Haaveena vauva 2022

Mäkin siirryin vaikka jos nyt on tärpännyt niin laskettu olis 24.12. Toivottavasti teillä onnistais!

Osa on suosiolla jättäneet tän kuun välistä, mutta me päädyttiin et tulee jos tulee. Ihan sen vuoksi, kun on niin toivottu ja tiedossa on, että haasteita saattaa olla tiedossa.
Joo ei kyllä mekään enää kaiken tän jälkeen viitsitä laskettujen aikojen kanssa yrittää pelata. Meillä vielä kaksi ensimmäistä syntyneet keskosina, että ei se laskettuaikakaan oo aina niin kiveen hakattu :D
 
@Töppönen_ tsempit sinne ❤❤❤
Ihanaa kun oot täällä, toivon että pikavisiitillä :X3::love:
@petronella09 Mulla pillereitten jätön jälkeen (2v sitten)menkkakivut palasivat, vuoto niukkeni kuitenkin kierto kierrolta.. yhessä vaiheessa tätä yritystä kestivät vain enää päivän.. pillereiden aikaan ei mitään ongelmia ollut, nuorempana oli kans kivuliaat ja runsaat niin että joutui olla koulusta pois. Nyt tän viime km jälkeen olleet taas super kipeät ja vuotoakin tulee monta päivää. Mikä sit taas on hyvä juttu gynen mukaan kun mulla ongelmana ohut limakalvo niin nää ois merkkejä sen vahvistumisesta :)
On.
Tänään dpo 5, lämmöt nousi eilisestä dipistä 36.9->37.7 ja aamu alkoi hedarilla, on ollut ennen merkki hedelmöittymisestä mutta viime kierrossakin oli tätä, tosin 3pv putkeen ja kierto venähti viikolla, liekö sit kemiallinen tai joku muu häiriö.
 
Liityn kerhoon. Kierukan oton yksi syy itsellä runsaiden vuotojen lisäksi oli myös kuukautiskivut ja voimakkaat suolisto-oireet menkkojen aikana. Ja näköjään ei reilun 5 vuoden aikana ole muutosta tilenteeseen tullut. Itse en pysty syömään tulehduskipulääkkeitä, koska aiheuttavat vatsakipua ja refluksia. Panadolin napsiminen onneksi riittää. Kotoota kyllä löytyisi Tramaliakin, kun sitä olen käyttänyt levottomiin jalkoihin (lopetettu raskausyrityksen takia), mutta väsyttää vähän liikaa 50 mg isommilla annoksilla.

@Hulda91 Mitä sulla on noihin runsaisiin vuotoihin? Voisin tän nimittäin ottaa puheeksi kesäkuussa, kun on aika gynelle. Mulla on raudat pysynyt hyvinä, kun kierukka lopetti vuodot ja on syönyt 3 kk rautakuurin kerran vuoteen. Jos tässä menkat jatkuu samanlaisina kuin nämä ekat (vuodan kuin seula...), niin rautaa saisi popsia koko ajan.
Katson lääkkeen nimen kun pääsen töistä, nyt en äkkiseltään muista ulkoa sen nimeä.
 
  • Tykkää
Reactions: sofialiina
Moikka!

Täältä taustalta ajattelin ilmoittautua mukaan. Lueskelin ketjun läpi ja mukavan positiivista menoa, jota ite kaipailen tällä hetkellä.

Me olemme hoidoissa oltu kohta vuosi, tuloksia pyöreä nolla. Tällä hetkellä vuoden hoitotauko (lääketieteelliset syyt) ja josko sitä elättelis vaikka turhia luomuplussatoiveita sillä aikaa.

Ovistestit
Suosin itse kaksoishormoni testejä Cleatbluelta. Tilailen niitä isomman satsin Raskauskeijulta. Kokeilin joskus liuskoja mutta ovikseni on sen verran heikko tai sitä ei ole ilman lääkkeitä, että digi toimii hyvin, eikä tartte arvailla.

irtokehys ya 9/19, 1.yhteinen
kp. 27/28-33
 
Tervetuloa uusille mukaan :)

Täällä odottelen mikä päivä ovis testit saapuu.Alan tikuttamaan varmaan jo kp8,kp 10 on nyt sitten se gyne,niin on kertoa siellä jotain oviksestakin.

Mietin tässä, että viime kierto saattoi olla ovuloimaton,kun kasvojen iho oli niin rauhallinen, nyt kyllä pukkaa taas ihan kunnolla finniä..

Tästä jos tärppäisi niin laskettu aika olisi yhden laskurin mukaan 10.1.Olis aika ihana uuden vuoden vauva:)

Tänään oon miettinyt, että kyllä ihminen voi olla hölmö,kun vielä haaveilee vauvasta,vaikka ikää reilun vuoden päästä 40v.En olisi ikinä pari kymppisenä uskonut,että kuumeilen tämän ikäisenä:)
Hoiva vietti on niin vahva,ja syliteltävän kaipuu niin suuri,että ehdotin miehelle koiranpentua tai kissaa :) Meillä on jo koiria,mutta eivät ne ole mitään sylissä pidettäviä :)
 
Liityn kerhoon. Kierukan oton yksi syy itsellä runsaiden vuotojen lisäksi oli myös kuukautiskivut ja voimakkaat suolisto-oireet menkkojen aikana. Ja näköjään ei reilun 5 vuoden aikana ole muutosta tilenteeseen tullut. Itse en pysty syömään tulehduskipulääkkeitä, koska aiheuttavat vatsakipua ja refluksia. Panadolin napsiminen onneksi riittää. Kotoota kyllä löytyisi Tramaliakin, kun sitä olen käyttänyt levottomiin jalkoihin (lopetettu raskausyrityksen takia), mutta väsyttää vähän liikaa 50 mg isommilla annoksilla.

@Hulda91 Mitä sulla on noihin runsaisiin vuotoihin? Voisin tän nimittäin ottaa puheeksi kesäkuussa, kun on aika gynelle. Mulla on raudat pysynyt hyvinä, kun kierukka lopetti vuodot ja on syönyt 3 kk rautakuurin kerran vuoteen. Jos tässä menkat jatkuu samanlaisina kuin nämä ekat (vuodan kuin seula...), niin rautaa saisi popsia koko ajan.
Minulla menee suihke rauta joka päivä, sillä ferritiini oli lokakuussa vain 33,nyt tammikuussa oli saatu nousemaan, luku oli 51 :) Johtuu varmaan runsaista menkoista,hb ollut koko ajan raja-arvoissa.
 
Moikka!

Täältä taustalta ajattelin ilmoittautua mukaan. Lueskelin ketjun läpi ja mukavan positiivista menoa, jota ite kaipailen tällä hetkellä.

Me olemme hoidoissa oltu kohta vuosi, tuloksia pyöreä nolla. Tällä hetkellä vuoden hoitotauko (lääketieteelliset syyt) ja josko sitä elättelis vaikka turhia luomuplussatoiveita sillä aikaa.

Ovistestit
Suosin itse kaksoishormoni testejä Cleatbluelta. Tilailen niitä isomman satsin Raskauskeijulta. Kokeilin joskus liuskoja mutta ovikseni on sen verran heikko tai sitä ei ole ilman lääkkeitä, että digi toimii hyvin, eikä tartte arvailla.

irtokehys ya 9/19, 1.yhteinen
kp. 27/28-33
Tervetuloa :) Täällä onkin mukavasti eri tilanteissa olevia, saa vertaistukea kukin omaan tilanteeseen. Haluatko kertoa, millaisia hoitoja on tehty? Meillä syksyllä ovulaation induktio + inseminaatio x3, ei tulosta. Nyt ensimmäinen ivf alkamassa (y)
 
Ja lista jatkuu.. tänään dpo 5 :D

Dpo -1 vatsa sekaisin, repäisykipuja, päikkärit, heräily yöllä
Dpo 0, paha olo
Dpo 1, aamulämpö nousi 37.7, hikoilu
Dpo 2, paha olo, väsymys, päikkärit, vatsakipuilu pitkin päivää, useampi finni naamassa
Dpo 3, useampi kovempi kramppi vatsassa,väsymys, palelu, unettomuus,kurkkukipu, päikkärit, päivälämpö 37.2, kipeähkö olo
Dpo 4, lämmöt dippas, aamulla 36.9, palelu, päikkärit, menkkamaisia jomotuksia, päivä lämpö 37.4
Dpo 5, vatsa sekaisin useasti, aamupäänsärky, aamulämpö kohosi takaisin 37.7, vatsan turvotus, jano, hikoilu, energinen olo
 
Täällä on ollut ihanan positiivinen fiilis, minkä vuoksi itsekin aloittanut täällä kirjoittelemaan.

Täällä pitäis olla dpo4 menossa ja sanoin varovasti miehelle, että saatamme sittenkin olla onnekkaita, jos vain suinkin on tarrasukat matkassa. Eilen väsytti ja oli todella omituinen olo. Tänään puolestaan turvottanut ja tuntuu kuin leveä painava laatta olisi laskeutunut alavatsaan. Jännittävää! Mutta pitkään vielä pitää kuumotella.
 
Esikoista yrittäessä en tehnyt ovistestejä ja nyt synnytyksen jälkeen on tullut kyllä selkeämpiä oireita ja limailuja on kyllä niin, että en taida tässäkään yrityksessä ottaa käyttöön ellei sitten yritys veny.

Täällä tänään kp 6, todennäkösesti ovis ajoittuu ensi viikon loppupuolille. Nyt on pari edellistä kiertoa ollut 24-25 päiväisiä vanhan 27 päivän sijaan. Jos tää uusi rytmi olisi nykyinen normaali ja sattuisi raskaaksi tulemaan niin laskettu aika olisi jotakuinkin 6.1. :)
 
Tänään oletetusti dpo 12/13.
Väsymys jatkuu, nukuin illalla tunnin verran taas.
Nännit edelleen arat ja muutama vihlaisu tuntunut rinnoissa tänään.
Päänsärkyä ollut myös nyt muutamana viimeisenä päivänä.
Tänään myös harmistuin miehelle ihan typerästä asiasta ja rupes ihan itkettämään ja minähän en itke koskaan. :rolleyes:
Oon yrittäny toppuutella omaa mieltä, että nää voi olla ihan pms oireita, mutta pieni innostus silti tästä väsystä ja siitä dpo 5/6 aamusesta vaaleanpunaisesta tahrasta... :unsure::sneaky:
 
Tänään oletetusti dpo 12/13.
Väsymys jatkuu, nukuin illalla tunnin verran taas.
Nännit edelleen arat ja muutama vihlaisu tuntunut rinnoissa tänään.
Päänsärkyä ollut myös nyt muutamana viimeisenä päivänä.
Tänään myös harmistuin miehelle ihan typerästä asiasta ja rupes ihan itkettämään ja minähän en itke koskaan.
Oon yrittäny toppuutella omaa mieltä, että nää voi olla ihan pms oireita, mutta pieni innostus silti tästä väsystä ja siitä dpo 5/6 aamusesta vaaleanpunaisesta tahrasta...
Mä olisin sinuna jo niin testannut :D
 
Mä olisin sinuna jo niin testannut
Voi olla, että en sinne sunnuntaihin saakka malta odottaa jos ei kuukautiset ennen sitä ala.
Valmiiksi jo vain harmistuttaa jos tuleeki nega, vaikka tietää, että se on myös mahdollista, mutta jotenki vain odottaa, että jos ne kuukautiset tuliski niin ei tarvis tyhjää tikkua tuijotella...
 
Ja lisäys vielä noihin aijempiin, musta tuntuu et nälkä on loputon ja tekee koko ajan mieli jotain.
Söisin koko ajan jotain, tänään töis rupes tekemään mieli sokerimunkkia lounaan jälkeen, pakko oli hakia kaupasta kun en jaksanu ite ruveta tekemään.
Eilen vedin aamupalan(mitä en normaalisti syö) jälkeen puolikkaan purkin ben&jerrys jäätelöä.
Kunnon pms menos jos ei oo matkustajaa mukana. :eek::ROFLMAO:
 
Tervetuloa Täällä onkin mukavasti eri tilanteissa olevia, saa vertaistukea kukin omaan tilanteeseen. Haluatko kertoa, millaisia hoitoja on tehty? Meillä syksyllä ovulaation induktio + inseminaatio x3, ei tulosta. Nyt ensimmäinen ivf alkamassa
Meillä tahkottiin yksityisellä koko viime vuosi OI. Ei haluttu laittaa rahoja IUI vaikka suosittelivat. Jonotettiin siinä vaiheessa jo julkiselle.

Inssi olis ollu helmikuun kiertoon julkisella tai IVF keräys (IVF keröys ois tehty, jos mun leikkaus ei olis ollu liian lähellä ja sit PAS vuoden päästä. Mulla alkaa oleen ikää) mutta jouduttiin painaa jarrua. Tuli siis leikkaus mulle ja nyt odottelemme toipumista. Toipumisen jälkeen päästään takaisin hoitoihin. Siihen voi mennä jopa vuosi-puolitoista.

Meillä (mulla) on joku mahis tulla luomustikin raskaaksi jos kuu on oikeessa asennossa. :ROFLMAO: :ROFLMAO:. Tilanne on monimutkainen.

Sä oot vissiin alkanu jo IVF-kierroksen pistokset? Muistankohan oikein.
 
  • Tykkää
Reactions: AnsaK ja minttuni
Ja lisäys vielä noihin aijempiin, musta tuntuu et nälkä on loputon ja tekee koko ajan mieli jotain.
Söisin koko ajan jotain, tänään töis rupes tekemään mieli sokerimunkkia lounaan jälkeen, pakko oli hakia kaupasta kun en jaksanu ite ruveta tekemään.
Eilen vedin aamupalan(mitä en normaalisti syö) jälkeen puolikkaan purkin ben&jerrys jäätelöä.
Kunnon pms menos jos ei oo matkustajaa mukana.

Mulla on tietyt ajatukset kyllä mielessä sun oloista :love: (y)
 
Ihana kun on tullut paljon uusiakin keskusteluun mukaan! ❤

Hieman omaa napaa:
Eilen oli kp 9 ja eka IVF väliultra missä saldona näkyi ainakin 24 follia, joista 4 isoa ja 7 keskikokoista ja sit loput pieniä. Riski hyperiin on eli hivenen oli nestettä kertynyt, mutta itsellä ihan hyvä olo joten luottavaisin mielin oli lääkäri. Mut varmuutta tuoresiirrosta ei ole sen takia.

Punktioon aika varattu perjantaille eli tänään keskiviikkoba pistin viimeiset piikit fyremadelin ja gonapeptylin (huh onneks piikitykset on ohi), huomenna lepopäivä ja perjantaina tän IVF se jännittävin juttu etenkin eka kertalaisena eli punktio.

Jännittää kyl ihan sikana se perjantai! Kuulemma kuitenkin hyvät lääkkeet saa niin toivotaan ettei aivan kamalan kipiää käy. Tottakai myös vähän huolettaa jos hyperivaara on kehittyny pahempaan päin tässä mut toivotaan parasta et saatas ensinnäkin hyvät pääsiäismunat talteen ja et ens maanantaina pienokainen kyytiin ❤

Tsemppiä kaikille omiin pongailuihin ja piinailuihin :giggle: :giggle:
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

8.4.2021 Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Skidi.........................kp 29/35-36
Irtokehys..............kp 28/28-33
Suhveli..................kp 27/27
Toiveikas1992...........kp 26/24-36
Alinna86.............kp 23/26
Mansikka_maanantai......kp 23/30
Leonida..............kp 22/29-30
Wbä.......................kp 11/27
Sinisilmät...........kp 11/29
Töppönen.........kp 10/26
Kirjoh....................kp 9/28
Keksi82...............kp 9/28
Hulda91...............kp 9/30
Bubbu..............kp 8/28
*Tähtipölyä*............kp 8/30-33
Skyela....................kp 7/27
Iinanen..................kp 6/23-24
Meemuli...............kp 4/35-43
Petronella09......kp 3/27

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Suhveli................................dpo 11
Skidi......................................dpo 7
Alinna86.............................dpo 6
Leonida...............................dpo 5

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä