@petronella09 Tsemppiä! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja voitte jatkaa yritystä turvallisesti.
Se one step tarkoittaa, että on ns. Yhden vaiheen testi. Kasta ja lue tulos.Joku mainitsi kuukupista/hedelmöityskupista. Esikoista yrittäessä luin jonkin verran ferti-lilyn nimisestä hedelmöityskupista sekä erään bloggarin kertomasta kuukupin käytöstä yrityksessä. Esikoinen tärppäsi toisella yrityskierrolla, ja kyllä, käytin silloin kuukuppia. Pidin sitä seksin jälkeen loppuillan (2-3h) ja ennen nukkumaanmenoa otin pois. Ymmärtääkseni se perustuu siihen, että kuppi tuo sperman aivan kohdunkaulan suulle, nk. ovisliman luokse, josta siittiöiden on helppo uida kohti oikeaa suuntaa. Tiedä sitten oliko sillä oikeasti vaikutusta...
https://aijaa.com/EAFK5f
Huomasinpa tässä illalla kun tein ovistestiä, että näissä pregcheckin testikääreissä lukee One Step. Mitä hittoa
Voisin liittyä piinailijoihin, huomiselle vois laittaa dpo0.
Loppukierrossa minulla usein ovisplussa myös ilman raskautta. Joillakin lh nousee ennen menkkoja.Pikainen omanapa kun nyt on kiire. Luen teidän viestejä tässä myöhemmin.
Muthei!! Täällä dpo12 ja raskaustesti negaa. Eilen aika tumma viiva kuitenkin ovistestiin. Tänään aamupissasta ovistestissä yhtä vahva viiva, kuin testiviiva. Testasin kahden tunnin päästä, josko ovistesti vain joku maanantaikappale, mutta toiseen ovistestiin plussa myös ihan minuutissa testin teosta! Mitä hemmettiä? Raskaustesti edelleen nega, eikä edes mitään häilyvää tai viivanpaikkaa tai mitään. Onko mulla ovis nyt uudestaan??
Nyt KP 27/28-31
Mulla ei aikaisemmin ole tullut ovisplussaa ennen menkkoja, vaikka olen sitä testannut ihan uteliaisuudesta, jotta tiedän, miten oma kroppa toimii. Eilen ovistesti ei ollut noin tumma.Loppukierrossa minulla usein ovisplussa myös ilman raskautta. Joillakin lh nousee ennen menkkoja.
Millä testillä testaisit (raskaustesti) ?
Samoja ajatuksia täälläkin että jäisin listoilta pois on niin epätoivoinen fiilis ja usko onnistumiseen on kyllä heikko..kokoajan tuntuu tulevan jotain ylimääräistä stressiä ja asioita jotka hankaloittaa yrittämistäKyllä täällä vaan menkkoja odotellessa. En elättele toiveita plussasta. Päänsärky sitä luokkaa, että menkat alkamassa ylihuomenna. En onneksi ehtinyt niistä ovisplussatesteistä innostua.
Seuraavalle kierrolle poistan minäkin itseni listoilta loppuvuodeksi ja yritän vain nauttia elämästä. Josko hakisi tutkimuksiin tammikuusta, kun sitten liki 2v yritystä.
Ihan samoihin aikoihin. Ei se alkio kehity inssissä sen nopeammin kuin luomukierrossa.Heippa! Onko inssin jälkeen kiinnittyminen samoilla päivillä kun luomusti vai nopeutuuko se jotenkin ?
näin mä sen kanssa järjellä ite aattelinIhan samoihin aikoihin. Ei se alkio kehity inssissä sen nopeammin kuin luomukierrossa.
Alkio kulkeutuu kohtuun noin viiden vuorokauden kuluttua hedelmöityksestä, ja se kiinnittyy kohdun limakalvoon kahden vuorokauden kuluttua, eli hedelmöityshetkestä noin viikon kuluttua.