No kyseisessä kategoriassa voi olla ulkoisia variaatioita, mutta siihen se sitten jää.ja valikoimaa riittää...
No kyseisessä kategoriassa voi olla ulkoisia variaatioita, mutta siihen se sitten jää.ja valikoimaa riittää...
Mitä olen juttujasi seurannut, et sinä Ruuttis vaihtaisi vaimoasi toiseen.joo, mutta ei köyhällä oo varaa
joo, en oo vaihtamassa vaan spekuloin asiaa ihan yleisellä tasollaMitä olen juttujasi seurannut, et sinä Ruuttis vaihtaisi vaimoasi toiseen.
Ip-lehdet ovat roskalehtiä roskan lukijoille kuten myös Seiska.
Madonna 65 lopetti suhteensa 30-vuotiaan pojan kanssa. Miksi Madonna tuhlaa aikaansa lasten kanssa seurusteluun? Eikö kiertueilta yli jäävä aika olisi viisainta käyttää oman lapsikatraan kanssa hengailuun?
Madonna oli pitkään teho-osastolla ja teki sitten maailmankiertueen. Ei siinä menossa toy-boyt pysy perässä.
Arvaas mitä. Löysin tänä aamuna navastani Fazer Puikula--leivän rouhetta.joo, en oo vaihtamassa vaan spekuloin asiaa ihan yleisellä tasolla
maailma ei sitttenkään taida pyöriä mun napani ympäri
Madonnalle nuori mies on statusesine.Mitä olen juttujasi seurannut, et sinä Ruuttis vaihtaisi vaimoasi toiseen.
Ip-lehdet ovat roskalehtiä roskan lukijoille kuten myös Seiska.
Madonna 65 lopetti suhteensa 30-vuotiaan pojan kanssa. Miksi Madonna tuhlaa aikaansa lasten kanssa seurusteluun? Eikö kiertueilta yli jäävä aika olisi viisainta käyttää oman lapsikatraan kanssa hengailuun?
Madonna oli pitkään teho-osastolla ja teki sitten maailmankiertueen. Ei siinä menossa toy-boyt pysy perässä.
Kaikki naiset voi ostaa rahalla.Rahalla saa juuri semmoisen naisen, jonka voi ostaa rahalla.
Ja miehet vaginalla?Kaikki naiset voi ostaa rahalla.
Sekään ei sinulta onnistu.Kaikki naiset voi ostaa rahalla.
Ehkä toy-boy on Madonnalle kuin Oscar-patsas, joita hän kerää takan hyllylle.Madonnalle nuori mies on statusesine.
Nuorella vaginalla. Huom!Ja miehet vaginalla?
Vanha tussu osaa enemmän temppujaNuorella vaginalla. Huom!
Ennemmin nuori ja innokas amatööri, kuin vanha karaistunut ammattilainen.Vanha tussu osaa enemmän temppuja
Sama pätee miehiinEnnemmin nuori ja innokas amatööri, kuin vanha karaistunut ammattilainen.
No ei kun naisilla on yleensä vaikeaa menopaussin alettua. Hormoonit nääsSe on jännä, miten se parisuhteen toinen osapuoli vaan yllättäen muuttuu kärttyisäksi? Eikö?
Useimpia ei voiKaikki naiset voi ostaa rahalla.
Ei ne lapsia välttämättä halua vaan turvallisen ja charmikkaan sonnin tuomat nautinnot ja suuren arvostuksen nuorta naiskauneutta kohtaanIkääntyneen miehen siittiöiden laatu ei enää ole erinomaista ja ihmettelen miksi nuori nainen haluaisi sellaisella heikentyneellä rojulla lähteä tuottamaan itselleen jälkeläisiä.
Sitä voidaan hoitaa ja fiksu mies älyää ottaa sen huomioon. Tulee se menopaussi miehillekinNo ei kun naisilla on yleensä vaikeaa menopaussin alettua. Hormoonit nääs
Mitä jos ongelma onkin miesten menopaussi ja mielialanvaihtelut?No ei kun naisilla on yleensä vaikeaa menopaussin alettua. Hormoonit nääs
No ei kun naisilla on yleensä vaikeaa menopaussin alettua. Hormoonit nääs
se teline siinä ympärillä vaikuttaa enitenJa miehet vaginalla?
Ne nuoret naiset vaan ei taida arvostaa valahtaneen keski- ikäisen miehen himoa.Ei ne lapsia välttämättä halua vaan turvallisen ja charmikkaan sonnin tuomat nautinnot ja suuren arvostuksen nuorta naiskauneutta kohtaan
Vaatimattomuus kaunistais sinua kummastiEhkä toy-boy on Madonnalle kuin Oscar-patsas, joita hän kerää takan hyllylle.
Jotkut keräävät vanhoja autoja. Minä kerään vain muistoja. Huomasin juuri, että olen unohtanut kuunnella aamun Muistojen bulevardin. Eilen kuuntelin Taisto Tammen laulun monta kertaa.
Laulu on kuin minulle kirjoitettu. Kun tapasin Tuhniksen, hön oli armeijassa merivoimissa tyhjätaskuna. Vuosia myöhemmin hän hurahti rikkauksiin ja maailman turhuuksiin.
Elämä on valintoja. Tärkeintä on valita joka aamu itsensä. Rikas mies ei ole rakas. Minä olen rekkakuormallisen kultaharkkoja kalliimpi. Ei yhdelläkään maailman miehellä ole minuun varaa.
Ei vaikka hän omistaisi kaikki maailman rikkaudet.
Ne nuoret naiset vaan ei taida arvostaa valahtaneen keski- ikäisen miehen himoa.
Joukossa on onneks helmiä jotka arvostaa ja nimenomaan valahtamattomienNe nuoret naiset vaan ei taida arvostaa valahtaneen keski- ikäisen miehen himoa.