Haaveena vauva 2020

Pregchek antoi TAAS viivan paikan, vaikka eilinen rfsu ei :eek:
Parin päivän päästä nähdään meneekö nämä nyt kokonaan ehdottomalle ei -listalleni jos on taas huijausviivoja :devil:

Nämä on kyllä aivan loistavia esimerkkejä miten testien sopivuudesta on eroja eri ihmisten välillä :eek:
 
@Kasikuus no sen verran mitä itse olen täälläkin pyörinyt ja muiden kokemuksia lukenut, niin olen varmaan ainoa joka ei luota pregchekin tuloksiin, koska minulla tosiaan tullut näiden yritysvuosien aikana niihin kaksi valeplussaa, vaikka muut herkemmät testit negoja

Mutta kiitos tsempistä, ja toivoahan on aina niin kauan kunnes vuoto alkaa :love::oops:
 
Täällä toinen yrityskierto lopuillaan, dpo 10. 5 päivää sitten oli mahassa jänniä nipistelyjä, mutta oireet katosivat. Tällä hetkellä rintoja särkee ja eilen kiukutti siihen malliin, että liekö menkat tuloillaan... yhden testin tein juuri ja se oli negatiivinen. Ananaskaneli / 31v / 1. / ya 8/19
 
Mä en kestä. Mulla on lämpö vieläki korkeempi ku yleensä, pelkään että se ovis tosiaan meni jo jos se ois siirtyny aiemmaksi :ROFLMAO: halutki oli semmoset että en ihmettelis. Plus se liman + verensekotus. No, aika näyttää.... o_O tuleeko tässä kierrossa enää ovulaatiota. Enhän sitä mistään kyllä tuu ikinä varmaksi tietämään menikö se jo :ROFLMAO:
 
Kp 7 ja vuoto on edelleen ihan verta vaan.
:mad:
Mulla nämä menkat on olleet erilaiset kuin aiemmat. Kp 1 oli niukkaa vuotoa, eilen tuli heti aamusta puolen tunnin päästä tampoonista ja siteestä yli töissä. Marmatin siinä ukoille, ku mietti miks oon niin äkänen "prkl ku menkat vuotaa yli, ni vähemmästäkin ketuttaa" (hyvä miehille höpöttää, mut ei mulla oo työkamuina/asiakkaina muita kuin miehiä :LOL:) ... No se oli se ainut kerta kun yli tuli. Toki eilisen päivän oli runsasta vuotoa, mutta vähemmän tarvitsi vaihtaa kuin aiemmin ja nyt tässä kierrossa ei ole tullut yhtään hyytymää. Aiempina kertoina on tullut isoja hyytymiä ja paljon (mistä lie johtuu) n. 3pvä ajan. No nyt ei tuu enää paljoa mitään vuotoa ja kp3 menossa (n) Yleensä vuodan runsaasti yli n. 3-4pvä ja siihen päälle vähäisempää vuotoa 2-3pvä.

Nyt saisi kyllä sinulla vuotoa loppua ja HETI :mad: En tykkää, koska tiedän kuinka inhottavaa on, kun menkat kestää sen 7pvä
 
@Haavejuttu Olen niin pahoillani :cry: Voimahaleja sinne ja uskoa tulevaan <3

@Kasikuus Itse oon tilannut ovistestejä Raskauskeijulta. Nyt hoidoissa käytän myös digejä ja sen lisäksi PC:n liuskat näyttää mulla parhaiten.

@W.we Ompas hurjan selvä jos tuo viivanpaikka on! o_O

Täällä testattu eilen ovisplussa, aivan kuten lääkäri ennusti. Heiluttelin digin hymynaamaa aivan onnessani miehen nokan edessä, mä ovuloin! Oon leijunut jossain pilvissä ihan vaan sen takia. Piinailijoihin en halua, koitan ottaa nyt vain ihan rennosti. En halua, että toiveet pääsee kasaantuumaan liikaa. Niinkuin aiemminkin sanoin, kovaa luottoa Letroihin ei ole, mutta meille on voitto jo saada se ovulaatio.
 
Minua vaivaa ikä kanssa, vaikka hetki sitten täytin vasta 33v (n) Aina ollut ehdoton takaraja vauvalle 30v, mutta kun uusi mieheni ei ollut vielä silloin valmis, niin nyt mennään sit tällä iällä. Haluan uskoa, että kyllä se vielä joskus tärppää. Varmuuttahan toki ei ole, että onko mieheni lisääntymiskelpoinen, kun omia lapsia hällä ei ole :confused:

Jollakin tietoa, että kuinka kauan yritystä oltava takana, että alkavat tutkimaan lapsettomuuden syitä? o_O
Kävin itse ennen yritystä (32 vuotias silloin) gynellä tarkistamassa paikat ja poistamassa kierukkaani, hän sanoi että julkiselle puolelle pääsee vuoden päästä jos ei ole tärpännyt. Olisin siis mennyt tässä loppuvuodesta sinne jos ei olisi plussa pärähtänyt. Vuosi taitaa olla se määrite, ainakin yli 30 vuotiailla, jos ei ole mitään pcos taustaa tms. ja tarvitset lääkkeitä ovuloimaan tai pidentämään luteaalivaihetta heti. Sen aikana tosiaan ei vissiin saisi olla (heidän merkintöjen mukaan) yhtään keskenmenoa/kemiallista/tuulimunaa, koska he laskevat sitä raskautumiseksi tms. Nyt 33v ja ensimmäinen raskaus meneillään. Mua ei ahdista ikää, tiedän että tulen olemaan se vanha täti sitten kun vauva menisi päiväkotiin ja lopulta kouluun, mutta so what? Kaikki hankkivat vauvoja eri iässä. Itse en olisi ollut valmis 20 vuotiaana. :)
 
Pregchek antoi TAAS viivan paikan, vaikka eilinen rfsu ei :eek:
Parin päivän päästä nähdään meneekö nämä nyt kokonaan ehdottomalle ei -listalleni jos on taas huijausviivoja :devil:

Nämä on kyllä aivan loistavia esimerkkejä miten testien sopivuudesta on eroja eri ihmisten välillä :eek:
Se on kyllä ihmeellistä jos tuo on huijausviiva! Mä en IKINÄ ole saanut PC testiliuskoihin mitään näkyviin paitsi ne kaksi kertaa kun olen ollut raskaana... Kuten sanoit, olet ainoa joka ei usko noihin! Mutta mitä jos nuo huijausviivat ovat aikaisemmin ollut näitä kemiallisia, ja sen takia näyttävät tuollaisia ennen menkkojen alkua? Nojoo, en lähde spekuloimaan sen enempää :) MÄ toivon ettei toi olisi huijausta ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Kävin itse ennen yritystä (32 vuotias silloin) gynellä tarkistamassa paikat ja poistamassa kierukkaani, hän sanoi että julkiselle puolelle pääsee vuoden päästä jos ei ole tärpännyt. Olisin siis mennyt tässä loppuvuodesta sinne jos ei olisi plussa pärähtänyt. Vuosi taitaa olla se määrite, ainakin yli 30 vuotiailla, jos ei ole mitään pcos taustaa tms. ja tarvitset lääkkeitä ovuloimaan tai pidentämään luteaalivaihetta heti. Sen aikana tosiaan ei vissiin saisi olla (heidän merkintöjen mukaan) yhtään keskenmenoa/kemiallista/tuulimunaa, koska he laskevat sitä raskautumiseksi tms. Nyt 33v ja ensimmäinen raskaus meneillään. Mua ei ahdista ikää, tiedän että tulen olemaan se vanha täti sitten kun vauva menisi päiväkotiin ja lopulta kouluun, mutta so what? Kaikki hankkivat vauvoja eri iässä. Itse en olisi ollut valmis 20 vuotiaana. :)
Mua taitaa enemmänkin harmittaa, että tulee niin pitkä ikäero lapsille. Ja kuinka sitä osaa enää vauvaa hoitaa, kun nuorin jo 9v :ROFLMAO: Vakiduuninkin sain tuossa keväällä + että kesäkuussa 2020 pitäis alkaa rakentaa taloa. Kuinkahan se vauvan kanssa onnistuis/jaksaminen riittäis o_O Äh, pikku juttuja. Miettii niitä sitten, kun sen aika oikeasti on :whistle:
 
Kävin itse ennen yritystä (32 vuotias silloin) gynellä tarkistamassa paikat ja poistamassa kierukkaani, hän sanoi että julkiselle puolelle pääsee vuoden päästä jos ei ole tärpännyt. Olisin siis mennyt tässä loppuvuodesta sinne jos ei olisi plussa pärähtänyt. Vuosi taitaa olla se määrite, ainakin yli 30 vuotiailla, jos ei ole mitään pcos taustaa tms. ja tarvitset lääkkeitä ovuloimaan tai pidentämään luteaalivaihetta heti. Sen aikana tosiaan ei vissiin saisi olla (heidän merkintöjen mukaan) yhtään keskenmenoa/kemiallista/tuulimunaa, koska he laskevat sitä raskautumiseksi tms. Nyt 33v ja ensimmäinen raskaus meneillään. Mua ei ahdista ikää, tiedän että tulen olemaan se vanha täti sitten kun vauva menisi päiväkotiin ja lopulta kouluun, mutta so what? Kaikki hankkivat vauvoja eri iässä. Itse en olisi ollut valmis 20 vuotiaana. :)
Noooh. Mä sain erikoisen viittävaille 33v. Silloin tuntui vanhalle. Nyt nuorin syntyi ku olin about 43. Ja edelleen tuntuu nuorelle :D:ROFLMAO: En edes itse pidä itseäni vanhana vaikka monesti niiin sanonkin, lapset vähiten :rolleyes:
 
Mua ärsyttää mun yli positiivinen ajattelu tapa. Oon jo alitajunnast asti päättäny et tärppäis täs kierros, olen pessimisti eikä tää ajattelutapa sovi mun luontoon ollenkaan

todella ärsyttävää... Koska mun on helpompi aatella ain että ei tärppää ja valmistautuu niihin menkkoihin, siten en tipu niin korkealta. Sit nyt alkanu vilin väreet ja nippailut ja haluisin uskotella et on joku oire. Mut cmoon... Mun dpo on 4 en jaksa uskoo et siin viel mitään oiretta ois

Oon selannu netin hulluna dpo lista oireita ja vertaillu itteeni, katsonu miten epätoivosesti jotkut tehny raskaus testejä jo dpo 1stä asti, ja miettiny et minkä ressin sitä itelleenkin luo kun lähteny liikaa tähän kuumeiluun mut ei vaan voi mitään, en usko et pystyisin oleen nyt tauolla täältä, tarkkailemast oireita ja laskevan päiviä kuun loppuun (menkkohen alkuun) ...

tuntuu et tää on niin koukuttavaa eikä mun pitäs mitään ressiäottaa ku tosiaan yritys alotettiin täs kuussa, mutta...
 
Hei onks täällä sellasia aiemmin synnyttäneitä, joilla olis synnytyksestä lähtien ollut kierto uhan sekasin? Mulla oli ennen esikko ihan tavallinen 31-32pv kierto, melko säännöllinen siis. Nyt tää pakka on aivan sekasin ja kierto voi olla näköjään mitä vaan 26 päiväst 45 päivään :mad: ja aikaa synnytyksestä kulunu 2,5v. Ärsyttää!

Tilasin nyt cb:n ovistestejä, sellasia kahden hormonin testei. Ne oli sen verta kalliita (10kpl) et oikeen ahdistaa kun ei yhtään tiiä millon uskaltaa alkaa käytetään et ylipäätään osuus niillä lähellekään ovulaatioaikaa. Pitää kai alottaa halvemmilla tikuilla ja sit siirtyy noihin ku jotain alkaa näkyä..

Tääl yhä alkukierto menos ja jotenki ihan maansa myyny fiilis, masentaa ja ärsyttää.. Eka vauva tuli ekasta yritys kierrosta, nyt menossa yk7. Vaik ei oo vielä pitkä aika yrittää, niin varmaan moni tääl tietää sen fiiliksen, kun tuntuu et täst ei tuu koskaan mitään, ei lasta eikä mitään muutakaan. :cry:
 
Mä ite koen et puol v :kin on paljon, vaik joo tiiän monen yrittäjän mittapuulla se on vast alkusoittoo... Mul on 3 pisimmät yk menny se 5-6kk ja tuntu mahottoman pitkält, ja kun toinen niist meni kesken ja heti perään piti ottaa uus puol v niin vuosihan siin vierähti tosin se kannatti koska mulla nyt 5v esikoinen❤ sit taas toisinaan tärpänny äkkiä.
 
Täällä hiljalleen toivun kohtutulehduksesta. Vatsa alkanut uudestaan kipuilla, joten menen varmaan käymään lääkärillä uudestaan. Tänään pitäisi alkaa testailla taas ovista mut en oo varma onko tallettelut ok tän tulehduksen takia vai jääkö tää kierto taas välistä. Viime kierto meni kans vähän niin ja näin keuhkokuumeen takia.

Muutoin olo rennompi ja keskityn nyt laihduttamiseen. Onhan se muutenkin hyvä kuin vaan raskaaksi tulemisen takia. Ensikäynti sillon marraskuun lopussa. Mut onhan siihenkin vielä 2 kk.

Tsemppiä kaikille! Onnea plussista ja suuret osaanotot vastoinkäymisistä.
 
Kävin itse ennen yritystä (32 vuotias silloin) gynellä tarkistamassa paikat ja poistamassa kierukkaani, hän sanoi että julkiselle puolelle pääsee vuoden päästä jos ei ole tärpännyt. Olisin siis mennyt tässä loppuvuodesta sinne jos ei olisi plussa pärähtänyt. Vuosi taitaa olla se määrite, ainakin yli 30 vuotiailla, jos ei ole mitään pcos taustaa tms. ja tarvitset lääkkeitä ovuloimaan tai pidentämään luteaalivaihetta heti. Sen aikana tosiaan ei vissiin saisi olla (heidän merkintöjen mukaan) yhtään keskenmenoa/kemiallista/tuulimunaa, koska he laskevat sitä raskautumiseksi tms. Nyt 33v ja ensimmäinen raskaus meneillään. Mua ei ahdista ikää, tiedän että tulen olemaan se vanha täti sitten kun vauva menisi päiväkotiin ja lopulta kouluun, mutta so what? Kaikki hankkivat vauvoja eri iässä. Itse en olisi ollut valmis 20 vuotiaana. :)
Minulla on aika sama homma tuossa, että 20 -vuotiaana en todellakaan olisi ollut valmis, enkä kyllä olisi vielä silloin lasta halunnutkaan. Keskityin silloin itseeni - matkustelin, opiskelin ja tein juttuja ihan vaan itseäni varten. Minulla ajatus oli, että en halua lasta alle 30-vuotiaana tai ennen kun olen ehtinyt tehdä ja kokea tarpeeksi. Nyt tietysti on pieni pelko siitä onnistuuko raskaus enää, mutta en kadu noita ratkaisuja. Nyt teen juuri sitä työtä josta nuorena haaveilin ja olen valmis asettumaan ja asettamaan toisen itseni edelle. Meillä kaikilla on omat unelmamme ja toiveemme elämältä. Toivottavasti kaikki saavat elää niiden mukaan ja kulkea itselleen parasta polkua. (y)
 
@kukapakuka no on kyllä nyt koetteluu ehkä kannattaa oottaa et saa tulehuksen kuriin , joo uskon ärsyttääsilti mut varmaan vois olla paras kropalle antaa tervehtyä. Kuulemma vmäinen toi kohtutulehdus...

paranemisia! ❤

Mulla oli ain et viimestään 25v haluisin alkaa perhet perustaan jos seurustelen sillon. En tosiaan ois ollu nuorempana valmis, halusin mennä elää ja kokea asioita ennen äidiksi tuloa. No tulihan sitä tehtyä ja töppäiltyäkkin mutta nykyään arvostaa näit koti iltoja ❤ oon tyytyväinen että asiat meni kuten meni . Sain esikoisen 26vuotiaana ja tokan 29vnä...sitten pistin rajan että ei ylin35v ikäsenä enään lapsia. Noh, katsotaan nyt miten on asiat 2,5v päästä mutta kyl tän 3nen ainkin pyrin vielä saamaan
 

Yhteistyössä