Oli selkeä, kiitosJuu, jos alkaa ennen klo18 ruunsalla vuodolla eli on oikeesti kp1. Mut siis luteaali on siihen päivään asti, kun ei vuoto ole alkanut. (olipas selkeä )
Oli selkeä, kiitosJuu, jos alkaa ennen klo18 ruunsalla vuodolla eli on oikeesti kp1. Mut siis luteaali on siihen päivään asti, kun ei vuoto ole alkanut. (olipas selkeä )
Mä saan kans ihan koko ajan niihin haamuja. En enää usko haamuihin vaan vasta sitte vahvempii viivoihinSain onesteppiin haamun vaikka ovulaatiotesti selvä nega tälleen kp3
En kestä, en tee enää ikinä raskaustestejä vaan meen suoraa verikokeeseen kun kuukautiset 2vk myöhässä
riippuu testistä. mulla jäi viimeksi... olikohan rsfu:n herkkä (6pv ennen)Paljon tullut tekstiä sitten viimekäynnin! Onnea plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon muille yrittäville!
Täälä dpo 6 ja hätähousu kun oon... Tein äsken testin. Onko normaalia että se punainen pysähtyy hetkeksi siihen testiviivan kohdalle? Toki joku todella vaikuta haamu/viiva paikka siihen kyllä jäi minkä mieskin näki mut en oikein usko et näillä dpolla voi vielä näkyä mitään, jos nyt oon dpot laskenut oikein
Mulle on antanut vaik minkälaisia viivanpaikkoja, punertavia hailujakin vaikea enää tietää mikä on sitten oikea haamu niin uskon sitten vasta jos alkaa vahvistumaan..Onko muuten kuinka normaalia et noi one step liuskat antaa viivan paikkoja? Ehkä oottelen pari päivää ja kokeillaan uusiksi.
Ok, eli jatkan testailua lähipäivinä ja katson mihin suuntaan meneeMulle on antanut vaik minkälaisia viivanpaikkoja, punertavia hailujakin vaikea enää tietää mikä on sitten oikea haamu niin uskon sitten vasta jos alkaa vahvistumaan..
Greippimehua olen juonut, mutta muuta vastaavaa en ole toistaiseksi ottanut käyttöön. Katsotaan mitä otan kokeiluun, jos plussaa ei ala pian kuuluaTäällä vasta kp 5/28. Saas nähdä saanko tikutettua ovista tästä kierrosta kun sen aika koittaa.
Otin kokeiluun Gelee royalit kun niistä olen niin paljon kehuja kuullut. En kyllä välttämättä itse usko tämmöisiin juttuihin, mutta tuskin haittaa kokeillakkaan. Ainakin saa uskoa tulevaan kiertoon jos ei sitten muuta.
Onkos muut sortunut kokeilemaan näitä tai muita vastaavia konsteja?
Täällä ei oo niin minkäänlaisia oireita, dpo 7 eletään nytMillos teillä on alkaneet ekat mahdolliset raskauden oireet? Tässä nää dpo:t kuluu niin hitaasti, nyt ehkä dpo3-4. Ei tässä kyllä mitään oireita oo suuntaan tai toiseen vielä ollutkaan. Onneks huomenna pääsee taas töihin niin ei ehdi ajatella asiaa niin paljon
Ja muuten tällä hetkellä greipit ja verigreipit on tosi hyvänmakuisia, että ei tehnyt edes pahaa syödä niitä nyt enemmänkin