Verta tulee mutta toistaseks vähemmän kun normimenkoissa... ilmottelen vaikka tän päivän jälkeen mikä tilanne heräsin 4 jälkeen aamulla tekemään huvikseen r testin jossa en oo varma näkyykö mitään kun on niin hämärää ja meillä huonot lamputEn nyt vielä muokannut @Mahaotus sulle kp1. Alkoiko vuoto jo kunnolla?
Tein toisen rsfu:n samasta pissasta. Ei ainakaan 10minuutissa tullut mitään.@Helmiina1978
Toivottavasti saisit nyt jotain selkoa tilanteeseesi. Tsemppiä
Ei ne aina oikeasti oo herkempiä vaikka pitäisi olla. Ja noi digit on kanssa herkempiä kuin ehkä pitäisi. Jos digiin saisin plussan niin siihen kyllä uskoisinMoikka kaikille täältä Espanjasta jossa asun pysyvästi. Voisinko saada vähän vertaistukea koska sain juuri varattua ensimmäisen lääkäriajan mutta aika meni 11 pvän päähän, vitsit miten pitkä aika odottaa!
Tein clear blue digi testin ke aamuna ja näytti plussa 1-2vkoa, tänään pe aamuna tein uudelleen ja edelleen raskaana. Mutta kun teen niillä halvemmilla perinteisillä viivatikuilla testin en saa edes haamua ja paketin mukaan sen perinteisen tikun pitäisi olla jopa herkempi. Mitä ihmettä? Jännittää niin kovin ollakko vai eikö olla. Meen varmaan konkurssiin ennen tuota lääkäriaikaa kun ei malta olla testailematta muutaman päivän välein noita CB 10€ testejä, hhiiiihhhiiiiii
Tuo kyllä mun silmissä punertaa jo, eli ei vain viivanpaikka enää. Toivottavasti pysyy mukana matkassa toki!One steppi anto aika räikeen viivanpaikan tänään ei tälläsiä sais kyl olla..mutta viiva mikä viiva
Mulla ei oo mitään hajua onko sitä tulossa. Toivotaan, että onOhhoh! Tiedätkö yhtään, et onko niitä sitten tulossa edes? Tai onko ne tuonut vastinetta teillä? Nyt alkoi vähän omakin tilanne jännittämään, kun ajattelisin et mun pitäis alkaa syömään niitä varmaankin viim ens vuonna
Me saatiin lähete hoitoihin alle 6kk yrityksen jälkeen, koska mulla lähisuvussa lapsettomuutta aiheittanutta endoa. Keväällä oli verikokeet ja miehellä spermanäyte, jonka mukaan miehellä todettiin olevan vähän liikkuvia siittiöitä. Oltais päästy inssiin vaikka heti, mutta päätettiin kesän yli yrittää luomuna. No sitten elokuun alussa soittelin, että ei ole tärpännyt, saatiin vielä lähetteet hiv ja hepatiitti-testeihin. Niiden ollessa puhtaat, sain kierron ekana päivänä soittaa ajan tarkkailu ultraan, joka oli kp 8. Letrozol oli käytössä kp 3, 5 ja 7. Kp 8 näkyi kasvavia munasoluja ja inssiaika varattiin kp 12, mikä oli siis tänään.@Mohan mua kiinnostaa tosi paljon. Myös se miten pitkän yrityksen jälkeen pääsitte inssiin ja millä perusteilla. Kokeiltiinko ennen sitä jotain muuta?
Meillä ensikäynti marraskuussa. Miehen spermassa kaikki hyvin. Minulla ylipainoa. Minulla yksi lapsi ennestään ja näyttää että ovuloisin kyllä ihan normaalisti mut eihän se varmaa tikkujen perusteella silti oo. Mietin vaan miten tää kaikki tästä lähtee etenemään ennen kuin päästään mihinkään hoitoihin.