Haaveena vauva 2022

Mielestäni kaikilla on oikeus täällä surra oli yritys aloitettu koska vaan. Enemmän olen kateellinen niille, joilla tärppää heti :LOL:

meillä jokaisella on oma tarina eikä toisen onni tai epäonni vaikuta omaan onnistumiseen mitenkään. Eniten tietenkin symppaan niitä, joilla pitkä yritys oman kokemuksen takia, mutta uskon että epäonnistumisen suru on kova niilläkin, joilla yritys vasta alkanut. Siinä vaiheessa palstan tuki tulee kaikille tarpeen ❤
 
Tämän takia taas itse seurailen taustalla ja silloin tällöin vähän kirjoitan, koska pelkään muiden suuttuvan jos harmistun negasta eikä olla yritetty vuosia. En toki kirosanoja viljele, mutta kyllä mua negatiivinen testi harmittaa, ja koen että olen siihen harmitukseen oikeutettu vaikka yritystä ei kauaa takana olisikaan.

Sinänsä harmi, kun odotin yrityksen alkua lähes 3 vuotta ja haaveilin siitä, että pääsen tänne jakamaan yritykseen liittyviä tuntemuksia, iloja ja suruja. Harmikseni tuntuu, että täytyy yrittää kauan ennen kuin on oikeutettu täällä tuntojaan purkamaan. Olen kyllä muita yrittänyt tsempata matkan varrella.
Olen kanssasi samaa mieltä. Tunteita, iloa ja pettymystä ei voi mielestäni "oikeuttaa" vasta tietyn yk ylityttyä.
meillä on pian vuosi yritystä, enkä koe kiusaa heistä joilla yk1, tai heistä ketkä harmistuvat kun ei tärppi käy. Toki jos kiroillaan palstalla siitä niin se on hieman epäkypsää :D mutta en ole onnekseni sellaisiin vielä törmännyt tällä taipaleella tässä ketjussa varsinkaan.

enkä missään nimessä toivo, että kukaan täällä miettisi uskaltaako tai viitsiikö omia tuntojaan kirjoittaa koska on vasta yk se ja se..

Mutta stressi on henkikökohtainen tila jokaisella myös. Palstatauko voi sopia toiselle. Eihän kaikki ihmiset stressaa asioista, ja toiset taas ovat herkempiä ja ketään ei pidä pistää mihinkään lokeroon, vaan jokainen tehköön mikä itsestä tuntuu hyvälle.

Rohkeasti siis vain jokainen yk1 tai yk56 jakakoon sen, mitä haluaa jakaa. Lukea ei ole kenenkään pakko jos se aiheuttaa stressiä tai ketutusta.

Itselleni tämä notkuminen sopii. Toiselle ei. Ja se on ihan ok.

Dpo8 tänään. Pian pääsee testailemaan!
 
Viimeksi muokattu:
@Krippis Toivotaan että ehtivät ja kaikki menee hyvin! Aika monella on jännät paikat to. Taisi olla testailuja useampi ja itse ootan sitä lääkärin soittoa.

Taukoja oon itse pitänyt joskus täältä myös, ehkä enemmän sen takia ettei "kuulu"joukkoon. Koska kaikki hakee vertaistukea. Itsellä taustaa km ja sille sit oma ryhmänsä. Luovutettuakin on tullut matkan varrella.
Jokaisella toki oma tarinansa, mutta itselle tuo toivoa jos joku pidempään yrittänyt plussaa tai varsinkin keskenmenojen jälkeen.
Yrityksen aloittaneet ja siitä pettymysten saaneet ei sinänsä häiritse ellei oo just tyyliin hyppäämässä kaivoon sen takia samantien. Mielipahaa se nega tuottaa varmasti kaikille mut täytyy olla toiveikas.
Itse realistina kun aloitettiin olin varautunut siihen vuoden yritykseen (tämähän on se yleisin aika) Ja kyllä mä muistan ne ekat negat, ne oli hirveitä. Matkan varrella niihinkin turtuu. Iloita osaan kaikkien plussista oli sit heti tärpännyt tai ei.
Tsempata yritän tasapuolisesti, mutta toki erityisesti kiinnitän huomioita samassa "veneessä" oleviin.

Samaa oon nyt tehnyt ja huomannut stressilevelin putoavan kuin @Eeva650 ,en siis nytkään tiedä mikä kp tai dpo on menossa,yritän vaan antaa päivien kulua, en myöskään kyttää joka oiretta.

Pahoittelut negasta @Marjusk :(
 
@Eeva650 sanoitti monta ajatusta, mitä tässä itsekin yrittänyt ajatella ja löytää stressittömänpää linjaa.

Jokaisella toki musta on oikeus tuuletella ajatuksia ja saada vertaistukea, koska jokaisen tilanne on erilainen.

Meillä alkaa kohta olemaan yritystä tammikuun puolesta välistä saakka ja nyt kesä koitti eikä plussaa näy. Harmittaahan se, kun ympärillä niitä on tullut paljon. Ajattelin ettei tässä auta jäädä voivottelemaan ja seuraavan kierron alettua alan soittelemaan yksityiselle. Tiedossa on, että voi kestää pidempäänkin onnistuessa jos onnistuu niin en liikaa halua jäädä vaan odottelemaankaan. Ehkä se tästä!
 
Olen samaa mieltä muiden kanssa, että tänne saa tulla jakamaan fiiliksiä oli sitten yk1 tai 50.

Ja sitten omaa napaa, eli dpo13 tuotti sitten samanlaisen viivan kuin eilinen, eli kai siellä jotain kiinnitysyritystä on käynnissä.
https://aijaa.com/L4M8He
Yritän liittää kuvan. Toivottavasti nyt vahvistuisi, ettei jäisi kemialliseksi... Viiva tulee tosin ihan testiajan lopulla vasta näkyviin, eli melkein on roskishaamu. Huh, jännää...
 
Olen samaa mieltä muiden kanssa, että tänne saa tulla jakamaan fiiliksiä oli sitten yk1 tai 50.

Ja sitten omaa napaa, eli dpo13 tuotti sitten samanlaisen viivan kuin eilinen, eli kai siellä jotain kiinnitysyritystä on käynnissä.
https://aijaa.com/L4M8He
Yritän liittää kuvan. Toivottavasti nyt vahvistuisi, ettei jäisi kemialliseksi... Viiva tulee tosin ihan testiajan lopulla vasta näkyviin, eli melkein on roskishaamu. Huh, jännää...
No ihan selvä plussaviivahan tuo jo on! ❤ Toivottavasti vahvistuu!
 
  • Tykkää
Reactions: PiP83
Olen samaa mieltä muiden kanssa, että tänne saa tulla jakamaan fiiliksiä oli sitten yk1 tai 50.

Ja sitten omaa napaa, eli dpo13 tuotti sitten samanlaisen viivan kuin eilinen, eli kai siellä jotain kiinnitysyritystä on käynnissä.
https://aijaa.com/L4M8He
Yritän liittää kuvan. Toivottavasti nyt vahvistuisi, ettei jäisi kemialliseksi... Viiva tulee tosin ihan testiajan lopulla vasta näkyviin, eli melkein on roskishaamu. Huh, jännää...
Ihanaa, ihan selkeästi näkyy ❤❤❤❤
Eiköhän se sieltä vahvistu ❤:love:
 
  • Rakkaus
Reactions: PiP83
Mulla kans vähemmälle jää kirjoittelu kun koen, että ei ns. kehtaa vielä harmitella, kun vasta 6kk yritystä. Silti mun mielestä tää palsta kuuluu kaikille, ja onhan tuolla omia ryhmiään jos haluaa enemmän samassa tilanteessa olevien vertaistukea - nuoret/vanhemmat yrittäjät, esikoista yrittävät, hoidoissa olevat, km kokeneet jne. Tämä palsta elää sen mukaan minkälainen porukka täällä on sillä hetkellä ja kuinka aktiivisina. Eli me hiljaisemmat "vasta hetken" yrittäneet, jotka kokee jotain ulkopuolisuuden tms. tunnetta täällä, voitaisiin porukalla aktivoitua niin tänne tulisi meitäkin lisää sen myötä. :)

Mulla on nyt ehkä dpo11 ja testasin aamulla negan. Mitään ihmeempiä oireita ei oo, ja toivon vaan että joko tulee plussa tai menkat alkaa, eikä kierto veny kuten pari viime kiertoa.

Kivaa tiistaita kaikille! <3
 
@PiP83 minusta tuo näyttää plussalta! Paljon paljon tsemppiä! ❤

Ja ihana kuulla kuulumisisasi @Töppönen_ ❤

Kiva kuulla, että suurin osa kuitenkin on sitä mieltä että kaikki saavat ajatuksiaan tänne purkaa yrityskerrasta viis. Ehkä uskallan sitten jatkossa kirjoitella enemmän. Jos jollakin harmittaa viestini niin toivon että hyppää sitten vaan niiden yli lukematta.

Nyt menossa kp6 ja vuoto alkaa olla loppumaan päin. Joidenkin päivien päästä alkaa ensimmäistä kertaa oviksen metsästys tikuttamalla. Jännittää!
 
Olen samaa mieltä muiden kanssa, että tänne saa tulla jakamaan fiiliksiä oli sitten yk1 tai 50.

Ja sitten omaa napaa, eli dpo13 tuotti sitten samanlaisen viivan kuin eilinen, eli kai siellä jotain kiinnitysyritystä on käynnissä.
https://aijaa.com/L4M8He
Yritän liittää kuvan. Toivottavasti nyt vahvistuisi, ettei jäisi kemialliseksi... Viiva tulee tosin ihan testiajan lopulla vasta näkyviin, eli melkein on roskishaamu. Huh, jännää...
Minusta tää on aika selkee plussa! Toivotaan että vahvistuu ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: PiP83
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

8.6 Tiistai
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandrab, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
+Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, ya 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Marjusk, 4/21, 2.lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3.Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Myytta.........................kp 67/29
Daisy01.........................kp 35/35
Meemuli.........................kp 32/35-43
Gisella..............................kp 29/30
Leonida..........................kp 26/28-29
Jonna_83....................kp 25/27
Mamtobe...................kp 23/28
Eeva650…………………kp 23/28-36
Iinanen...........................kp 22/23-24
Alinna86.......................kp 22/26
Scarletta......................kp 22/28
Keksi82.........................kp 22/28
Esikoishaaveita..........kp 20/29
Krippis..........................kp 18/25-28
Apustaja.....................kp 17/?
Piipaa93......................kp 14/31
Petronella..................kp 13/27
SandraB......................kp 12/26
Skidi..................................kp 11/36-38
Toiveikas1992............kp 10/28
Ewa87..............................kp 10/30
*Tähtipölyä*...................kp 9/30-32
Elsa96........................kp 7/28
Eimy........................kp 6/30
Karen99....................... kp 5/27-34
Marjusk...........................kp 2/32


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mamtobe...........................dpo 14
Pip83.........…..........................dpo 13
Jonna_83......................dpo 12
Iinanen............................dpo 11
Alinna86......................dpo 10
Keksi82......................dpo 8
Scarletta....................dpo 7
Esikoishaaveita....dpo 6
Eeva650.....................dpo 4
Petronella09.........dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@PiP83 minusta tuo näyttää plussalta! Paljon paljon tsemppiä!

Ja ihana kuulla kuulumisisasi @Töppönen_

Kiva kuulla, että suurin osa kuitenkin on sitä mieltä että kaikki saavat ajatuksiaan tänne purkaa yrityskerrasta viis. Ehkä uskallan sitten jatkossa kirjoitella enemmän. Jos jollakin harmittaa viestini niin toivon että hyppää sitten vaan niiden yli lukematta.

Nyt menossa kp6 ja vuoto alkaa olla loppumaan päin. Joidenkin päivien päästä alkaa ensimmäistä kertaa oviksen metsästys tikuttamalla. Jännittää!
Enköhän minä sitten myös jatka kirjoittelua myös vaikka olen vasta alkanut yrittää toista vauvaa. Kiroilla en aio negoista, mutta suruni niistä on suuri. Haluaisin niin toisen vauvan syliini.
 
Viimeksi muokattu:
Enköhän minä sitten myös jatka kirjoittelua myös vaikka olen vasta alkanut yrittää toista vauvaa. Kiroilla en aio negoista, mutta suruni niistä on niistä suuri. Haluaisin niin toisen vauvan syliini.
Jokaisella jolla on sylissä tilaa ja toivoo vauvaa saa toki surra negoista ja kertoa tuntemuksiaan täällä❤
Itse tykkään kyllä lukea kaikkien kirjoituksia ja onhan nämä sellaisia juttuja mitä ei nyt hirveesti tuu juteltuu esim. Kavereille.
 
Munkin on pakko puuttua puheeseen näinstä ”vasta yrityksen aloittaneista” ja heidän surustaan.. Vaikka meillä on nyt yritystä takana 16kk, niin koen sen puolen vuoden huitteissa olleen surun kaikista raskaimmaksi. Nyt on ns turtunu ja osaa jo arvata että pettymys sieltä tulee eikä näin ollen luo itselleen turhia toiveita..

Eli kaikki tsemppi ja tuki täältä ainakin myös niille joilla pienemmät yk:t ❤
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

8.6 Tiistai
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandrab, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
+Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, ya 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Marjusk, 4/21, 2.lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3.Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Myytta.........................kp 67/29
Daisy01.........................kp 35/35
Meemuli.........................kp 32/35-43
Gisella..............................kp 29/30
Leonida..........................kp 26/28-29
Jonna_83....................kp 25/27
Mamtobe...................kp 23/28
Eeva650…………………kp 23/28-36
Iinanen...........................kp 22/23-24
Alinna86.......................kp 22/26
Scarletta......................kp 22/28
Keksi82.........................kp 22/28
Esikoishaaveita..........kp 20/29
Krippis..........................kp 18/25-28
Apustaja.....................kp 17/?
Piipaa93......................kp 14/31
Petronella..................kp 13/27
SandraB......................kp 12/26
Skidi..................................kp 11/36-38
Toiveikas1992............kp 10/28
Ewa87..............................kp 10/30
*Tähtipölyä*...................kp 9/30-32
Elsa96........................kp 7/28
Eimy........................kp 6/30
Karen99....................... kp 5/27-34
Marjusk...........................kp 2/32


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mamtobe...........................dpo 14
Pip83.........…..........................dpo 13
Jonna_83......................dpo 12
Iinanen............................dpo 11
Alinna86......................dpo 10
Keksi82......................dpo 9
Scarletta....................dpo 7
Esikoishaaveita....dpo 6
Eeva650.....................dpo 4
Petronella09.........dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★
Minulla taitaa olla vasta dpo8 ;)
 

Yhteistyössä