Haaveena vauva 2020

Kävin eilen apteekissa ostamassa testin. En saanut yöllä edes nukuttua kunnolla kun päätin sen aamulla tehdä. Näin yöllä monta unta plussatestististä. Arvasin kuitenkin sen negaa näyttävän ja niinhän se teki. Pettymys on valtava vaikka tiesinkin näin käyvän. Oireet vaan ovat niin kovat että ajattelin jos kuitenkin olisin väärässä.
Omasta kierrosta ei hajuakaan mutta Flo povailee ekojen menkkojen alkavan viikon päästä. Eli kp22 olisi tänään ja dpo 8. Kierukka reilu kolme viikkoa sitten poistettu joten kierto voi oikeasti olla ihan mitä vaan
 
Viimeksi muokattu:
En oo vielä sidettä tarvinnu vaikka yleensä sekin tullu täyteen nopeasti parina ekana päivänä. Pikkuhousunsuojalla pärjänny mutta vessassa tulee sitten enemmän (n) laitan kuitenkin töihin siteen ettei kuitenkaa käy niin että voimistuessaan holahtaa läpi tai sivuilta yli :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom

Tämmönen taas tänä aamuna; eiliset kaksi oli vähän haaleampia ja tosiaan katosi kuivuessaan. PC ei edelleen näytä mitään. Nyt tuo rfsu on livenä tosi näkyvä. Mut mitäs tässä sit arpomaan; kyllä se sit selkenee. En viittis vielä soittaa mihinkään, kun huomenna vasta pitäs alkaa. Odottelen maanantaihin.
Johonkin tuo rsfu reagoi kun ne aiemmat oli kyl ihan valkoisia. Onhan nää tuttuja viivanpaikoista mut silti ihmetyttää. Raskaana kun en oikeasti ole.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Moikka kaikille täältä Espanjasta jossa asun pysyvästi. Voisinko saada vähän vertaistukea koska sain juuri varattua ensimmäisen lääkäriajan mutta aika meni 11 pvän päähän, vitsit miten pitkä aika odottaa!
Tein clear blue digi testin ke aamuna ja näytti plussa 1-2vkoa, tänään pe aamuna tein uudelleen ja edelleen raskaana. Mutta kun teen niillä halvemmilla perinteisillä viivatikuilla testin en saa edes haamua ja paketin mukaan sen perinteisen tikun pitäisi olla jopa herkempi. Mitä ihmettä? Jännittää niin kovin ollakko vai eikö olla. Meen varmaan konkurssiin ennen tuota lääkäriaikaa kun ei malta olla testailematta muutaman päivän välein noita CB 10€ testejä, hhiiiihhhiiiiii
 
@Helmiina1978 pitäisikö joku cb tai apteekin herkkää kokeilla seuraavaksi? Kannattaa nyt odottaa päivän ehkä niin näkee eroa paremmin :) (vaikka ei millään malttaisi)
 
Moikka kaikille täältä Espanjasta jossa asun pysyvästi. Voisinko saada vähän vertaistukea koska sain juuri varattua ensimmäisen lääkäriajan mutta aika meni 11 pvän päähän, vitsit miten pitkä aika odottaa!
Tein clear blue digi testin ke aamuna ja näytti plussa 1-2vkoa, tänään pe aamuna tein uudelleen ja edelleen raskaana. Mutta kun teen niillä halvemmilla perinteisillä viivatikuilla testin en saa edes haamua ja paketin mukaan sen perinteisen tikun pitäisi olla jopa herkempi. Mitä ihmettä? Jännittää niin kovin ollakko vai eikö olla. Meen varmaan konkurssiin ennen tuota lääkäriaikaa kun ei malta olla testailematta muutaman päivän välein noita CB 10€ testejä, hhiiiihhhiiiiii
Ei ne aina oikeasti oo herkempiä vaikka pitäisi olla. Ja noi digit on kanssa herkempiä kuin ehkä pitäisi. Jos digiin saisin plussan niin siihen kyllä uskoisin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Onnittelut kaikille plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!

Kirjoitin aikaisemmin nimimerkillä Ehka2020, mutta aloin ahdistua liikaa ehkästä ja vuodesta, joten vaihdoin uuteen nimimerkkiin taatelinen. Kp on ihan oikein, mutta nimimerkin voi korjata seuraavaan listaan. Pahoittelut ylimääräisestä vaivasta!

@JenniSyys minä tunnistan tuon. Kesäkuisen km jälkeen on ollut vahvasti sellainen tunne, että se jää ainoaksi raskaudekseni. (n)
Olen ollut tämän kierron alusta asti aika masentunut ja tällä hetkellä on kova pelko siitä, että jään kokonaan lapsettomaksi. Tämän takia pitäydyn nyt hetken aikaa taustalla tässä ketjussa. Katsotaan, jos mieliala kohenisi oviksen jälkeen ja jaksaisi taas paremmin iloita muiden plussista.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Mohan mua kiinnostaa tosi paljon. Myös se miten pitkän yrityksen jälkeen pääsitte inssiin ja millä perusteilla. Kokeiltiinko ennen sitä jotain muuta?

Meillä ensikäynti marraskuussa. Miehen spermassa kaikki hyvin. Minulla ylipainoa. Minulla yksi lapsi ennestään ja näyttää että ovuloisin kyllä ihan normaalisti mut eihän se varmaa tikkujen perusteella silti oo. Mietin vaan miten tää kaikki tästä lähtee etenemään ennen kuin päästään mihinkään hoitoihin.
 
Täällä vihdoin ehkäisy jätetty pois, mutta kerran ollaan vaan oltu ilman kumia. Outoa tää silti on. Nyt on menossa vasta kp 10 ja ilmeisesti kuvittelen raskausoireita. Vaikka tosi on että ovulaation aika on vasta tulossa. Oireina mm. alamahan kipuilu ja runsaampi valkovuoto mitä yleensä. Vakuuttakaa ja takokaa mulle päähän että vielä en voi olla raskaana! :D
 
Mun oli pakko tulla vähän tiirailemaan mitä tänne kuuluu, kun mäkin jo meinasin liittyä 2020 toivojiin. Mä plussasin siis maaliskuun lopussa ja nyt lähti rv28 käyntiin, meille odotellaan kaksostyttöjä :eek:

Ihanaa että moni muukin vanhasta ketjusta on plussannut :love: tsemppiä teille kaikille ja plussatuulia! :love::love::love:
 
Ohhoh! Tiedätkö yhtään, et onko niitä sitten tulossa edes? Tai onko ne tuonut vastinetta teillä? Nyt alkoi vähän omakin tilanne jännittämään, kun ajattelisin et mun pitäis alkaa syömään niitä varmaankin viim ens vuonna (n)
Mulla ei oo mitään hajua onko sitä tulossa. Toivotaan, että on (y)
On ne mulla ainaki toiminu, hyvin on rakkulat kasvanu, mut ei oo silti inssit onnistunu!:(
 
@Mohan mua kiinnostaa tosi paljon. Myös se miten pitkän yrityksen jälkeen pääsitte inssiin ja millä perusteilla. Kokeiltiinko ennen sitä jotain muuta?

Meillä ensikäynti marraskuussa. Miehen spermassa kaikki hyvin. Minulla ylipainoa. Minulla yksi lapsi ennestään ja näyttää että ovuloisin kyllä ihan normaalisti mut eihän se varmaa tikkujen perusteella silti oo. Mietin vaan miten tää kaikki tästä lähtee etenemään ennen kuin päästään mihinkään hoitoihin.
Me saatiin lähete hoitoihin alle 6kk yrityksen jälkeen, koska mulla lähisuvussa lapsettomuutta aiheittanutta endoa. Keväällä oli verikokeet ja miehellä spermanäyte, jonka mukaan miehellä todettiin olevan vähän liikkuvia siittiöitä. Oltais päästy inssiin vaikka heti, mutta päätettiin kesän yli yrittää luomuna. No sitten elokuun alussa soittelin, että ei ole tärpännyt, saatiin vielä lähetteet hiv ja hepatiitti-testeihin. Niiden ollessa puhtaat, sain kierron ekana päivänä soittaa ajan tarkkailu ultraan, joka oli kp 8. Letrozol oli käytössä kp 3, 5 ja 7. Kp 8 näkyi kasvavia munasoluja ja inssiaika varattiin kp 12, mikä oli siis tänään.

Aamulla mies kävi purkittamassa siittiöt, ja paria tuntia myöhemmin minä menin itse operaatioon. Siittiöiden liikkuvuus oli parantunut sitten kevään ja määrä oli todella hyvä mitä saatiin sisälle. Ensin lääkäri ultras ja katsoi munasoluja, joita oli kaksi. Kahta enempää ei ilmeisesti saa olla, hän kertoi että on pieni n. 2% riski että tulisi kaksoisraskaus, ja kysyi haluanko jatkaa. Sitten emättimeen laitettiin se ”ankan nokka” joka esim. Papa-kokeen aikana laitetaan, ja pitkällä ”ruiskulla” ujutettiin siittiöt kohtuun. Tämä sattui jonkin verran, sellaista kovaa menkkamaista kipua. Sen jälkeen hoitaja pisti mahaan Pregnyl irroituspiikin. Viikonloppuna kehotettiin viettämään aikaa vällyjen välissä, jotta mahd paljon ois siittiöitä matkalla (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lapseton87

Yhteistyössä