Haaveena hankkia KISSANPENTU *EI sisällä ostoilmoitusta*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minä"

Vieras
Ajattelin vain kertoa haaveestani hankkia lyhytkarvainen kissanpentu. Olen etsinyt netistä paikkoja, jossa kissoja on tarjolla, mutta en ole vielä löytänyt etsimääni kisua kotipaikkakuntani läheltä.

Kirjoittelen tänne vain lämpimikseni, joten älkää hyvät ihmiset vain kertoko missä niitä myydään tai ketju poistetaan. Kiitoksia kuitenkin hyvistä linkeistä, jotka ehdin nappaamaan ennen, kuin ketju poistettiin.

Kissan kanssa on vaikeampi muuttaa. Kissat eivät tykkää autossa olemisesta. :( Jos olet helsinkiläinen niin tilanne on eri. Sinulla on varaa järjestää kissallesi yksityiskone kaikilla mukavuuksilla jossa kissa saa kulkea vapaana.

Miksi et ota ihan tavallista kissaa joita saa ilmaiseksi?

Allergian vuoksi. Lyhytkarvaiset tai karvattomat sopisivat minulle. Tiedän että allergeenit tulevat kissan hilseilystä ja eritteistä, mutta tuuhea tai pitkä turkki lisää tätä ja irtokarvojen määrä on isompi.

Kissan iho on myös helpompi hoitaa lyhytkarvaisella tai karvattomalla, jolloin myös ihon hilseilyn saa minimiin.

[QUOTE="muuttohaukka";25701882]Muuttaminen kissan kanssa tulisi jokatapauksessa kalliiksi (yksityiskone ym.), vaikka kissa olisi ilmainen. Miksi ottaa riski jos joutuu muuttamaan?[/QUOTE]

MIhin tää sun huumori perustuu? Kävit tuolla munkin aloittamassa Jes,seksilomalle!-höpöketjussa jauhamassa omituista juttua siitä että helsinkiläisillä on rahaa muuttaa. Pitäskö tää kokea huvittavana? Enemmän vaikuttaa hämmentävältä ja typerältä.

[QUOTE="Peppi";25701988]MIhin tää sun huumori perustuu? Kävit tuolla munkin aloittamassa Jes,seksilomalle!-höpöketjussa jauhamassa omituista juttua siitä että helsinkiläisillä on rahaa muuttaa. Pitäskö tää kokea huvittavana? Enemmän vaikuttaa hämmentävältä ja typerältä.[/QUOTE]

Hei mää en oo ihan varma saako täällä mainostaa omia ketjujaan.. ;D

[QUOTE="Peppi";25701988]MIhin tää sun huumori perustuu? Kävit tuolla munkin aloittamassa Jes,seksilomalle!-höpöketjussa jauhamassa omituista juttua siitä että helsinkiläisillä on rahaa muuttaa. Pitäskö tää kokea huvittavana? Enemmän vaikuttaa hämmentävältä ja typerältä.[/QUOTE]

Taidat olla tosikko.

Yhteistyössä