Haaveena vauva 2022

Mut saa myös ottaa pois piinalistalta ja päivittää tälle päivälle kp 1/26-28 tai huomiselle kp 2/26-28. Flota vähän silmäilin ja seuraava ovis osuu just hyvälle viikolle kun miehellä silloin lomaviikko niin saadaan hyvin hyödynnettyä. Harmittaa kyllä, mutta positiivisin mielin uutta kiertoa kohti. Onneks on kesä. Ja huhtikuinen vauva kuulostais just ihanalta. :love:
 
Mut saa myös ottaa pois piinalistalta ja päivittää tälle päivälle kp 1/26-28 tai huomiselle kp 2/26-28. Flota vähän silmäilin ja seuraava ovis osuu just hyvälle viikolle kun miehellä silloin lomaviikko niin saadaan hyvin hyödynnettyä. Harmittaa kyllä, mutta positiivisin mielin uutta kiertoa kohti. Onneks on kesä. Ja huhtikuinen vauva kuulostais just ihanalta. :love:
Huhtikuinen kevätvauva ois ihana! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Karen99 ja Elsa96
Pahoittelut uusista kierroista piinalistan kärkipäälle :cry:

Lyhyt luteaali ja juhannus vähän masensivat, koska viime juhannuksena oli sama tilanne ja silloin muistan ajatelleeni, että ensi juhannuksena olen varmaan jo äiti tai ainakin raskaana. Mutta kyllä tästä taas noustaan.

@petronella09 meillä talletteluja yleensä aamupäivä-ilta, koska etätyöt. Eipä ole paljoa se auttanut, eli tuskin kovin paljon vaikutusta vuorokauden ajalla.
 
Ihanan positiivinen asenne Elsalla!

Ite rämmin suossa nyt ainakin tän päivän, yllärimenkat pistää aina vtuttamaan tuplaten enemmän kun ne vie mahiksen hiljalleen totuttautua ajatukseen uudesta kierrosta. No, pääseepähän nopeammin toki taas eteenpäin että kaipa tässäkin jotain positiivista sentään on. :sneaky:

Ens kauppareissulla ostan ison kasan salmiakkia.
 
Pahoittelut uusista kierroista piinalistan kärkipäälle

Lyhyt luteaali ja juhannus vähän masensivat, koska viime juhannuksena oli sama tilanne ja silloin muistan ajatelleeni, että ensi juhannuksena olen varmaan jo äiti tai ainakin raskaana. Mutta kyllä tästä taas noustaan.

@petronella09 meillä talletteluja yleensä aamupäivä-ilta, koska etätyöt. Eipä ole paljoa se auttanut, eli tuskin kovin paljon vaikutusta vuorokauden ajalla.
Täälläkin oli viime juhannuksena sama tilanne :( Muistan kun ajattelin ja toivoin samoin että tänä kesänä olen saanut vauvan tai olisin raskaana,no ei kumpikaan toteutunut:( Nyt haaveilen jälleen, että ensi kesänä vauva olisi .

Toivon todella että heinäkuu on tämän ketjun plussa kuukausi ja saadaan kunnon aalto ❤

Pahoittelut uusille uusiin kiertoon siirtyneille ❤ Käsittämätöntä miten moni sinne on siirtynyt :(
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

29.6. Tiistai
Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
+Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Twix, 05/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä
Meemuli.........................kp 53/35-43
Skidi..................................kp 32/36-38
*Tähtipölyä*...................kp 30/30-32
Marjusk...........................kp 23/32
Iinanen.............................kp 22/23-24
Mamtobe.......................kp 17/28
Jonna_83......................kp 17/27
Scarletta.........................kp 17/28
Coguine...........................kp 17/28
Keksi82............................kp 15/28
Alinna86...........................kp 14/26
Esikoishaaveita.................kp 13/29
Eeva650..........................kp 13/28-36
SandraB.........................kp 9/26
Petronella09................kp 8/27
Apustaja.........................kp 7/?
Minnix................................kp 6/34
Karen99...........................kp 5/27-34
Mannuska.....................kp 3/25-28
Ewa87..............................kp 2/30
Toiveikas1992..............kp 2/28
Elsa96............................kp 2/26-28
Eimy.................................kp 1/26-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Tähtipölyä.....................dpo 11
Mamtobe.......................dpo 7
Coguine............................dpo 6
Jonna_83.......................dpo 5
Keksi82............................dpo 2
Alinna86........................dpo0


★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Alkaa täälläkin täti-hormoniketutus laantumaan. Nyt ainakin osaan jatkossa odottaa kyläilyä jo aikasin ja henkisesti valmistaudun käyttämään sen 500 eur loppukesästä yksityiselle jossei tärppiä kuulu tai kierto/luteaali tasoitu ennen sitä.
Koska julkiselle ei aikaa saa tai jos saa, niin tutkitaan hutiloiden ja suppeasti.

Tsemppiä jengille, plussa-aallon on oltava ihan nurkan takana!:love:
 
vierailija
Niin turhauttavaa siirtyä kierrosta toiseen, rupiaa usko loppumaan..
Toivotaan, että tuntemukset kertois ihan muusta kuin kuukautisten alkamisesta!
Vuosi on vielä ihan normaali aika yrittää! N. 80% pareista raskautuu vuoden sisällä ja joka kierrossa on ~20% mahdollisuus onnistua vaikka kaikki olisikin hyvin. Ei siis vielä kannata menettää toivoa vaikka onkin jo yrittänyt useamman kierron. Vielä voi hyvinkin onnistua!
 
Vuosi on vielä ihan normaali aika yrittää! N. 80% pareista raskautuu vuoden sisällä ja joka kierrossa on ~20% mahdollisuus onnistua vaikka kaikki olisikin hyvin. Ei siis vielä kannata menettää toivoa vaikka onkin jo yrittänyt useamman kierron. Vielä voi hyvinkin onnistua!
Niinhän sitä sanotaan, että vuosi on ihan normaali aika yrittää, toivotaan plussaa ennen sitä.:giggle:
 
Omanapaa: ensi viikolla lähtee vihdoin kierukka, harmillisesti vaan niin myöhään kiertoa, että en usko, että olisi mahdollisuutta kiinnittymiselle, vaikka joku kaveri siellä olisikin valmiina ja hedelmöittyneenä. Joka tapauksessa odotan seuraavia kuukautisia ja yrityksen oikeaa alkamista niin kovasti! Lasken yrityksen alkavan sitten seuraavista menkoista, että kohta pääsen myös mukaan listoille.

toivottavasti täällä satelee plussa-aaltoja teille kaikille ja että ulkona ei satelisi ja helteet saisi jatkua :)
 
Hei vaan kaikille! Olen tässä jo useamman kuukauden ollut taustalla ja nyt päätin vihdoin rekisteröityä ja ottaa osaa keskusteluun. :)

Yritys on tosissaan aloitettu 3/21 eli yk5 käynnistynyt juuri. Esikoista yritetään, minä 25 ja mies 38. Kierto on ollut melko tasainen ehkäisyrenkaan poisjättämisen jälkeen, noin 25-28 päivää. Tällä hetkellä menossa kp 3/25. Käytössä ovulaatiotestit, maca-kapselit (sekä minulla että miehelläni) ja juuri tilasin pre-seed liukkaria, kun luin monella olevan hyviä kokemuksia siitä. Syön myös monivitamiinia (jossa foolihappo) ja rautaa.

Toivottavasti heinäkuussa tulee mahdollisimman paljon plussia! :)
 
Olikos nykypalstalaisilla muuten tietoa tai vinkkejä lyhyen luteaalin korjaamiseen ns. luomusti?
Eli mitä voi tehdä itse, parantaakseen kehon tasapainoa. Onko jotain toimivaksi todettua?

Itsellä 1000 mg C-vitskua kuulunut päivittäiseen käyttöön jo pitkään, samoin B-vitamiinisetti.

Luin myös ettei saisi treenata "liikaa" ja stressiä pitäisi vähentää.
Mitäs muita?
 
Tsemppiä ihan hirmuisesti jokaiselle haaveilijalle! Yritys ja pettyminen kuukaudesta toiseen on tosi rankkaa. Mutta asiat voi muuttua niin äkkiä. Minäkin vielä tämän vuoden tammikuussa elin epätietoisuudessa saanko edes pitää kohtua, saati voiko sillä enää saada lapsia. Ja ensi tammikuussa, jos vaan kaikki sujuu, meillä pitäisi olla pienokainen sylissä. ❤
Älkää luopuko toivosta ❤
 
Olikos nykypalstalaisilla muuten tietoa tai vinkkejä lyhyen luteaalin korjaamiseen ns. luomusti?
Eli mitä voi tehdä itse, parantaakseen kehon tasapainoa. Onko jotain toimivaksi todettua?

Itsellä 1000 mg C-vitskua kuulunut päivittäiseen käyttöön jo pitkään, samoin B-vitamiinisetti.

Luin myös ettei saisi treenata "liikaa" ja stressiä pitäisi vähentää.
Mitäs muita?
En ole löytänyt mitään sellaista, joka olisi mulla auttanut. Olen testannut royal gelet, greippimehut ym. jotka joillakin on auttaneet. Raskausvitamiineja olen syönyt kaksi vuotta. Liikun aika paljon, mutta toisaalta on ollut kuukausia
jolloin liikuntaa on ollut vähemmän.


pahin ongelma on mulla stressi, mutta mielestäni viime kuussa se oli jo vähän helpompi ja silti jäi luteaali liian lyhyeksi. Stressi on ollut tosi kova keväällä monestakin syystä, joita en täällä halua avata. Olen yrittänyt meditoida ym. mutta ei ole mikään auttanut. Nyt viime aikoina uni on ollut keskimäärin jo melko normaalia, mutta sama lyhyt luteaali edelleen! Taustalla myös 10 vuotta hormonaalinen ehkäisy.
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Onpa kurjaa, kuinka moni joutui uuteen kiertoon Elsalla kyllä aivan ihana asenne uutta kiertoa kohtaan!

Täällä seurattiin perässä, tänään kp 2/27-28. Hävettää ihan, kuinka malttamaton itsestäni tuli heti tämän yrittämisen suhteen, vaikka alkuun pidin miehelle saarnan, että vuosi on normaali aika yrittää ja rauhassa ollaan. Kohdalle osunut vielä sellainen ystäväpiiri, että kaikkien raskaus on alkanut ensimmäisestä kierrosta tai ehkäisystä huolimatta. Itselläni taustalla endometrioosiepäilyä ja lähisuvussa raskautuminen ollut vaikeaa, joten kaipaisin takaisin sitä rauhallista ja rentoa suhtautumista, kun näin alussa ollaan.
 
Kyllä tästä vuoden yrittämisestä silti tulee tosi epätoivoinen olo. Ihan ku ois jotain vikaa jossain vaikka on yksi lapsi jo eikä ikää edes vielä 35
Varmastikkin tulee ja kun on jo yksi lapsi niin ihmetyttäähän se varmasti, miksi ei tärppää tällä kertaa.
Meillä ei ole yhtään lasta ja ikääkin minulla 28v ja miehellä 31v, nuoria ja perusterveitä ollaan. Silti ei mitään suuntaa raskauteen ja yk 7 alkoi nyt.
Turhauttaahan tämä, yritän silti uskoa tähän kliseiseen "kaikella on tarkoituksensa".
Ehkä meidän aika on vähän myöhemmin kun on opiskelut/työt edennyt, eipäs sitä tiedä, pitää yrittää ajatella positiivisesti, vaikka vauvaa kovasti kaipaiski.
 
vierailija
Meillähän on tässä kyllä tärpännyt mutta keskenmenoja, tutkittu on ja sanottiin että huono tuuri.
Itse olen epäillyt ylivastaanottavaista kohtua joka sitten nappaa kyytiin ne huonoimmatkin yksilöt.
Voi että onpa harmillista. Ei ole kuitenkaan keltarauhashormonia sulle annettu? Toivottavasti teilläkin pian kuitenkin tärppäis niin että etenisi ilman keskenmenoja <3
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Täällä ovis hyödynnettiin hyvin -3 lähtien ja +2 asti. Ja varmaan jatkuu hyödynnys nyt kun lomaillaan sinne testipäiville saakka :D vähän harmittaa puuttuneet limat, liekö koronarokote kp miinus 1, tehnyt kierron hedelmättömäksi, mutta tulipahan tehtyä. Nyt vaan toivotaan.

Sattui vastaan torilla tuttu vanharouva joka kyseli että onko teillä vain nämä isot lapset ettei ole enempää tehty. Ei oltu vuosiin siis nähty. Sanoin että on tässä vauvaa suunniteltu, ikää tosin on jo 38+. Hän sanoi että hieno ratkaisu, hän kannustaa kaikkia naisia vielä noin 40-vuotiaana lapsen yritykseen. Hän sai ainokaisensa silloin ja kukaan ei usko että hän on jo näin vanha mitä on lapset pitävät nuorena :D ymmärtää ettei niitä niin vain aina tule, mutta suosittelee yrittämään. Tästä vauva utelusta jäi siis itselle positiivinen olo ja toivonkipinä. Ensviikon viikonloppuna testaillaan!
 

Yhteistyössä