haavat ja kutina

• Viestiketjun aloittaja gagar
  • Ensimmäinen viesti
gagar
Mulla on ollut tässä jo viikon verran kutinaa alapäässä ja nyt pari päivää sitten huomasin myös että sinne on tullut haavoja joita kirvelee ja kutittaa todella paljon. Runsasta valkovuotoa ei ole. Tilanne alkaa käydä jo todellla kamalaksi. Koko ajan kutittaa ja kirvelee haavoista. Mitä voisin tehdä? Lääkärille sain pelkän puhelinajan ja sekin vasta 4 päivän päästä. EN usko että kestän siihen asti. en saa öisin nukuttua koska KOKO AJAN kirvelee. onko muilla samoja kokemuksia ja hyviä neuvoja.

jaasi
no kuuloistaa joltain sukupuolitaudilta, mut bebanthen voide auttaa kaikenlaisiin haavaumiin ja ihorikkoihin, käy myös genitali alueelle, että sitä lääkäriä odotellessa ostamaan, mutta mene kuitenkin sinne lääkäriin, vaikka se veisi kirvelyt ja kivut pois!

gagar
kävin juuri raskauden keskeytyksen jäkiltarkastuksessa noin viikko sitten ja silloin ennen sitä oli kaikki taudit tarkastettu ja mitään ei ollut ja viikko sitten lääkäri sanoi että kaikki on kunnossa. voiko tämä olla hiivatulehdus vaikka runsasta valkovuotoa ei olekkaan?

sel
Tälläisiä vaivoja voi tulla bakteerikannan muutoksista. Menee kyllä itsekseen ohi. Minulla on yleensä ennen kuukautisia, ei kylläkään vaivaa niin paljon, sillä laitan vaseliinia suojaamaan ihoa.

Molly
Samoin minulla, bakteerikannan vaihtelu todellakin syypäänä. Itse olen huomannut, että apteekista ilman reseptiä saatavat Gynophilus-emätinpuikot auttavat. Ne tasapainottavat emättimen ja koko alapään bakteerikantaa. Myös rasvainen Bepanthen-voide on hyvä apu. Kyseessä ei todellakaan tarvitse olla mikään sukupuolitauti, mutta tietysti sekin kannattaa varmistaa.

Yhteistyössä