HAAVE

  • Viestiketjun aloittaja Marjo rva
  • Ensimmäinen viesti
uhkea brunette27
Liiku busseissa ruuhka-aikaan, laita itsesi nätiksi, tuoksu hyvälle, ja katsele kiinnostuneena ympärillesi...Kun komea mies on näköpiirissä, hymyile hänelle, ja työnnä ehkä peppua hieman häntä vasten muka vahingossa...hetken päästä vilkaise uudelleen jne...

 
Marjo rva
Alkuperäinen kirjoittaja uhkea brunette27:
Liiku busseissa ruuhka-aikaan, laita itsesi nätiksi, tuoksu hyvälle, ja katsele kiinnostuneena ympärillesi...Kun komea mies on näköpiirissä, hymyile hänelle, ja työnnä ehkä peppua hieman häntä vasten muka vahingossa...hetken päästä vilkaise uudelleen jne...

hyviä vinkkejä, pitääpä kokeilla. Kesäisin varmasti todella mukavaa , kun ohuet vaattet päällä.

 
Marjo rva
Alkuperäinen kirjoittaja miesmatkustaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Alkuperäinen kirjoittaja miesmatkustaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Tuosta juuri haaveillut, kun .....
Kuulostaa ihanalta....
bussi heilatelee ja keinuu, saatan tuntea miten mies painuu vasten selkääni ja taas irrottautuu.
Siinä samassa kun bussi heiluu "vahingossa" tulen sinua vasten ja käteni osuu sinun rintoihin..
Uhh tuntuipa sähköiseltä kätesi hipaisu.
 
miesmatkustaja
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Alkuperäinen kirjoittaja miesmatkustaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Alkuperäinen kirjoittaja miesmatkustaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Tuosta juuri haaveillut, kun .....
Kuulostaa ihanalta....
bussi heilatelee ja keinuu, saatan tuntea miten mies painuu vasten selkääni ja taas irrottautuu.
Siinä samassa kun bussi heiluu "vahingossa" tulen sinua vasten ja käteni osuu sinun rintoihin..
Uhh tuntuipa sähköiseltä kätesi hipaisu.
Katselen sinut silmiin ja kun käteni osuu noin "vahingossa" sinun rintohin niin puristan vaistomaisesti niitä... Uuuuh mikä sähköinen tunne saada tuntea..sinä oikein väriset. Kuitenkin bussi heiluu ja keinuu ja yhtäkkiä olet selkä minua vasten ja sinä oikein pyllistät minulle..
 
Marjo rva
Katselen sinut silmiin ja kun käteni osuu noin "vahingossa" sinun rintohin niin puristan vaistomaisesti niitä... Uuuuh mikä sähköinen tunne saada tuntea..sinä oikein väriset. Kuitenkin bussi heiluu ja keinuu ja yhtäkkiä olet selkä minua vasten ja sinä oikein pyllistät minulle..[/quote]


Pitelen molemmin käsin tolpasta kiinni ja työnnän hieman takapuoltani sinua vasten.
 
miesmatkustaja
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Pitelen molemmin käsin tolpasta kiinni ja työnnän hieman takapuoltani sinua vasten.
Huomaan sen ja varovaisesti työnnät ihana takapuolesi minua vasten. Tunnet kuinka kaluni on kovana sinua vasten siellä bussissa. Kukaan ei huomaa onneksi...
 
Marjo rva
Alkuperäinen kirjoittaja miesmatkustaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Pitelen molemmin käsin tolpasta kiinni ja työnnän hieman takapuoltani sinua vasten.
Huomaan sen ja varovaisesti työnnät ihana takapuolesi minua vasten. Tunnet kuinka kaluni on kovana sinua vasten siellä bussissa. Kukaan ei huomaa onneksi...
Jännä tunne, sinun miehisyytesi jäykkänä minua vasten. Vain ohut kesämekoni välillämme.
 
miesmatkustaja
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Alkuperäinen kirjoittaja miesmatkustaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Marjo rva:
Pitelen molemmin käsin tolpasta kiinni ja työnnän hieman takapuoltani sinua vasten.
Huomaan sen ja varovaisesti työnnät ihana takapuolesi minua vasten. Tunnet kuinka kaluni on kovana sinua vasten siellä bussissa. Kukaan ei huomaa onneksi...
Jännä tunne, sinun miehisyytesi jäykkänä minua vasten. Vain ohut kesämekoni välillämme.
Kyllä on erittäin jännä. Katselen ympäri ettei joku huomaa ja hitaasti käteni hyväilee sinun pakaroita samalla kun sinä olet minussa tiukasti kiinni. Nostelen hamettasi varovaisesti..
 

Yhteistyössä