Tosi aikaisin kyllä hyvinkin vahva viivaDpo 11, eli onko se siis rv 3+4.
Yksi sinne on siirretty, voiha se toki siitä vielä jakautua.
Sieltä tulee siis supervauva, ihanaa Tai kaksi
Tosi aikaisin kyllä hyvinkin vahva viivaDpo 11, eli onko se siis rv 3+4.
Yksi sinne on siirretty, voiha se toki siitä vielä jakautua.
Mitä muistan aiemmista raskauksista, ni pari pvä piti olla menkat myöhässä, että sai ees haamunAi on! Mä jotenki ajattelin et muut saa vahvempia
Viikot pysy samana ultrassa Mä tykkään pitää itteäni selkeästi jännityksessä, ku näyttää niin myöhään mitäänKai nää sit on ihmiskohtaisia ja raskaus kohtaisia? Tai jos sulla on ollut esim. Myöhäinen ovis silloin vai oliko viikot kuitenkin samat ultrassa sit?
Kiitos tää on töistä "lainattu" testi, sellainen kuin Biosynex kasettitesti...
Vähän oudosti tuolla ohjeissa sanottu joko 10 tai 20... luulen että 10!Okei! Mikä herkkyys siinä on, tiedätkö? Onko se normi 25? Hyvä viiva sulla! Ja kiitos!
Mäkin kyselin eilen vähän tähän liittyen, mulla todella outo kierto menossa, sillä 4 päivää näytti nyt ovistesti plussaa. Oli nyt viides kierto jossa tikutin, yleensä on 2 päivää ollu ovisplussa ja toisena ovispluspäivänä yleensä ollu kivut ja ovis. Nyt viime yönä alkoi oviskivut niin että heräsin niihin. Kivut kesti monta tuntia ja vielä aamulla vahva ovisplussa mut iltapäivällä ei onneksi enää. Ja rinnat myös kipeytyi. Ei oo koskaan ennen oviksen aikaan kipeytyneet. Mut näköjään kierrot tosi erilaisia.Miten kauan teillä muilla ovistesti näyttää plussaa?
@Piinallinen92 tervetuloa mukaan!
Tuntemukset viittaa ovikseen, mut eipä ole ollut tikkuja millä mitata. Ens kiertoon sitten, pitää alkaa taas harjoittelemaan varalta hoitoja varten. Tammikuun aikana ehkä jo saadaan lisätietoa, millaisilla hoidoilla lähdetään liikkeelle. Toki pitää saada tää mun kilpirauhasen vajaatoiminnan hoito kuntoon, seuraava verikoe on myös tammikuussa. Jännittää tuleva ja näemmä taas alkaa asiat pyörimään mielessä, kun kierto tulee puoli väliin
Voi Onnea sinullekin!!Äsken tein muutaman tunnin iltapissasta testin, vaikka tarkoitus oli testata vasta aamulla Huhhuh, alkoi hieman jännittää!! Aamulla uusi testi vielä Tänään dpo 12...