Haaveena vauva 2022

Mä testasin eilen. Negaahan tuo näytti tai korkeintaan viivanpaikan haamua. Menkat siis alkanee huomenna tai perjantaina. Toki muka on oireita ollut kuten aaltoilevaa huonoa oloa, normaalia kipeämmät rinnat, väsymystä ja palelua.

Mä oon siitä omituinen otus, että hormonit nostaa mun mielialaa kun menkat alkaa. Oon nää parista päivästä viikkoon ennen niitä ihan maassa ja ranteet auki-fiiliksillä. Tähän kertojaksi jo nyt päätään nostava kaamosväsymys/-masennus/mikälie, niin on siipi ollut täälläkin maassa. Tää syksy ei sovi mulle sitten yhtään.

Meillä yrityksestä tietää jo tosi moni, on ollut aikaa kertoa ja lipsautella. Mieheltä pari sen kaveria kysyi onko lapsia tulossa, kun auto vaihtui farmariin tammikuussa, muuten ei ole kyselyitä tullut.

Ensi viikolla alkaa opiskelu töiden ohessa, joten saa muutakin mietittävää kuin nää vauvahommat. Tai jopa pelkään, ettei elämään sitten sovi muuta kuin työ ja koulu. Mutta yritetään sitten edistää uraa, kun muu elämä jauhaa paikoillaan.
 
Meidän yrittämisestä tietää aika moni kaveri. Kerroin heti joulukuussa kun yritys aloitettiin. Välillä harmittaa että kerroin vaikka ei kukaan kysele. Osan kanssa olen jutellut enemmän haasteista ja on tehnyt varmasti hyvää, mutta silti ehkä nyt toivon että en olisi niin monelle kertonut aikanaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lavender_
@Eeva650 opiskelu voi tehdä ihan hyvää, saa ajatuksia muualle vauvaprojektista. omalla kohdalla esikoisen raskaus alkoi pari kuukautta opintojen alettua ja meidän opintoryhmästä kolme muutakin raskautui. Ennen opintojen alkua kärsin pahasta työuupumuksesta ja uskon etten olisi ilman inspiroivia opintoja raskautunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Eeva650
Pakko tulla pitkästä aikaa kyselemään mielipiteitä.

Meillä tosiaan se aktiivinen yritys on edelleen tauolla. Mulla piti ovulaation olla vasta tän viikon lopussa mutta maanantaina alkoi kovat ovis kivut ja uskon että ovis ollut siis noin maanantai-tiistain välillä.
Meillä oli tallettelu perjantaina eli noin 3-4 päivää ennen ovista, onkohan mitään mahdollisuuksia tärppiin? Ajatus vaivaa suunnattomasti.
Lähipiirissä tullut raskaus uutisia ja ne vetää mielen tosi matalalle. Oon alkanut ajattelemaan, että miksi mä en voi onnistua? Usein ihan itkettää asia. Tottakai olen onnellinen muiden puolesta mutta kyllä se joka kerta sattuu kun itse tekee nega testin tai menkat alkaa.

Superisti tsemppiä kaikille! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: AMR ja innerchild
@Ewa87 Mä oon miettiny, että testaisin ekan kerran sunnuntaina aamulla ellei menkat ole alkanu. Mut kattelen vielä mikä fiilis. Mies on reissussa niin haaveilen, että plussaisin ja sit voisin yllättää hänet illalla :D Mulla ei oo nyt yhtään tärppifiilis, mut välillä tulee semmonen olo et jotain on varmasti tapahtunut. Sitä mä tässä edelleen ihmettelen, että miksi ei ole vielä pms-kiukkuja tullut? Finnit kyllä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ewa87
Pakko tulla pitkästä aikaa kyselemään mielipiteitä.

Meillä tosiaan se aktiivinen yritys on edelleen tauolla. Mulla piti ovulaation olla vasta tän viikon lopussa mutta maanantaina alkoi kovat ovis kivut ja uskon että ovis ollut siis noin maanantai-tiistain välillä.
Meillä oli tallettelu perjantaina eli noin 3-4 päivää ennen ovista, onkohan mitään mahdollisuuksia tärppiin? Ajatus vaivaa suunnattomasti.
Lähipiirissä tullut raskaus uutisia ja ne vetää mielen tosi matalalle. Oon alkanut ajattelemaan, että miksi mä en voi onnistua? Usein ihan itkettää asia. Tottakai olen onnellinen muiden puolesta mutta kyllä se joka kerta sattuu kun itse tekee nega testin tai menkat alkaa.

Superisti tsemppiä kaikille!
Kiva kuulla susta pitkästä aikaa, kaipaan ite erityisesti teidän pitkään yrittäneiden vertaistukee. Vaikka toki toivon että kaikki tästä ryhmästä pois pääsis!

Mä oon ymmärtäny että siittiöt elää keskimäärin 3-5 vuorokautta naisen elimistössä, eli tän perusteella pitäis mahdollisuus olla :)
 
Me ollaan kerrottu aika avoimesti yrityksestä ja keskenmenosta kaikille. Mä jotenkin haluun rikkoa vähän hiljaisuutta näissä asioissa. Tietysti harmittaa, että mun ympärillä ei ole toistaiseksi ketään joka vois jakaa mun kanssa tätä taakkaa. Kaikki joko raskautuneet nopeasti, tai lapset ei edes ole ajankohtaisia. Onneks on tää palsta sitten jossa saa vertaistukea ❤
 
Sydäntä riipaisi tämä kirjoitus On myös paljon yhteistä kuin meidän tarinassa. Minullakin takana 3 sektiota. Neljättä kun aloimme yrittämään, ensimmäinen raskaus todettiin tuulimunaksi, jonka yhteydessä todettiin myös minulla tuo istmoseele sektioarvessa. Uutta raskautta ei kuitenkaan kielletty yrittämästä. Tulinkin raskaaksi, mutta alkaraskauden ultrassa raskaus löydettiin kiinnittyneenä juuri tuonne istmoseeleen. Raskaus jouduttiin keskeyttämään, koska edessä olisi väistämättä ollut kohdun repeäminen ennen puoltaväliä Se oli aivan kamalan rankka kokemus. Hoito kesti yhteensä 9kk. Viimeisten kuukausien aikana mieli alkoi kuitenkin pikku hiljaa toipua ja kun saimme luvan yrittää uutta raskautta, en miettinyt hetkeäkään. Tulinkin raskaaksi heti ensimmäisestä yrityksestä. Nyt menossa rv17. Alku on ollut todella pelottava, enkä oikein vieläkään osaa ajatella, että meille on tulossa vauva. Lisäksi se ohut arpipuutosalue pelottaa, kestääkö kohtu loppuun asti.

Voimia sinulle asian käsittelyn kanssa Todella vaikeita päätöksiä.

Ompa teilläkin ollu kokemukset. ❤ Keskeytykseen päätyminen silloin kun haluis pitää lapsen, on ihan äärimmäisen julmaa. Vaikka tietäis, että se on ainoa oikea ratkaisu. Elämä kyllä välillä koettelee. Ihana kuitenkin, että saitte uuden raskauden aluille kaiken kokeman jälkeen, kaikkea hyvää siihen! ❤ Onko sulla nyt tän taskauden aikana mitattu sitä arpipuutos aluetta, minkä paksunen se on raskauden edetessä? Varmasti tuo omat fiiliksensä odotukseen. Sitäkin oon miettony, kestänkö sitä pelkoa enään kolmatta kertaa aloittaa alusta..
 
  • Rakkaus
Reactions: Töppönen_
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

19.8.2021 Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Tulejonyyttti...........kp 44/32
Miracle..........................kp 38/?
Maria91...........................kp 29/30
Innerchild...................kp 26/25-30
Suikku1..........................kp 26/26-28
Elsa96............................kp 25/26-28
Pienihme.....................kp 24/26-57
Mozart......................... Kp 23/25-29
Toiveikas1992..........kp 22/28-31
Ewa87.............................kp 22/28-32
Minnix................................kp 20/34
Possu..............................kp 17/24-27
Mamtobe....................kp 16/28
Andune....................kp 12/29
Hulda91...........................kp 8/30
Mansikka_maanantai.....kp 7/31
Petronella09...............kp 7/25-28
Martta83......................kp 6/26-27
SandraB..........................kp5/27
Esikoishaaveita........kp4/29
Iinanen..........................kp3/23-24
Eeva650.....................kp1/28-36
bb-8.............................kp 1/26-30

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Tulejonyyttti..............dpo26
Iinanen...........................dpo15
Innerchild............dpo11
Elsa96.......................dpo10
Maria91...................dpo10
Ewa87......................dpo7
Charrypie-86.......dpo5
Alocasia................dpo5
Mamtobe.............dpo4
Possu.......................dpo4
Saaga86..................dpo3
 
Viimeksi muokattu:
Tarkoitus oli ottaa rennosti yritystä nyt sairastelun jälkeen ja keskittyä ihan muihin asioihin. Noh, kyllähän te tiedätte, miten dpo7 paikkeilla keskitytään muihin asioihin

En tikuttanut tässä kuussa ovista, mutta tosi selkeät ovisoireet oli kp14. Nyt eilen illalla tuntui alavatsalla vihlontaa ja tänään jomottelua vatsalla. Huonoa oloa aamukahvin jälkeen, mutta tämä mun vakio-PMS-oire juuri viisi päivää ennen menkkoja. Periaatteessa ei mitään erityistä oireilua siis, mutta en tiedä, jotenkin erilainen tunne, en osaa selittää. Viikon verran pitäisi malttaa vielä, apua!
 
  • Tykkää
Reactions: innerchild
@Mimmimami Me ollaan aika avoimesti kerrottu jo etupeltoon, että nyt jää ehkäisy pois ja vauvaa toivotaan. En usko, että lähipiirissä olisi kovin montaa kyselijää, mutta onpahan niidenkin suut suljettu. Itselle jotenkin helpompaa kun perhe ja ystävät tietävät, että kerrotaan sitten kun on kertomista. Nytkin kun nähdään viikonloppuna kavereita niin oli helppo vaan sanoa, että kierto sellaisessa vaiheessa, että olen todennäköisesti holittomalla linjalla / juon ehkä sen yhden lasin viiniä. Ei tarvitse keksiä selittelyjä mistään lääkekuureista yms.

Ehkä tässä myös vähän sitä "hiljaisuuden/stigman" rikkomista. Meille selvisi pari vuotta sitten vähän yllättäen, että yksi kaveripariskunta yrittänyt pitkään lasta. Siitä tuli olo, että haluan, että meidän kaverit tietää, koska kaikki kyllä ymmärtää, ettei se lapsi tule tilauksesta vaan voi viedä pitkäänkin. Ehkä sitä turhautumistakin on sitten helpompi purkaa jos käy niin, ettei sitä plussaa ala kuulumaan. Olen itse kärsinyt muutama vuosi sitten mielenterveysongelmista ja kävin sen vuoksi terapiassa. Silloin huomasin, että kun asiasta puhui niin alkoi lähipiiristäkin selvitä ties minkälaista kokemusta, joista en ollut aiemmin ollut tietoinen. Harvemmin siis minkään ongelman tai haasteen kanssa kamppailee yksin, joten siinä mielessä avoimuudella on puolensa, vertaistukea kun saattaa tulla yllättäviltäkin tahoilta :)

ON: Kalenterin mukaan mahdollinen ovis osuisi tulevalle viikonlopulle/sunnuntaille. Viikonloppureissu tosiaan tiedossa, joten täytyy katsoa, mihin kohtaan saisi tallettelut osumaan. Pillereiden lopettamisen jälkeen oli himot hetken huipussaan ja odottelen nyt, että tulisi vähän samanlainen piikki tähän oviksen ympärille.
 
  • Tykkää
Reactions: Bluebelle
Ompa teilläkin ollu kokemukset. Keskeytykseen päätyminen silloin kun haluis pitää lapsen, on ihan äärimmäisen julmaa. Vaikka tietäis, että se on ainoa oikea ratkaisu. Elämä kyllä välillä koettelee. Ihana kuitenkin, että saitte uuden raskauden aluille kaiken kokeman jälkeen, kaikkea hyvää siihen! Onko sulla nyt tän taskauden aikana mitattu sitä arpipuutos aluetta, minkä paksunen se on raskauden edetessä? Varmasti tuo omat fiiliksensä odotukseen. Sitäkin oon miettony, kestänkö sitä pelkoa enään kolmatta kertaa aloittaa alusta..
Kiitos ❤
Ihan silloin alkuraskaudessa kun pääsin naistenpolille ultraan, lääkäri mittasi sen alueen ja se oli paksuuntunut! Mutta sitä on ilmeisesti tosi hankala ultralla katsoa ja arvioida. Joka tapauksessa tämä raskaus oli kaukana siitä, onneksi! Vasta sitten sektion yhteydessä näkee, minkälainen tilanne siellä todellisuudessa on. Toivottavasti kestää sinne asti! Toivon kovasti, että voisivat samalla parsia sitä heikompaa kohtaa. Rakenneultrasta asti minulla on sitten seuranta äitipolilla.
 
Hei, siitä on jo vuosia kun viimeksi kirjoittelin tänne mutta nyt tuli sellainen fiilis, että tarvitsee tukea. KP 29/27 meneillään, rt tehty maanantaina eli kp 26, mutta oli puhdas nega. Kuukautisvuotoa ei ole tullut, korkeintaan haalean vaaleanpunainen turhu, ja se tuli tänään. Ei muita oireita kuin jomotuksia vatsassa. Olen liian pessimistinen, että lähtisin testailemaan uudestaan heti. Sanoin tiistaina, että perjantaina sitten, joten huomenna olisi se päivä. Takana on nyt 3 vuotta on/off aktiivista yritystä. Kaksi todistettua keskenmenoa rv 5 (2018) ja rv 11 (2019). Tämän jälkeen on ollut hiljaista ja lapsettomuuslääkäriltä saatu ohjeita laihduttaa tiettyyn painoon ja sitten mennä hoitoihin. Kiloja on saatu pois jo 15 ja toki talletuksia tehty, mutta yhtään kertaa kuukautiset eivät ole olleet näin myöhässä vielä. Niin ja jomotukset... ne ovat erilaisia mielestäni. Mutta pessimistinen minä sanoo että ei. Ja vaikka rt olisi huomenna positiivinen niin eihän se tarkoita mitään. Tulen olemaan pessimistinen siihen rakenne ultraan asti varmaan, oliko se sitten tämä tai joku muu kierto kun se positiivinen tulos tulee!
 
  • Surullinen
Reactions: Minnix
Pahoittelut @Eeva650 ja muutkin uusista kierroista :cry:

mulla olis dpo 10 ja ajattelin lauantaina testata sen 99,99% varman negan pois, jotta viikonloppuna saa sit surra rauhassa. Lämmöt jo laskeneet eikä mitään oireita eikä ultrankaan perusteella voinut edes sanoa onko ovulaatiota tapahtunut.:cry:

Ollut taas yksi tunteiden vuoristorata tämä viikko, tavallaan ihanaa että muutaman kuukauden odotuksen päästä päästään vihdoin ivf-hoitoihin, mutta samalla niin surullista tietää, että se on meidän ainut toivo vanhemmiksi.

Yritän kuitenkin tsemppailla teitä varsinkin pitkään yrittäneitä tässä hoitojen välillä ja samalla tutustua uusiin yrittäjiin, joiden nimimerkit menee vielä sekaisin

Toivotaan, että piinailijoista moni pääsis plussatuuliin ❤
 
Minutkin voisi varovasti lisäillä tänne listoille, bb-8 08/21, 3. lapsi haaveissa. Väriä en saa vaihdettua tekstistä en tiedä mikä on ongelman nimi :eek:. Eli tämä on nyt ns. Viimeinen luonnollinen yritys, viimeisen 1,5v. aikana 3 raskautumista joista 2 kohdunulkoisia ja yksi tuulimuna, edellisessä kaksoset joista toinen poistui luonnollisesti toinen oli vatsaontelossa. Joku fiksu on joskus sanonut että hulluuden määritelmä on tehdä jotain täysin samalla tavalla odottaen eri lopputulosta joten kai tässä on seottu sitten hieman, mutta kun tuntuu edelleenkin että yksi tyyppi puuttuu porukasta. :(
 
Minutkin voisi varovasti lisäillä tänne listoille, bb-8 08/21, 3. lapsi haaveissa. Väriä en saa vaihdettua tekstistä en tiedä mikä on ongelman nimi . Eli tämä on nyt ns. Viimeinen luonnollinen yritys, viimeisen 1,5v. aikana 3 raskautumista joista 2 kohdunulkoisia ja yksi tuulimuna, edellisessä kaksoset joista toinen poistui luonnollisesti toinen oli vatsaontelossa. Joku fiksu on joskus sanonut että hulluuden määritelmä on tehdä jotain täysin samalla tavalla odottaen eri lopputulosta joten kai tässä on seottu sitten hieman, mutta kun tuntuu edelleenkin että yksi tyyppi puuttuu porukasta.
Lisäsin sinut listalle. Onko kierrosta tietoa? Pahoittelut menetyksistä. Toivotaan, että seuraavaksi saatte hyviä uutisia ja puuttuvan tyypin porukkaan <3
 
  • Tykkää
Reactions: Bb-8
Uskaltauduin minäkin nyt kirjoittelemaan, olen käynyt lukemassa kyllä varovasti pari viikkoa keskusteluja. Listoille ehkä myöhemmin :D

Olen 29v ja mies 31v, esikoista toivotaan. Nyt vasta ensimmäinen yritys käynnissä, joten en ole elätellyt toiveita, että heti tärppäis. Pillerit lopetin jo viime jouluna ja kierto ollut suht tasainen. Kesällä pientä heittelyä, liekö johtui koronarokotteista ja/tai helteistä, en tiedä. Ostin kuitenkin ovistikkuja kokeilumielessä. Eilen keskiviikkona näytti plussaa ja harrasteltu on sunnuntaina, eilen ja varmaan tänäänkin. Katsotaan miten käy, ovistesti kuitenkin jo tänää negatiivinen eli nyt en kyllä ole varma oliko eilinen plussa edes oikein. Uus kierto pitäis alkaa 5.9. jos alkaa :)
 
Uskaltauduin minäkin nyt kirjoittelemaan, olen käynyt lukemassa kyllä varovasti pari viikkoa keskusteluja. Listoille ehkä myöhemmin

Olen 29v ja mies 31v, esikoista toivotaan. Nyt vasta ensimmäinen yritys käynnissä, joten en ole elätellyt toiveita, että heti tärppäis. Pillerit lopetin jo viime jouluna ja kierto ollut suht tasainen. Kesällä pientä heittelyä, liekö johtui koronarokotteista ja/tai helteistä, en tiedä. Ostin kuitenkin ovistikkuja kokeilumielessä. Eilen keskiviikkona näytti plussaa ja harrasteltu on sunnuntaina, eilen ja varmaan tänäänkin. Katsotaan miten käy, ovistesti kuitenkin jo tänää negatiivinen eli nyt en kyllä ole varma oliko eilinen plussa edes oikein. Uus kierto pitäis alkaa 5.9. jos alkaa
Tsemppiä piinapäiviin! Joskus ovuloimaton kierto voi näyttää lähesplussaa (näin mulla) mutta sitten hiipuu kun ei kypsynytkään mikään. Mulla toki alhainen AMH hormoni, mikä voi vaikuttaa siihen myös. Nyt toki odotellaan huomista RT täällä...*hymiö joka puree kynsiä*
 
Tsemppiä piinapäiviin! Joskus ovuloimaton kierto voi näyttää lähesplussaa (näin mulla) mutta sitten hiipuu kun ei kypsynytkään mikään. Mulla toki alhainen AMH hormoni, mikä voi vaikuttaa siihen myös. Nyt toki odotellaan huomista RT täällä...*hymiö joka puree kynsiä*
KÄÄK. Enpä tullut edes ajatelleeksi. Ajattelin jotenkin et se LH-huippu meni jo tossa 24h aikana :D No, kokeillaan ens kuussa vielä mitä viivoja saan tikkuun aikaiseksi. Tsemppiä myös sinne!
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Oma napailen: turhauttaa tosi paljon kun lämmöt sun muut viittaa siihen et ovis oli viikonloppuna ja ei oo talletteluja viime viikolta kuin su ja sillonkin ovis testi näytti jo negaa. Päätin lakata tuhlaamasta enää ovis testejä tässä kierrossa ja olo on vaan niin turhautunut että voisin itkeä.
 
Pahoittelut uudesta kierrosta @Eeva650:( Toivoisin niin kovin onnistumista pitkään yrittäneille ❤

Suuren suuri halaus sinulle @Karen99 ❤ Voi kun tulisikin se plussa ❤❤

Tervetuloa uusille mukaan :)

Omaa napaa: kp 7 ja alkaa olemaan ovista enteileviä oireita :) vatsa on turvonnut,aamulämmöt alhaalla ja valkkaria riittää .Ovis tikut saapui tänään.En tiedä alottaisinko jo huomenna testaamisen..Toivon todella ettei vielä näin aikaisin tapahdu ovis :(Aikainen on muutenkin , kp 10-12 testi hymyillyt .Talletteluja ei ole vielä tehty tähän kiertoon :/

Huomenna onkin jo perjantai :)

Isot tsempit ihan jokaiselle omiin tilanteisiin:)
 

Yhteistyössä