Haaveena nuori nainen? Miehet haluavat aina nuoren naisen. Vai haluavatko? IL selvitti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
joo, mutta ei köyhällä oo varaa
Mitä olen juttujasi seurannut, et sinä Ruuttis vaihtaisi vaimoasi toiseen.
Ip-lehdet ovat roskalehtiä roskan lukijoille kuten myös Seiska.
Madonna 65 lopetti suhteensa 30-vuotiaan pojan kanssa. Miksi Madonna tuhlaa aikaansa lasten kanssa seurusteluun? Eikö kiertueilta yli jäävä aika olisi viisainta käyttää oman lapsikatraan kanssa hengailuun?
Madonna oli pitkään teho-osastolla ja teki sitten maailmankiertueen. Ei siinä menossa toy-boyt pysy perässä.
 
Mitä olen juttujasi seurannut, et sinä Ruuttis vaihtaisi vaimoasi toiseen.
Ip-lehdet ovat roskalehtiä roskan lukijoille kuten myös Seiska.
Madonna 65 lopetti suhteensa 30-vuotiaan pojan kanssa. Miksi Madonna tuhlaa aikaansa lasten kanssa seurusteluun? Eikö kiertueilta yli jäävä aika olisi viisainta käyttää oman lapsikatraan kanssa hengailuun?
Madonna oli pitkään teho-osastolla ja teki sitten maailmankiertueen. Ei siinä menossa toy-boyt pysy perässä.
joo, en oo vaihtamassa vaan spekuloin asiaa ihan yleisellä tasolla

maailma ei sitttenkään taida pyöriä mun napani ympäri
 
vierailija
"Nuorella kumppanilla mies voi myös haluta näyttää ulospäin, että hänellä menee hyvin. Mies on kuitenkin aina sama ihminen. Jos suhdetta itseen ei työstä, ei se muutu uudenkaan kumppanin kanssa. Parisuhteessa myös arki tulee nopeasti vastaan, jolloin on väliä sillä, ollaanko samalla tasolla henkisesti."
 
  • Tykkää
Reactions: diogenes 57
vierailija
joo, en oo vaihtamassa vaan spekuloin asiaa ihan yleisellä tasolla

maailma ei sitttenkään taida pyöriä mun napani ympäri
Arvaas mitä. Löysin tänä aamuna navastani Fazer Puikula--leivän rouhetta.
Minun mussukka lähti 1900-luvulla naisiin ja on hyvässä hoidossa. Isoveljeni aina soittaa ja kyselee olenko mennyt uudestaan naimisiin. Vastaan hänelle aina, että toistaiseksi on vielä järkeni tallella. Nyt helikopteri jyristää katolla. Ehkä Subbin Viron reissu työllistää liikennevalvontaa.
 
vierailija
Mitä olen juttujasi seurannut, et sinä Ruuttis vaihtaisi vaimoasi toiseen.
Ip-lehdet ovat roskalehtiä roskan lukijoille kuten myös Seiska.
Madonna 65 lopetti suhteensa 30-vuotiaan pojan kanssa. Miksi Madonna tuhlaa aikaansa lasten kanssa seurusteluun? Eikö kiertueilta yli jäävä aika olisi viisainta käyttää oman lapsikatraan kanssa hengailuun?
Madonna oli pitkään teho-osastolla ja teki sitten maailmankiertueen. Ei siinä menossa toy-boyt pysy perässä.
Madonnalle nuori mies on statusesine.
 
vierailija
Madonnalle nuori mies on statusesine.
Ehkä toy-boy on Madonnalle kuin Oscar-patsas, joita hän kerää takan hyllylle.
Jotkut keräävät vanhoja autoja. Minä kerään vain muistoja. Huomasin juuri, että olen unohtanut kuunnella aamun Muistojen bulevardin. Eilen kuuntelin Taisto Tammen laulun monta kertaa.
Laulu on kuin minulle kirjoitettu. Kun tapasin Tuhniksen, hön oli armeijassa merivoimissa tyhjätaskuna. Vuosia myöhemmin hän hurahti rikkauksiin ja maailman turhuuksiin.
Elämä on valintoja. Tärkeintä on valita joka aamu itsensä. Rikas mies ei ole rakas. Minä olen rekkakuormallisen kultaharkkoja kalliimpi. Ei yhdelläkään maailman miehellä ole minuun varaa.
Ei vaikka hän omistaisi kaikki maailman rikkaudet.
 
vierailija
No ei kun naisilla on yleensä vaikeaa menopaussin alettua. Hormoonit nääs

"Miehen vaihdevuodet voivat aiheuttaa ärtymystä, keskittymisvaikeuksia ja seksiongelmia. Kun mies vanhenee, kivesten testosteronin tuotanto hiipuu.

Mies on hermostunut, ärtynyt ja innoton. Hänen on hankala keskittyä, iloita tai nukkua. Seksinkin kanssa on vaikeaa: ei haluta tai pysty.

Oireet voivat johtua vaihdevuosista eli ikään liittyvästä mieshormoni testosteronin vähenemisestä.

Kivesten tehtävä on tuottaa siittiöitä ja testosteronia. Iän myötä testosteronin tuotanto vähenee hitaasti kaikilla miehillä. Nelikymppisestä eteenpäin sen pitoisuus kehossa laskee noin prosentin vuodess

 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Ehkä toy-boy on Madonnalle kuin Oscar-patsas, joita hän kerää takan hyllylle.
Jotkut keräävät vanhoja autoja. Minä kerään vain muistoja. Huomasin juuri, että olen unohtanut kuunnella aamun Muistojen bulevardin. Eilen kuuntelin Taisto Tammen laulun monta kertaa.
Laulu on kuin minulle kirjoitettu. Kun tapasin Tuhniksen, hön oli armeijassa merivoimissa tyhjätaskuna. Vuosia myöhemmin hän hurahti rikkauksiin ja maailman turhuuksiin.
Elämä on valintoja. Tärkeintä on valita joka aamu itsensä. Rikas mies ei ole rakas. Minä olen rekkakuormallisen kultaharkkoja kalliimpi. Ei yhdelläkään maailman miehellä ole minuun varaa.
Ei vaikka hän omistaisi kaikki maailman rikkaudet.
Vaatimattomuus kaunistais sinua kummasti
 

Yhteistyössä