@Lillin ja @Unimaa Olen pahoillani
@Retkunen Onnea plussasta
@SwanDeSol Minä aloitin jo eilen etukäteen sen suklaalevyn tuhoamisen Vaikka oishan tässä vielä pari pvä aikaa, et menkat alkaa
ON: Edelleen vuotelen vv, toisinaan vähemmän ja toisinaan sit enemmän. Rinnat ollut jo jonkin aikaa arat sivuilta, mut eivät tuttuun tapaan ole vielä kipeytyneet kosketusaroiksi, niin kuin ennen menkkoja yleensä käy (onhan tässä kyl vielä aikaa niin tapahtua.) Alaselän polttelut lakkasi toissapäivänä ja ei niin minkäänlaisia kipuja enää mahassa/selässä (ah ihanaa tätä tunnetta.) Koska pessimisti ei kuulemma pety, niin menkkoja odotellessa ja sitä suklaata syödessä
Posket kuumottaa, alakerta kuiva.Mistä tunnistatte, että ovulaatio on ohi? Antaako teidän kropat merkkejä siitä?
Mulla tosiaan dpo 9 ja tänään tullut hieman verta liman mukana, mitä lie vuotaa. Oisko mullakin kiinnitymisestä? Tekis mieli huomenna testata.Tänään dpo 11 ja aamulla testi puhdas nega. Edelleen jatkuu vuoto (kiinnittymisestä?) mikä on todella outoa. Jotain erikoista tuolla nyt tapahtuu, menkkakipuja on ollut lähes joka pv myös. Testailut jatkuu huomenna. Mites muut testailijat?
Kyllä mä varmaan lähtisin. Me oltiin Thaimaassa yrityksen aikaan. Ymmärrän, että kaihertaa mieltä.Täällä kp 2 tänään!
Onpas tänne tullut valtavasti juttua tämän kk tauon aikana Tsemppiä kaikille tilanteista riippumatta! Vaikka välillä oon eksynyt lueskelemaan muiden juttuja, niin pieni breikki palstalta teki kyllä hyvää. Yritän ainakin viimeisiä juttuja kuitenkin lueskella läpi. Työt loppui lokakuussa, joten nyt pitäis olla aikaa
Mutta mulla olis teille nyt kysymys, mihin toivoisin teiltä pohdintaa.. Meidän ystäväpariskunta joutuu perumaan lähtönsä heidän häämatkalleen ja koska matkaa ei pysty perua ja se on jo maksettu niin tarjosivat sitä meille aivan pilkkahintaan. Kohde olis Malediivit, matkan kesto 8pv. Meidän pitää tällä viikolla päättää mitä tehdään. Ajankohta olis siis vko 50.
Mutta mites vauvahaaveet? Malediiveillä on tavattu Zika-virusta ja on kartalla väritettynä ns.mahdollisuutena, kuten esim myös Thaimaa. Tarkoitus oli tässä kuussa jatkaa yrityksiä, eli jos tärppäis niin olisin n. 4-5 viikolla raskaana ja jos ei tärppää niin seuraavan yk:n ovulaatio olis just tuolloin Malediiviloman loppupuolella.
Oon lukenut, että riskit saada Zika on käytännössä mitättömät ja pienemmät, kuin esim Thaimaassa tällä hetkellä, mutta kuitenkin se olematon riski on siellä olemassa.
Mies on sitä mieltä, että riski on niin pieni että ei odoteta...
Help me