Mikä ilouutinen vielä tälle vuodelle!! paljon onnea ja sylin täydeltä tarrasukkia matkaan, nyt toivotaan parastakatso liitettä 9115
Mä en pysty uskomaan tätä
Mikä ilouutinen vielä tälle vuodelle!! paljon onnea ja sylin täydeltä tarrasukkia matkaan, nyt toivotaan parastakatso liitettä 9115
Mä en pysty uskomaan tätä
Ok, kiitos kommentista Otan samaan aikaan aamusta ja suusta samalta puolelta joka kerta. Ja tosiaan siitä lämmön laskun jälkeisestä päivästä nousi ja oli 0.5 astetta koholla kunnes menkat alkoi tms. En ihan tarkalleen muista, kun monesti alkaa tympimään koko mittaaminen menkkojen alettua.Jos mittasit lämmön laskun niin ovulaation jälkeen lämpö nousee 0,3-0,5c. Toki pitää mitata samaan aikaan, samasta paikasta.
Muuten kai ei oikein tiedä onko ovis tapahtunut.
Joo, vahvin viiva tähän mennessä tässä yrityksessä. Sen takia toiveet olikin vähän korkeemmalla, kun edellisessä onnistuneessa raskaudessa oon saanut samanlaisen viivan samoilla päivillä.Voi ei! Etkö kuitenkin saanut perjantaina jo selvän viivan? Olen pahoillani
Joo samalla testasin eli pc:llä Tsemppiä sullekin kurjiin fiiliksiin! On tää välillä niinOlen pahoillani @Unimaa Teitkö samanlaisella testillä kuin aiemmin? Voisiko olla vain testistä riippuvaa, että näytti nyt negaa
Mun aamu on alkanut tosi huonosti. Jäätävä ketutus + pieni huono olo jatkuu edelleen. Alaselän poltteluja ei vielä (illalla oli aika voimakkaat) ja mä vaan makaan sängyssä googletellen kaikkea mahdollista "raskaana, vaikka lämmöt alhaalla", "raskaana, vaikka testi näyttää negaa" (en ole nyt testiä tehnyt) , "raskaana, vaikka oireet katos" (esim. Rinnat ei enää kipeät )
Aiheuttaako tässä itelleen vaan enemmän hallaa, ku kaikkea mahdollista googlettelee.
Jotenkin tuntuu, että mahdollisuudet raskauteen on aika minimaaliset. Oviksen jälkeen jouduin syömään kipulääkkeitä viikon verran ja sit tulikin pieni operaatio, johon tarvi puudutusta + vähän vahvemmat kipulääkkeet. Miten tää nyt ottaa taas näin koville. Sit tuntuu pahalta itkeä tänne Kukaan jaksa lukea valitusta koko aikaa. Tuntuu, et on niin yksin. Tai no, miestä harmittaa myös, kun ei tärppää, mut silti hän yrittää kaikkensa, että minä pysyisin kasassa
Mä tunnistin sut kirjoituksista katotaan päästäänkö samaan kuuhun tälläki kertaa@mincha bongasin sut tuolta marraskuiset2017 että mehän ollaankin jo vanhoja tuttuja.
Voi ei, oisipa ollut eri testi ja se syynäJoo samalla testasin eli pc:llä Tsemppiä sullekin kurjiin fiiliksiin! On tää välillä niin
Mulle voi korjata huomiselle kp2VAUVA 2020
Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!
29.12.2019
Nimi ★ Kiertopäivä ★
Vauvameille....................kp xx/28-35
vauvahaaveilija2396......kp 57/28-30
HMami............................kp 55/28
Elllla...............................kp 54/30
Amadecasa....................kp 48/34-55
Tingeli............................kp 42/34-36
Masu90..........................kp 40/27-30
Nenskuli..........................kp 40/ ?
Unimaa...........................kp 33/27
nessu87..........................kp 31/30
tupsahus.........................kp 31/30
Hipposka........................kp 30/30
Babyfever1.....................kp 30/xx
Mirella92........................kp 29/34
Helmiina1978.................kp 28/29
Kasikuus........................kp 27/28-31
Karvakorvat....................kp 22/28
linneah........................... kp 21/26
Haavejuttu......................kp 20/29
Pikkuhaave....................kp 20/32
Jjenn..............................kp 20/30-31
Marrrsipaani...................kp 19/27-28
Tiukuliina89................... kp 17/31
Mustikka89.....................kp 14/25
hemuliina90....................kp 14/28
mimmi92.........................kp 12/30
Hypsy..............................kp 11/28-30
Pampula3........................kp 12/22-27
Keltasirkku..................... kp 12/28-32
Lilmi89............................kp 10/28-30
Ananas90.......................kp 7/25-28
Snanniska.......................kp 5/28
taikinatonttu....................kp 5/28
Koodikissa......................kp 3/24
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Piinailijat:
Vauvameille...................dpo 19
Nessu87........................dpo 14
Wintersun......................pp 9
linneah..........................dpo 9
Höpsykkä......................dpo 7
Karvakorvat...................dpo 7
Marrrsipaani..................dpo 5
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Mikä "dpo" sulla nyt siis on? Kun aika vahvaa viivaa antaa nuin alussa! Itellä oli vielä 4+3 iiihan hailakkaa ja hädintuskin nähtävissä. Tuli heti mieleen josko olis pari tärpännyKiitos
Ja kiitos myös @SwanDeSol
Ja kiitos muillekin jotka on onnitelleet
Tyhjensin Apteekin testeistä. Enää ei ollut predictoria kun vein aiemmin viimeiset. Ostin sit joku ya kasettitestiä ja yhden viikko digin. Ja kaupasta "muutaman" paketin pc liuskoja
Mulla oli plussakierrossa tosi myöhään ovis niin että viikon verran lähti päiviä kun ultrassa katottiin. Et hyvin voi olla ovislimoiki!Täällä tänää kp17/31 vaikka kierto voi olla pari päivää pitempikin ja kuulin että ovis ois jo menny mutta hetki sitten vessassa käydessä jäi paperiin todella paljon venyvää limaa ja mietin että voisko olla eilisen peittojen heiluttelujen jälkimainintaa vai oikeesti ovis limaa.