Haaveena vauva 2020

Kyselijöistä. Riippuu kuka kysyy ja millainen tilanne, mutta toisinaan sanon että ei niitä lapsia niin vain tehdä ja joskus olen vain hiljaa. Esim juhlissa, joissa paljon myös tuntemattomia, kaverit kommentoivat että eikö olisi kiva että teilläkin olisi jo lapsia ja kyttäävät mun juomattomuutta. En sano mitään niissä tilanteissa. Mut jos vähemmän porukkaa niin sanon, että ei se välttis niin vaan onnistu. Osa läheisistä ja ystävistä tietää meidän tilanteen, mutta ei läheskään kaikki. Jos joku vieraampi kyselee tai vihjailee, niin silloin yleensä pysyn neutraalina, mut sit jos joku kaveri tai työkaveri (joka ei kuitenkaan tiedä tilanteesta), niin se jotenkin enemmän satuttaa. Itse myöskin hyvin tarkkana olen näissä, että en kysele. Joskus voi olla, jos tilanne rauhalllinen ja luottamus olemassa, niin saatan kertoakin tilanteesta - saa kommentoida vastapuoli omaa tilannetta tai olla kommentoimatta. On nimittäin ollut jo sellaisiakin keskusteluja, että kerron meidän tilanteesta ja kuulen, että kaveri yrittänyt vielä pidempään jo esim. toista lasta. Mutta tosiaan niin moni asia vaikuttaa siihen, miten ite suhtautuu kyselyihin ja mitä milloinkin ja kelle haluaa kertoa. hankala asia, mutta toisaalta puhuminen helpottaa, mutta pelottaa saako ymmärrystä vastapuolelta (n)

Minä olen valinnut avoimen linjan, oli vastapuoli kuka vain.
En koe, että lapsettomuus olisi asia, jota pitäisi hävetä, vaan ennemminkin tuoda julki sitä, ettei lapsia niin vain tehdä ja saada juuri silloin, kun itse haluaa. Ei varmasti ole kaikille helppoa olla suora, itse vain en osaa olla hiljaa, vaan hyvin napakasti annan miettimisen aihetta. :whistle:
 
Minä olen valinnut avoimen linjan, oli vastapuoli kuka vain.
En koe, että lapsettomuus olisi asia, jota pitäisi hävetä, vaan ennemminkin tuoda julki sitä, ettei lapsia niin vain tehdä ja saada juuri silloin, kun itse haluaa. Ei varmasti ole kaikille helppoa olla suora, itse vain en osaa olla hiljaa, vaan hyvin napakasti annan miettimisen aihetta. :whistle:
Olen myös sitä mieltä, että asiasta on hyvä puhua suoraan. Kuten moni muukin haaste tai vastoinkäyminen elämässä. Puhuminen helpottaa ja toisaalta myös lisää tietoisuutta ja houksattaa vastapuolelle, että voi olla intiimejä ja arkoja asioita. Hävettävää ei minunkaan mielestä asiassa ole. Mutta tosiaan se riippu itellä ihan tilanteesta, pystyykö sitä sanomaan siinä ääneen. Ja voi riittää sekin tosiaan, että vaan sanoo yleisellä tasolla, että se ei ole välttämättä niin helppoa.
 
VAUVA 2020 :love:

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

14.2.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Alinna86............................kp 61/28
Hipposka.......................kp 46/30
Nerthus..........................kp 44/28
Töppönen.......................kp 42/26-28
linneah........................... kp 41/26
Helmiii............................kp 37/29-40
Jjenn..............................kp 35/30-31
Mmohini.........................kp 32/32
Hope91...........................kp 32/30-37
Keltasirkku-.................... kp 30/28-32
Lilmi89............................kp 30/29
Hypsy..............................kp 24/34
Koodikissa......................kp 24/24
Vauvameille....................kp 24/28-35
Minttara...........................kp 24/26
Mandariinilohko..............kp 23/xx
Kuumeilija23...................kp 22/25
Krippis..............................kp 22/22-24
taikinatonttu....................kp 21/28
Magnolia89.....................kp 21/26
Mirella92......................... kp 20/29
Kasikuus..........................kp 20/27-28
Ninnanen.........................kp 19/24-26
niinaj91...........................kp 19/26-28
Persikka123....................kp 17/32
Vaniljapulla.....................kp 17/30
Snanniska.......................kp 17/28
Amadecasa....................kp 16/34-55
Shibali............................kp 14/23-28
Janet88...........................kp 14/28-38
Ilona Eloisa.....................kp 13/xx
pehmis26........................kp 11/27-29
PumpuliNunpuli..............kp 11/25
Haavejuttu......................kp 10/29
Masu90..........................kp 10/27-30
Lina87............................kp 10/28
Napsunen.......................kp 8/35
minttuni..........................kp 8/23-32
Marrrsipaani...................kp 8/28
Zennuli............................kp 8/26-28
lolu..................................kp 5/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Piinailijat:

Nerthus..........................dpo 30
Ninnunannu................... dpo 21
Lilmi89............................dpo 15
Minttara..........................dpo 12
Mandariinilohko..............dpo 9
Magnolia89.....................dpo 7
Krippis..............................dpo 7
Alinna86..........................dpo 7
Ninnanen.........................dpo 6
Hope91............................dpo 6
Kasikuus..........................dpo 4
Hypsy...............................dpo 2
Snanniska.........................dpo 2
Mirkkuli26.........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
NYT ISKI PANIIKKI!!! Tänään kp63 ja ajattelin aamulla et voisin tehdä testin tän mun jatkuvan väsymyksen takia ja tässä lopputulos. Kuvassa näyttää harmaalta viiva, luonnossa punertaa. Heti tietysti aloin pelkäämään uutta km. Aloin miettimään kun olin gynellä edellisvkolla, follikkeli kasvanut ollen 1,2 cm mutta olikohan se ehtinyt kasvaa semmosiin mittoihin kun kuuluisi 4-5pv?Ovistesteihin sain vaan melkein plussan ja oletettavasti nyt on dpo 11-12.
 

Attachments

Kp 37/29-40 ja toinen testi kulutettu tähän kiertoon. Nega. On kyllä turhauttavaa kun on niin epämääräinen ja pitkä kierto. Joutuu vaan odotella ja piinailla ja jotenki tuntuu että menkat taas tulee, ihan pientä aamu hikoilua ilmassa eli siitä yleensä 7vrk kuluttua. Täsmäisi siihen, että mahdollinen ovulaatio todella oli vasta kp30 mikä tietysti tekee tästä kierrosta taas ennätys pitkän. Hohhoi kai sitä voi ennätyksiä näinkin haalia :D

Mukavaa ystävänpäivää kaikille virtuaalisesti kanssaeläjille <3
 
Mitäs kaikkia ravinnollisia kikkakolmosia olikaan? Greippimehu, vehnänalkioöljy, mitä muita?

Pahasti näyttää siltä, että palailen tuolta lokakuisista takaisin tänne teidän seuraan. :unsure: Nyt olisi rv 5+5, mulla loppui raskausoireet kuin seinään rv 5+1, eilen mitattiin p-hcg 146 U/l ja nyt odottelen neuvolan kommenttia asiaan. En haluaisi odotella viikkokausia spontaania tyhjenemistä vaan hoitaa asian suht pian alta pois, että päästäisiin yrittämään uudelleen.
 
@Disco Volante olen huomannut myös tuon "seksin kalenteroinnin kierrossa" :rolleyes:
Meillä se on vähän pakko pullaa ennen ovista/oviksen aikaan, mutta usein sitten 3 päivää oviksesta ihan menkkojen alkuun on kyllä paljon panetuksesta johtuvaa seksiä :D ja kun taas ovulaatio lähestyy tulee se "no jos nyt sitten, kun kierto on tässä vaiheessa..." :p

@Korallikala mulla on tosiaan tuo vehnänalkioöljy ja sen lisäksi maca, vadelman lehti -tee, gelee royal, raskausvitamiinit, ksm66 ja foolihappo
Pahoittelut jos joudut takaisin tänne (n):cry:


Muoks. Ja miehellä on seleeni käytössä ollut nyt reilu puoli vuotta, se on tehonnut todella hyvin ! Joka ikinen inssisatsi kun ollaan viety niin lääkäri vain sanonut että laatu on parantunut (y)
Toki aika masentavaa ettei silti ole tärpännyt ... :confused::whistle:
 
@W.we Peukut ja varpaat pystyssä täällä! Ja heti kertomaan tänne kuin kävi:barefoot:
@sannahan Kyllä mun silmään näyttäis plussalta (y)
@Krippis Voi ei:unsure::poop: viel on kuitenkin toivoa jos ei vuoto alkanut :X3:
Omaa napaa ..
Aamulämpö 37.2.
Tein siis herkän testin :whistle: nega. Syy miksi sen tein niin illalla töistä kotiutuessa mulla alko hiivatulehdus o_O:eek:
Ja tietysti googlettelin sitä, ja kappas sekin(!) On joku raskausoire :rolleyes:
Nyt on jo aika tuskaset olot, mut toivon et menee ohi iteksee kun en nyt viittis lääkitä ennenku tietää ollaanko tässä raskaana vai ei :unsure:
Tänää siis dpo 7 vasta, voi miten tää aika vaan matelee, tulis jo äkkii su. :whistle:
 
@Helmiii Oliko teillä peittojen heilutteluja oikeaan aikaan jos ovis oliki nuin myöhään? ;)

@W.we Kääk apua, olispa se nyt mitä epäillään :love:

Nyt kun vasta toinen yk menossa niin en oo uskaltanu kertoa kuin yhdelle ystävälle, ettei tulisi niin paineita.. Kyselyitä on nyt ollu hirveästi, että koskas toinen lapsi! :whistle: Huomenna menkat ja semmonen olo että alkaa kellon tarkalleen uus kierto (y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: W.we

Yhteistyössä