Haaveena vauva 2020

Moon täs nyt tuntenu vihjlasuja, eilen repäsy kipuu aivastaes, lämmöt koholla... 36.98 mikä. On mulle selvästi yli ja yläkanttiin ne ollukkin nyt jokusen pvän. Siis kaikkee mahollisii tuntemuksii, mut nää menkkajomotukset on todellisii (mitä Mul ei tuu menkoissakaan ku helvetin harvoin=...) ja oli Viime kuun raskaudes syy miks aloin epäillä... Mietin jos tekisin helvetin aikasen r-testin sunnuntaina, koska niitä mulla 2, niin toisen tekisin sit menkkojen alkua eli ens vkloppuna kokeilen samal ovis testei käyttää et miten ne toimii eri kohin kiertoo.

Nojoo ehkä sitä tiputaan ja kovaa vielä, en oo näin toiveikas yleensä oikeen mistään
 
Kp2 ja aivan tappo menkat menossa. Tiedän että mulla rautavarastot todella alhaalla ja sen takia vuotaa kuin seula. Täytyy ens viikolla taas hakea lisää rautaa jos vaikka menkat palautus normaaleiksi vaikka vois ne vaikka jäädä jo tähän ja raskautua tällä kierrolla.
 
Mä käytän raskauskeijun onestep ovisliuskoja, nyt 3 kierto menossa, ekassa selkee plussa, edellisessä en saanut selkeetä plussaa, nyt taas sain. En sitten tiiä ovuloinko viime kierrossa ollenkaan (n) mutta mulla ne rfsu ovistestit ei oo näyttänyt ees tasavahvusta viivaa sillonku näissä on ollu tummempi viiva!

Keksin teorian, jos nää one stepin raskaustestit näyttää siksi haamua kun ovistesti plussaa? Voisko olla että vähä reagois LH hormoniin. Onhan nää viivanpaikoista tuttuja mutta vähän punertaa kyl eikä mun edelliset viivanpaikat oo ollu iha samanmoisia nii reagoisko tohon LH.... Ovistesti tummentunu lisää :LOL:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Nessu87 87 tee ihmeessä! Testailu on niin jännää ja toki pettyy jos tulee nega mutta musta tuntuu että ite kestän enemmän niitä negoja kuin epätietosuutta :X3: ja vaikka ne negat siinä vaiheessa voikin olla vääriä negoja..

Toivotaan että noi oireet meinaisi jotain :love:
 
@Mahaotus joo no siin mieles itekin mieluten teen, sit jos tulee nega ni teen pari pvä pääst uudestaan ja jossei lähempänä menkkoi näy haamun haamuakaan ni voin valmistuu menkkoihin. Mielummin se semmonen etukäteen valmistautuminen, mutta tämä piinailu! Viikko viel jotenkin menee mutta että 2 onneks on nyt vklopulle tekemistä paljon , niin en vaan selaa netist dpo oire listaa ym
 
  • Tykkää
Reactions: Veevavi ja Mahaotus
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

20.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Minic..............................kp 51/28
Persikka123.................kp 44/34
EnkeliRinkeli.................kp 42/28
FaBuu...........................kp 37/28
Hipposka.......................kp 30/30
Lastunen.......................kp 28/xx
Lumihiutale_................ kp 27/28
taikinatonttu...................kp 27/28
Keltasirkku..................... kp 26/28-32
mimmik..........................kp 26/28-32
vauvahaaveilija2396......kp 26/28-30
Vaniljapulla....................kp 24/30-32
Vauvameille...................kp 24/28-35
Veevavi.........................kp 22/28-30
rosemarie......................kp 22/xx
Lapseton87...................kp 22/26-27
taatelinen......................kp 21/27-30
Pilvinentaivas...............kp 21/28-30
Mammakatri.................kp 21/22-41
nessu87........................kp 20/28
Millimetrii...................... kp 17/28-29
Hope91.........................kp 16/32-37
Mahaotus......................kp 16/24-26
Amadecasa..................kp 14/34-55
Helmiina1978...............kp 14/30
Marilainen.....................kp 14/28
Haaveilija-31.................kp 14/38
Mirella92.......................kp 13/34
Kasikuus.......................kp 9/28-31
Lennis...........................kp 9/28-34
Haavejuttu.....................kp 8/29
Tingeli...........................kp 7/34-36
Daana........................... kp 7/23
W.we.............................kp 5/25
nieve30.........................kp 3/28
Tiukuliina89.................. kp 3/31



★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:



FaBuu......................... dpo 23
pallomaha123..............dpo 23
papuma.......................dpo 21
Nessu87......................dpo 10
Vauvameille.................dpo 8
Vaniljapulla..................dpo 7
Veevavi........................dpo 7
Lapseton87..................dpo 7



★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Rsfu ei oo koskaan mulla näyttänyt plussaa, vaikka muut on näyttänyt selvää plussaa. Oon niistä kuvatkin ottanut.. Taas ostin tänään rsfu:n testejä ja heti näytti aika tummaa, vaikka kp 13 vasta. Aika lähellä sitä mitä yleensä kp15, ku on ollut plussa. Mut katotaan huomenna mitä näyttää. Testaan varmaan ainakin 3 krt.


Tässä siis melko lähellä plussaa eikä tosta paljon vahvene plussana. Eli tossa missä yksi testi,on eilinen iltapäivän testi 10 Min kohdalla. Ja toi kahdesta alimmainen tältä aamulta. Eli haaleampi kuin eilen.
 
Mä käytän raskauskeijun onestep ovisliuskoja, nyt 3 kierto menossa, ekassa selkee plussa, edellisessä en saanut selkeetä plussaa, nyt taas sain. En sitten tiiä ovuloinko viime kierrossa ollenkaan (n) mutta mulla ne rfsu ovistestit ei oo näyttänyt ees tasavahvusta viivaa sillonku näissä on ollu tummempi viiva!

Keksin teorian, jos nää one stepin raskaustestit näyttää siksi haamua kun ovistesti plussaa? Voisko olla että vähä reagois LH hormoniin. Onhan nää viivanpaikoista tuttuja mutta vähän punertaa kyl eikä mun edelliset viivanpaikat oo ollu iha samanmoisia nii reagoisko tohon LH.... Ovistesti tummentunu lisää :LOL:
Kyllä reagoi. Mulla on useampikin kierto ovisplussassa tullu PC raskaustikkuun aivan selkeä pinkki viiva (testannu siis kun kierrot ollu sekot ja oireet viel sekavammat). HCG ja LH on ikäänkuin kaksoset joista toisella on kuvittellisesti hattu päässä. Eli siksi reagoivat tikkuihin ristiin

Muoks. Tää selittää myös JOSKUS sen miksi loppukierrossa osa saa haamuja, toisilla LH kohoaa myös ennen menkkoja.
 
Viimeksi muokattu:
Onko suosituksia mikä on paras ovulaatiotesti? Oon itse kokeillut jo useampaa eri merkkiä (rahaa mennyt varmaan noin 100 euroa), mutta kerran vain onnistunut bongaamaan ovulaation. Tämä oli joku ulkomailla reissussa ostettu testi. Se digitaalinen testi ois kaikkien helpoin kun ei tarvitse arvailla viivoja, mutta kallishan se on. Nyt mulla ollut käytössä jotkut pililpalitestit tai sitten en ovuloi ollenkaan, turhauttavaa.
 
@Handis85 KP1 on ensimmäisestä kunnon vuotopäivästä, eli tiputteli tai limoja ei vissiin lasketa. Jos vuoto alkaa 18 jälkeen illalla kp1 lasketaan seuraavaksi päiväksi. Mulla harvemmin alkaa limoista, vaan suoraan vuotoon joten mulla se on ollut helppoa laskea. Poikkeustilanteita on toki ollut nyt raskausyritysten aikana. (kemiallisia, kiinnitysyrityksiä tms.)
 
N4n
Heips taas, tein eilen sen first response testin joka antoi plussan (tai sitä se ainakin näyyti), eilen illasta kuitenkin jäi vessareissulla paperiin oranssi/ruskeaa, vain sen yhden pyyhkäisyn verran.
Sen jälkeen ei ole enää näkynyt, eikä mulla ole koskaan ollut vastaavaa ja sopivasti eilen oli dpo8.

Yhdessä fb ryhmässä veikattiin kiinnittymisvuotoa. Ajankohta kyllä sopisi siihen, mutta mutta.. Mietin kanssa että miten voi tulla kiinnittymisvuoto vasta plussauksen jälkeen, mutta sanottiin että voi tulla parikin päivää myöhässä ulos kropasta. Ja toi fr testi on tosiaan todella herkkä..

Tänään ollut myös menkkajomoja ja munasarjat tärinäherkät tms. Kokoajan olo että menkat alkais, vaikka niihin pitäisi olla vielä ainakin 8 päivää.

Mene ja tiedä taas mitä tässä tapahtuu, yläkerran ukko pelleilee oikeen huolella mun kustannuksella, jos ei tämä taaskaan raskautta meinaa.

Toivottavasti kaikilla meillä kävisi tärppi :love:
 
Onko suosituksia mikä on paras ovulaatiotesti? Oon itse kokeillut jo useampaa eri merkkiä (rahaa mennyt varmaan noin 100 euroa), mutta kerran vain onnistunut bongaamaan ovulaation. Tämä oli joku ulkomailla reissussa ostettu testi. Se digitaalinen testi ois kaikkien helpoin kun ei tarvitse arvailla viivoja, mutta kallishan se on. Nyt mulla ollut käytössä jotkut pililpalitestit tai sitten en ovuloi ollenkaan, turhauttavaa.
Mä oon tilannu kotitestistä sofin ovulaatiotesti liuskoja. En osaa sanoa onko hyviä, itse olen kokeillut vain muutaman kerran, mutta ainakin sain selkeän negan ja selkeän positiivisen :eek:
 
Tänään kp13, ovulaatio pitäis olla viikon päästä. Luulen, että tämä kierto jää nyt vähän "välistä". Olen ollut viikon sairaana antibiootin kera. Ovulaatio varmaan siirtyneekin tämän vuoksi. Lisäksi mies on koulutuksessa ensi viikon :eek: Toisaalta tässä riittää puuhaa muutenkin, joten ajatukset on ollu muissa asioissa. Toisaalta hyvä jos tämä meneekin ilman stressiä. Sanokaa mun sanoneen, että parin kuukauden päästä stressit nousee kun mitään ei kuulu:LOL: nautitaan nyt hetki kuitenkin tästä fiiliksestä.
 
Minä ihan huvikseen testasin EKA kertaa ovulaatiotestiä ihan vaan mielenkiinnolla, että mitä näyttää testi, kun kp9 menossa. Minulla kierto sen 28-31, ni kannattaako kunnon testailu aloittaa kp11 vai myöhemmin? (n) Ihan untuvikko näissä jutuissa :D Mutta siis tuohan nyt on aivan selkeästi nega, eli onko odotettavissa ettei ovulaatio ole tapahtumassa vielä hetkeen? :whistle:

Nyt katkes ajatus, kun en yhtään muista mitä täällä on kukakin kirjoittanut :eek: .. Niin ei osaa tähän hätään edes onnitella ym. Pitääkin lukea uudestaan sitten, kun on kunnolla aikaa. Tämä päivä mennyt juostessa taloasioissa, kun pitäisi aloittaa jo kaikki suunnittelu ensi kesän rakentamista varten.
 

Attachments

@Kasikuus mulla myös kierto suunnilleen saman verran aina ja mä huviksi tässä kierrossa metsästi ovista, vaikka ei tässä kierrossa vielä yritetty. Mä taisin aloittaa tikuttelun KP 10 tai 11 ja sain vaan tosi haaleen ovistestiin ja sit se vahvistui vähän kp 13 ja kp 14 oli tosi tumma eli selkeä plussa. :) varmaan voi aloittaa just siinä kp 10-11
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
@N4n Kiinnittymisvuoto on tosiaan ihan normaalia, mulle ei tullut. Ja dpo 8 kuulostaa hyvin mahdolliselta ajankohdaltakin! Kiinnittymisen jälkeen kohdunkaula pitäisi sulkeutua ettei sinne mee mitään enää, eikä tulla ulos ennen kuin synnytys tapahtuisi.
Kiinnittymisen jälkeen hormoni tuplaantuu joka toinen päivä, eli se riippuu kai miten alhainen sun normaali hcg on. Mulla näkyi haamu dpo 11 tai 12, eli mulla tuplaantui yli 25 noin 5 päivässä. Mutta kuten joku sanoi foorumilla, jos sun hcg on vaikka 0,1 normaalisti niin tuplaantuminen kestää yli 2 viikkoa.
Muoks: Eli r-testiä kannattaa tehdä jos a)tulee oireita tai b) menkat jää pois tai c) haluaa tehdä niitä :D
 
  • Tykkää
Reactions: N4n

Yhteistyössä