Haaveena vauva 2022

Heips,

suurin osa taitaa olla siirtyny jo uudelle palstalle, mutta mää vihdoin ja viimein toivon ettei tarvisi sinne enää hypätä.

meillä alkion siirto (2pv alkio) oli to 31.3 eli nyt menossa pp 10. Eilen sain aivan haamujen haamun ja tänään viiva oli vahvistunut ❤ Nyt siis kaikki peukut pystyyn että huominen testi olisi taas hieman vahvistunut ja vihdoin meidän 2,5v odotus palkitaan ❤❤

en haluis innostua vielä liikaa mutta en oo vielä koskaan ikinä saanu edes haamu viivaa yhteenkään testiin tällä matkalla joten oon niin onnellinen jo tästäkin. Huh kumpa nyt kaikki menis hyvin!

tässä vielä kuvaa

ylempi eilen pp9 ja alempi tänään pp10 aamulta
Voi miten ihanaa! ❤ Ja mikä ihana päätös olis tälle ketjulle sinun plussa viimein kaikkien epäonnisten vaiheiden jälkeen! Peukut pystyssä täällä, että kaikki menee nyt hyvin ❤

• Rakkaus
Reactions: Sinisilmät
https://aijaa.com/W1Ohw9

Tommonen tuli tänään, hankala saada valoa sopivasti mutta kyllähän siinä + näkyy 🤭 Tämä on ihan testiajalla kuvattukin jopa. Rfsu:n ja cb uitin samasa kipossa ja niihin tuli himmeät haamut, sellaiset joita ei ihan vielä viivaksin uakoisi mutta silti nähtävissä. Eli cb selkeästi herkempi ja pc yhtä herkkä kuin frsu:n herkkä.

Kylhän tässä nyt alkaa varovaisesti toivoa että ehkä menkat ei nyt tulisikaan, sen pidemmälle ei vielä uskalla ajatella.

Ihanaa, kun saatiin plussia vielä tälle vuodelle! ❤ Minäkin plussasin eilen hailakan haamun, huomenna aamulla testaan vielä ja katon onko viiva yhtään tummentunut. Tänään on siis dpo11. Jännittää! 😍 onkohan jotain joulukuiset ryhmää jo perustettu tänne tai esim facebookiin? Ois kiva päästä seuraaman muiden plussanneiden matkaa jatkossakin! Mulle voi laittaa viestiä, jos haluaa jatkaa ajatusten vaihtoa ☺

• Rakkaus
Reactions: Sinisilmät
Ihanaa, kun saatiin plussia vielä tälle vuodelle! Minäkin plussasin eilen hailakan haamun, huomenna aamulla testaan vielä ja katon onko viiva yhtään tummentunut. Tänään on siis dpo11. Jännittää! onkohan jotain joulukuiset ryhmää jo perustettu tänne tai esim facebookiin? Ois kiva päästä seuraaman muiden plussanneiden matkaa jatkossakin! Mulle voi laittaa viestiä, jos haluaa jatkaa ajatusten vaihtoa
Onnea! Joulukuisten fb ryhmä on perustettu, olisko ollu minnie88 kelle viestiä, löytyy täältä joulukuiset 22 ketjusta😄

• Tykkää
Reactions: Neeppu

Yhteistyössä