Eli aika oireetonta. Mulla oli verikokeissa matala ferritiini ja D-vitamiinista hieman vajetta (näin taustana)kierrot ovat olleet 22-27, 22 oli silloin kun söin ksm66 joten lopetin. Luteaali on ollut 10-11 eli ei kovin pitkä.
Seksiä harrastettiin dpo -2 ja dpo 1. Alussa olin varma plussasta, mutta varmuus hävisi päivien edetessä. Alku dpo päivinä oli hieman tukkoista nenää ja pientä tuntemusta mahalla, mutta ne oli sen verran alussa, että en usko niiden liittyvän raskauteen. Mulla tulee ovulaation aikaan aina pari finniä niskaan ja niin tuli nytkin, mutta ne tulivat pian takaisin, mikä oli outoa.
Dpo8: nälkä poissa, söin 2 kertaa päivässä, 4-5 kerran sijaan. Vv voidemaista, mutta niukkaa. Energinen vaikka nukkunut huonosti.
Dpo9: nälkä poissa. Vv voidemaista, mutta niukkaa. Sama energisyys.
Dpo10: aamulla ihan puskista hammastahna alkoi ällöttää. Huono olo bussissa, joka meni nopeasti ohi. Huono olo tuli takaisin aamupalalla ja lisäksi kova polttelu alavatsassa ja alaselässä. Maha meni yhtäkkiä aivan löysälle. Yhtäkkiä alkoi tuntumaan, että menkat alkaa ja laitoin siteen valmiiksi. Valkovuoto muuttui vetiseksi ja oli olo kuin olisi kokoajan pissat housuissa. Edelleen energinen.
tein tosiaan sen digin, joka oli nega ja vähän aikaan harmittelin sitä, mutta sitten tuli jostain olo, että tämä tulos ei ole nyt oikein ja lähdin heti kauppaan.
Normaali vatsan nippailu ja loppukierron turvotus puuttui. Eli aika oireetonta.
Kn on ollut kokoajan suht kova ja kiinni.
Plussatuulia kaikille Mä kyllä jään tänne vielä roikkumaan
Ps. Oli helvetin hyvä kun otin pari viikkoa sitten Jutan valmennuksen ja se alkaa tänään
edit. O-testit haamuilee vain