Mulla taitaa keulia kiertopäivä yhdellä, voi olla ihan mun omakin moka. Eli vasta huomenna 13./30
Kiitoksia! No eikö se yksikin riitä jos niikseen on Mitä oireita sulla sit tuli? Mä oon mennyt aivan sekasin täällä et kenellä on mitkäkin avut käytössäMä sain letroista ainakin kamalasti sivuoireita ainakin tuli sellainen olo että tehoaa, mutta vain yksi folli silti irtosi joka kierto
Tsemppiä teidän hoitoihin
Teitkö?Olen nyt sillä kannalla että tekisin raskaustestin huomenna. Vaikka en kyllä tiedä näyttäisikö jo plussaa? Huomenna siis 2 pv menkkoihin. Tissit niin saatanan kipeät. Meidän suvun naisilla on muuten mastopatiaa joka saattaa aiheuttaa kierron lopussa tällaista kipua, mutta ei minulla ennen ole näin pitkään ne kipeänä olleet. Huoh, odottavan aika on pitkä.
Mä sain haamujen haamun dpo10 siis niin haalee et kukaa muu ei nähnyLuettuani ihan liikaa jenkkisivustoja, missä on plussattu superherkillä testeillä dpo 7-9, oli aivot jo ihan nyrjähtäneet ajattelemaan että plussa on oltava mullakin jo dpo 9.
Joten. Googlasin lisää
"In most successful pregnancies, implantation occurs 8 – 10 DPO (days after ovulation). The most common day is 9 DPO.
While it’s possible for implantation to occur between 6 – 12 days after ovulation, implantation earlier than 8 days after ovulation is rare."
Lähde
Siispä ärsyttävä toivekkuus on palannut
Mikäs oli muiden piinailijoiden tilanne tänään?
Millaisia vaikutuksia tuolla punaviinillä muuten pitäisi olla? Tietääkö joku@Unimaa kattavat tutkimukset, toivotaan hyviä tuloksia
Mulla tässä kierrossa kokeilussa punkku lasi päivässä
Jos ei muuta niin limat valuu pitkin reisiä, enkä ole stressaantunut
Tämä ei missään nimessä ole tietoa, mutta oviksen jälkeen juotuna auttaisi kiinnittymisessä. Olen itsekin joissain kierroissa tätä kokeillutMillaisia vaikutuksia tuolla punaviinillä muuten pitäisi olla? Tietääkö joku
On kyllä! Toisaalta hyvä, että on laajat kokeet mut toisaalta pelottaa jos sieltä löytyykin jotain puutoksia tms. isompaa.@Unimaa kattavat tutkimukset, toivotaan hyviä tuloksia
Mulla tässä kierrossa kokeilussa punkku lasi päivässä
Jos ei muuta niin limat valuu pitkin reisiä, enkä ole stressaantunut
Mua kans pelotti, ei oo vielä ihan noin laajaa otettu, mut esim. se kilpirauhasen vajaatoiminta löytyi ja jotain pientä tulehdusta pienen verenkuvan mukaan. Olen saanut itseäni tsempattua sillä ajatuksella, että se "vika" on jo olemassa, sitten vain saan sen tietooni. Se on kyllä auttanut ylipäätänsä tässä asiassa, kaikissa tutkimuksissa jne. TsemppiäOn kyllä! Toisaalta hyvä, että on laajat kokeet mut toisaalta pelottaa jos sieltä löytyykin jotain puutoksia tms. isompaa.
Mulle ei kyllä punkku uppoa sit millään, ei edes tän yrityksen takia
Mä oon kuullut, et auttaisi rentoutumaan ja lisäisi verenkiertoa? Esikoisesta yhdessä kierrossa join punkkua oviksen jälkeen ja siitä tuli plussa. Nyt ei oo plussaa näkynyt, mut en oo paljoa juonutkaan.Millaisia vaikutuksia tuolla punaviinillä muuten pitäisi olla? Tietääkö joku
En vielä, kävin tänään ostamassa RFSU:n testaa varhain -testin, kun oli halpa. Huomenna teen. Rintojen aristus hieman helpottanut, nyt hieman masentaa kun minulla on tunne etten varmaan ole tässäkään kuussa raskaana. Jos näyttää negaa niin enskuussa yrirän ihan kokonaan ignoorata oireet, kun näyttävät olevan vain pms-oireilua. Hitto kyllä harmittaa jo valmiiksi niin paljon!Teitkö?