Tervetuloa ja pahoittelut kkm:sta <3Olen lukenut ketjua säännöllisesti kkm jälkeen ja nyt voisin tänne liittyä. Yhdet kuukautiset ollut ja nyt kierron puoliväli menossa ei tullut joulukuun vauvaa niin jospa sitten kevään tai kesän. KAIKILLE TSEMPPIÄ JA PLUSSA ONNEA
Voi ei voimia! Toivottavasti tärppäisi pianJa tänään alkoi vuoto selkeesti oli kemiallinen kun haamun sain tikkuun ja oli niin selkeet ooreet viikonlopun ehdin jo juhlia kun ei menkkoja kuulunut tänään alkoi myös loma ja lähdettiin reissuun, mutta se siitä lomafiiliksestä... mulle voi päivittää kp 1. Samalla meni myös mahis että pääsisi alle 3v ikäeroon esikoisen kanssa. Tavoite meillä oli saada toinen mahd pienellä ikäerolla mutta nyt ollaan edelleen tässä, 3 keskenmenoa takana
En oo raskaustestiä enää tehnyt, aamulla uitin ovistestin ja oli kyllä tosi vaalea. En jaksa stressata asiasta, jos nyt kuitenkin olen raskaana niin eiköhän se selviä aikanaan kun testailen kuitenkin taas ennen kun seuraavat menkat alkaa Mitään oireita ei myöskään ole, joten uskon siihen että noissa on nykyään törkeät viivan paikat tai sitten virheellinen testierä, tuulimuna tai jotain. Viivan olisi pitänyt olla jo vahvempi jos olisi ihan oikea raskaus.Ootko @Haavejuttu tehnyt enää tänään testiä?
Testaatko huomenna ?Totta, selviää se kyllä! Jospa tämä kierto toisi sitten oikean plussan!
Dpo 8, ei vielä vuoda! Jeee. Kunpa ei huomennakaan ala!
Katoin vuoden taakse kierrot ja mulla on alkanut dpo 8 tiputtelu kaikissa paitsi yhdessä kierrossa, silloin dpo 9. Mut sit on monia kiertoja missä vuotoja viikko tolkulla niin ei tiedä niiden tiputtelun alkua.
Jep. Mulla on tikuteltuna ollut pääsääntöisesti ovis myöhään (kp21-23 yleisimmin) vaikka kierto ollut iänpäivät 29-31 päivää. Olen myös joskus ihan satunnaisesti tikuttanut oviksen kp13 mut sitä myötä vuoto alkanu kp21. Mut siis luteaali IHAN maks 9päivää mitä ikinä luomumenkkoja seuraillu. Aikoinaan tikutin ovista aiiivan väärin kun kuvittelin luteaalin olevan aina sen 12-14 päivää. Enhän mä koskaan saanu tikkuun viivoja kuin haaluja ja luulin et tikut on ihan pskojaKiitos olitko sä lyhyestä luteaali sta huolimatta onnistunut raskautumaan?hoitoja teilläkin taisi olla historiassa?
Mullahan on tosi pitkään ollut oviksen jälkeen dpo 1 ihan hirveän kipeet tissit. Ja nyt se tosiaan puuttuu!
Olis kyllä niin jos olis onnistunut. Mut huomisen pakko jaksaa odottaa. Koska se tiputtelu on aina viimeistään dpo 9 tullut.
Hmmm niiii...no..voi olla tai olla olematta. Sanotaan et jos ovis on sika aikaisin, tyyliin kp10 tjsp niin yleensä munis on huono. Mut niilläkin vaan jengi raskautuu. Sama näissä, mulla oli yhdessä ultrassa kp19 munis vasta 13mm ja lääkäri sano etten tuu ovuloimaan. Että ei tuu kunnollista munista. Kuinkas vaan ovisplus kp21 ja raskaustesti plussa dpo10Ja ovis oli pitkästä aikaa myöhemmin, kp 22. Voisko sillä olla jotain vaikutusta? Parempi munasolu kun pidemmän aikaa kypsynyt?