Mulla tulee selkeästi testiviivasta tummempi kuin kontrolliviivasta, kun on ovisplussa. Mutta kai tuokin on yksilöllistä ite jatkaisin testailua vielä.Toiveissa niin kovasti olisi vielä joulukuinen..
Uskaltaudunkin teiltä kyselemään, onko tämä jo positiivinen PC ovulaatiotesti teidän näkemyksen mukaan?
On musta positiivinen. Tai ainaki hyvin lähellä.Toiveissa niin kovasti olisi vielä joulukuinen..
Uskaltaudunkin teiltä kyselemään, onko tämä jo positiivinen PC ovulaatiotesti teidän näkemyksen mukaan?
Tuo linkki oli kyllä oivallinen kertomus tyypillisestä kuukautiskierrosta. Kiitos @Lilmi89 että jaoit sen.Uus pmsoire: unettomuus!
https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-78990
Allekirjoitan kyllä nämä...
Tää on siis km jälkeinen ei oo viel kierto lähtenyt käyntiin. Oletan saavani viel takas oman normi kierron mikä on ihan oppikirja kamaa 26-28@minttuni jep todellakin on tuttua... Ja kaveri just laitto viestiä että on varma olevansa raskaana, kun on kaikki oireet mutta 4 negatestiä tehny ja yhden minipillerin unohtanu ottaa... Aattelin että jep samanlaisiin ajatuksiin sortuu joka kierrossa. Nytki niin järkyt menkkajomot että maata pitää, vielä 10pv menkkoihin ja täää jomottelu alkaa olla liian tuttua jo Tulis se lapsi niin alotan sen jälkeen epillerit!! Oon ahminu eilen ja tänään lakritsia kun oon aika varma että ens vuodelle menee..
@Zennuli on kyllä super pitkät kierrot, kiva kuitenkin että ovuloit, joskushan kait pitkät kierrot voi merkata ovuloimattomuutta. Tärppionnea seuraavaan kiertoon <3
Oi että, ihanaa, onnea!!!!Pakko heti tänne tulla kertomaan. Tänään dpo14 ja tikkuun haalea plussa!
Jes, onnea!!!Pakko heti tänne tulla kertomaan. Tänään dpo14 ja tikkuun haalea plussa!
Niinpä tietenkin! Kiitos nopeasta vastauksesta!Se viiva on siinä tavallaan valmiina. Jos purkaa testin, siihen ei jää sitä poikkiviivaa ollenkaan vaan on siinä testin muovissa valmiina,ei siis muodostu siihen pissan mukana.