Tämähän vaikuttaa hyvältä! Ihan kuin siinä olisi väriäkin, eikä pelkkä viivanpaikka!Dpo 10 kp 26/28. Antaako pc:kin näin hurjaa viivanpaikkaa nykyään (oli se paketti jossa uudistunut ulkoasu), vai uskallankohan mä olla varovaisen toiveikas? Mulla on herkkä onestep näyttänyt viivanpaikkaa kaks päivää, pc:hen tuli eilen hyvin haalea viivanpaikka, mutta tällaista en ole aiemmin pc:hen saanut. Kuvanlaatu on taas mikä on, mutta testiajalla tuli selvä viiva, jossa olin jopa väriäkin näkevinäni. Vaaleampi kuva on otettu kuivahkosta testistä ja tummempi kuva testiajalla, siinä näkyy viiva mielestäni paremmin.
Tsemppiä! Ymmärsinkö siis oikein, että olet saanut myös haamun tänään, vai oliko se first response negatiivinen? Ja kannattaa ehdottomasti hoitaa hampaat kuntoon ennen raskautta, sillä voi olla iso merkitys!Omaa napaa... Herkkä First Response tehty aamulla, dpo9. Viimeksi tein kesäkuussa dpo8 saman testin, kun se kohdunulkoinen alkoi, ja jälkeen päin tajusin että siihen oli tullut viiva, ja kuvakikin siitä on, jossa näkyy selkeä hailu viiva. Luulin silloin että se oli joku viivanpaikka, ja varsinkin kun sitten myöhemmin tehty sama testi näytti samanlaista hailua viivaa. Myös muihin testeihin, PC ja OneStep tuli hailut. Vuoto kuitenkin alkoi 2pv myöhässä. Siitä 12pv alkoikin KU-hässäkkä, kivut ja vuodot.
Tällä kertaa peli 99% menetetty. Jatkan toki testien tekoa, jos ilmenee vaikka kemiallinen, joka näytti maalis-huhtikuun vaihteessa plussana vasta myöhään, dpo12+
Ärsyttäviä toki nämä ovulaation jälkeiset luteaalin oireet. Eilen oli selkeitä oloja kohdun kohdalla, repäisykivut ärsyttää, oksetusolo ärsyttää. Kunpa voisin nyt hypätä 6 päivää eteenpäin ja virallisesti siirtyä seuraavaa yritykseen. Nyt harmittaa ehkä eniten maaliskuisen kemiallisen jälkeen. Silloin sentään jo ehti toivoa joulukuun vauvaa; nyt toukokuinen olisi kuulostanut kuopuksen lisäksi kivalta. Ja alle 3v ikäeroa. Blaah. Tylsiä ja turhia toiveita.
Ja mitä siihen alkoon tulee; ehkä pitää se nyt jättää pois. (Heti kun tuo pieni pönikkä loppuu) Eniten ehkä mun ruokavalio kaipaa taas kohennusta. Oon ollut kaikesta niin stressaantunut, että sekin on päin mäntyä. Takaisin kunnon VHH:lle. Kävin mittauttamassa rauta-arvot ja vähän muitakin juttuja torstaina; näkee onko sillä saralla tullut parannusta. Ja huomenna on hammaslääkäri; mulla alkuvuodesta juurihoidettu hammas on alkanut kiusaamaan. Parempi sekin nyt hoitaa pois päiväjärjestyksestä. Ajattelin että saavat kiskoa sen pois kokonaan. Siellä voi muhia semmoset pöpöt, että huhhuh. Jos olisin raskaana, en uskaltaisi sitä poistattaa, mutta uskaltaisinko edes hoidattaa niillä myrkyillä?
No, niin siinä tämän aamun romaani.
Päivärahojen muutoksen myötä ensi vuoden alustahan ei ole enää tuota ns. 6kk sääntöä olemassa. Vaikka tulot olisi nousseet, katsotaan vaan 12kk tarkastelujakson tulot. Ellei sitten ole 12kk tarkastelujaksolla esim. valmistunut ammattiin. Meilläkin vaikutti hieman tuo ensi vuonna astuva muutos, kun mietittiin tätä lapsiasiaa.@VernaMaria pahoittelut, ja ymmärrän hyvin tuskasi. SAmoin olin itsekin ajatellut, että taloudenkin takia alle 3v ikäero olisi hyvä, mutta tällä mennään nyt. Kaikkia vaihtoehtoja olen punninnut, joten ei kai se sit rahasta ole kiinni; huonompaa päivärahaa saa, mutta onneksi mies on saanut vakipaikan. Hänen harteillaan sitten eläminen. Itse tietysti voisin etsiä kokopäivätyön, jonka mukaan sitten 6kk tulot katsottaisiin, mutta ei sekään oikein innosta, kun tähän tilanteeseen sopii tämä osa-aikainen paljon paremmin.
Ahaa. Ok. En oo selvittänyt asiaa. Eli kaikilla sama juttu?Päivärahojen muutoksen myötä ensi vuoden alustahan ei ole enää tuota ns. 6kk sääntöä olemassa. Vaikka tulot olisi nousseet, katsotaan vaan 12kk tarkastelujakson tulot. Ellei sitten ole 12kk tarkastelujaksolla esim. valmistunut ammattiin. Meilläkin vaikutti hieman tuo ensi vuonna astuva muutos, kun mietittiin tätä lapsiasiaa.
Kaikilla sama. Kelan sivuilta löytyy lisäinfoaAhaa. Ok. En oo selvittänyt asiaa. Eli kaikilla sama juttu?