Haaveena vauva 2020

Törkeä ilta omanapailu!!
Mutta nuo pc:n haamuilut ja sitten puhdas nega sai minut ostamaan tänäänkin testin...
Itken oikeasti jos menkat alkaa huomenna, sillä juuri tekemäni rfsu antaa silmääni taas viivanpaikan, jota tuskin kukaan muu näkee...
IMG_20190915_214337.jpg IMG_20190915_214128.jpg

Joo tiedän ettei ole väriä, ja rfsu ei nyt niin luotettava, muttei ole mitään kuukautisoireita kuten oksentelua, migreeniä tai nenäverenvuotoa joita aina ilmenee tässä pari päivää ennen, niin toiveet vähän heräsi :oops:
Mutta ihanaa kun on edes jotain mistä haaveilla :love: seuraavaksi tosiaan digi jos selviän keskiviikkoaamuun kuivana, ei tarvi mielikuvitella viivoja (y)
 
"Jos raskausviikkoja on 8 tai sen yli, Rh-negatiivisille naisille annetaan keskenmenon toteamisen yhteydessä Anti- D- immunoglobuliinisuojaus vasta-ainemuodostuksen ehkäisemiseksi mahdollisessa seuraavassa raskaudessa."

Lueskelin tällästä tuolta naistenkylästä ku jäin pohtimaan tota asiaa itsekin, eli varhasillä keskenmenoilla ei tartte sitä pistosta :)
Joo mulla taitaa olla toi rh- ja kyselin tästä että tarvitseeko nyt alkuraskaudessa tehdä jotain ja hän sanoi että ku olin vasta rv 6:lla viimeisen km aikana niin ei pitäisi olla vaikutusta tähän raskauteen. Nyt kuitenkin ensi viikolla meen verikokeisiin jossa selviää muistanko oikein veriryhmääni. Voi olla että sit pistetään jos vauva on rh+ taas..
 
Mäkin täällä taas selittelen omiani, tänään tuli läpinäkyvä limarihmasto joka oli tosi venyvää. Kn alhaalla, päästä pehmeä ja tuntu vähän aukinaiselta. Just ku epäilin että ovulaatio ois ollu kp4 nii nyt epäilen että olis tänään kp10 :ROFLMAO::ROFLMAO: just eilen en päässy testaa ovista kun ovistestit oli loppu... tänään löysin niitä ja tänää ei tullu ovisplussaa. Saapa nähä taas. Vois kutsua jo hulluudeks tätä oman kehon tarkkailua, epäluuloja :geek::geek: tulispa huomenna ne raskauskeijun testit.. tilasin jo 11.9 :cautious::cautious:
 
Mä vaan täältä taustalta huutelen teille, joille on sattunut keskenmeno ihan raskauden alussa. Se on kamalaa ja ihan valtava menetys, vaikka viikkoja olisi kuinka vähän. Itse koin keskenmenon tammikuussa Rv8. Plussasin kuitenkin uudelleen ennen yksiäkään menkkoja keskenmenon jälkeen. Ja nyt odotan pientä poikaa Rv35. <3 Eli omalla kohdallani se keskenmeno kai vain raivasi tilaa tälle ja sitähän sanotaan, että keskenmenon jälkeen raskautuminen uudellee pian on todennäköisempää. Eli kaikki tsemppini teille, jotka olette kokeneet ikäviä lähipäivinä. Toivon, että "tarinani" auttaisi teitä edes vähän uuden yrityksessä <3

Ja erikseen Karvakorvalle. Toivon sydämeni pohjasta, että tuo pieni pysyisi nyt matkassasi. Muistan sinut syyskuisten ketjusta ja olen täällä käynyt seuraamassa kuulumisiasi. Kyllä olisi jo sinun vuorosi <3

Tsempit kaikille. Nyt poistun täältä huutelemasta. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Rimaleli ja Nessu87
Joobitekin jälkeenpäin hyväkdyny km mitä ollu koskailman sitä ri noit mun 2 muksuu ja todenäkösesti alkios ollu jotain vikaa. Toki itteeki harmitti km mikä tuli nyt alkukuust, mutta loppujen lopuks otin sen iisisti ja tiiän että raskaudun vielä ja saadaan vauva jossain kohin. Kuopus sai alkunsa km jälkeeb yksien menkkojen jälkeen, nyt meikä ooteltava 2vko jos ois tärpänny yk1 Hitto ku sais ajan kuluun nopsaa
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

16.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Minic..............................kp 47/28
Persikka123.................kp 40/34
EnkeliRinkeli.................kp 38/28
FaBuu...........................kp 33/28
Tiukuliina89.................. kp 32/31
nieve30.........................kp 30/28
Hipposka.......................kp 26/30
Lastunen.......................kp 24/xx
taikinatonttu...................kp 23/28
mimmik..........................kp 22/28-32
Keltasirkku-...................kp 22/27-32
vauvahaaveilija2396......kp 21/28-30
Vaniljapulla....................kp 20/30-32
Vauvameille...................kp 20/28-35
Veevavi.........................kp 18/28-30
rosemarie......................kp 18/xx
Lapseton87..................kp 18/26-27
taatelinen......................kp 17/27-30
Pilvinentaivas...............kp 17/28-30
Mammakatri.................kp 17/22-41
nessu87........................kp 16/28
Millimetrii...................... kp 13/28-29
Hope91.........................kp 12/32-37
Mahaotus......................kp 12/24-26
Amadecasa..................kp 10/34-55
Helmiina1978...............kp 10/30
Marilainen.....................kp 10/28
Haaveilija-31.................kp 10/38
Mirella92.......................kp 9/34
Kasikuus.......................kp 5/28-31
Lennis...........................kp 5/28-34
Haavejuttu.....................kp 4/29
Tingeli...........................kp 3/34-36
Daana........................... kp 3/23
W.we.............................kp 1/25


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Nieve30.......................dpo 20
FaBuu......................... dpo 19
pallomaha123..............dpo 19
papuma.......................dpo 18
Nessu87......................dpo 6
Vauvameille.................dpo 4
Vaniljapulla..................dpo 3
Veevavi........................dpo 3
Lapseton87..................dpo 3



★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Aamun testi taas todella haalea ja edelleen tuhruttaa ruskeaa/vaaleenpunaista. https://aijaa.com/RQvsND
Tein myös jonkun kiinanihme testin ja siihen tuli myös todella hailura viiva jota en ole aikaisemmin kys.testiin saanut.
Mä epäilen itse KU-raskautta koska särkee aijoittain ihan hulluna oikeeseen kylkeen/munasarjoihin tjsp. ja tää vuoto... (n)

@W.we Mä nään tossa hailuran!! (y)
 
Aamun testi taas todella haalea ja edelleen tuhruttaa ruskeaa/vaaleenpunaista. https://aijaa.com/RQvsND
Tein myös jonkun kiinanihme testin ja siihen tuli myös todella hailura viiva jota en ole aikaisemmin kys.testiin saanut.
Mä epäilen itse KU-raskautta koska särkee aijoittain ihan hulluna oikeeseen kylkeen/munasarjoihin tjsp. ja tää vuoto... (n)

@W.we Mä nään tossa hailuran!! (y)
Kylläpä on epämääräistä! Oisko joku kiinnittymisyritys, jos kerran vuotelee kuitenkin :( Toivottavasti tilanne selkenee pian!
 
Kiitos kaikille tsempeistä. Eilen aamulla tosiaan tuli pientä kirkasta vuotoa ja illasta myös pientä tuhrua. Outo olo alavatsalla. Testi onneksi vahvistunut, mutta seurataan. Jotenkin on paha aavistus, mutta testi vähän antaa toivoa.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Pampula3 ja Binky
Kiitos kaikille tsempeistä. Eilen aamulla tosiaan tuli pientä kirkasta vuotoa ja illasta myös pientä tuhrua. Outo olo alavatsalla. Testi onneksi vahvistunut, mutta seurataan. Jotenkin on paha aavistus, mutta testi vähän antaa toivoa.
Jos tämä jatkuu niin ota ehdottomasti yhteyttä neuvolaan, saa ehkä sit nopeampi aika johonkin ultraan. Tuo viiva on kyllä hienosti vahvistunut, joten se voi olla valemenkat tai nyytin porautumista limakalvoon vielä! Tsemppiä!
https://aijaa.com/bwRnYk

Tässä tän päivän testi kp32/31 unohdin kokonaan käydä katsomassa niin en aika varmasti yliitttyny siihen mennessä kun kävin katttoo
Kyllä siellä jotain punertavaa toista viivaa löytyy! :whistle:Toivottavasti pysyy mukana tuokin :) Mun testi dpo 14 oli haalea viiva mutta digi digi silloin jo 1-2 vko raskaana, mikä oli kiva varmistus ettei siinä sitten turhaan stressannut enää.
 
Jee, mulla tosiaan tää valkovuodon limasuus on alkanut nyt 4 pv aiemmin kuin kahdessa edellisessä kierrossa joten ovulaatio saattaa olla menossa (y) harmi kun tosiaan toissapäivältä jäi testaamatta, saatto olla just ovisplussa päivä :ROFLMAO::ROFLMAO: mut jos mun ovis olis esim eilen ja menkat alkais samaa aikaa kun viimeks niin luteaali ois 14-15 pv, mutta en nyt vielä liikoja toivo :)

@Karvakorvat toivotaan että harmiton vuoto, voi hyvinkin vain olla sitä! :) tsemppiä :love: hyvän vahvuinen viiva
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Jos tämä jatkuu niin ota ehdottomasti yhteyttä neuvolaan, saa ehkä sit nopeampi aika johonkin ultraan. Tuo viiva on kyllä hienosti vahvistunut, joten se voi olla valemenkat tai nyytin porautumista limakalvoon vielä! Tsemppiä!

Kyllä siellä jotain punertavaa toista viivaa löytyy! :whistle:Toivottavasti pysyy mukana tuokin :) Mun testi dpo 14 oli haalea viiva mutta digi digi silloin jo 1-2 vko raskaana, mikä oli kiva varmistus ettei siinä sitten turhaan stressannut enää.
Tiedän että täällä päin neuvola ei tee mitään, eikä ultraan pääse. Ainoa reitti on terveysaseman kautta lähete naistenklinikalle. Liikaa kokemusta aiheesta :ROFLMAO:
 
Tiedän että täällä päin neuvola ei tee mitään, eikä ultraan pääse. Ainoa reitti on terveysaseman kautta lähete naistenklinikalle. Liikaa kokemusta aiheesta :ROFLMAO:
Onpa sekin neuvola, ei ota asioita vakavasti! Mutta ymmärrän kyllä, mullekin sanottiin mun km yhteydessä vain että voi vain odottaa ja katsoa mitä tapahtuu :) Mutta näinhän se on, ei varmaan voi hirveästi tehdä alkuraskauden km:lle mitään, koska yleensä ovat kromosomivirheitä tms. tuntuu vain siltä etteivät he piittaa sun tilanteesta olleenkaan kun tuollai sanoo.
 
Onpa sekin neuvola, ei ota asioita vakavasti! Mutta ymmärrän kyllä, mullekin sanottiin mun km yhteydessä vain että voi vain odottaa ja katsoa mitä tapahtuu :) Mutta näinhän se on, ei varmaan voi hirveästi tehdä alkuraskauden km:lle mitään, koska yleensä ovat kromosomivirheitä tms. tuntuu vain siltä etteivät he piittaa sun tilanteesta olleenkaan kun tuollai sanoo.
Joo, se vaan on sitä hoidon rajausta: neuvolalla ei ole ultramahdollisuutta niin ne ei oikein noita poikkeustilanteita hoida. Ihanasti on terveysasemalla aikasemmat km hoidettu onneks ja oon tosi nopee päässy tarkastuksee
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Taidan pitää taukoa täältä, kun tuntuu, että kaikki on pysähtynyt paikoilleen. Tosiaan nyt kp 24, eikä ovulaatiota. Testit näyttänyt jo viikon korkeaa estrogeenitasoa, mutta piikkiä ei edelleenkään näy. Viime kierron ovulaatio ja menkat näköjään vaikutti turhan hyvältä, koska kroppa ei toimi ollenkaan. Soitin neuvolaan, mutta sieltä todettiin vaan, että soittelepa uudestaan sitten, kun puoli vuotta on kulunut. Haasteena on myös kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta tätä kierron häiriötä ei haluta näköjään hoitaa nyt. Itellä vahvat tuntemukset siitä, että kaikki ei ole kunnossa, mutta näköjään lapsihaaveet pitää haudata ainakin loppuvuoden ajaksi.
 
Kauan teillä on yritystä takana?
Muistanko oikein että pillereiden lopettamisesta on alta puoli vuotta? Nehän voi vielä pitkään vaikuttaa kiertoon.
Jos käytät kaksoishormonitestiä, niin kannattaa kokeilla joko sitä tavallista tai pc:n liuskaa. Monilla se on näyttänyt pitkään vilkkuvan..
Ei oo tosiaan kun reilu muutama kuukausi. Ehdin innostua vaan, kun ovulaatio ja kuukautiset lopettamisen jälkeen (pillereiden aikan ei tullut ollenkaan) tuli säännöllisesti, mutta innostuin turhaan. Eri liuskoja oon myös käyttänyt, eikä merkkiäkään ovulaatiosta. Sillon kun sen ovulaation tikutin, näytti vain kaksi päivää vilkkuvaa. Silloin myös liuskoilla oli selkeä plussa, mutta ei enää.
 
Okei! Kaikkien pillereiden aikana ei taida ovuloids edes.
Toivottavasti sulla pian säännöllistyy kierrot!
Itsellä joskus meni yli 40 pvä ne kierrot joissa ei ovulaatiota ollut. Ja näitä kiertoja on ollut 100+ kierrossa 3. Ja ko. Kierroissa testailin "melkein plussaa pari viikkoa ja sit lopetin".
Joskus siis on vaan ovuloimaton kierto. Tai sitten ovulaatio on vaan paljon myöhempään!
Ok! En usko siihen, että ovuloisin enää tässä kierrossa. Luulen myös, että tämä kierto venyy sinne 40 päivään. Katsotaan nyt, miten pitkäksi tämä kierto menee ja tuleeko ovulaatioita vielä. Käytössä oli edellisestä ovulaatiosta asti myös geleet, mutta niillä ei näytä olevan vaikutusta, joten saatan ne jättää pois kokonaan. Hyväksyisin asian, jos ei olisi tänä parin kk aikana tullut yhtään ovulaatiota tai kuukautisia, mutta erikoista tässä on se, että yhdet on ollut, mutta sitten loppui kuin seinään.
 
Soitin terkkarille ja pääsen iltapäivällä ylimääräisenä potilaana gynelle joka ultraa kohdun ja tsekkaa mikä tilanne siellä. (n)

Hui! :eek: Paljon tsemppiä sinne, tuuthan kertomaan sitten mitä selvisi.


ON: täällä kp 25/30-32 ja muutama päivä sitten hiffasin että ekaa kertaa piiiitkästä aikaa rinnat sattuu. Viime kierrossa oli sitten taas arat nännit pitkästä aikaa. En siis innostu että olisi raskautuminen tapahtunut, kun nämä oireet näemmä itselläni on mitä sattuu milloinkin. Viikon kun oottaa niin saa testata :) Tämä yk on mennyt kyllä tosi rennoin fiiliksin. Ehkä mä alan pikkuhiljaa oppii olemaan ressaamatta.
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja

Yhteistyössä