
Mutta en usko, että olisi tuhoontuomittua. Itse otin kesällä vahvempaakin oviksen aikoihin (ovisplussapäivänä), krapulassa ja ibs-oireissa maatessani. Raskauduin siitä oviksesta.
 
Dpo14.
Ei menkkoja vieläkään! Edelleen alavatsalla juilii niin, että joka vessareissulla oon varma et nyt alkaa. Pitäisköhän huomenna käydä hakemassa pc:n testi, jos ei aamullakaan vielä vuotoa näy?

Pitäis 🤩😅
Täälläkin kovin jännää, kp29/29-32. Monta päivää ollu jo rinnat todella kipeät, välillä kuvottaa ja menkkajuilintoja ollu ainaki viikon. Voiko tosiaan olla näin räikeet olot ennen vuotoa. Huhhuh. Testannut nyt pelkästään one stepeillä joka päivä, tänään viivanpaikka mutta ei aamun ekasta näytteestä.
 

Yhteistyössä