Haaveena vauva 2020

Uuden raskaustestin tein tänään. Viimeksi keskiviikkona tuli haalea viiva. Toinen viiva tuli tänäänkin, mutta ei ollut vahvistunut oikein yhtään edellisestä. Mitähän tämä sitten tarkoittaa, onko muilla jäänyt haaleiksi viivoiksi ja ollut silti raskaana?
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

26.10.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Hipposka.......................kp 66/30
vauvahaaveilija2396......kp 61/28-30
Pilvinentaivas................kp 58/28-30
Millimetrii...................... kp 51/28-29
Tingeli...........................kp 43/34-36
Daana.......................... kp 43/23
FaBuu...........................kp 40/28
nieve30.........................kp 40/28
Mape19........................ kp 35/25
Keltasirkku.................... kp 31/28-32
mimmik..........................kp 31/28-32
Vaniljapulla....................kp 30/30-32
nessu87........................kp 28/28
Retkunen......................kp 27/26-29
rosemarie......................kp 27/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 26/28
HMami..........................kp 26/28
Jjenn.............................kp 26/30-31
Mirkkuli26.....................kp 23/23-28
poreilevalimu.................kp 20/25-26
Shibali.......................... kp 20/23-26
Amadecasa..................kp 19/34-55
Marilainen.....................kp 19/28
Helmiina1978...............kp 19/31
Mirella92.......................kp 18/34
Kasikuus.......................kp 18/28-31
W.we.............................kp 17/25
Ilona Eloisa...................kp 17/30
Titi-Love.......................kp 16/28-30
Haavejuttu....................kp 15/29
Hope91.........................kp 13/32-37
Tiukuliina89.................. kp 9/31
Marrrsipaani..................kp 8/28
Koodikissa.....................kp 6/24
Veevavi..........................kp 6/26-28
mimmi92........................kp 5/30
taikinatonttu...................kp 4/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


nessu87.......................dpo 14
Vaniljapulla..................dpo 13
Keltasirkku...................dpo 12
snanniska....................dpo 12
Retkunen.....................dpo 11
poreilevalimu...............dpo 9
W.we............................dpo 5
Helmiina1978...............dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
No mun aamupirteys loppui lyhyeen:confused:
Tunsin tuossa äsken viiltävän kivun alavatsassa, kuten usein näillä dpo:illa...
Pelkään kovin ettei inssi taaskaan onnistunut, kun veikkaan sen olevan epäonnistunut kiinnittymisyritys :notworthy:
 
Hyppään tänne mukaan!

Neljäs lapsi toiveissa ja yk1 käynnistynyt kun eilen kp4 kävin kierukan poistamassa. Vaikea laskea tätä kiertoa kun heti mekkojen jälkeen nyt alkoi runsaampi tyhjennysvuoto, mutta mennään nyt näillä. Terveydenhoitajan mukaan la lasketaan menkoista mikäli tästä nyt heti tärppäsi :)

Paljon onnea plussanneille!

mimmi92 kp 5/30
 
Oi ihanaa, paljon plussaONNEA @succubus @Mahaotus ja @Bumbani :love:

Tervetuloa mukaan @mimmi92 :D

@mom_89 Oi ei, sinulla on ollut tosi paljon vastoinkäymisiä :( Toivotaan, että pian onnistuisi ja pikkuinen pysyy loppuun asti matkassa mukana.

@W.we Ei vielä heitetä kirvestä kaivoon, ennen kuin täti tulee kylään. Täällä (y) pystyssä, että kiinnittymisyritys onnistuu.
Minä täällä myös odottelen aina testikuvia ja olen innoissani muiden plussista :ROFLMAO: Saas nähdä, jos joskus oma plussa tulee, et pyörtyykö sitä siihen paikkaan, jos sitä jo muiden plussista on näin tohkeissaan :LOL:
 
Täällä mennään dpo6 ja pieniä ”kipuja” alavatsassa on. Välillä myös molemmin puolin munasarjoissa.
Negakierroissa olen melkeen tässä vaiheessa ollut aika oireeton omasta mielestäni, kun menkkojen alkuun on se 6pv. Tekis niiin mieli koko ajan testata mutta tiedän, että se on turhaa kun ei kuitenkaan mitään näkyis. :D

Ovis oli kp20 ja menkat alkanut aina kuun ensimmäinen päivä, joten mahtaakohan olla vika 11pv luteaalivaiheessa kun ei ole tosiaan tärpännyt ja tammikuussa tulee vuosi yritystä. Toisaalta en usko tämänkään kierron tärppäävän mutta valehtisin jos väittäisin, ettenkö toivois sata lasissa ihmeen tapahtuvan :-D
 
@W.we jospa olis sittenkin onnistunut kiinnittyminen :love: ite en tuntenut yhtikäs mitään implantaatiosta tällä kertaa, mut esikoisesta tuntu kumma "värinä" tai joku sensellainen niihin aikoihin. Liekö sit kuvittelin sillon sen kun oli niin outo tunne :D
 
Huikeaa, että on saatu niin paljon plussia viime aikoina - kesäkuisia näyttää olevan paljon :) Onnea kaikille! :love:

Mukava kuulla @Wintersun tilanteestasi. Pidän peukkuja erityisesti sinulle ja @W.we lle! Mutta tietysti toivon kaikille vauvaa syliin.

Täällä ovis oli (kai) eilen tai toissapäivänä. Katsellaan, katsellaan... Odotukset eivät erityisen korkealla, mutta ihanaahan se olisi jos pääsisi itsekin odottajien puolelle :rolleyes:

Muoks: näköjään joka kerta käy niin, että postattuani kirjoituksen huomaan kirj.virheen ja käyn korjaamassa sen :LOL:
 
@mursutin tervetuloa ryhmään. Taijetaan olla samoil viivoil, mulla kans tiputtelee ja huomenna pitäs alkaa jos tulee ajoissa. Mäkin kattonu et elokuun aluks olis jis tärppäis, näin km jälkeen untakin että elokuun vauva tulis :love: no saas nähä onko unella merkitys...
 
Tässä odotellessa on pää ihan sekaisin. Järki sanoo, että katsellaan rauhassa missä vaiheessa tärppää ja ei ole kovinkaan todennäköistä, että heti ensimmäisestä kierrosta niin kävisi. Tässä on ollut kuitenkin niin paljon oireita, että toiveet on pelottavan korkealla. Ja taas toisaalta tänään olen epäillyt monta kertaa, että menkat olisivat alkaneet, mutta kipuja ei ole eikä kyllä näy vertakaan. Yöllä heräsin siihen, että mulla oli alaselkä todella kipeä. Käännyin kyljelleni ja kipu helpotti eikä aamulla ollut sen kummemmin kipeä enää. Normaalisti mulla ei ole selän puolella juurikaan mitään tuntemuksia menkkoihin liittyen, mutta vatsakivut ovat sitä luokkaa, että ei jää huomaamatta. Ei kai tässä auta kuin odotella päivä kerrallaan, mutta millä saisi tuon pääkopan sisäpuolen rauhoittumaan (n)
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89
Täällä alkoi menkat, eli mulle saa päivitellä KP 1/28. Normaalisti kyllä kellon tarkka 28 päivän kierto, mutta nyt viime kierto jäi 26 päivään. Ihan masis olo, ja heti miettimässä että mikä mussa on vikana, vaikka eka kierto vasta yritystä takana. No, tästä vaan uuteen yritykseen...
 
@Snanniska mulla oli elokuun kierto oudosti 26 pv ja iteki heti maistelin että mitähän helv nyt taas, kun ei mulla niin lyhyitä kiertoja normaalisti ole. Seuraava olis sitten ollutkin taas normaali 32pv, eli uskotaan Sullakin tän olevan vaan joku kumma poikkeuskierto eikä mitään muuta (y)

@Retkunen meillä esikoinen tuli ekasta yritys kierrosta, eli ei oo mikään sääntö ettei voi tulla ja aina saa toivoa :love: kakkonen vaatikin sit enemmän yritystä, toivotaan nyt että keikkuu mukana loppuun asti.
 
  • Tykkää
Reactions: Retkunen
Täällä pregcheck viiva voimissaan kivasti, ei tartte kyllä enää tehdä kun digi. Sitä säästellään että näkisin siinä sen 2-3 tai 3+ :D Ihan kuin se mitään takeita antais mistään, mutta se on sellanen mun juttu vaan :rolleyes:
Meille tuli miehen ystävä vähän kauempaa eilen ja on ollut yötä. On ollu vaikee olla puhumatta asiasta, mutta toisaalta hyvä et miehellä on seuraa ni mä voin vaipua ajatuksiini hetkeks. Loppujenlopuks tässä on kuitenkin paljon mietittävää (sisäistettävää) et tarviin nyt hetken.

@Snanniska Voi kökkö :( Uutta yritystä nyt vaan? Paljon peukkuja tulevaan kiertoon :love:

@W.we Älä vielä lannistu, voi olla mitä tahansa muutakin kipua. Niin toivon ettei siellä menkat alkais <3

Ja kaikille muillekkin plussatuulia toivon.

En osaa oikein sanoa muuta kun että tiedän ettei mikään ole itsestäänselvää. Toivon sydämeni pohjasta paljon plussauutisia tässä ketjussa
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Kiitos kaikille!

@Miina- huomasin, että olit tykännyt mun viestistä! Joku sun vauva on syntynyt? :love:

Me päästään vihdoin aloittamaan. Enpä hirveästi ole ennen menkkoja toivonut. Nyt dpo 4, joten ens ti-ke alkaa.

Niin helpottunut ja huojentunut olo! :love:

Tsempit kaikille! Ja jotain plussiakin oli, onnea niistä!
Tiedätkö miten superonnellinen olen teidän puolesta!! :love::love:❤❤ lähes päivittäin tätä ketjua edelleen luen :D
Ja kyllä, meidän babyboy syntyi 28.9 :barefoot::love:
 

Yhteistyössä