Haaveena vauva 2020

Torstaina olis dpo 9, jokohan sillon uskaltaisi testata? Viimeistään varmaan sunnuntaina testaan. flo ennustaa menkkoja alkavaksi tiistaille, mutta kun ei kierrosta mitään hajua, niin en tiedä kuinka pitkä luteaali on myöskään :unsure: Tissit ollut arat dpo 3 alkaen, tänään ollut jonkin verran repäisykipuja. :confused: Siinäpä ne ”oireet” sitten :ROFLMAO: Se yhden aamun pahoinvointi jäikin vaan siihen yhteen aamuun.
 
Tosiaan en muistanut kirjoitella tänne.
Vaikka viime kierrossa olikin lupaavia oireita, alkoi menkat normaalisti, kp 28.
Nyt on jo uuden kierron kp 17 ja ovulaatio takana.

Kävin gynellä, ja kaikki terveen ja normaalin näköistä, gynekologin mukaan ei pitäisi olla mitään estettä raskaudelle, kun kierto hyvin säännöllinen, ja ei perinnöllisiä sairauksia gynekologian osa-alueelta, eikä esim. Mielialan vaihteluita, jotka voisivat johtua pcocista. Ollaan yrityksen aloituksesta (7/19) alkaen talleteltu säännöllisesti ja oviksen kahteen kertaan saanu (2 kertaa oon eri kierrossa tikutellu). Silti mietityttää, miksi ei ole tärpännyt. Yksi km tosiaan taustalla 11/18, varhaisessa vaiheessa.

Yritetään kuitenkin edelleen normaalisti, ja jos ei ole vuoden kuluessa yrityksen alkamisesta tärpännyt, nii saa sit mieskin lähteä tutkimuksiin (nyt hän sitä mieltä, ettei hänessä ole mitään vikaa).

Molemmilla on ylipainoa, minulla vähemmän kun miehellä. Ylipaino vaikuttaa todennäköisesti raskautumiseen. Olenkin yrittänyt saada painoa hieman alemmaksi terveellisemmillä elämäntavoilla.

Syön foolihappoa 4 mg/vrk, raskausvitamiinia ja d-vitamiinia ja yritän myös syödä kasviksia n. 1/2 kg/vrk ja kotiruokaa vähintään 5 päivänä viikossa (siis itsetehtyä) ja parina päivänä on lupa olla kaupasta valmisruokaa töissä. Välillä juon vadelmanlehtiteetä.

Meillä on suuri haave omasta pienokaisesta, ja toivotaan tosiaan, että meillä voisi tärpätä mahdollisimman pian.

Haluan onnitella kaikkia plussanneita ja toivottaa voimia kaikille jotka uuteen kiertoon joutuneet/ tai joutuvat elämään epäselvässä tilanteessa keskenmenon suhteen.
Hyvin identtisen kuuloinen tilanne kuin meillä. 07/2019 alkanut yritys, viime kuussa kävin gynellä. Kaikki kunnossa, keväällä mies testeihin, jos ei mitään tapahdu. Ylipainoa on, ja asia työn alla. Silti ihmetyttää, kun ei mitään kuulu
 
vierailija
Mä plussasin 3+0 jolloin apteekin herkkätesti ei näyttäny mitään ja tavis rfsu näytti. Pc näytti kans, mut pc liuskoilla se viiva vahvistu hi.. taaaaaas.. tiii. Kun rfsu:lla oli jo leffaviivat 4+0
 
Mä testailin plussan jälkeen ihan mielenkiinnosta eri testejä.. rfsu:n herkkä näytti paljon haaleampaa samasta näytteestä kun pc:n testi näytti jo selkeää viivaa. En siis itse testailisi sillä herkällä vaan nimenomaan vaikka pc:llä.
 
Torstaina olis dpo 9, jokohan sillon uskaltaisi testata? Viimeistään varmaan sunnuntaina testaan. flo ennustaa menkkoja alkavaksi tiistaille, mutta kun ei kierrosta mitään hajua, niin en tiedä kuinka pitkä luteaali on myöskään :unsure: Tissit ollut arat dpo 3 alkaen, tänään ollut jonkin verran repäisykipuja. :confused: Siinäpä ne ”oireet” sitten :ROFLMAO: Se yhden aamun pahoinvointi jäikin vaan siihen yhteen aamuun.
ei kai sillä luteaalilla väliä vaan oviksella ja sen ajankohdalla, ja sitten kiinnittimisellä. Kiinnittymisen jälkeen alkaa HCG erittyä ja voi näkyä testissä jopa 3pv siitä. Kiinnittyminen tapahtuu kai keskimäärin 4-7pv oviksen jälkeen; 5-6 yleisemmin, jolloin plussa näkyy jo dpo8-9.
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

4.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19........................ kp 84/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 52/32-37
vauvahaaveilija2396......kp 32/28-30
Marilainen.....................kp 30/28
HMami...........................kp 30/28
Elllla..............................kp 29/30
Jjenn.............................kp 28/30-31
Ninnanen.......................kp 27/24-30
Pikkuhaave....................kp 27/xx
Haavejuttu.....................kp 24/29
Amadecasa...................kp 23/34-55
Tiukuliina89.................. kp 22/31
hemuliina90...................kp 21/28
Marrrsipaani..................kp 20/28
Tingeli...........................kp 18/34-36
mimmi92........................kp 17/30
Masu90..........................kp 15/27-30
Nenskuli.........................kp 15/ ?
Keltasirkku.................... kp 14/28-32
Mustikka89....................kp 14/25
taikinatonttu...................kp 9/28
Unimaa..........................kp 8/27
Ananas90......................kp 7/25-28
Snanniska......................kp 7/28
nessu87.........................kp 6/28
tupsahus........................kp 6/30
Hipposka.......................kp 5/30
W.we..............................kp 5/25
Babyfever1....................kp 5/xx
Mirella92.......................kp 4/34
Helmiina1978................kp 3/29
Kasikuus.......................kp 2/28-31
Koodikissa.....................kp 2/24

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Ninnanen.....................dpo 12
pikkuhaave...................dpo 8
marrrsipaani.................dpo 8



★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
ei kai sillä luteaalilla väliä vaan oviksella ja sen ajankohdalla, ja sitten kiinnittimisellä. Kiinnittymisen jälkeen alkaa HCG erittyä ja voi näkyä testissä jopa 3pv siitä. Kiinnittyminen tapahtuu kai keskimäärin 4-7pv oviksen jälkeen; 5-6 yleisemmin, jolloin plussa näkyy jo dpo8-9.
Niin ei tietenkään luteaalilla väliä sen suhteen, että miten testissä näkyy, vaan että osaisi vähän arvioida, milloin pitäisi vuotoa odotella :whistle:
 
Miten pitkä sun normaali kierto on? Aika jännä että normi näytti aikaisemmin o_O
Mun kierto oli vaan 23-25 päivää mini pillerien jälkeen, mutta ovis kuitenkin kp 13-15 paikkeilla. Ja joo mulla alko myös se normi ihan yhden vuorokauden sisällä jo vahvistumaan näkyvästi niin en tehnyt kuin sen yhden herkän siinä kierrossa. Mutta ei jäänyt herkästä testistä herkkä kuva. :ROFLMAO:
 
Jouluplussasta täälläkin haaveillaan :love:

Saa nähdä kuinka käy! Täällä keskustelu käy niin vilkkaasti etten millään pysy perässä, mutta pahoittelut ja tsempit @Titi-Love ja @Aavikkokettu tervetuloa mukaan :)


Täällä tänään aamulla bongattu vihdoinkin ovis :X3: En ole ennen saanut viivoja millään näkymään, mutta tänään CB näytti pysyvän hymynaaman ja ihan mielenkiinnosta testasin vielä jollakin liuskalla ja siihen tärähti myös selkeät viivat, selkeämmät kuin koskaan ennen. Ihme juttu, mutta nyt tietää ainakin mitä tehdään työpäivän jälkeen :whistle: Mieskin meinasi aamulla herätä ajoissa, mutta kun kerroin mitä tänään on luvassa, jäi hän vielä ”keräämään voimia” sängyn pohjalle :ROFLMAO::p
 
Viimeksi muokattu:
Nään @Aavikkokettu ja @Tiukuliina89 testeissä jotain hentoa viivaa, toivotaan että vahvistuu (y)

Mä testaan sittenkin jo perjantaina, ihan sen takia että olisi ehkä tarkoitus ottaa muutamat, ja jos tuleekin joku haamun esiaste niin jätän välistä ja keksin jonkun tekosyyn :LOL: Jos nega niin sitten sumnuntaina uusi testi. Ostin nyt yhden paketin pc liuskoja eli 2 testiä, ja sitten on yksi apteekkarin raskaustesti. Ja kaksi viikkodigiä mutta niitä en käytä ellei liuskoissa näy jotain :)
 
Huh, nyt alkaa näyttää siltä, että vuoto olisi vihdoin loppumaisillaan. Sain vaan kivan flunssan kaveriksio_O oliko flunssa viivästyttänyt joillain ovista vai muistanko lukeneeni väärin?

Täällä oli pohdintaa millon testissä voi aikaisintaan nähdä jotain. Se on varmasti niin yksilöllistä. Mulla aiemmissa raskauksissa on ollut ihan hentoinen haamu kuukautisten alkamispäivänä, joten itse tuskin saisin mitään viivaa näkyviin vielä dpo 8 tai 9, vaikka raskaus onkin ollut aluillaan jo. Omalta kohdalta siis tiedän aikaisen testailun turhaksi, mutta jännä aina nähdä kun joillakin näkyy jo selkeästikin viivaa ennen kuin kuukautiset pitäisi alkaa, juurikin dpo8-9 jo.
 
Mulla täällä taas outovuoto.. menkat loppui edellispäivänä ja eilen ei tullut pikkareihin mitään.
Tänään kuitenkin pari verihyytymää ja tietenkään ei pikkuhousunsuojaa enää tässä vaiheessa ollut, kun kuiva päivä takana :eek:(n)
 
Mulla ei tähän kiertoon tuu mitään kerrottavaa, joten varmaan vähemmin täällä käyn. Luen kyllä edelleen sitten kaiken kun käyn ja tykkäilen yms. Tsemppiä kaikille:love: Toivon paljon jouluplussia!!:love:

Mulla on stressitasot niin korkeella, että täytyy nyt keksiä jotain muuta puuhaa. Tiedostan, että tässä voi aikansa mennä vaikkei mitään ongelmia raskautumiseen olekkaan. Etenkin kun melkein joka toinen kierto menee vähän pilalle miehen työreissujen takia. En vaan meinaa yhtään malttaa tätä odottelua ja se aiheuttaa harmaita hiuksia.. Olis sellanen aikalisän paikka ja yritän henkisesti valmistautua ettei 2020 vauvaa tuu:rolleyes::(
 
Mulla ei tähän kiertoon tuu mitään kerrottavaa, joten varmaan vähemmin täällä käyn. Luen kyllä edelleen sitten kaiken kun käyn ja tykkäilen yms. Tsemppiä kaikille:love: Toivon paljon jouluplussia!!:love:

Mulla on stressitasot niin korkeella, että täytyy nyt keksiä jotain muuta puuhaa. Tiedostan, että tässä voi aikansa mennä vaikkei mitään ongelmia raskautumiseen olekkaan. Etenkin kun melkein joka toinen kierto menee vähän pilalle miehen työreissujen takia. En vaan meinaa yhtään malttaa tätä odottelua ja se aiheuttaa harmaita hiuksia.. Olis sellanen aikalisän paikka ja yritän henkisesti valmistautua ettei 2020 vauvaa tuu:rolleyes::(
Välillä on kyllä hyvä vähän hengähtää. Olen itse vähän sellainen kaikki-mulle-heti-nyt- tyyppi, että en myöskään millään jaksaisi plussaa odotella. Ei heitetä kuitenkaan kirvestä vielä kaivoon, eiköhän meidänkin vuoro vielä jossain vaiheessa ole (y)
 
VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

5.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Mape19........................ kp 85/25
Vauvameille...................kp xx/28-35
Hope91.........................kp 53/32-37
vauvahaaveilija2396......kp 33/28-30
Marilainen.....................kp 31/28
HMami...........................kp 31/28
Elllla..............................kp 30/30
Jjenn.............................kp 29/30-31
Ninnanen.......................kp 28/24-30
Pikkuhaave....................kp 28/xx
Haavejuttu.....................kp 25/29
Amadecasa...................kp 24/34-55
Aavikkokettu.................kp 23/26-31
Tiukuliina89.................. kp 23/31
hemuliina90...................kp 22/28
Marrrsipaani..................kp 21/28
Tingeli...........................kp 19/34-36
mimmi92........................kp 18/30
Masu90..........................kp 16/27-30
Nenskuli.........................kp 16/ ?
Keltasirkku.................... kp 15/28-32
Mustikka89....................kp 15/25
taikinatonttu...................kp 10/28
Unimaa..........................kp 9/27
Ananas90......................kp 8/25-28
Snanniska......................kp 8/28
nessu87.........................kp 7/28
tupsahus........................kp 7/30
Hipposka.......................kp 6/30
W.we..............................kp 6/25
Babyfever1....................kp 6/xx
Mirella92.......................kp 5/34
Helmiina1978................kp 4/29
Kasikuus.......................kp 3/28-31
Koodikissa.....................kp 3/24

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Ninnanen.....................dpo 13
pikkuhaave...................dpo 9
marrrsipaani.................dpo 9
mimmi92.......................dpo 0



★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 

Yhteistyössä