Haaveena vauva 2022

Täälä ei menkkoja näy eikä kuulu, tänään kp 32/30. Rinnat on kipeytyneet sen sijaan, mikä ei oo normaali oire ennen menkkoja. Raskauteen en usko nega testien jälkeen. Lähinnä jos nyt tulisi plussa niin epäilisin kohdun ulkoista tai sitten se menisi kesken. Mahdollisesta hedelmöityksestä olisi kuitenkin jo 15 päivää niin kaiken järjen mukaan testi olisi jo plussa.
 
@AMR Kuten muillakin, myös mulla on ollut (onnistuneessa) raskaudessa alavatsakipuja. Se on hyvin yleistä, eikä siitä voi mitenkään päätellä keskenmenoa, joten niiden suhteen heittäisin pelon romukoppaan. Krampit, nipistykset, viillot, yms ovat alkuraskaudessa täysin normaaleja. Myöskin se, että raskausoireet tulevat ja menevät. Niin hemmetin vaikeaa kuin se onkin, yritä olla vain onnellinen Huolestuminen ei auta oikeasti yhtään mitään, se ei estä keskenmenoa, mutta jälkikäteen sitten ajatellen, jos raskaus meneekin hyvin, voi kaduttaa, että ei nauttinut alusta asti raskaudesta ja siitä onnellisuuden tunteesta. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty!!

Ovulaatiota itse olen tikuttanut muilla, kuin digitesteillä. Ovulaation "sain kiinni" viime (tässä?) kierrossa vertailemalla missä vaiheessa viiva vahvistuu, on vahva, ja sitten taas heikkenee. Laitoin siis kaikki talteen
Mä epäilen, että en olisi ehkä ovuloinut nyt ollenkaan, vaikka testiviiva oli melkein yhtä vahva, kuin kontrolli. Ihan vain siksi, että kaikki muut ovisoireet (halukkuus, limat) puuttuivat kokonaan. Multahan ei ole koskaan löydetty vasenta munasarjaa lantiomunuaisen takia. Voi olla, että se on sen munuaisen takana tai sitten ei ole ollenkaan. Ei tiedä, onko se toimintakykyinen. Mä luulen, että tää kierto oli ns. vasemmalta puolelta ja ens kierto olis sitte oikealta puolelta, jolloin tulee sit kivut, limat ja halukkuuskin Saas nähdä.
Voisiko joku nopeasti neuvoa, miten niitä aamulämpöjä seuraillaan?

Omanapa:
Mulla on tällä hetkellä aivan sama tilanne, kuin @Hulda91 lla. Kp 31/28, testit näyttää puhdasta negaa sekä aamu-, että päiväpissasta (kokeiltu CB ja apteekin herkät), eikä menkkatuntemuksia ole (edes mieliala vaihteluita). Sen sijaan valkovuodon määrä on lisääntynyt jonkun verran ja tissit on arat (ei kipeät). Mulla ei menkat ole koskaan myöhässä. Alkaa käydä vähän epätoivoiseksi, koska nyt vain haluaisi niiden menkkojen alkavan sen sijaan, että elättelisi enää mitään toivoa raskaudesta, jotta pääsee uuteen kiertoon, uuteen yritykseen.
Mä kävin ottamassa tehosterokotteen kolme vkoa sitten, joten uskon sillä olevan nyt tekemistä asian kanssa. Joko menkat on ihan reilusti myöhässä tai jäävät vaan nyt kokonaan välistä, että mun kroppa on tosi sekaisin. Ajattelin tilata ovistestejä ja alkaa tikuttamaan ovista kyllä nyt varmaan ensi viikon lopusta sillä oletuksella, että menkat olisivat olleet, kuten pitää.
 
Piti ihan tarkistaa että onko tuo CB:n digi herkempi kun esim sofi, ja ei se oo. Digin herkkyys on 40miu ja sofin 25miu. En tajua miten vois olla sit niin että digi näyttää liian pian/liian herkästi plussaa suhteessa liuskaan. Ehkä en vaan ymmärrä näitä.
Mulle kans tuo herkkyys on siinä mielessä epäselvä, etten tiedä, tarkottaako se että hormonia tarvitaan esim se 25miu jotta testiin piirtyy edes haaleista haalein haamu, vaiko tasavahva viiva.

Mutta, ton digin ongelmaksi koin itse sen, että se väänsi mulle hymyä, vaikka se digin itsensäkin testiviiva oli vielä haaleahko.

Toki en sit tiiä oliko mun pakkaukset vaan jotain kakkelia, mutta kun hinta on parikymmenkertainen liuskaan verrattuna, ni sekundaa ei pitäis tulla vaan tuloksen pitäisi olla selvä.
Tai ainakaan en omia kiertojani voi laittaa likoon epävarman kalliin testin vuoksi.

Ehkä siis digittäjille vielä vinkki että kannattaa seurata ja verrata niitä digin testiviivoja silti ihan ominkin silmin (tai ohella testata myös liuskoilla), niin oppii näkemään, ylireagoiko digi just sun omien hormonien osalta vai ei.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja hanba
@AMR Kuten muillakin, myös mulla on ollut (onnistuneessa) raskaudessa alavatsakipuja. Se on hyvin yleistä, eikä siitä voi mitenkään päätellä keskenmenoa, joten niiden suhteen heittäisin pelon romukoppaan. Krampit, nipistykset, viillot, yms ovat alkuraskaudessa täysin normaaleja. Myöskin se, että raskausoireet tulevat ja menevät. Niin hemmetin vaikeaa kuin se onkin, yritä olla vain onnellinen Huolestuminen ei auta oikeasti yhtään mitään, se ei estä keskenmenoa, mutta jälkikäteen sitten ajatellen, jos raskaus meneekin hyvin, voi kaduttaa, että ei nauttinut alusta asti raskaudesta ja siitä onnellisuuden tunteesta. Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty!!

Ovulaatiota itse olen tikuttanut muilla, kuin digitesteillä. Ovulaation "sain kiinni" viime (tässä?) kierrossa vertailemalla missä vaiheessa viiva vahvistuu, on vahva, ja sitten taas heikkenee. Laitoin siis kaikki talteen
Mä epäilen, että en olisi ehkä ovuloinut nyt ollenkaan, vaikka testiviiva oli melkein yhtä vahva, kuin kontrolli. Ihan vain siksi, että kaikki muut ovisoireet (halukkuus, limat) puuttuivat kokonaan. Multahan ei ole koskaan löydetty vasenta munasarjaa lantiomunuaisen takia. Voi olla, että se on sen munuaisen takana tai sitten ei ole ollenkaan. Ei tiedä, onko se toimintakykyinen. Mä luulen, että tää kierto oli ns. vasemmalta puolelta ja ens kierto olis sitte oikealta puolelta, jolloin tulee sit kivut, limat ja halukkuuskin Saas nähdä.
Voisiko joku nopeasti neuvoa, miten niitä aamulämpöjä seuraillaan?

Omanapa:
Mulla on tällä hetkellä aivan sama tilanne, kuin @Hulda91 lla. Kp 31/28, testit näyttää puhdasta negaa sekä aamu-, että päiväpissasta (kokeiltu CB ja apteekin herkät), eikä menkkatuntemuksia ole (edes mieliala vaihteluita). Sen sijaan valkovuodon määrä on lisääntynyt jonkun verran ja tissit on arat (ei kipeät). Mulla ei menkat ole koskaan myöhässä. Alkaa käydä vähän epätoivoiseksi, koska nyt vain haluaisi niiden menkkojen alkavan sen sijaan, että elättelisi enää mitään toivoa raskaudesta, jotta pääsee uuteen kiertoon, uuteen yritykseen.
Mä kävin ottamassa tehosterokotteen kolme vkoa sitten, joten uskon sillä olevan nyt tekemistä asian kanssa. Joko menkat on ihan reilusti myöhässä tai jäävät vaan nyt kokonaan välistä, että mun kroppa on tosi sekaisin. Ajattelin tilata ovistestejä ja alkaa tikuttamaan ovista kyllä nyt varmaan ensi viikon lopusta sillä oletuksella, että menkat olisivat olleet, kuten pitää.
Mulla samat fiilikset että alkais nyt ne menkat niin pääsis yrittään uuteen kiertoon. Muutenkin tosi raskasta kytätä koko ajan että joko ne alko?
 
@Hulda91 Onpa nyt piinaavaa. Onhan siinä tosin yksilöllistä eroa, että monentenako päivänä hedelmöityksestä alkio kiinnittyy, hcg:n nousunopeudessa yksilölliset erot jne, et voihan olla ettei se vielä vaan näy testeissä. Varmaan päivän parin päästä testaisin uudelleen herkällä testillä.

@tutina Sullakin kyllä piinallinen kierronvaihe. Ehkä se rokotus tosiaan pidentää vähä kiertoa. Aamulämmöt pitää mitata joka aamu ennen sängystä nousua, mielellään suunnilleen samaan aikaan ja suusta. Sit kirjaat tulokset ylös. Ovulaation aikaan pitäs tulla pudotus lämpöön (joku tyyliin 0.4-1 aste jos oikein muistan) ja sit sen jälkeen lämpö nousee ja jos on hedelmöittyny nii ne pysyttelee koholla. Eka toki pitää määrittää se peruslämpö että varmaan yhen kierron verran pitää tehä tutkimusta että tietää mikä se oma peruslämpö on ja miten se käyttäytyy sit eri vaiheissa.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Eimy
@tutina, aamulämmöt:
Joka aamu, ennen ku nouset sängystä ylös, mittaa lämpömittarilla suusta lämpö ja merkkaa se ylös äppiin tai jonnekin.
Esim. Fertility friend, Flo, Premom. Varmaan kaikissa on nykyään paikka aamulämmölle. Tarkempi mittari 2 desimaalilla on varmin, mutta monella ihmisellä se lämpö vaihtelee kierrossa sen verran paljon, että ihan perusmittarikin käy, kunhan sitä pitää tarpeeks kauan (n. min) suussa.

Pikkuhiljaa löydät sen sun oman "peruskäyrän", joka on yksilöllinen.

Yleensä kierron alkuvaiheessa on lämmöt suht matalahkolla, "perustasolla". Sit just ennen ovista monella dippaa 1 päiväksi vieläkin alemmas ja siitä lähtee nousukiitoon. Oviksen jälkeen lämpö pysyttelee korkealla.
Jotkut kertovat huomaavansa kiinnittymisen aikaan pienen dipin, toiset ei. Ja jos lämpö lähtee taas laskemaan alkukuun lukemiin, raskaus ei onnistunut ja menkat alkaa pian (tai alkoi jo). Jos taas nousukiito jatkuu, saatat hyvinkin olla raskaana.
 
@Hulda91 Onpa nyt piinaavaa. Onhan siinä tosin yksilöllistä eroa, että monentenako päivänä hedelmöityksestä alkio kiinnittyy, hcg:n nousunopeudessa yksilölliset erot jne, et voihan olla ettei se vielä vaan näy testeissä. Varmaan päivän parin päästä testaisin uudelleen herkällä testillä.

@tutina Sullakin kyllä piinallinen kierronvaihe. Ehkä se rokotus tosiaan pidentää vähä kiertoa. Aamulämmöt pitää mitata joka aamu ennen sängystä nousua, mielellään suunnilleen samaan aikaan ja suusta. Sit kirjaat tulokset ylös. Ovulaation aikaan pitäs tulla pudotus lämpöön (joku tyyliin 0.4-1 aste jos oikein muistan) ja sit sen jälkeen lämpö nousee ja jos on hedelmöittyny nii ne pysyttelee koholla. Eka toki pitää määrittää se peruslämpö että varmaan yhen kierron verran pitää tehä tutkimusta että tietää mikä se oma peruslämpö on ja miten se käyttäytyy sit eri vaiheissa.
Joo on kyllä aika tuskastuttavaa. Tarvii tehä testi ens viikolla jos ei menkat ala. Viime kierto oli 37 päivää, mut ne oli ekat menkat keskenmenon jälkeen niin en yllättyny et kierto oli hieman pidempi.
 
Tänään kp 23, dpo 8 ehkä. Tuli sellasta veriviirua pyyhkiessä. Tämähän nyt voi olla mitä vaan, mut veikkaan silti eniten kyllä uuden kierron ennakkoa kun ei tunnu oikein miltään. Viimeistään parin päivän sisään pitäs iskeä se semmonen pms-v***tus. Sitä odotellessa. :D
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

12.9.2021 Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1.lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+ Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
+ Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
Hellu_ , 9/21, 2.lapsi
Hanba, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Pienihme.....................kp 58/26-57
Hulda91...........................kp 32/30
SannuB.........................kp 31/26
SandraB..........................kp 29/27
Esikoishaaveita........kp 28/29
Iinanen..........................kp 28/23-24
Chili.................................kp 27/28
Eeva650.....................kp 25/28-36
bb-8.............................kp 25/26-30
Elsa96.......................kp 23/26-28
Hanba.......................kp 23/26-28
Innerchild...................kp 22/25-30
Hellu_............................kp 22/28
Toiveikas1992..........kp 21/28-31
Sadepisaroita………..kp 14/25-31
Mamtobe...................kp 11/28
Mimmimami……………kp 10/28-30
aniiloraK.................kp 7/?
Petronella09..........kp 6/26
Martta83...................kp 5/26-27

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

SannuB........................dpo 18
BB-8……………………dpo 10
Innerchild………...dpo 9
Pip83.......................dpo 9
Toiveikas1992…..dpo 8
Hanba.........................dpo 8
Mamtobe................dpo 1
Saaga86.................dpo 0
 
Viimeksi muokattu:
Tänään vissiin kp27 ja nega testattu aamulla. Kyllä se on nyt se tehosterokote mikä on kiertoa sotkenut, harvemmin miulla on kierto näin myöhässä. En jaksa uskoa et plussa sieltä enää tulis. Pari päivää on ollu migreenikin tässä ilona. Menkkaoloja kans ollu jo muutaman päivän. Alkais hitto jo vuoto! Toivottavasti ei sotke enää seuraavaa kiertoa rokote!!

Ainiin miullahan oli vähän hakusessa ovulaatio viime viikolla, mut kuvittelin sen olleen alkupuolella viikkoa. Joitain päiviä siitä tuli kerran pyyhdittäessä veriviirua ja limaista vuotoa. Ajattelin sen tietenkin olevan kiinnittymisvuotoa. Ikinä ennen ei ole siis oviksen jälkeen mitään tommosta tullu. Mut kyllähän tänään ois pitäny testissä jo jotain näkyä. Eli mitä lie sekin ollu. :(
 
Viimeksi muokattu:
Tänään vissiin kp27 ja nega testattu aamulla. Kyllä se on nyt se tehosterokote mikä on kiertoa sotkenut, harvemmin miulla on kierto näin myöhässä. En jaksa uskoa et plussa sieltä enää tulis. Pari päivää on ollu migreenikin tässä ilona. Menkkaoloja kans ollu jo muutaman päivän. Alkais hitto jo vuoto! Toivottavasti ei sotke enää seuraavaa kiertoa rokote!!

Ainiin miullahan oli vähän hakusessa ovulaatio viime viikolla, mut kuvittelin sen olleen alkupuolella viikkoa. Joitain päiviä siitä tuli kerran pyyhdittäessä veriviirua ja limaista vuotoa. Ajattelin sen tietenkin olevan kiinnittymisvuotoa. Ikinä ennen ei ole siis oviksen jälkeen mitään tommosta tullu. Mut kyllähän tänään ois pitäny testissä jo jotain näkyä. Eli mitä lie sekin ollu. :(
Kurja juttu että menkat antaa odottaa ja testit negoja :(
Itse sain maanantaina tehosteen ja tiistaina alkoi menkat mutta nyt tosiaan jännitän vaikuttaako ovulaatioon :/ ja muutenkin tähän kiertoon:(
Se liukkari ei ole vielä saapunut eikä myöskään ole vielä aloitettu talletteluja,nyt kp 6.Pian olisi kyllä aloitettava ettei mene ohi jos ovis vaikka aikaistuu entisestään...Kasvoihin on jo alkanut puskemaan ovisajan finnejä :/
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Omaa napaa sairastelusta yrityksen aikana: Voikohan kierron alussa syöty tulehduskipulääke vaikuttaa ovikseen? Mulla on siis kahden viikon räkis äitynyt poskiontelontulehdukseksi ja sain siihen avaavat lääkkeet, kortisonisuihkeen ja tulehduskipulääkkeen. ”Onneksi” olen sairastanut edellisen kierron lopulla ja toisen alussa. Luulen, että lääkkeet voisin lopettaa viimeistään 3-5 pvä ennen ennustettua ovista (jos ei siis siirry nyt kun kroppaan tungettu vähän kaikenlaista lääkettä). Harmittaa käytää näitä kun ei yrityksenkään aikana saisi käyttää, mutta toisaalta olo alkoi olla niin karmea, että pakko oli jotain tehdä asialle ja vältin ainakin antibioottikuurin - se olisi viimeistään tuhonnut mahdollisuuden yrittää tässä kierrossa.

Tuli myös fläsärit viime raskauteen kun sairastuin ihan kunnolla, oli niin ahdistavaa kun mitään avaavia lääkkeitä ei olisi saanut käyttää, vaikka en saanut selälläni lainkaan nenän kautta ilmaa : ( käytin nenäsumutteita silloinkin ja siitäkin tuli huono fiilis.

Toivottavasti päästään yrittämään tässä kierrossa kuitenkin.
 
vierailija
Huh vaikka plussa tulikin testiin, niin tunnelma on vaihtunut hämmennyksestä onnellisuuteen ja siitä pelkoon. Mulla on ihan etenki tänään ollu ihan hirveitä alamahakipuja, jotka tuntuu sellasilta mitä tulee just ennenkuin menkat alkaa (ja tänäänhän ne normaalisti alkais). Koko ajan pelottaa, että alkaa vuoto. :< Tänään alkoi myös alaselkäkivut.
Vaikka yks piina on takanapäin niin kyllä alkoi seuraava tässä samaan syssyyn.
Minulla oli myös alkuraskaudesta vatsalla menkkakipuja, repäisyjä ym tuntemuksia ja alaselkää jomotteli ja särki. Niitä kesti jopa viikolle 9 asti kunnes alkoi helpottaa. Kaikki kuitenkin mennyt hyvin ja nyt ollaan jo viikoilla 35+2
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja AMR
Minkä päivän laskette ovispäiväksi, jos muuten ei juurikaan mitään oireita ole ja tikkujen mukaan mennään?

Mulla perjantaina ovistestissä haalea viiva, lauantaina selvä plussa ja nyt sunnuntaina taas haalea (ei niin haamu kuin perjantaina). Lasketaanko lauantai nyt sitten ovispäiväksi? Talletteluja oli lauantai + sunnuntai, oli kai suunnilleen oikeaan aikaan. Mitään ovisoireita mulla ei muutenkaan juuri ole, perjantai-iltana oli vatsa vähän kummallinen.
 
Minkä päivän laskette ovispäiväksi, jos muuten ei juurikaan mitään oireita ole ja tikkujen mukaan mennään?

Mulla perjantaina ovistestissä haalea viiva, lauantaina selvä plussa ja nyt sunnuntaina taas haalea (ei niin haamu kuin perjantaina). Lasketaanko lauantai nyt sitten ovispäiväksi? Talletteluja oli lauantai + sunnuntai, oli kai suunnilleen oikeaan aikaan. Mitään ovisoireita mulla ei muutenkaan juuri ole, perjantai-iltana oli vatsa vähän kummallinen.
+ Keskiviikko oli yksi talletus
 
Minkä päivän laskette ovispäiväksi, jos muuten ei juurikaan mitään oireita ole ja tikkujen mukaan mennään?

Mulla perjantaina ovistestissä haalea viiva, lauantaina selvä plussa ja nyt sunnuntaina taas haalea (ei niin haamu kuin perjantaina). Lasketaanko lauantai nyt sitten ovispäiväksi? Talletteluja oli lauantai + sunnuntai, oli kai suunnilleen oikeaan aikaan. Mitään ovisoireita mulla ei muutenkaan juuri ole, perjantai-iltana oli vatsa vähän kummallinen.
Jos la plussa ni ovispäivä on seuraava päivä, eli su :)
Hyvin on osunut tallettelut, meillä oli dpo -1 ja 0 ja raskaana ollaan :)
 
AMR
Kiitos kaikille. Nyt on taas vähän rauhallisempi olo ja kivutkin on vähän hellittäneet. :)
Varhaisultraa odotellessa. Saakohan käydä kunnallisella varhaisultrassa kun on endometrioosi ja se on yks kohdun ulkoisen riskitekijä? Onko kellään kokemusta? :) Yksityisellä käyn kyllä toki jos ei kunnalliselle pääse.
 
Mua alko aivan epäilyttää, että oonko tulkinnut ton mun ovistestin oikein. Eli sunnuntaina näytti tältä. Ovulaatio on sitten ollu maanantaina? Talleteltiin sillon sunnuntaina. Eilen mulla oli menkkajomotuksia, vaikka niiden pitäis alkaa vasta ens viikolla.

Joo näyttää ovisplussalta!
Se neuvotaan aina laskemaan niin, että ovis on sit ovisplussaa seuraavana päivänä.
Todellisuudessa ovis voi tulla jo plussan kanssa samana päivänäkin tai vaikka vasta 48 h päästä. :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Kiitos kaikille. Nyt on taas vähän rauhallisempi olo ja kivutkin on vähän hellittäneet.
Varhaisultraa odotellessa. Saakohan käydä kunnallisella varhaisultrassa kun on endometrioosi ja se on yks kohdun ulkoisen riskitekijä? Onko kellään kokemusta? Yksityisellä käyn kyllä toki jos ei kunnalliselle pääse.
Mä en ainakaan nyt päässyt vaikka lupailtiin, mulla siis 4 tai 5( jos kemiallinen lasketaan) keskenmenoja putkeen. Yksi niistä sellainen epäonnistunut ja menetin paljon verta mut silti tuli kieltävä vastaus :( Tosin varmasti riippuu kyllä myös kunnasta, aina kannattaa kysyä.
 
  • Tykkää
Reactions: AMR
Täällä on ollu puhetta millä päivillä plussa. Mulla kaikissa näkynyt vasta haalea viiva kun on menkat myöhässä. Eli hitaasti nousee hCG-arvo ainakin itellä. Vaikka aina oon ajoissa ollu testaamassa .

Mulle ei koronan tehostusrokotuksesta tullut mitään mikä ois pidentänyt tai lyhentänyt kiertoa. Ja tunsin normisti oviskivut…
 
Mua alko aivan epäilyttää, että oonko tulkinnut ton mun ovistestin oikein. Eli sunnuntaina näytti tältä. Ovulaatio on sitten ollu maanantaina? Talleteltiin sillon sunnuntaina. Eilen mulla oli menkkajomotuksia, vaikka niiden pitäis alkaa vasta ens viikolla.

Jos ymmärsin oikein ja puhut viime viikon sunnuntaista ja maanantaista, niin nuo jo otukset voivat liittyä myös kiinnittymiseen.

Rv testipäoviin sen verran että itse sain dpo10 2-5 päivää ennen menkkojen oletettua alkupäivää haalea mutta selkeän plussan.
 
Huomenta. Dpo10 ja testit kuumotteli kaapissa niin paljon, että oli pakko tehä kun olin nukkunut niin pitkään pissaamatta. No hitto, siinä oli haamujen haamu!!!! Onestepin testi kyseessä, oisko noi ollu kans jotain semi herkkiä testejä ehkä.

Unohdin ottaa kunnon kuvat, mut yritän nyt odotella pari päivää ja katsoa onko sitten vahvistunut, se oli niin haalea että on kyllä todella hankala saada näkymään kuvissa. Nyt kuivuneena viiva on kyl tullut enemmän näkyviin, mut en uskalla innostua liikaa.

Toivon nyt enemmän ku mitään että toi vahvistuu! <3
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä