Haaveena vauva 2020

Täällä taas tuntuu että pitkästä aikaa kirjoittelen. Taustalla oon kyllä lukenut teidän juttuja!
Kovasti tsemppejä ainakin @Kasikuus ja @rosanne ..
Ja onnea @Mirkkuli26 !!

Mulla huomenna jo kp 32 eikä mitään merkkiä menkoista. Testit tietty negaa. Tänään soitti sitten lääkäri labravastauksista ja nyt saan sitten varmuudella aloittaa letrot seuraavassa kierrossa, kuhan ne menkat vaan alkaisi!! Onneksi koulussa ja töissä on nyt sen verran kiireistä, että menee pari päivää taas kummempia ajattelematta...
 
Onnea @Mirkkuli26 !!! Selvä plussa, oliko teillä mones yrityskierto?


Mulla ollu repäsykipua viime kierrossa, heräsin yöllä siihen kun käännyin

Mies on ollu vähän himokkaan olonen hah vihdoin, mut yritän venyttää huomiselle kun tällä kp10 sekstailulla ei oo nyt aiemminkaan tärpänny.. Kauheat sotasuunnitelmat
No siis kun meillä ei ollut yritys vielä alkanut. Olen kuumeillut aika tasan vuoden. Tässä siis kävi niin, että Flo ennusti ovista kp 16 ja ajattelin, että se on sitten silloin ja aloin tikuttaa ovista hyvissäajoin (ehkäisynä siis varmat päivät) kp 11 ovistikku oli todella haalea ja paneskeltiin sillon, mutta kas seuraavana päivä ihan selkee plus. Noh eilen mies sanoi, että hei kyllä voitaisiin se yrittäminen aloittaa pikkuhiljaa ja nyt tänään plussasin... näköjään kohtalo päätti meidän puolesta :oops: :love:
 
Eli aika oireetonta. Mulla oli verikokeissa matala ferritiini ja D-vitamiinista hieman vajetta (näin taustana)kierrot ovat olleet 22-27, 22 oli silloin kun söin ksm66 joten lopetin. Luteaali on ollut 10-11 eli ei kovin pitkä.

Seksiä harrastettiin dpo -2 ja dpo 1. Alussa olin varma plussasta, mutta varmuus hävisi päivien edetessä. Alku dpo päivinä oli hieman tukkoista nenää ja pientä tuntemusta mahalla, mutta ne oli sen verran alussa, että en usko niiden liittyvän raskauteen. Mulla tulee ovulaation aikaan aina pari finniä niskaan ja niin tuli nytkin, mutta ne tulivat pian takaisin, mikä oli outoa.

Dpo8: nälkä poissa, söin 2 kertaa päivässä, 4-5 kerran sijaan. Vv voidemaista, mutta niukkaa. Energinen vaikka nukkunut huonosti.
Dpo9: nälkä poissa. Vv voidemaista, mutta niukkaa. Sama energisyys.
Dpo10: aamulla ihan puskista hammastahna alkoi ällöttää. Huono olo bussissa, joka meni nopeasti ohi. Huono olo tuli takaisin aamupalalla ja lisäksi kova polttelu alavatsassa ja alaselässä. Maha meni yhtäkkiä aivan löysälle. Yhtäkkiä alkoi tuntumaan, että menkat alkaa ja laitoin siteen valmiiksi. Valkovuoto muuttui vetiseksi ja oli olo kuin olisi kokoajan pissat housuissa. Edelleen energinen.

tein tosiaan sen digin, joka oli nega ja vähän aikaan harmittelin sitä, mutta sitten tuli jostain olo, että tämä tulos ei ole nyt oikein ja lähdin heti kauppaan.

Normaali vatsan nippailu ja loppukierron turvotus puuttui. Eli aika oireetonta.

Kn on ollut kokoajan suht kova ja kiinni.

Plussatuulia kaikille Mä kyllä jään tänne vielä roikkumaan

Ps. Oli helvetin hyvä kun otin pari viikkoa sitten Jutan valmennuksen ja se alkaa tänään

edit. O-testit haamuilee vain
 
Äh tänään ollut taas jotenkin ärsyttäviä ajatuksia. Vaikka ollut tosi toimelias päivä töissä, jumpalla ja lenkillä olen käynyt, kaupassa ja siivonnut. Monenlaista touhua. Mutta silti ehtii ajatella tätä lapsettomuutta. Että miksi ei voinut onnistua nopeasti.. Ei tietenkään voi asiaa kiirehtiä, mutta kun olen tuntenut itseni jo vuosia valmiiksi. Tulee surullinen mieli, kun ajattelee asiaa. Milloinhan me saamme lapsen. Kyllä sitten kun jonain päivänä olen raskaana ja lapsen saamme, niin itken silmät päästä onnesta.
 
@sannahan ja muut repäisyjä tuntevat, täällä myös kohtalotoveri. Alkuun luulin sitäkin merkiksi raskaudesta, mutta esim. viime kierrossa en innostunut. Mistähän sellainen johtuu? Ja tässä kierrossa oli jo ennen ovista tällainen repäisykipu.
Voisko se olla jostain lihaksista tai mistä vaan oikeestaan? Mulla on repinyt negakierroissakin, mut hyvin harvoin ja ei näin kovin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Pahoittelut negoista ja onnittelut plussanneille ❤
@rosanne Voi ei, toivottavasti saatte asiat selvitettyä jos se vaan on mahdollista! Tsemppiä ❤

Äääh miten mä maltan odottaa testaamista vielä viikon! En malttaisi odottaa mutta nyt en testaa ennen kuin menkkojen oletettuna alkamispäivänä jos ei vuotoa näy. Pientä menkkajomottelua/polttelua ollut useana päivänä. Kestää hetken aina ja sitten loppuu. Ja nyt saunaan mennessä rintsikat pois ottaessa tajusin että rinnat tuntuu jotenkin raskailta ja herranjumala, ne on aavistuksen herkät sivuilta :oops:Enkä edes puristellut kovaa (koska kyllähän niihin sattuu jos vaan tarpeeksi kovaa puristelee :ROFLMAO:) vaan ihan nätistki kokeilin. Vv kellertää edelleen ja on voidemaista. Semmonen omanapainen oirepurkautuminen tällä kertaa, nyt nukkumaan!:D
 
Hei, voisin liittyä joukkoon. Eli Vesinokkaeläin/33v./2./ya 2/20 ja huomisesta kiertopäivä 2/28. Periaatteessa ehkäisy jätettiin pois jo tammikuussa mutta sillon vielä vähän epäröitiin ajankohdan suhteen ja seksiä oli aika kaukana oviksesta. Ensimmäinen lapsi tuli aika nopeasti, joten nyt jotenkin ottaa rennommin vaikka onkin tietoinen myös sekundaarisen hedelmättömyyden mahdollisuudesta. Kuitenkin jo siunattu yhdellä lapsella, niin koen olevani super onnekas jo näin. Toki lisää lapsia kovasti toivotaan ja saa nähdä kauanko näin rauhallisena pysyn. Ekan synnytys oli aika traumaattinen ja synnytyspelon pelko (voiko niin sanoa) ehkä hillitsee nyt myös. Tässä kierrossa ehdin jo elättelemään toiveita, kun kärsin useamman päivän pahoinvoinnista. Mulla vaan sitä on muutenkin ja näköjään taas ihan tyhjästä kärsin. Nyt kolmisen kertaa on tullut tiputteluvuotoa ennen menkkoja, joka on mulle tosi epätyypilillistä. Tänään näyttäis kuiteskin oikeesti alkaneen. Suhteellisen ok olo, pääseepähän uuteen yritykseen. Ajattelin tässä kierrossa tikuttaa ovista jos sais sit paremman käsityksen mikä mahdollisesti tuota tiputtelua aiheuttais. Huh huh, tulipas pitkä sepostus.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Napsunen ja Lilmi89
Hmm.. minulle voisi siis laittaa Bellaella22050909/25v./2./ya 2/20

argh.. en nyt tiedä mitä eilinen ”vuoto” oli. Menkka jomotus alkoi siis työpäivän aikana aamupäivällä ja pyyhkiessä tuli rusehtavaa, mutta siteeseen ei tullut ollenkaan koko päivänä. Illalla loppui jo ja tänään ei vielä ole tullut mitään.
Keho taitaa olla hyvin sekaisin vielä mirenan poistosta, mutta silti googlailin, että seksin harrastamisesta 5 päivän päästä joillain olisi tullut samanlailla kiinnittymisvuotoa? :D kun kuukautiset on ollut pois yli vuoden, niin nyt kun mirena poistettiin, en tiedä miten etenen kaiken kanssa. Toivonko seuraavaksi positiivista testiä vai kuukautisia alkavaksi, jotta pääsisi kunnolla ”yrittämään”. Ähh.. olen tällä hetkellä ihan pihalla kaikesta. :rolleyes::unsure::rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Ihan puhtaasti omaanapaa tähän väliin. Siis nää mun menkat on jotain aivan järkyttävää. Kipu niissä lukemissa, että edes s.lääke ei auta, vuoto on niin runsasta, että tuli tossa just läpi, vaikka vaihdoin tampoonin ja siteen 10min sitten. Aamupissalle mentäessä en ehtinyt edes housuja laskea kunnolla, kun lattialle valahti 2 melkein puolen nyrkin kokoista hyytymää ja monta pientä siihen päälle. Ja nyt pitäis olla töissä, koska ei oo ketään tuuraamaan ja kuinkahan mä täällä selviän, ku pitäis koko pvä melkein ajaa ja musta tuntuu, et mun koko pvä menee pöntöllä istuessa :cry::cautious:
 

Yhteistyössä