Haaveena vauva 2022

Ensisijaisesti toivon tervettä vauvaa ,kun jo vuosi tätä yritystä niin toivoisi vaan vihdoin raskauden alkavan ja menevän loppuun asti onnellisesti :) Silti hieman enemmän toivoisin tyttöä.Meiltä löytyy molempia,mutta nuorimmat poikia niin siksi välillä tyttö olisi kiva.

En tiedä minkälaista olisi kaksosten kanssa,mahdollisuus kaksois raskauteen jännittää.Suvustamme löytyy kaksosia.
 
Sukupuolella ei itsellä niin väliä. Kunhan on suunilleen terve. Itse olen ajatellut pitkään, että en edes haluaisi tietää sukupuolta raskauden aikana. Saa nähdä, jos tässä joskus raskautuu. Sinällään sillä ei olisi edes merkitystä, koska en muutenkaan välitä lasten vaatteissa ”sukupuolikoodatuista” vaatteista. Puoliso on vitsillään etsinyt kaiken maailman kikkakolmosia siihen, miten sikiää poikalapsia. Oikeasti hänelläkään ei asialla merkitystä ole. :giggle:

Puoliso ei jaksa uskoa, että vielä olisi tärpännyt. Ei sillä, itsestäkin tuntuu että toiveajattelua vaan. :X3:En kyllä keksi, mistä tämä ällötysolo on peräisin. Purkka vie aina hetkeksi pois sappinesteen maun suusta.:sick:
 
@Hulda91 minäkin toivoisin tyttöä (oikeasti ei väliä, lapsen terveys tärkein, mutta jos pitäis valita). Esikoinen on poika ja toinen jäisi meidän viimeiseksi lapseksi, niin olisi ihanaa kun olisi tyttö ja poika. Toisaalta esikoisen odotusaikanakin toivoin tyttöä ja poika tuli, ja näin jälkikäteen ajateltuna en voisi kuvitellakaan mitään muuta kuin että esikoinen on poika. Ja maailman rakkain sellainen ❤

Elmukka toivottavasti mullakin herää himot kun pillerit loppuu. Olen ollut vähän tylsä ja nihkeä petipuuhien suhteen, kun olen ollut jostain syystä kauhean väsynyt koko ajan ja kiireet ja meidän erilaiset työajat ovat luoneet haasteita. Nyt on puuhailtu vain noin kerran viikossa, toivottavasti sitten ehtii ja jaksaa paljon enemmän kun vauvan yritys alkaa.
 
ELMUKKA
Mä oon taas aina miehelle sanonu, että mulla on vahva kutina että meidän ensimmäinen lapsi tulee oleen tyttö. En tiedä mistä tää on alkunsa saanu, mutta jotenki näen itteni tyttölapsen äitinä. Mutta poika on kyllä ihan yhtä toivottu, eikä sukupuolella oikeesti oo väliä.
Suikku1 Myös mulla oli sama homma aiemmin, että petihommat ei vaan jaksanut kiinnostaa tai väsymys yms meni sen edelle. Meilläkin aiemmin oli n. kerta viikkoon mutta nyt on tullu mukavaa piristystä myös siihen.
 
Minä toivon tyttöä :) En nyt kovin vakavissani, mutta jos valita saisi niin tyttö ois mun valinta. Mun nuorempi haaveili nimenomaan pikkusiskostaan, niin ehkä myös siksi tyttö. Kumpaakin lajia löytyy jo ennestään, ja jos saisin vielä toisen pojan, niin varmasti sitten se ois juuri se tiitiäinen joka meidän perheeseen vielä kuuluu. Kaikista eniten toivon, että sais kaksoset, ja ne ois sitten tyttö ja poika.

Meitä voisi olla viikonloppuna monta testaajaa täällä :love: Toivottavasti menkat ei anna mitään merkkejä, ja pääsen testaamaan sunnuntaina!
 
Itse toivoisin tyttöä koska poika on jo. Silloin esikoisen aikana toivoin tosi kovin poikaa ja tämäkin siksi että kaikki oli mulle sanonu et ne näkee mulla poikalapsia mut olishan se kiva saada molempia mutta toisaalta eihän sillä oikeasti ole merkitystä kumpi sieltä siunaantuu
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Täällä kp 13/28 menossa ja makkarissa ollut tosi hiljiasta. Mies jännittää tulevaa lääkäriä ja itse oon ollut tosi väsynyt töistä.
Eilen oli taas sellasta "kohtujuilintaa" ja tänään aamusta kirkkaita limoja, oletan, että ovulaatio vois olla nyt? täytynee tuota ukkokultaa koittaa vikitellä illalla... :D
Jotenkin mieli niin luopunut raskautumisesta vaikka vauvakuume onkin vahva.
Vaikka ei olla kuin vasta yk 4 menossa nyt, niin joku pieni epätoivo on iskeny... :(
Huuliherpes iski myös eilen lääkkeistä huolimatta.
 
  • Surullinen
Reactions: KirJoh89
Tein OneStepin testin aamulla. Puhdas negatiivinen. Toki kävin myös vessassa noin klo 5 ja join vähän vettä, ja testin tein klo. 6.45, joten luotettavuus ei ehkä parasta tasoa. :LOL: Ylihuomenna (lue huomenna) sitten uudestaan. :p
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

21.4.2021 keskiviikko

Nimiyritys aloitettumonesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi
Kiertopäivä

Skidi.........................kp 42/35-36
Scarletta...........kp 27/27-28
Wbä.......................kp 24/27
Sinisilmät...........kp 24/29
Heidisofia..........kp 24/29-32
Töppönen.........kp 23/26
Kirjoh89...................kp 22/28
Keksi82...............kp 22/28
Hulda91...............kp 22/30
Krippis..........kp 22/25-28
Bubbu..............kp 21/28
*Tähtipölyä*............kp 21/30-33
Skyela....................kp 20/27
Iinanen..................kp 19/23-24
Sofialiina.............kp 19/23-24
Meemuli...............kp 17/35-43
Petronella09......kp 16/27
Toiveikas1992....kp 13/28
Suhveli....................kp 12/27
Irtokehys..............kp 10/28-32
Leonida................kp 6/29
Minttuni................kp 4/25
Alinna86.............kp 4/26
Mirksukka...........kp 2/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Scarletta...................dpo 13
Töppönen...............dpo 11
Krippis.......................dpo 11
Wbä.............................dpo 10
Sofialiina.................dpo 9
Iinanen......................dpo 9
Kirjoh89....................dpo 9
Heidisofia................dpo 7
Bubbu.........................dpo 7
*Tähtipölyä*............dpo 4
Petronella09..........dpo 3


★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Tämä viikko on ollut todella raskas. Lapsettomuus vaan pyörii mielessä, enkä tunnu saavan sitä pois mitenkään. Liikaa aikaa ajatella asiaa ja vaipua syvemmälle. Tämä toinen piinaviikko on aina ihan hirveä. Myös tuleva testipäivä (la) ahdistaa kun nega sieltä luultavasti pärähtää taas... Varasin ensi viikolle työpsykologin kun tekisi hyvää mennä purkamaan näitä fiiliksiä jonnekin.
Maanantaina näin ystävää joka on aika viimesillään raskaana ja olen niiin kateellinen hänelle.
Toivottavasti tämä fiilis tästä koheenee taas. Tsemppiä kovasti kaikille <3
 
Tsemppiä kaikille piinailijoille, toivottavasti pärähtää plussia testeihin!

Onnistuin bongaamaan ovulaation tässä kierrossa, ekaa kertaa clearbluen kalliit testit käytössä ja tosi aikaisessa vaiheessa jäi hymynaama siihen (kp 10/25-26). Kiva tietää, että ovuloin sentään. Pääsen ensi viikolla aloittamaan sumuttelut ja seuraavassa kierrossa olisi sitten ivf. Jännittää kyllä, millainen hormonihirviö musta tulee :-D

Viikonloppuna pääsin sylittelemään 1 kk ikäistä veljen vauvaa, vauvakuume vain yltyi siitä, oli kyllä niin ihana :)

Tavallaan toivoisin tyttöä, kun on 2 tyttöä jo minulla, joten tiedän, että osaan olla tyttöjen äiti, mutta olisihan se poikakin aika ihana, melko epätodennäköinen tosin, kun meillä on suvussa hyvin selkeä tyttövalta :)
 
@Krippis tsemppiä sinne! Minulla viime viikko oli todella raskas, itkin joka päivä. Tällä viikolla on niin kiire, että en ehdi ajatella. Stressaakin sitten puolestaan nyt työt.. että koko ajan joku. Hyvä, että varasit ajan työpsykologilla, toivottavasti siitä apua. Minä olen käynyt aikanaan myös, oli hyvä.

Me olemme kertoneet tosi monelle ihmiselle. En tiedä, onko sekään aina hyvä asia. Alkuun joka kerta joku kysyi, joko pullat uunissa. Ei onneksi enää. Kerron, jos jotain kerrottavaa on. Hoidoistakin tietää useat, mutta ei mitenkään yksityiskohtaisesti. Että saattaa tietää, että hoidot alkamassa, mutta ei sitä että syksyllä jo tehty kevyemmät tuloksettomina ja juuri nyt ivf alussa.
 
minttuni Mä niin pidän sulle peukkuja että saatte plussan pian! <3
Mua vähän kaduttaa että oon töissäkin innoissani mennyt jo kertomaan parille ihmiselle vauvahaaveesta. Koska just jos vauvaa ei alakaan kuulumaan, niin ei oo kiva saada kyselyjä.. mutta kerrottu mikä kerrottu.
Mulla ei oo toivetta kumpaa sukupuolta haluaisin mielummin. Mulla on 2 tyttöä, miehellä poika. Kumpikin olisi yhtä ihana! <3
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
@Krippis tsemppiä sinne! Minulla viime viikko oli todella raskas, itkin joka päivä. Tällä viikolla on niin kiire, että en ehdi ajatella. Stressaakin sitten puolestaan nyt työt.. että koko ajan joku. Hyvä, että varasit ajan työpsykologilla, toivottavasti siitä apua. Minä olen käynyt aikanaan myös, oli hyvä.
Tsemppiä myös sinne <3 Toivon niin, että teillä ivf sujuu hyvin ja tuottaa tulosta! On nämä rankkoja juttuja.
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Toivotan näin siskoni tilannetta seuranneena @minttuni :lle roppakaupalla plussatuulia. <3

Itsellä on sinällään kiva tilanne, että ainut, joka on lapsista tiedustellut on noin muutenkin ajattelemattomista kommenteista tunnettu tätitni. Ai niin, ja pahasti dementoitunut edesmennyt mummini tuossa pari vuotta sitten oli saanut päähänsä, että olen raskaana. Oli tätä levitellyt vanhainkodissa. Äiti on rivien välistä sanonut, että lasten hankinta on oma päätös, eikä siihen ole muilla sanomista. Totta kai toivoo parasta omalla kohdallani.
 
Sanoin äidille kun aloitettiin. Ja oli hyvillä mielin ajatuksella että -no jokainen tekee miten haluaa. Mutta välissä lopetettiin yritys ja hän tokaisi että "luojan kiitos, se olisi ollut aivan kamalaa jos vielä tässä vaiheessa vauva. Ajattele nyt miten ihanaa on kun lapset on jo isoja." Yms. Ja miten olisin katunut.

No nyt me ollaan aloitettu uudestaan yritys. En ole sanonut enää. En tiedä mikä reaktio sitten on :l vanhempi kotoa muuttanut lapsi kannusti aiemmin että olisi ihana ajatus saada vielä pikkusisar ja miehen kanssa yhteinen. Nuorempi vielä kotona asuva varmaan on sitämieltä että ajatus on huonoista huonoin ja äitinä toki olen kamalista kamalin (teinivuosien viimemetrit menossa, se ikävaihe kun tietää kaikesta enemmän kuin vanhemmat ja ymmärtää kokomaailman asioita paremmin)
 
Isot tsempit ja halaukset @minttuni ja @Krippis :)

Haluaisin niin kovin uskoutua jollekin tästä yrittämisestä..vyöhyketerapeutti tietää ja hän kannustaa ja tsemppaa kyllä :) Ei ole ketään niin hyvää ystävää jolle uskoutua:( Varsinkin nyt, kun yritys on kestänyt, niin toivoisi että voisi uskoutua jollekin. Onneksi on tämä palsta:),vaikka tännekin jännittää kirjoittaa jos joku tuttu tunnistaa :/

Tänä aamuna aamulämpö oli nousussa, ei isosti mutta kumminkin:)

Täällä ollut flunssan tuntemuksia, ei kumminkaan sellaisia että olisi kipeä. Vaikuttaa allergialta,ulkona kun käy, niin sen jälkeen tuntuu enemmän...joka puolella pölisee katupölyt yms..

Jännä tuo tissi kipu,maanantaina tuntui,että ne räjähtää,nyt helpottaa.On toki arkuutta muttei samanlaista kun maanantaina. Ehkäpä ovis tapahtui vasta silloin.Plussa tuli lauantaina ja sunnuntaina ei ollut talletuksia:/Maanantai illasta kyllä vielä oli.

Plussia odotellessa, jännää :)
 
Helpotukseksi selvisi lääkärissä miehelle, että kaikki kunnossa ja painonpudotus olis nyt tavoite.
Minkään ei pitäisi vaikuttaa lasten saantiin lääkärin mukaan, (vaikkeivat siemennestettä olekkaan tutkineet) toivotaan siis parasta ja plussaa meillekkin pikimmiten. :)
Enskiertoon ostan mukaan ovulaatiotestejä elämäni ensimmäistä kertaa jos tärppiä ei nyt tästä kierrosta tule.
 
Päätin eilen, että aloitan terveellisemmät elämäntavat, ja asetin tavoitteeksi, että saisin painoani pudotettua ainakin 10 kg puolen vuoden aikana. Nyt kun jo lapsettomuushoidot kevyemmästä päästä aloitettu, niin tietää, että bmi ei saisi ainakaan yhtään nousta. Tällä hetkellä 34.8,ja useassa paikassa bmi 35 rajana lapsettomuushoidoille. 15 kg pudotus saisi painon laskemaan jo enää lievän ylipainon puolelle, ja alle bmi 30.

Tässä viime päivinä, 5 päivää tuntunu aina jossain vaiheessa päivää menkkatuntemuksia. Huomemma vois periaatteessa testata, kun on kulunut 10 pv pregnylistä, mutta jotenkin sellainen fiilis, ettei oo tärpänny, nii ehkä sit pe-viikonloppuna vasta testais sen puhtaan nega. Oletuksena, että menkat alkais ensi tiistaina 27.4, niin ei positiivinen tulos edes perjantaina testissä edes vielä näkyisi
 
[/QUOTE]
Tämä viikko on ollut todella raskas. Lapsettomuus vaan pyörii mielessä, enkä tunnu saavan sitä pois mitenkään. Liikaa aikaa ajatella asiaa ja vaipua syvemmälle. Tämä toinen piinaviikko on aina ihan hirveä. Myös tuleva testipäivä (la) ahdistaa kun nega sieltä luultavasti pärähtää taas... Varasin ensi viikolle työpsykologin kun tekisi hyvää mennä purkamaan näitä fiiliksiä jonnekin.
Maanantaina näin ystävää joka on aika viimesillään raskaana ja olen niiin kateellinen hänelle.
Toivottavasti tämä fiilis tästä koheenee taas. Tsemppiä kovasti kaikille <3
Ymmärrän täysin ton kateuden!
Mä muistan ennen esikoista kun mun hyvä ystävä sai vauvan ja olin niin kade hänelle. mietin et hänellä on jo 2 lasta ja nekin eri isille eikä parisuhteesta tietoakaan ja vahinkoja molemmat. Et miksi me pariskuntana jotka yrittää lasta ei sitä saada. Olin kyllä onnellinen hänen puolestaan, mutta todella kade.
Tein plussan 1,5 viikkoa myöhemmin.
 

Yhteistyössä