HAAVE

  • Viestiketjun aloittaja Marjo rva
  • Ensimmäinen viesti
miesmatkustaja
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Hän lähes satuttaa, se osuu pilluni perukoille saakka , pisin minkä koskaan saanut sisääni.... olen niin himokas että anelen laukeamista..
En usko sitä toista nimimerkkiä.
Se toinen mies on kyllä niin kiimainen ja niin sinäkin olet. Hänen kullinsa menee todella syvälle sisään että oikien huudat nautinnosta. Käyt niin kuumana että jopa sanot hänelle täytä pilluni, anna spermasi tulle syvälle...anna...anna..huutelet

 
miesmatkustaja
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Väljä pilluni suorastaan kerjää lisää...pikkukalut eivät tunnu juuri missään, mutta tämä iso tuntuu...Joko nyt kakkoseen?
Siinä on sitten kolmas mies valmiina ja hän haluaa antaa sinulle vaan kakkoseen. Painelee kova kullinsa anusta vasten ja sinä oikein analet että saat sinne...hitaasti se menee sisään ja voi miten huudat...
 
miesmatkustaja
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Tunnistan miehen , mutta en sano koska haluan laueta hänen kulliinsa... voihkin ja huokailen raskaasti, olen lähellä
Kuulemme kyllä kuinka huokailet raskaasti, pyydät ja anelet että saat spermat.. Oikein huudat että anna minulla, haluan, haluan...olet todellä lähellä. Kun mies pysähtyy niin kiljut älä lopeta, jatka...jatka...
 
Marjo rva
Hän huom,aa tilani ja lopettaa , vetää kalunsa hitaasti ulos. Kolmas mies tulee lähelleni ,mutta tämä joka veti pois sanoi kohta tuo Marjo klaukeaa , hän työntääkin suuhuni..
 
miesmatkustaja
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Hän huom,aa tilani ja lopettaa , vetää kalunsa hitaasti ulos. Kolmas mies tulee lähelleni ,mutta tämä joka veti pois sanoi kohta tuo Marjo klaukeaa , hän työntääkin suuhuni..
Niin tekee koska se oli leikin sääntö. Hitaasti vetää kullinsa ulos ja sanoo että kohta toi Marjo laukeaa kohta, mutta tulenkin sinun lähelle ja antaa sen sun suuhun. Sinä imet sitä kova kullia ja samalla saat maistella pillunmakusita kullia. Se kiihottaa sinut valtavasti.... Kolmas mies on ja valmiina ja saat hänen kullinsa ensin pilluun... Olet jo niin kiimainen että haluat vaan saada kovaa kyytiä..
 
miesmatkustaja
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Olen niin kiihkoissa että haluan ainoastaan ja vain kullia... nyt minulla kaksi kullia reijissä..suussa ja pillussa, näetkö?
Huomaan kyllä kuinka kiihkoissa olet. Toinen mies nussi sinut suuhun ja kolmas pilluun. Se kolmas mies nussi sinut kovalla tahdilla ja kuinka sinä vohkit. Huudat välillä antakaa kullia, käyttäkää pilluni, täyttäkää sitä... Olen aivan vieressä ja kyllä näen, se on erittäin kiihottavaa kun sinua otetaan ja sinä nautit...
 
Marjo rva
Myös miehet kiihkoissa ja unohtavat säännöt, leikki muuttuu ainoastaan naimiseksi. Mies jolla suurin pitelee ja työntelee sitä suuhuni, kolmas joka pillussani nai sinne voimakkaasti hän tosi kestävä tyyppi..
 
miesmatkustaja
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Myös miehet kiihkoissa ja unohtavat säännöt, leikki muuttuu ainoastaan naimiseksi. Mies jolla suurin pitelee ja työntelee sitä suuhuni, kolmas joka pillussani nai sinne voimakkaasti hän tosi kestävä tyyppi..
Olemme nyt jo kaikki niin kiimaisia että kyllä säännöt unohtuu. Ei mitään muuta kun nussimista ja sen takia ollaankin täällä. Saat suuren kullin suuhun jonka imet., kohta huomaamme että hän laukee. Sanomme että ime kaiken hänen kullista. Niin sinä imet villisti, ahneasti... Todella voimakkaasti se kolmas nussi, kuuluu litinä joka kerta kun survoo kulinnsa sisään... Sinä oikein lypsät sen miehen kullia ja kuulen kuinka hän lähestyy..
 
miesmatkustaja
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Tiedätkö olen todella kiimassa nyt täällä. Märkänä , pikkarit menee kohta vaihtoon..
Uskon kyllä, minulla taas kulli kivikovan housissani, se sykkii kiimaisena. Olisi ihanaa nuolla nyt kosteaa pillusi...aaah
 
Marjo rva
Pyydätte minua nielemään kaikki sperma miköä häneltä tulee, teenkin niin. Aivan hän myös on tulossa ja samassa tunnen miten kulli kovettuu entisestään ja samassa hänen spermansa ruiskahtaa sisääni..
 
miesmatkustaja
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Tiedätkö olen todella kiimassa nyt täällä. Märkänä , pikkarit menee kohta vaihtoon..
Kun sinun pikkarit ovatkin ihan märkiä niin riisu ne pois, voit hyväillä kosteaa pillusi silloin. Erittäin kiihottavaa tietää että olet todella kiimainen siellä.
 
miesmatkustaja
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Pyydätte minua nielemään kaikki sperma miköä häneltä tulee, teenkin niin. Aivan hän myös on tulossa ja samassa tunnen miten kulli kovettuu entisestään ja samassa hänen spermansa ruiskahtaa sisääni..
Huomaamme että se mies tule kohta ja sanon sinule ota hänen spermat, nielasee sitä. Villisti aloitat imeä, kovemmin ja rajummin. Kun mies laukeaa niin otat kaikki spermat syvälle kurkkuun ja imet viimeisen pisaran asti... Samaan aikaan se kolmas mies on tilossa ja hän vaan huutaa että nyt sinut otetaan ja niin hän antaa spermat tulla sun pilluun. Sinä voihkit ja sanot anna kaikki tulla...ihanaa saada huudat kun tunnet kuinka hänen spermat täyttää pillusi...
 
miesmatkustaja
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Saan lähes samaan aikaan sekä pilluuni että suuhuni spermaa...
En taida voida jos joku yllättää...
Huomaan sen että melkein samaan aikaan sinut täytetään spermalla. Mies antaa pilluun spermasa ja toinen antaa suuhun. Miten kiihottavaa nähdä kun suupilestä valuu spermaa kaulaan.. Toinen mies vetää kalunsa hittasti ulos pillustasi ja spermat valuu ulos.. Tulen sun eteen ja nyt minä haluan nussia sinut sanon. Sinä iniset että tule ja nussi minua, haluan kullia, käytä minut.. Työnnän hitaasti kova kullini sisään ja helposti se menee kun pillusi on niin täynnä spermaa...

Niin jos otat pikkarit pois niin joku vois tulla ja yllättää... Olisi kiihattavaa olla siellä nyt...
 
Marjo rva
Aaa ihanaa taas saan kullia, nain minut anelen , lisää kullia huudan....
Minut on muutaman kerran yllätetty kesällä että kaikki näkyi hameen alta...nyt täällä eräs huoltomies korjaamassa kopiokonetta..
 
miesmatkustaja
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Aaa ihanaa taas saan kullia, nain minut anelen , lisää kullia huudan....
Minut on muutaman kerran yllätetty kesällä että kaikki näkyi hameen alta...nyt täällä eräs huoltomies korjaamassa kopiokonetta..
Pitkin vedoin nussin sinut, ja sinä anelet ja pyydät lisää kullia, anna lisää kovaa kullia...aaah. Sisään ja ulos kova kullini liukuu, pillusi oikein sykkii ja sanon nyt Marjo rva sinut otetaan... Ota, käytä minut ja ihana pilluni vastaat...

Kuulostaa herkulliselta että kaikki näkyi hamee alta...oooh. Jos nytkin saisin nähdä...
Kyllä noilla huoltomiehellä olisi kiva katsella jos olisit ilman pikkareita siellä...
 

Yhteistyössä