Haaveena vauva 2020

@Kasikuus Mulla on kans se, että voisin elää ilman seksiä vaikka loppuelämän. Vaikka ne halut oviksen aikaam herääkin. Ainakin kuumeillessa.
Mut mitä nopeammin toimitus on ohi ja pääsee nukkumaan, niin hyvä.
Kyllä mä läheisyydessä tykkään, mut ei sen tarviis seksiin johtaa.

Mut tämmöstä

https://aijaa.com/iuts2k

Oli pakko tuhlata yksi pc, kun ihan selvästi halusi yksi tulla uitetuksi pissasta, kun tippui lattialle, kun laskeskelin testejä, pitääkö ehkä hommata lisää.

Ylempi siis eilinen pc dpo 8 ja alempi tänään dpo9 iltapäivällä tehty.
Onhan tuo selkeästi vahvistunut.
Mutta katotaan kuinka käy.
Kyllä vaan kemialisessakin on ainakin noin tummana käynyt ja sit haaleni pois.
Toivotaan, et nyt jatkaa tummumistaan ja alkukesästä saadaan nyytti syliin asti.
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87 ja Veevavi
@addison rohkaiseva kokemus sinulla (y)

Itsekin kyllä luotan eniten kropan merkkeihin ovisbongailuissa, mut jotenki toi tikuttaminen koukuttaa ja saa sellasen fiiliksen et pitäs saada se ovis näkyyn, PAKKO :ROFLMAO: sit kun taas tuntuu olevan pidempi kierto, niin tavallaan testaa myös siks et sais ajan jouluun nopeemmin, vaik päinvastoinhan siin aina käy :ROFLMAO: aika alkaa madella heti ku on tikuttanu 2 päivää eikä ovista näy.

Kaikille muille ovisbongsilijoille vertaistukea: tääl Kp17, cb vikkuttanu nyt 5pv putkeen hymynaamaa, apteekin tikut ja pc haaleeta viivaa ja rfsu yhä negisteleen. Eli piiiiiiiiiiitkä odotus meneillään, melkeen kateeks käy kun lukee tääl lyhyemmistä kierrosta :D

Mut ihanaa @Mammakatri, plussa! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87
Jos ei tänään tule ovisplussaa niin on ihme! Semmoset oviskivut ettei aiemmin oo näin voimakkaina ollut o_O Kn oli aamulla kokeiltaessa tullut alemmas ja pehmentynyt / auennut eiliseen verrattuna reilusti. Hitsi kun on iltavuoro ja testit kotona niin saa testattua vasta kotona joskus 22 aikaan (n) Aamun testissä tummahko viiva, päivällä ~12 aikaan tehty vähän aamua tummempi vaikka testien välillä oli vain 4 tuntia (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87 ja Veevavi
@Mammakatri tuo on kyllä ihan selvä plussa, toivottavasti pysyy matkassa (y)

Äh. Pakko omanapailla kun ärsyttää. En tässä kierrossa aikonut testata ennen kuin vasta jos menkat olisivat myöhässä. Venäytin kuitenkin selkäni eilen aamulla ja oli pakko käydä hakemassa töiden jälkeen lähikaupasta testi, kun mietin mitä särkylääkkeitä voisin syödä. Apteekkiin en tällä selällä halunnut erikseen lähteä. Koska piti saada herkkä testi, oli kaupan ainoa vaihtoehto rfsu :poop: nyt on sitten taas kerran testattu eilen viivanpaikka ja tänään roskishaamu (testiajan lopulla oli vielä paljon levinnyttä väriä viivojen taustassa ja testissä viivanpaikka, ei siis ollut missään vaiheessa puhdas nega). En usko, että olisin raskaana. Ei ole yhtään sellainen olo. Mutta nyt ei ole enää sitä rentoa fiilistä, josta olin vihdoin tässä kierrossa saanut kiinni. Enkä uskalla kuitenkaan ottaa buranaa.
Kaiken lisäksi tajusin, että menkat saattaa alkaa vasta su eikä pe, koska flo nyt näyttää 27 päivän mukaan, vaikka useammin kesto on ollut yli sen. Eli varmuutta saa odottaa vielä monta päivää :cry:

Siis olen toki maailman onnellisin jos nuo viivanpaikat ja roskishaamut nyt ennakoivat raskautta, mutta ärsyttää kun olisin tässä kierrossa oikeasti onnistunut olemaan testaamatta ja en halunnut juuri tätä vaikeasti tulkittavien testien tuomaa turhaa toivoa :cautious:
 
On noi testit välil mahtava keksintö. Ja toisaalt maanvaiva, riippuu aina tuloksesta mullakin su pitäs menkat alkaa... On edelleen yht sun toista oireta (mm lämmöt koholla, jomotus, nippailut) mut oon luopunu ajatuksest et ois tärpänny ja hyvä niin... En tipu niin korkeelt.

sit jännittään onko se mun miesolento paikalla ens oviksen aikaan... asustellaan 2h välimatkan päässä ja sil välil Hommia siel suunnas. Joten siinä lisää jännittämistä, viime kerral läks reissuun vähä ennen kunno ovist mut tulikin takas odotettuu aikasemmim

se mikä ärsyttää kans et mul ei yleensää oo mittään menkka ensioireita, jos ne nyt alkaa tavaks ja viel yritys aikana ni voi prkle
 
@Mammakatri selkeät viivat :love:(y) mitä kaikkia oireita sulla on vai onko vielä mitään? :)
Vatsaa nipistelee. Semmonen jomottelu ehkö ennemmin.
Palelee ja naamaan ilmestynyt näppyjä.
Lämmöt tietty korkeella, mut negakierrossakin vielä tässä vaiheessa.

Juu selvät viivat kyllä. Pysyiskin selvänä ja vahvistus.
Nega kiertokin on kivempi, kun se et plussa vaihtuu negaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: taatelinen
@Mammakatri sä kun noist lämmöist näköjää tiiät ni kui pitkään ne on kohol. Yleensä? Itellähän nouai oviksen aikohin ja ylhääl pysy johonki asti kunnes laski alilänpöön, ja nyt yht äkkiä nous reilusti yli. Menkat pitäs alkaa su 29.9.

moon uus lämpöjen mittailija ja ihan pihalla näist jutuist
 
@Mammakatri sä kun noist lämmöist näköjää tiiät ni kui pitkään ne on kohol. Yleensä? Itellähän nouai oviksen aikohin ja ylhääl pysy johonki asti kunnes laski alilänpöön, ja nyt yht äkkiä nous reilusti yli. Menkat pitäs alkaa su 29.9.

moon uus lämpöjen mittailija ja ihan pihalla näist jutuist
En kyl osaa sanoa. Miten iso tuo lasku oli ja missä vaiheessa kiertoa? Tosin esim kiinnittymisdipissä lasku ei kovin iso ole, mutta sen jälkeen ainakin mulla on lämmöt noussu enemmän vielä.
Oliko lämpö alhaalla miten kauan? Mittasitko mistä lämmön? Aina samaan aikaan.
 
@Kasikuus Mulla on kans se, että voisin elää ilman seksiä vaikka loppuelämän. Vaikka ne halut oviksen aikaam herääkin. Ainakin kuumeillessa.
Mut mitä nopeammin toimitus on ohi ja pääsee nukkumaan, niin hyvä.
Kyllä mä läheisyydessä tykkään, mut ei sen tarviis seksiin johtaa.

Mut tämmöstä

https://aijaa.com/iuts2k

Oli pakko tuhlata yksi pc, kun ihan selvästi halusi yksi tulla uitetuksi pissasta, kun tippui lattialle, kun laskeskelin testejä, pitääkö ehkä hommata lisää.

Ylempi siis eilinen pc dpo 8 ja alempi tänään dpo9 iltapäivällä tehty.
Onhan tuo selkeästi vahvistunut.
Mutta katotaan kuinka käy.
Kyllä vaan kemialisessakin on ainakin noin tummana käynyt ja sit haaleni pois.
Toivotaan, et nyt jatkaa tummumistaan ja alkukesästä saadaan nyytti syliin asti.
Kyllä, mitä nopeammin ohi, ni sen parempi :censored: Ainakin iltaisin, kun on jo niin väsy, et tekis mieli vaan painaa pää tyynyyn ja halata peittoa :LOL:

Oi joi, tuossahan näkyy hyvin viiva. Nyt toivon oikein paljon, että se vahvistuu :love:
 
Omanapailua hiukan: pikkusen taas ovisviiva vahveni eilisestä (hyvin vähän) ja äsken tuntui aika isot kivut oikealla puolen, niin että sattui istua o_O

Tyttö 11v näki äsken testit kaapissa, kun tuli pikkusen väärään aikaan vessaan. Ilme oli näkemisen arvoinen ja sit alkoi "äiti, tuollaisia testejä on yleensä raskaustestit" .. Siihen minä vain, ei ne ole raskaustestejä. Nyt se sit ei jätä mua rauhaan ja kyselee niistä koko ajan :cautious: En halua, että lapset saavat tietää yrityksistä, eli arvon naiset nyt ideoita kehiin, et minkä valkoisen valheen sille kerron :ROFLMAO:
 
No, voi harmi. Ehkä hän sen kohta unohtaa kuitenkin? Tosiaan kun lapsille näitä on vaikea selittää.
Toivottavasti unohtaa :ROFLMAO: Tossa se iltapalalla huuti siskolle "äiti on raskaana" ja pikkuveli huuti "tuu äiti syömään, vauvalla on nälkä" o_O
Ihana kuitenkin tietää, et ne ois noin innoissaan :love: Jos tästä kierrosta tärppäis, ni la ois tuon keskimmäisen lapsen synttäreiden lähellä ja kun sektio kyseessä, ni pois otettais viim. Rv39 ja se osuis just tytön synt.päivälle :D
 
Omanapailua hiukan: pikkusen taas ovisviiva vahveni eilisestä (hyvin vähän) ja äsken tuntui aika isot kivut oikealla puolen, niin että sattui istua o_O

Tyttö 11v näki äsken testit kaapissa, kun tuli pikkusen väärään aikaan vessaan. Ilme oli näkemisen arvoinen ja sit alkoi "äiti, tuollaisia testejä on yleensä raskaustestit" .. Siihen minä vain, ei ne ole raskaustestejä. Nyt se sit ei jätä mua rauhaan ja kyselee niistä koko ajan :cautious: En halua, että lapset saavat tietää yrityksistä, eli arvon naiset nyt ideoita kehiin, et minkä valkoisen valheen sille kerron :ROFLMAO:
"äitillä on pissatulehdus ja äiti katsoo onko se jo parantunut"? :whistle:
 
Tahtoisin vaan tähän väliin sanoa, että tekis mieli lyödä hanskat tiskiin tän kropan ja ovisbongausten kanssa ja lopettaa vauvasta haaveilu. Haluisin sanoa, että olkoot sit tulematta mut ku ei pysty. Vauvankaipuu on liika suuri.

Tässä sit kärvistellään oman pään ja tän hulluden kans. Voihan :poop:
 
@Mammakatri niin siis mikä. Kiinnitys dippi? Normilämpö mulla n. 36.5 Mä aloin kirjaa lämpöi vast kp 17 ja oli 36.9 jakp 18 sama. Sit hajos mittari ja parilt päivält ei merkintää. Kp 21 36.2 jonka jälkeen meni fiilis ja seuraavan kerran mittasin vast kp 24 ja se on nyt siit asti ollu sen 37,2 - 37,05. Mikä Hämärää koska normisti ton tuntisin et oisin kipeeks tulos mut ei mitään sairas tuntemusta. Samoihin aikohin päiväst, oon kuullu jälkeenpäin et vissiin aamust ois järkevin mut alotin päivästä niin en alkanu enään vaihtaan sitä.
 
@Nessu87 Itellä ei oo kokemusta lämpöjen mittaamisesta mutta olen lukenut aiheesta ja mun käsityksen mukaan lämmöt pitäisi mitata juurikin aamulla heti herättyään ennen kun edes nousee sängystä, muuten ei oikein voi seurata lämpöä koska ruumiinlämpöön vaikuttaa päivän aikana niin moni tekijä, esim liikunta ja ruokailu.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Nessu87 Itellä ei oo kokemusta lämpöjen mittaamisesta mutta olen lukenut aiheesta ja mun käsityksen mukaan lämmöt pitäisi mitata juurikin aamulla heti herättyään ennen kun edes nousee sängystä, muuten ei oikein voi seurata lämpöä koska ruumiinlämpöön vaikuttaa päivän aikana niin moni tekijä, esim liikunta ja ruokailu.
Vaikuttaahan siihen myös uni ja miten nukut. Meillä ihan normilämpöinen makuuhuone ja silti nukun kahden peiton kanssa :LOL:
Ehkä se on tärkeämpää, että mittaa aamulla ja aina samaan aikaan.
Tää lapsen teko nyt on muutenkin tähtitiedettä ;)
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

26.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Minic..............................kp 57/28
Persikka123..................kp 50/34
EnkeliRinkeli.................kp 48/28
Hipposka.......................kp 36/30
Lastunen.......................kp 34/xx
taikinatonttu...................kp 33/28
Keltasirkku..................... kp 32/28-32
mimmik..........................kp 32/28-32
vauvahaaveilija2396......kp 32/28-30
Vaniljapulla....................kp 30/30-32
Vauvameille...................kp 30/28-35
rosemarie......................kp 28/xx
Lapseton87...................kp 28/26-27
taatelinen......................kp 27/27-30
Pilvinentaivas...............kp 27/28-30
Mammakatri..................kp 27/22-41
nessu87........................kp 26/28
papuma.........................kp25/xx
Millimetrii...................... kp 23/28-29
Hope91.........................kp 22/32-37
Mahaotus......................kp 22/24-26
Mirkkuli26.....................kp 20/22-28
Amadecasa..................kp 20/34-55
Helmiina1978...............kp 20/32
Marilainen.....................kp 20/28
Haaveilija-31.................kp 20/38
Mirella92.......................kp 19/34
Shibali......................... kp 17/23-26
Titi-Love.......................kp 15/28-30
Kasikuus.......................kp 15/28-31
Lennis...........................kp 15/28-34
Haavejuttu....................kp 14/29
Tingeli...........................kp 13/34-36
Daana.......................... kp 13/23
W.we.............................kp 11/25
FaBuu...........................kp 10/28
nieve30.........................kp 10/28
Tiukuliina89.................. kp 10/31
Marrrsipaani..................kp 7/28
Lumihiutale_................. kp 5/28
Koodikissa.....................kp 2/24
Veevavi.........................kp 2/26-28



★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:



pallomaha123..............dpo 29
papuma.......................dpo 27
Nessu87......................dpo 16
Vauvameille.................dpo 14
Vaniljapulla..................dpo 13
Lapseton87..................dpo 13
Mirkkuli26....................dpo 10
Mammakatri.................dpo 10
Helmiina1978..............dpo 2
Titi-Love.......................dpo 0


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
en tiä mikä tätä vaivaa kun laittaa koko ajan ton saman viestin uudelleen tähän viestikenttään... kokeillaas nyt ottaa kaikki muu teksti pois
 
no niin. viestin muokkauksesta selvitty.

Heräsin johonkin peräsuolikipuun, ja tätä on joskus ollut ennenkin. Pelottaa joku paksusuolensyöpä tms. Toivon että vain ärtynyt suoli ja jotain materiaalia menossa eteen päin, joka ärsyttää siellä... Nyt helpotti ku tulin alas tähän koneelle.
 

Yhteistyössä