Huhuilen täältä taustalta, @Wintersun jännäilen täällä teidän vauvaprojektia kyllä teitä koetellaan henkisesti vielä nytkin, ansaitsette kyllä ensimmäisestä hoitokierrosta pysyvän plussan joten peukut pystyssä odotellaan
Täällä ilmoittautuu oviksen jälkeinen ”limailija”. Nyt siis 1,5vko oviksesta ja edelleen oviksen kaltaista limaa on jatkuvasti. Muutoin ei mitään oireita ole kyllä ollut, ei pahoinvointia tai rintojen arkuutta. Ärtynyt olen kyllä jatkuvasti ja mieli maassa, liekö pms sitten vaiko jotain muuta? Huomenna meinasin testata, koska illalla olisi juhlat, joissa kuohuvaa tarjolla. Aikaistahan se vielä on, mutta varuksi kuitenkin. Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon torstaina. Ei kovin vakuuttunut olo ole siitä, että olisin raskaana, kum muuten olo niin normaali. Mutta ei kai se auta kuin odottaa torstaita, jotta asia selviää. Mutta ihmeellistä on kyllä tämä limaisuus ollut, ei minulle tyypillistä tsemppiä sulle, toivottavasti olisi nyt ”plussaoire”Hei, muistelen että täällä oli parikin kirjoittelijaa, joilla ei ole alkanut ”kuivaa kautta” oviksen jälkeen. Mitä teille kuuluu? Minä en tiedä milloin ovis oli, mutta oudosti nyt on 1,5vko jatkunut ”ovislimat” mikä on kyllä minusta erikoista. Nyt vasta kp 18/24-31, viimeisin kierto oli lyhyt. Tietysti toivon että tämä tarkoittaisi että nyt on tärpännyt, mutta saa nähdä!
toivottavasti sullakin viittaisi raskauteen tulehan kertomaan testailun tulokset!Täällä ilmoittautuu oviksen jälkeinen ”limailija”. Nyt siis 1,5vko oviksesta ja edelleen oviksen kaltaista limaa on jatkuvasti. Muutoin ei mitään oireita ole kyllä ollut, ei pahoinvointia tai rintojen arkuutta. Ärtynyt olen kyllä jatkuvasti ja mieli maassa, liekö pms sitten vaiko jotain muuta? Huomenna meinasin testata, koska illalla olisi juhlat, joissa kuohuvaa tarjolla. Aikaistahan se vielä on, mutta varuksi kuitenkin. Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikon torstaina. Ei kovin vakuuttunut olo ole siitä, että olisin raskaana, kum muuten olo niin normaali. Mutta ei kai se auta kuin odottaa torstaita, jotta asia selviää. Mutta ihmeellistä on kyllä tämä limaisuus ollut, ei minulle tyypillistä tsemppiä sulle, toivottavasti olisi nyt ”plussaoire”
Ja onnittelut kaikille plussanneille
Tunnen tunteesi. Mä ehin saada kolme ja jos oikeen hienosti käy, vois vielä ehtii neljännen! Musta tuntuu, että alan jo nauraa omalle epäonnelle. Eikai muuta voi@Hypsy Kiitos tsempeistä <3
Tähän mennessä on lähinnä pyyhkiessä tullut verta, niin nyt oli side täyttynyt alle tunnissa. Ei hyytymiä vielä, mutta eiköhän tää oo nyt sitä lopunalkua. Jomotteleekin paljon. Ja päätä särkee.
Vuoden sisään kerkes tulla 2 keskenmenoa. Heti vuoden alkuun tammi-helmikuussa raskaus/keskenmeno ja vielä vuoden loppuun marras-joulukuussa sama. Ei ehkä ihan mun vuosi ollut tämä.
Testastin juuri Clearbluen digillä negan. Osasin odottaa, koska mitään erityisiä tuntemuksia ei ollut. Pettymyshän tämä silti on, ei sitä käy kieltäminen. Olispa niin kiva, kun tietäis miksi näin kävi, oliko se se pieni folli, jotta säästyis "virheiltä" ens kerralla. Mut voi ottaa pois listoilta, koska seuraava kierto osuu jouluun ja klinikat silloin kiinni.Moikka!
Heittäydyn mukaan jengiin Olen itsellinen nainen ja tänään kävin ekassa inssissä. Kumppania ei ole löytynyt, joten siksi olen tässä prosessissa yksin (olen kyllä jo vuosia henkisesti varautunut tähän tilanteeseen). Fiilikset vähän vielä hakee muotoaan, vaikkakin täydellä sydämellä olen tässä mukana! Haikeutta aiheuttaa vain 17 mm kokoinen folli, joka olis varmaan irronnut itsekseen suurempi kokoisena viikonloppuna, joten aamulla sain irrotuspiikin ja iltapäivällä oli inssi. Fysiologisesti testeissä ei oo havaittu mitään raskautta vaikeuttavaa, mutta ikäähän mulla jo hieman on Lyhyen (n. 10 pv) luteaalivaiheen vuoksi sain Teroluteja, jotka aloitan maanantaina. itsenäisyyspäiväviikonloppuna ajattelin testailla, jos sattuis niin, että menkat eivät siihen mennessä oo alkaneet.
Ninnanen / 37 v. / 1. / ya 11/19
kp 15/24-30
onkos tämä nyt sit dpo -1 vai dpo 0?
Minä en oo saanu koskaan ees tikuttamalla bongattua ja oon jättänyt sen tauolle muutamaksi kuukaudeksi. Oon nyt yrittäny olla silleen, että en tunnustelis mahdollisia oireita jatkuvasti. Kummasti nyt kaksi kiertoa on mennytkin niin, että ovikseen liittyvät oireet on selkeitä (vuodot, kivut), ei ole tarvinu erikseen miettiä. Toki varmuutta ei ole, kun en ole tikuttanut. Joko ovista ei oo aiemmin tullutkaan tai sit oireet on jääny bongaamatta stressaamisen vuoksiOnnittelut @Marilainen
Täällä ei mitään uutta kerrottavaa. Sitä lähinnä ihmettelen, että miten porukka voi bongata oman oviksen ilman tikuttamatta? Yritin nyt ovisplussan aikaa tarkkailla tarkemmin omaa kehoa enkä kyllä huomannut mitään erikoisia tuntemuksia yms.
Kaippa se vaan on niin yksilöllistä sitten