Haaveena vauva 2022

@Toiveikas1992 eiköhän se ole ihan henkilöstä kiinni, milloin tuo epätoivo iskee. Itsellä on ollut tuollaisia tuntemuksia ainakin kolme kuukautta ja menossa yk8. Moni tuttu ja puolituttu on tänä aikana julistanut raskautta ja vauvojaan fbssä, joten tuntuu että muille raskaus tapahtuu helposti (tiedän, hölmö ajatus kun voihan näissäkin tapauksissa olla taustalla vaikka kuinka kauan yritystä).. Luulen että omien ajatusten taustalla vaikuttaa huono omatunto ylipainosta 'en tietenkään voi tulla raskaaksi kun olen tällainen plösö', sekä suvussa salatut mutta selkeät ongelmat tulla raskaaksi kolmekymppisenä. Olen jo päättänyt että nyt kun yritystauko alkaa menen lääkäriin vaatimaan perusverikokeita (mm. kilppariarvot), ettei ainakaan jää tuollaisista kiinni tämä vauvaprojekti.. :)

Omasta navasta sen verran, että viimeyönä oli outoja muljaisuja alavatsan molemmilla puolilla kun nousin nopeusti kyykystä seisomaan ja tietenkin heti lähti ajatukset repäisykivuista laukalle. :D Täällä festareilla en voi testailla, joten seuraava testi menee tekoon torstai aamuna. Tästä kierrosta ei kyllä muuten ole yhtään tärppifiilis, sillä oireita ei ole alkuunkaan :/
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveikas1992
Täällä oli keskustelua siitä, miten nyt on tullut plussia, kun on jättänyt yrittämisen ja keskittynyt muuhun. Ehkä @petronella09 sinullakin käy tärppi tässä kierrossa, kun sitä itse vähiten odotat :)
Itse stressaan eniten ovista ja sitä miten tallettelut onnistuu. Niin aktiivisia emme näin arkena ole, että voisi vain harrastaa seksiä silloin kun mieli tekee. Nytkin taapero on flunssassa ja valvottanut öisin, joten on vaan pakko sopia päivät milloin talletellaan, romanttista, eikö? ;)Jotenkin tuntuu, että joka kierrossa on jotain aina oviksen aikaan. Itse olen sairastanut pari virtsatieinfektiota ja nyt sitten taaperon flunssa. Onneksi seksi on kuitenkin hyvää ja nautinnollista, vaikka siitä onkin spontaanius kaukana.
 
Hei! Onko kellään kokemusta digitestin viikoista... Kuukautisten mukaan laskettuna mulla pitäis nyt olla rv 4+2, mutta sain äsken digitestiin vain raskaana 1-2. Pelkään kamalasti, että tämä nyt ei onnistukaan. Miksi viikot näyttää noin pieniltä? :(
 
Hei! Onko kellään kokemusta digitestin viikoista... Kuukautisten mukaan laskettuna mulla pitäis nyt olla rv 4+2, mutta sain äsken digitestiin vain raskaana 1-2. Pelkään kamalasti, että tämä nyt ei onnistukaan. Miksi viikot näyttää noin pieniltä?
Kopioin sulle suoraan saman, mitä jokin aika sitten kirjoitin toiseen keskusteluun:

Kyseinen testi tulkitsee viivan vahvuutta ja viivan vahvuuden määrittää HCG-taso, jonka määrä ja nousu jokaisella henkilökohtainen ja vaihteluväli on tosi suuri. Kyseinen testi ei siis valitettavasti millään ihmekonstilla osaa kertoa tarkalleen hedelmöittymisajankohtaa, vaan tosiaan perustuu vain niihin HCG-arvoihin:

1–2 weeks 10 (eli viikot 3-4)
2–3 weeks 153 (eli viikot 4-5)
3+ weeks 2753 (viikot 5+)

... ja HCG:n määrän vaihteluväli

3 5-50
4 5-426
5 18-7,340
6 1080 - 56,500
7-8 7,650 - 229,000
9-12 25,700 - 288,000

...
eli tuossa vaiheessa aivan hyvin se hcg-taso voi vielä olla sen verran matala, ettei tuo seuraavan tason hcg (153) vielä ylity. En siis huolestuisi <3
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Onko kukaan teistä plussannut aijemmissa raskauksissa jo 3+2? Ihmetyttää todella paljon, kuinka niin aikaiseen tuli haamu tai millä nimellä sitä nyt kutsutaan. Siis tuokin on ihan laskurilla katsottu eli tänään pitäisi olla 3+4. Edelliset menkat tiedän, mutta en ovulaation ajankohtaa.
 
Onko kukaan teistä plussannut aijemmissa raskauksissa jo 3+2? Ihmetyttää todella paljon, kuinka niin aikaiseen tuli haamu tai millä nimellä sitä nyt kutsutaan. Siis tuokin on ihan laskurilla katsottu eli tänään pitäisi olla 3+4. Edelliset menkat tiedän, mutta en ovulaation ajankohtaa.

Mä kans tehnyt testejä 3+2 asti
Tässä kolme ekaa

3+2 haamu
3+3 oli jo selkeähkö plussa
3+4 vielä selkeempi

Ja nyt 3+6 tässä tänään taas vahvistunut, https://ibb.co/52T1HSw

Ovulaatiota en kyllä testannut, tiedä sit olisko ollut aiemmin. Oireet vaan viittaisi et ihan oikeissa päivissä mennään :D
 
Mä kans tehnyt testejä 3+2 asti
Tässä kolme ekaa

3+2 haamu
3+3 oli jo selkeähkö plussa
3+4 vielä selkeempi

Ja nyt 3+6 tässä tänään taas vahvistunut, https://ibb.co/52T1HSw

Ovulaatiota en kyllä testannut, tiedä sit olisko ollut aiemmin. Oireet vaan viittaisi et ihan oikeissa päivissä mennään
Epäilen itsekkin, että ovulaatio olisi ollut paljon aijemmin. En osaa vielä ajatella, että olisin raskaana, kun ei ole oikestaan kovin paljoa vielä oireita muutakuin rinnat vähän arat ja alavatsaa jomottelee. Odotan innolla ensimmäisiä kunnollisia oireita. :)
 
LIIBY harmaana
Paljon plussia nyt satelee

Välillä iskee ahdistus ,kun katselee listaa ja näkee itsensä edelleen listan alussa ilman plussaa Turhauttaa kuinka monta meitä viime vuonna aloittanutta tai vielä aiemmin aloittanutta odottaa edelleen plussaa

Koetetaan silti pitää toivoa yllä

Laitoin nyt itseni piinalistalle vaikken usko mitään voivan tapahtua näiden vastoin käymisten vuoksi:/
Liiby täällä harmaana, en jaksa kirjautua. Samat mietteet täällä Petronella09, en ole viitsinyt koskaan edes tulla listoille, yritystä kohta 2 v täynnä täällä näillä näppäimillä... toki muutama pillerikierto on ollut pakko pitää tässä, mutta silti noin muutoin. 39 kilahti mittariin myös, niin kyllä se niin vaan on että täällä ollaan hyvää vauhtia menossa menopaussiin ja yksinkertaisesti munasolut on surkeita, jos niitä edes on. Epäilen, että säännöllisestä kierrosta ja ovisplussasta ym. huolimatta mulla on harvoin follikkelin sisällä edes mitään.

Onnea plussanneille silti ! Tsemppiä meille pitkään tahkonneille.
 
  • Tykkää
Reactions: AMR
Onko kukaan teistä plussannut aijemmissa raskauksissa jo 3+2? Ihmetyttää todella paljon, kuinka niin aikaiseen tuli haamu tai millä nimellä sitä nyt kutsutaan. Siis tuokin on ihan laskurilla katsottu eli tänään pitäisi olla 3+4. Edelliset menkat tiedän, mutta en ovulaation ajankohtaa.
Minulla aiemmissa kolmessa plussat/ haamut lähteneet tulemaan tosi ajoissa, ironisesti tuulimunassa tuli 3+3 ekat haamut. Tosi hitaasti vahvistui leffaviivoiksi tosin. Viimeisessä jossa oli kaksi alkiota ei meinannut hcg nousta millään, ei noussut yli 4000 ikinä.
 
Liiby täällä harmaana, en jaksa kirjautua. Samat mietteet täällä Petronella09, en ole viitsinyt koskaan edes tulla listoille, yritystä kohta 2 v täynnä täällä näillä näppäimillä... toki muutama pillerikierto on ollut pakko pitää tässä, mutta silti noin muutoin. 39 kilahti mittariin myös, niin kyllä se niin vaan on että täällä ollaan hyvää vauhtia menossa menopaussiin ja yksinkertaisesti munasolut on surkeita, jos niitä edes on. Epäilen, että säännöllisestä kierrosta ja ovisplussasta ym. huolimatta mulla on harvoin follikkelin sisällä edes mitään.

Onnea plussanneille silti ! Tsemppiä meille pitkään tahkonneille.
Näinhän se taitaa valitettavasti olla :( Niin toivoisin että me iäkkäämmätkin vielä onnistuisimme ❤Sitä niin kovasti toivoo ihmettä ja plussaa testiin ❤ aina on toivoa niin kauan kun kierto on olemassa ja menkat tulee :)
 
@Vaniljapulla ihanaa! Meilläkin esikoispoika, joka toivonut pikkusisarusta siitä asti kun oppi puhumaan :D hän on super huolehtivainen ja hyvä pienten kanssa. Varmasti mahtava isoveli ❤

Myös @ohennao lle onnea plussasta!

Oireettomuus täällä edelleen mietityttää. Mutta eipä sitä voi muuta, kuin luottaa että kaikki sujuu niin kuin on tarkoitettu.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

25.8.2021 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+ Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Miracle..........................kp 44/?
Pienihme.....................kp 30/26-57
Mozart......................... Kp 29/25-29
Minnix................................kp 26/34
Possu..............................kp 23/24-27
Mamtobe....................kp 22/28
Andune....................kp 18/29
Hulda91...........................kp 14/30
Mansikka_maanantai.....kp 13/31
Petronella09...............kp 13/25-28
Kirjoh89..........................kp 13/28
Martta83......................kp 12/26-27
SandraB..........................kp 11/27
Esikoishaaveita........kp 10/29
Iinanen..........................kp 9/23-24
Eeva650.....................kp 7/28-36
bb-8.............................kp 7/26-30
Elsa96.......................kp 5/26-28
Innerchild...................kp 4/25-30
Toiveikas1992..........kp 3/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Charrypie-86.......dpo 11
Alocasia................dpo 11
Mamtobe.............dpo 10
Possu.......................dpo 10
Saaga86..................dpo 9
Andune ..................dpo 2
Petronella09...........dpo 2
Kirjoh89.......................dpo-1
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta. Vika saikku päivä,huomenna töihin . Kerkesin vielä tänään päivittämään listaa.

Omaa napaa: rinnat kipeytyi niinkuin aina oviksen jälkeen,viime kierto oli poikkeus:/kroppaa jumittaa edelleen, liekö hormooneilla nyt osuutta asiaan :/

Kukas testailee seuraavaksi?:)
 
@Toiveikas1992 eiköhän se ole ihan henkilöstä kiinni, milloin tuo epätoivo iskee. Itsellä on ollut tuollaisia tuntemuksia ainakin kolme kuukautta ja menossa yk8. Moni tuttu ja puolituttu on tänä aikana julistanut raskautta ja vauvojaan fbssä, joten tuntuu että muille raskaus tapahtuu helposti (tiedän, hölmö ajatus kun voihan näissäkin tapauksissa olla taustalla vaikka kuinka kauan yritystä).. Luulen että omien ajatusten taustalla vaikuttaa huono omatunto ylipainosta 'en tietenkään voi tulla raskaaksi kun olen tällainen plösö', sekä suvussa salatut mutta selkeät ongelmat tulla raskaaksi kolmekymppisenä. Olen jo päättänyt että nyt kun yritystauko alkaa menen lääkäriin vaatimaan perusverikokeita (mm. kilppariarvot), ettei ainakaan jää tuollaisista kiinni tämä vauvaprojekti..

Omasta navasta sen verran, että viimeyönä oli outoja muljaisuja alavatsan molemmilla puolilla kun nousin nopeusti kyykystä seisomaan ja tietenkin heti lähti ajatukset repäisykivuista laukalle. Täällä festareilla en voi testailla, joten seuraava testi menee tekoon torstai aamuna. Tästä kierrosta ei kyllä muuten ole yhtään tärppifiilis, sillä oireita ei ole alkuunkaan :/
"Kiva" kuulla etten ole yksin tälläisten ajatusten kanssa. Tai no eihän tässä mitään kivaa ole, mutta välillä tuntuu, että on niin yksin tämän asian kanssa.
Tsemppiä sullekkin!
Vaadi laajat verikokeet, ihan oman mielenrauhanki vuoksi.

Multa otettiin kaikki mahdolliset kokeet viime talvena muista syistä(kilpparit, ferritiini, vitamiinit, perusverenkuva laajana,suljettiin uniapnea pois, kilpirauhaset ultrattiin jne) ja olisko ollu vuosi 2016 kun ultrattiin sisäkautta ja kätilö sanoi, että munasarjat ja kohtu erittäin hyvän näköiset).
Olin meidän neuvolaan yhteydessä viime viikolla ja hän yritti rauhoitella, että kaksi kertaa viikossa kun peitto heiluu ja elämäntavat ovat hyvät niin vuosi on normaali yritysaika. Jos vuoden vaihteeseen mennessä ei olla plussaa saatu, niin sitten soittaa hänelle ja varata aikaa niin hän laittaa meille sitten lähetteen lapsettomuuspolille.
Hirveän surullista ajatella, että täytyy niin pitkään odottaa, vaikka tiedän, että on normaali käytäntö.
 
Huomenta. Vika saikku päivä,huomenna töihin . Kerkesin vielä tänään päivittämään listaa.

Omaa napaa: rinnat kipeytyi niinkuin aina oviksen jälkeen,viime kierto oli poikkeus:/kroppaa jumittaa edelleen, liekö hormooneilla nyt osuutta asiaan :/

Kukas testailee seuraavaksi?
Päivien perusteella taidan olla seuraavien testaajien joukossa. Nyt on vaan tullut joku paniikki etten uskalla testata. Mieli leijailee pilvilinnoissa näiden kaikkien oireiden kanssa enkä millään halua laskeutua maan pinnalle. Tuntuu helpommalta odottaa vuotoa.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Mikä määrä plussia! Vautsi! Ja onnea!! ♡♡
Itsellä ollut niin kiirettä etten ole ehtinyt edes käydä lukemassa teidän juttuja. Stressitaso on aivan taivaissa.
Ovulaatio lähestyy, nyt on ristiriitaset tunteet että haluanko tästä kierrosta edes raskaaksi.
Ensi viikolla alkaisi pitkään odottamat jumpat jotka on olleet mulle henkireikä. Harmittaisi jos en pystyisi niihin osallistumaan kun vaan muutoman kuukauden. Tiedän ettei raskaus ole este jumpalle, mutta itse olin lähes kävelykyvytön rv25 jälkeen esikoista odottaessa joten en uskalla edes toivoa helpompaa raskautta.
Mutta en plussasta olisi surullinenkaan ♡
Ristiriitaista kun haluaa saada kaiken kerralla. Samalla stressaa että entä jos en enää raskaudukkaan.
 

Yhteistyössä